JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230621/0026870301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Osadzanie wodospustów na drogach leśnych Nadleśnictwa Węgierska Górka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgierska Górka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 071001984</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zielona 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Węgierska Górka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">338641214</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">338641481</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wegierska@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-wegierska-gorka</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Osadzanie wodospustów na drogach leśnych Nadleśnictwa Węgierska Górka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-94ad5f60-0ff8-11ee-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00268703</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94ad5f60-0ff8-11ee-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z<br/>zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne<br/>wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji<br/>połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem danych osobowych jest Zamawiający tj. Nadleśnictwo Wisła z siedzibą 43-460 Wisła, ul. Czarne 6 tel. 33<br/>8552426, który posiada inspektora ochrony danych osobowych. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych proszę<br/>kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@comp-net.<br/>2. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie tegoż<br/>zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>3. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 72 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.), dalej<br/>„ustawa PZP”.<br/>4. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrzną instrukcja<br/>kancelaryjną Zamawiającego.<br/>5. obowiązek podania danych osób fizycznych bezpośrednio dotyczących tegoż zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy PZP.<br/>6. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie<br/>do art. 22 RODO.<br/>7. Osoby fizyczne posiadają:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych<br/>dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>8. Osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.4.2023.PG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 Zamówienia- Leśnictwa Boracza, Prusów<br/><br/>LEŚNICTWO BORACZA<br/>Droga leśna Baloty nr 220/096<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego według rysunku nr 1 w<br/>nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego<br/>odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 6,0 m/ - 20 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem. Montaż<br/>oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób, aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi, aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/><br/>LEŚNICTWO PRUSÓW<br/>Droga leśna Na Suchą Górę<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego<br/>odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 6,0 m/ - 30 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem. Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób, aby dopasować<br/>wodospust do nawierzchni drogi, aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/>LEŚNICTWO PRUSÓW<br/>Droga leśna na Wojtatówkę NR 220/126<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 6,0 m/ - 50 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem. Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób, aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi, aby nie pogorszyć komfortu jazdy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/><br/>Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:<br/><br/>Cena oferty (C) – waga 60 %<br/>Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G) – waga 40 %<br/>„Okres rękojmi i gwarancji” oznacza, iż okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.)<br/><br/>1) Kryterium: cena oferty (C)<br/><br/>Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto podaną w Formularzu ofertowym.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty to <br/>60 punktów.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego:<br/><br/>Cn<br/>------ x 100 x 60% = liczba punktów C<br/>Cx<br/><br/>gdzie: Cn – najniższa zaoferowana cena <br/>Cx – cena zaoferowana w badanej ofercie <br/>liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach<br/>60% – procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga 60%).<br/><br/>2) Kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G)<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w tym kryterium to 40 punktów.<br/><br/>Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi należy zadeklarować w pełnych miesiącach, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W ramach niniejszego kryterium Zamawiający żąda od Wykonawcy zrównania okresu gwarancji z okresem rękojmi za wady. <br/><br/>Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób: <br/>Gwarancja i rękojmia w miesiącach	Liczba punktów<br/>36 – 47	0<br/>48 – 59	20<br/>60 i wyżej	40<br/><br/>Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.<br/><br/>a). Kryterium gwarancji i rękojmi na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji.<br/>b). Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy.<br/>d). Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub nie wypełni w formularzu ofertowym stosownej rubryki to nie zostaną mu przyznane punkty w tym kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 Zamówienia- Leśnictwo Sikorczane<br/><br/>LEŚNICTWO SIKORCZANE<br/>Droga Leśna NR 220/124<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,5 m/ – 45 kompletów,<br/>/długość elementu 6,0 m/ - 5 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem. Montaż<br/>oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób, aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi, aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/>• Naprawa ubytków w nawierzchni drogi kruszywem łamanym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/><br/>Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:<br/><br/>Cena oferty (C) – waga 60 %<br/>Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G) – waga 40 %<br/>„Okres rękojmi i gwarancji” oznacza, iż okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.)<br/><br/>1) Kryterium: cena oferty (C)<br/><br/>Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto podaną w Formularzu ofertowym.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty to <br/>60 punktów.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego:<br/><br/>Cn<br/>------ x 100 x 60% = liczba punktów C<br/>Cx<br/><br/>gdzie: Cn – najniższa zaoferowana cena <br/>Cx – cena zaoferowana w badanej ofercie <br/>liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach<br/>60% – procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga 60%).<br/><br/>2) Kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G)<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w tym kryterium to 40 punktów.