JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230628/0027981401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Konserwacja etnograficznych muzealiów nieruchomych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 639770708</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dziekanowice 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lednogóra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-261</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@lednica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lednica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Konserwacja etnograficznych muzealiów nieruchomych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-984f51c3-1586-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00279814</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-984f51c3-1586-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl<br/>(Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-984f51c3-1586-11ee-9aa3-96d3b4440790)<br/>Adres strony internetowej, na której dostępne będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio<br/>związane z postępowaniem www.lednicamuzeum.pl<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email:<br/>sekretariat@lednica.pl<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Ł. Broński, tel. 61 427 50 10, adres e-mail: lukasz.bronski@lednica.pl; B. Gadziński, tel: 61 427 50 10, adres e-mail: bartosz.gadzinski@lednica.pl; M. Fryza, tel: 61 427 50 10, adres e-mail: malgorzata.fryza@lednica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług<br/>Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobisty, mogą być opatrzone, zgodnie z<br/>wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do<br/>przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z<br/>wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie<br/>6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia<br/>Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji<br/>w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych<br/>danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą<br/>miały bezpośredniego zastosowania.<br/>7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , przekazywane w postępowaniu<br/>sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>7.1. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>7.2. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na mocy art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – „RODO”) Administratorem państwa danych osobowych oraz danych osób trzecich przekazanych na potrzeby przetwarzania w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Konserwacja etnograficznych muzealiów nieruchomych&#34;” będzie Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy (zwane dalej „Muzeum”). Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób: <br/>	listownie na adres: Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy, Dziekanowice 23, 62-261 Lednogóra, <br/>	przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: https://epuap.gov.pl/wps/portal/, <br/>	poprzez e-mail: sekretariat@lednica.pl, <br/>	telefonicznie: (61) 427 50 10. <br/>Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: <br/>	listownie na adres: Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy, Dziekanowice 23, 62-261 Lednogóra, <br/>	przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: https://epuap.gov.pl/wps/portal/, <br/>	poprzez e-mail: sekretariat@lednica.pl, <br/>	telefonicznie: (61) 427 50 10. <br/>Dane osobowe Wykonawcy oraz osób uczestniczących w procesie zawierania i realizacji Umowy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c), e) RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa – w szczególności Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 z późn. zm.). <br/>W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG .<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) i ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy o udzielnie zamówienia publicznego, oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu jej realizacji, prowadzonym zgodnie z art. 4 pkt 8) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). Po zakończeniu sprawy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie i w celach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych przez 4 lata oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.). <br/>W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>Posiada Pani/Pan: <br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, <br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , <br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, <br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, <br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MPP-01-2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1.	