<br/><br/>Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi należy zadeklarować w pełnych miesiącach, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W ramach niniejszego kryterium Zamawiający żąda od Wykonawcy zrównania okresu gwarancji z okresem rękojmi za wady. <br/><br/>Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób: <br/>Gwarancja i rękojmia w miesiącach	Liczba punktów<br/>36 – 47	0<br/>48 – 59	20<br/>60 i wyżej	40<br/><br/>Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.<br/><br/>a). Kryterium gwarancji i rękojmi na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji.<br/>b). Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy.<br/>d). Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub nie wypełni w formularzu ofertowym stosownej rubryki to nie zostaną mu przyznane punkty w tym kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 Zamówienia- Leśnictwa Łukaszne, Morońka, Radziechowy<br/><br/>LEŚNICTWO ŁUKASZNE<br/>Droga leśna Na Potoki nr 220/330<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego według rysunku nr 1 w<br/>nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego<br/>odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,5 m/ – 31 kompletów,<br/>/długość elementu 6,0 m/ – 4 komplety.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem. Montaż<br/>oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób, aby dopasować<br/>wodospust do nawierzchni drogi, aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/><br/>LEŚNICTWO ŁUKASZNE<br/>Droga leśna Na Zamek nr 220/344<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego według rysunku nr 1 w<br/>nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego<br/>odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,5 m/ – 44 komplety,<br/>/długość elementu 6,0 m/ - 5 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem. Montaż<br/>oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób, aby dopasować<br/>wodospust do nawierzchni drogi, aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/><br/>LEŚNICTWO MOROŃKA<br/>Droga leśna do Traszki nr 220/328<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego według rysunku nr 1 w<br/>nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego<br/>odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 4,0m/ – 8 kompletów;<br/>/długość elementu 4,5m/ – 6 kompletów; /długość elementu 5,0m/– 9 kompletów;<br/>/długość elementu 6,0m/ – 7 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem. Montaż<br/>oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób, aby dopasować<br/>wodospust do nawierzchni drogi, aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/><br/>LEŚNICTWO MOROŃKA<br/>Droga leśna Stary Kwater nr 220/120<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego według rysunku nr 1 w<br/>nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego<br/>odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 6,0m/ - 20 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem. Montaż<br/>oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób, aby dopasować<br/>wodospust do nawierzchni drogi, aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/><br/>LEŚNICTWO RADZIECHOWY<br/>Droga leśna Od Składnicy Drewna w Przybędzy Pod Suchedlę<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego według rysunku nr 1 w<br/>nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego<br/>odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu: 5,0 m/ – 20 kompletów,<br/>/długość elementu: 6,0 m/ - 45 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem. Montaż<br/>oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób, aby dopasować<br/>wodospust do nawierzchni drogi, aby nie pogorszyć komfortu jazdy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/><br/>Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:<br/><br/>Cena oferty (C) – waga 60 %<br/>Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G) – waga 40 %<br/>„Okres rękojmi i gwarancji” oznacza, iż okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.)<br/><br/>1) Kryterium: cena oferty (C)<br/><br/>Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto podaną w Formularzu ofertowym.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty to <br/>60 punktów.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego:<br/><br/>Cn<br/>------ x 100 x 60% = liczba punktów C<br/>Cx<br/><br/>gdzie: Cn – najniższa zaoferowana cena <br/>Cx – cena zaoferowana w badanej ofercie <br/>liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach<br/>60% – procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga 60%).<br/><br/>2) Kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G)<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w tym kryterium to 40 punktów.<br/><br/>Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi należy zadeklarować w pełnych miesiącach, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W ramach niniejszego kryterium Zamawiający żąda od Wykonawcy zrównania okresu gwarancji z okresem rękojmi za wady. <br/><br/>Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób: <br/>Gwarancja i rękojmia w miesiącach	Liczba punktów<br/>36 – 47	0<br/>48 – 59	20<br/>60 i wyżej	40<br/><br/>Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.<br/><br/>a). Kryterium gwarancji i rękojmi na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji.<br/>b). Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy.<br/>d). Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub nie wypełni w formularzu ofertowym stosownej rubryki to nie zostaną mu przyznane punkty w tym kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu, dotyczące:<br/><br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. <br/><br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. <br/><br/><br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże:<br/><br/>a)	posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej <br/>50.000,00 zł.<br/><br/><br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>4.1) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 (dwie) odrębne roboty budowlane obejmujące wykonanie robót odwodnieniowych wraz z robotami w zakresie nawierzchni dróg o wartości min: 50000,00 zł każda.<br/><br/>-W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie, w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN, przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/><br/>4.2). Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje : <br/>Co najmniej 1(jedną) osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej-drogowej lub równoważnej bez ograniczeń niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/>Kierownik budowy/kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą <br/>z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia <br/>29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Wykonawca do oferty dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert. <br/><br/>2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/><br/>3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w ppkt. 