W zakresie Części I - Pokrycie gontem dachu wiatraka typu „holender” zlokalizowanego w Rogierówku koło Kiekrza:<br/><br/><br/>Zakres rzeczowy prac konserwatorskich obejmuje pokrycie gontem dachu wiatraka typu „holender” zlokalizowanego w Rogierówku koło Kiekrza<br/><br/>Wiatrak typu „holender” w Rogierówku koło Kiekrza wpisany do inwentarza muzealiów pod nr MPPEN 71<br/><br/>	Zabytek pochodzący z początku XX wieku, wybudowany został w 1905 roku. Jest to budynek wolno stojący, wzniesiony w formie wieży ośmiobocznej 4-ro poziomowej (4-ry poziomy robocze), kryty obrotowym okrągłym dachem brogowym (zwanym także „czapką”) w kształcie namiotowo – stożkowym. Posiada czteroramienne skrzydło (śmigi) obracane siłą wiatru, które poprzez wał skrzydłowy i koło paleczne tworzy napęd transmisyjny mechanizmów do mielenia ziarna zbóż. Obiekt zbudowany jest w konstrukcji betonowej i ryglowo – słupowej. Wieża nadziemna jest budowlą nieruchomą, ustawioną na stałym betonowym murze tworzącym obudowę dla przyziemia – piwnicy oraz fundamencie zagłębionym w gruncie poniżej otaczającego terenu, na drewnianych ścianach spoczywa dach obrotowy o drewnianej konstrukcji. Konstrukcja dachu podstawą spoczywa na pojedynczej kolistej obręczy. W szczycie pod dachem krokwie zaczopowano zaostrzonymi końcami w zworniku – okrąglaku średnicy 30 cm. Zwornik ponad dachem tworzy ozdobny pazdur, zwierający zwężające się w szczycie połacie namiotowego dachu, o nachyleniu 24-ech połaci dachowych w granicach 33%. Powierzchnia dachu około 104 m2.<br/><br/>Wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych:<br/><br/>1.	Rozbiórka pokrycia dachowego<br/>•	Rozbiórka pokrycia dachowego z gontów<br/>•	Rozbiórka pokrycia z papy<br/>•	Rozebranie deskowania z posortowaniem odzyskanego materiału, oczyszczenie z gwoździ i zgrubnie z zanieczyszczeń (około 10 % deskowania do wymiany)<br/>•	Utylizacja materiałów z rozbiórki<br/>2.	Konserwacja konstrukcji więźby<br/>•	Dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków elementów drewnianych desek i płyt preparatem grzybobójczym - impregnacja grzybobójcza deskowania dachu od strony zewnętrznej i wewnętrznej oraz konstrukcji więźby dachowej metodą smarowania <br/>3.	impregnacja zabezpieczająca p.poż i biochronna deskowania dachu od strony zewnętrznej i wewnętrznej oraz belek i krawędziaków <br/>4.	Wymiana pokrycia dachu<br/>•	Wymiana deskowania połaci dachowych (około 10 %)<br/>•	Założenie membrany dachowej<br/>•	Zamontowanie kontrłat<br/>•	Ołacenie połaci dachowych łatami<br/>•	Krycie podwójne dachu drewnianymi gontami łupanymi <br/>•	Impregnacja gontów<br/>•	Dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą smarowania preparatami olejowymi– impregnacja zabezpieczająca przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych i barwiąca podsufitki<br/>5.	Instalacja odgromowa<br/>•	Montaż iglic z ostrzem odgromowym na słupie z rury stalowej (wymiar dobrać wg. istniejącej)<br/>•	Demontaż starych i montaż nowych przewodów (drut odgromowy stalowy, ocynkowany Ø 8 mm) odprowadzających instalacji odgromowej wraz z wymianą wsporników i złącz kontrolnych<br/><br/>6.	Pozostałe roboty<br/>•	Montaż i demontaż rusztowań<br/>•	Konserwacja pazdura na szczycie wiatraka<br/>•	Konserwacja, naprawa i uzupełnienie brakujących elementów „turbinki wiatrowej” na dachu. Przekazana dokumentacja inwentaryzacyjna wiatraka nie obejmuje znajdującej się na dachu drewnianej turbiny (element widoczny na dołączonych do dokumentacji zdjęciach). Podczas prac na dachu wykonawca musi dokonać pomiarów pozostałych drewnianych elementów, wszystkie istniejące wymienić na nowe oraz uzupełnić brakujące elementy. Należy zabezpieczyć przed korozją istniejące elementy metalowe przez zastosowanie środka do neutralizacji rdzy oraz wykonanie powłoki antykorozyjnej za pomocą bezbarwnego lakieru do metalu. Nowe oraz pozostające elementy drewniane zabezpieczyć przez dwukrotną impregnację preparatem typu oleistego do drewna;<br/>•	Podczas prowadzenia prac budynek należy zabezpieczyć przed wpływem czynników atmosferycznych – opady, wiatr itp.<br/>•	po zakończonych robotach doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.1.	Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert dla części I i II:<br/><br/>Cena (C) – 60% <br/>Okres gwarancji (G) – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.2.	W zakresie Części II - Pokrycie dachów słomą na trzech obiektach zlokalizowanych na terenie Wielkopolskiego Parku Etnograficznego w Dziekanowicach (chałupa z Zielonej Wsi, chałupa ze Zdroju, chałupa z Godziesz Wielkich:<br/><br/>Zakres rzeczowy prac konserwatorskich obejmuje pokrycie dachów słomą na trzech obiektach zlokalizowanych na terenie Wielkopolskiego Parku Etnograficznego w Dziekanowicach (chałupa z Zielonej Wsi, chałupa ze Zdroju, chałupa z Godziesz Wielkich)<br/><br/>1.	Chałupa z Zielonej Wsi o nr inwentarza MPPEN 61<br/><br/>Budynek translokowano do WPE w 1995 roku. Konstrukcja chałupy – ryglowa , z kominem w centralnej części budynku. Fundament stanowią kamienie polne, na których spoczywa podwalina drewnianego szkieletu Obiekt konstrukcji szkieletowej, szerokofrontowy, dwutraktowy, z dwiema izbami, sienią i trzema komorami, przykryty dachem dwuspadowym o konstrukcji stolcowo-płatwiowej, pokrytym słomą Powierzchnia dachu około 107 m2.<br/><br/>Wymagania i właściwości podstawowych materiałów budowlanych:<br/>•	Słomę oraz inne materiały niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca<br/>•	Połowizny żerdzi do wykonania łat kalenicowych dostarcza Zamawiający<br/>•	Snopki na strzechę (wykręcak) – element pokrycia dachowego, wykonany z materiału naturalnego – wyselekcjonowanej słomy żytniej, powinien składać się z dwóch wiązek słomy żytniej wyselekcjonowanej powiązanych słomianym powrósłem skręconym z tej samej słomy. Wyselekcjonowana słoma powinna być prosta, wymłócona, bez ziarna, niepołamana i minimalnej długości 110 cm. <br/><br/>Wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych:<br/><br/>•	Przygotowanie wykręcaków (słoma wiązana w małe snopki o minimalnej długości 110 cm, wiązane powrósłem, rozdzielone i przekręcone o 360 stopni, tak aby otrzymać „wykręcak” czyli dwa połączone snopki).<br/><br/>a) strzecha powinna być wykonana ze słomy żytniej, prostej i wymłóconej; <br/>b) wykręcaki powinny składać się z dwóch wiązek słomy powiązanych słomianym powrósłem i wzajemnie odpowiednio skręconych; <br/>c) wiązki wykręcaków powinny posiadać taką samą średnicę. <br/><br/>•	Wykonywanie pokrycia dachowego<br/><br/>a)	do każdej łaty dachowej należy przyszyć warstwę snopeczków<br/>b)	ułożenie strzechy ze słomy żytniej powiązanej w wykręcki o powierzchni około 107 m2 i grubości pokrycia 40 cm, krycie na gładko <br/>c)	wykręcaki ułożone kłosiem ku dołowi<br/>d)	poszczególne wykręcaki muszą być „dobite” tak, aby w zwarty sposób przylegały do siebie,<br/>e)	założenie kalenicy i łat kalenicowych z połowizn żerdzi<br/>f)	po poszyciu słoma musi być starannie podcięta<br/>g)	minimalna grubość strzechy mierzona przy okapie powinna wynosić co najmniej 40 cm<br/>h) zabezpieczenie całej powierzchni strzechy wodorozcieńczalnym impregnatem ognioochronnym<br/>i)	podczas prowadzenia prac budynek należy zabezpieczyć przed wpływem czynników atmosferycznych – opady, wiatr itp.<br/>j)	po zakończonych robotach doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku <br/><br/><br/>2	Chałupa ze Zdroju o nr inwentarza MPPEN 57<br/><br/>Dom przeniesiony do muzeum w latach 1990-1994r., w miejscu pierwotnym wybudowany w 1602 r. - inskrypcja na belce stropowej. Obiekt o konstrukcji sumikowo – łątkowej, szerokofrontowy, wnętrze jednotraktowe przedzielone sienią na część mieszkalną i inwentarską, w sieni komin brożynowy. Na obiekcie dach dwuspadowy o konstrukcji więźby krokwiowo – jętkowej pokryty słomą na powierzchni około 115 m2.<br/><br/><br/>Wymagania i właściwości podstawowych materiałów budowlanych:<br/><br/>•	Słomę oraz inne materiały niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca<br/>•	Połowizny żerdzi do wykonania łat kalenicowych dostarcza Zamawiający<br/>•	Snopki na strzechę (wykręcak) – element pokrycia dachowego, wykonany z materiału naturalnego – wyselekcjonowanej słomy żytniej, powinien składać się z dwóch wiązek słomy żytniej wyselekcjonowanej powiązanych słomianym powrósłem skręconym z tej samej słomy. Wyselekcjonowana słoma powinna być prosta, wymłócona, bez ziarna, niepołamana i minimalnej długości 110 cm. <br/><br/>Wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych:<br/><br/>•	Przygotowanie wykręcaków (słoma wiązana w małe snopki o minimalnej długości 110 cm, wiązane powrósłem, rozdzielone i przekręcone o 360 stopni, tak aby otrzymać „wykręcak” czyli dwa połączone snopki).<br/><br/>a) strzecha powinna być wykonana ze słomy żytniej, prostej i wymłóconej; <br/>b) wykręcaki powinny składać się z dwóch wiązek słomy powiązanych słomianym powrósłem i wzajemnie odpowiednio skręconych; <br/>c) wiązki wykręcaków powinny posiadać taką samą średnicę. <br/><br/>•	Wykonywanie pokrycia dachowego<br/><br/>a)	do każdej łaty dachowej należy przyszyć warstwę snopeczków<br/>b)	ułożenie strzechy ze słomy żytniej powiązanej w wykręcaki o powierzchni około 115 m2 i grubości pokrycia 40 cm, krycie na gładko <br/>c)	wykręcaki ułożone kłosiem ku dołowi<br/>d)	poszczególne wykręcaki muszą być „dobite” w taki sposób, aby w zwarty sposób przylegały do siebie,<br/>e)	założenie kalenicy i łat kalenicowych z połowizn żerdzi<br/>f)	po poszyciu słoma musi być starannie podcięta<br/>g)	minimalna grubość strzechy mierzona przy okapie powinna wynosić co najmniej 40 cm<br/>h) zabezpieczenie całej powierzchni strzechy wodorozcieńczalnym impregnatem ognioochronnym<br/>i)	podczas prowadzenia prac budynek należy zabezpieczyć przed wpływem czynników atmosferycznych – opady, wiatr itp.