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (wg załącznika nr 4a do SWZ), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, <br/>w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:<br/>a)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/><br/>b)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa <br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/><br/>b)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>(Uwaga: jeżeli Wykonawca powołuje się doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz powinien dotyczyć robót budowlanych, <br/>w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył),<br/><br/>c)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium.<br/>Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium <br/>w wysokości: <br/><br/>Dla części 1 zamówienia- 2400zł <br/>Dla części 2 zamówienia- 1500zł <br/>Dla części 3 zamówienia- 5000zł <br/><br/><br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM WĘGIERSKA GÓRKA nr 33 8131 0005 0000 1094 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Osadzanie wodospustów na drogach leśnych Nadleśnictwa Węgierska Górka”<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia <br/> 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/><br/>3. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/> <br/>Gwarancja lub poręczenie powinny zawierać następujące elementy:<br/>a) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,<br/>b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe,<br/>d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą <br/>(z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),<br/>e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,<br/>f) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiajacy,<br/>g) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>h) kwotę gwarancji/poręczenia.<br/><br/>4. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. W wymienionym przypadku Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polecenia przelewu.<br/><br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/><br/>6. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 2) i 3) oraz pkt. 8. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2,5% ceny oferty brutto.<br/><br/>Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>na rachunek bankowy Zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM WĘGIERSKA GÓRKA <br/>nr 33 8131 0005 0000 1094 2000 0010 <br/>z dopiskiem: „Zabezpieczenie dot. postępowania o udzielenie Zamówienia pn.„ Osadzanie wodospustów na drogach leśnych Nadleśnictwa Węgierska Górka.” <br/>2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,<br/>3)	gwarancjach bankowych,<br/>4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia <br/> 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/><br/>2.	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy:<br/><br/>a) w przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu – odpowiednią kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy; umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta dopiero <br/>w momencie, gdy rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą zabezpieczania,<br/><br/>b) w przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji lub poręczenia, wymagana jest wcześniejsza akceptacja jej treści przez Zamawiającego.<br/><br/>3.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/><br/>4.	Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi <br/>z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. <br/><br/>5.	Zamawiający ustala podział zabezpieczenia należytego wykonania umowy na dwie części:<br/>1)	70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone Wykonawcy, w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane,<br/>2)	30% wartości zabezpieczenia pozostaje na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady oraz zwrócone będzie Wykonawcy nie później niż w 15. dniu po upływie okresu gwarancji <br/>i rękojmi za wady.<br/><br/>6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 1. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.<br/><br/>7. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby zabezpieczenie należytego wykonania umowy obowiązywało w całym okresie wykonania umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi za wady. <br/><br/>8.	W przypadku nie uzyskania przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy <br/>w formie gwarancji lub poręczania na cały okres jego obowiązywania, Wykonawca wnosi zabezpieczenie na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. <br/><br/>9. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w formie gwarancji lub poręczania, Zamawiający zmieni formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty <br/>z dotychczasowego zabezpieczenia. <br/><br/>10. Wypłata, o której mowa w pkt. 9, nastąpi nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.<br/>2.	Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:<br/>1)	opisanych w poprzedzających paragrafach umowy,<br/>2)	wskazanych w ustawie - Prawo zamówień publicznych,<br/>3)	co do zmiany terminu wykonania umowy w razie:<br/>a.	zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – o ilość dni zawieszenia robot,<br/>b.	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności a za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca – o ilość dni nie wykonywania umowy z powodu wskazanych okoliczności,<br/>c.	konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron – o ilość dni nie wykonywania robót z powodu wskazanych okoliczności,<br/>d.	wystąpienia zdarzeń siły wyższej – o ilość dni przerwy w wykonywaniu robót spowodowanej siłą wyższą (tj. przez okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne bądź też niemożliwe do uniknięcia mimo możliwości ich przewidzenia, w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, zamieszki, epidemie, embarga itp.), <br/>e.	konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest umowa - o ilość dni niezbędną na dokonanie zmian w dokumentacji.<br/>f. w przypadku opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z konieczności wykonywania nieprzewidzianych wcześniej robót budowlanych na terenie budowy, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej - o okres tych opóźnień,<br/>g.	konieczności wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia,<br/>h.	wystąpieniem niezależnych od Wykonawcy przyczyn technologicznych wpływającymi na realizację przedmiotu zamówienia i przyjęte rozwiązania technologiczne,<br/>i. wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.<br/>3. Strona starająca się o zwolnienie z odpowiedzialności, niezwłocznie po wystąpieniu siły wyższej oraz po powzięciu wiadomości o jej wpływie na terminowe i prawidłowe wykonanie Umowy, powiadomi na piśmie drugą Stronę o powyższym zdarzeniu i jego wpływie na jej zdolność do realizacji Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Złożenie oferty w postępowaniu prowadzonym na Platformie wymaga, aby Wykonawca posiadał aktywowane konto na Platformie e-zamówienia. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com