<br/>j)	po zakończonych robotach doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku <br/><br/>3	Chałupa komornicza z Godzieszy Wielkich o nr inwentarza MPPEN 16<br/><br/>Chałupa komornika z Godzieszy Wielkich pochodzi z 1895 roku do muzeum przeniesiona w latach 1977-1981. Jest to budynek zrębowy, o ścianach zawęgłowanych na rybi ogon, jednotraktowy, jednoizbowy z sienią i wydzielonym w niej pomieszczeniem dla kozy. Stanowi przykład mieszkania zajmowanego przez biedotę wiejską. Dach czterospadowy o konstrukcji krokwiowo-jętkowej pokryty słomą; powierzchnia dachu wynosi około 80 m2.<br/><br/>Wymagania i właściwości podstawowych materiałów budowlanych:<br/><br/>•	Słomę oraz inne materiały niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca<br/>•	Połowizny żerdzi do wykonania łat kalenicowych dostarcza Zamawiający<br/>•	Snopki na strzechę (wykręcak) – element pokrycia dachowego, wykonany z materiału naturalnego – wyselekcjonowanej słomy żytniej, powinien składać się z dwóch wiązek słomy żytniej wyselekcjonowanej powiązanych słomianym powrósłem skręconym z tej samej słomy. Wyselekcjonowana słoma powinna być prosta, wymłócona, bez ziarna, niepołamana i minimalnej długości 110 cm. <br/><br/>Wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych:<br/><br/>•	Przygotowanie wykręcaków (słoma wiązana w małe snopki o minimalnej długości 110 cm, wiązane powrósłem, rozdzielone i przekręcone o 360 stopni, tak aby otrzymać „wykręcak” czyli dwa połączone snopki).<br/><br/>a) strzecha powinna być wykonana ze słomy żytniej, prostej i wymłóconej; <br/>b) wykręcaki powinny składać się z dwóch wiązek słomy powiązanych słomianym powrósłem i wzajemnie odpowiednio skręconych; <br/>c) wiązki wykręcaków powinny posiadać taką samą średnicę. <br/><br/>•	Wykonywanie pokrycia dachowego<br/><br/>a)	do każdej łaty dachowej należy przyszyć warstwę snopeczków<br/>b)	ułożenie strzechy ze słomy żytniej powiązanej w wykręcaki o powierzchni około 80 m2 i grubości pokrycia 40 cm, krycie na gładko <br/>c)	wykręcaki ułożone kłosiem ku dołowi<br/>d)	poszczególne wykręcaki muszą być „dobite”tak, aby w zwarty sposób przylegały do siebie,<br/>e)	założenie kalenicy i łat kalenicowych z połowizn żerdzi<br/>f)	po poszyciu słoma musi być starannie podcięta<br/>g)	minimalna grubość strzechy mierzona przy okapie powinna wynosić co najmniej 40 cm<br/>h) zabezpieczenie całej powierzchni strzechy wodorozcieńczalnym impregnatem ognioochronnym<br/>i)	podczas prowadzenia prac budynek należy zabezpieczyć przed wpływem czynników atmosferycznych – opady, wiatr itp.<br/>j)	po zakończonych robotach doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku. <br/><br/><br/>Dla Części II wskazać dodatkowo należy, że przed dniem protokolarnego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu harmonogram wykonywania robót, w którym uwzględni on wykonanie przez Zamawiającego prac rozbiórkowych i konserwatorskich. Wykonawca winien przewidzieć wykonanie prac przez Zamawiającego, o których mowa w zdaniu poprzedzającym w terminie 6 dni roboczych dla każdego z obiektów objętych przedmiotem umowy, przy czym prace te nie będą wykonywane przez Zamawiającego w tym samym czasie na kilku obiektach. Harmonogram wymaga pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.1.	Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert dla części I i II:<br/><br/>Cena (C) – 60% <br/>Okres gwarancji (G) – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>7.2.	Na podstawie art. 112 PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>7.2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w zakresie zdolności do występowania <br/>w obrocie gospodarczym. <br/>7.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>7.2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy. <br/>7.2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>W zakresie Części I:<br/><br/>1)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał (zakończył), co najmniej: 3 roboty polegające na wymianie lub wykonaniu pokrycia dachu z gontu drewnianego przy muzealiach nieruchomych lub obiektach zabytkowych, o powierzchni dachu min 100 m2.,<br/><br/>2)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:<br/>a.	co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót <br/>z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz z minimum osiemnasto miesięcznym doświadczeniem w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c Ustawy <br/>z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami)<br/><br/>W zakresie Części II:<br/><br/>1)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał (zakończył), co najmniej: 3 roboty polegające na wymianie lub wykonaniu pokrycia dachu ze strzechy słomianej przy muzealiach nieruchomych lub obiektach zabytkowych, o powierzchni dachu min 100 m2.,<br/><br/>W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, w takiej sytuacji przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.<br/>Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 8 części III SWZ, stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/><br/><br/>W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (konsorcjum), powyższy warunek, może być spełniony przez Wykonawców łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.1.2.	Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: <br/>a.	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; <br/>b.	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9.1.3.	Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>W zakresie części I:<br/><br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy dostaw faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również faktycznie przez niego wykonywanych.<br/><br/>W zakresie części II:<br/><br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/><br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy dostaw faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również faktycznie przez niego wykonywanych</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składanie razem z ofertą dla Części I i II:<br/>9.1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>9.1.2. Ofertę stanowi interaktywny „Formularz ofertowy” udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”<br/>9.1.3. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówieniai zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.<br/>9.1.4. Zalogowany wykonawca używając przycisku „Wypełnij” widocznego pod „Formularzem ofertowym” zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>9.1.5. Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy”, zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgodnie z pkt 7.<br/>Uwaga! Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze otwierać w darmowym programie Adobe Acrobat Reader DC (https://get.adobe.com/pl/reader/).<br/>9.1.6. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.<br/>9.1.7. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>9.1.8. Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.<br/>9.1.9. Do oferty wykonawca załącza również: <br/>a.	Pełnomocnictwo <br/>b.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby <br/>c.	Wadium <br/>d.	Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami. <br/>e.	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233). <br/>f.	Wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 10.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:<br/>DLA CZĘŚCI I:<br/>2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100)<br/>DLA CZĘŚĆI II:<br/>3.450,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)<br/>10.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 PZP.<br/>10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 93 1020 4115 0000 9402 0040 5217 w banku PKO BP S.A. O/Gniezno z dopiskiem WADIUM – MPP-01-2023. oraz oznaczeniem CZĘŚCI I lub CZĘŚCI II. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>10.4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.<br/>-określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>10.5. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>10.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 PZP.<br/>10.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.4.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku: <br/>a.	wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; <br/>b.	wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; <br/>c.	w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <br/>d.	oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; <br/>e.	wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony przez Zamawiającego w SWZ IV - Projektowane postawnowienia umowy dla każdej z części postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu na Platformie e-Zamówienia i następuje poprzez otwarcie etapu ofertowego inicjującego odszyfrowanie ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com