JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230629/0028208901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Ostrzeszów oraz na Krytą Pływalnię „OCEANIK” w roku szkolnym 2023/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250568824</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zamkowa 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ostrzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zopo@ostrzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Ostrzeszów oraz na Krytą Pływalnię „OCEANIK” w roku szkolnym 2023/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6d74f6c4-165f-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00282089</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00033568/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół na terenie gminy Ostrzeszów oraz dowóz na Krytą Pływalnię &#34;OCEANIK&#34; w roku szkolnym 2023/2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d74f6c4-165f-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu:<br/>Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/<br/>2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zopo@ostrzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Specyfikacja Warunków Zamówienia<br/>oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane pod<br/>następującym adresem strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Pozostałe wymagania techniczne zostały określone w pkt VIII i IX swz.<br/>4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej, w formacie danych określonych w w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, np. .pdf (zalecany<br/>format), .doc, xls, .jpg, .jpeg<br/>5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio<br/>oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>7. Przed złożeniem oferty formularz powinien zostać podpisany cyfrowo. Dokument można podpisać podpisem kwalifikowanym,<br/>profilem zaufanym, podpisem osobistym lub pieczęcią osobistą.<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).<br/>9. W przypadku składania większej liczby dokumentów elektronicznych i oświadczeń oraz elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń wszystkie dokumenty można skompresować do jednego pliku archiwum (np.: .zip, .7Z), a następnie skompresowany plik podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożony w ten sposób podpis będzie potwierdzał zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów znajdujących się w skompresowanym pliku;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Placówek Oświatowych <br/>w Ostrzeszowie, 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31,<br/>1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa jest Pan Janusz Pokora, iod@ostrzeszow.pl tel. 605 334 334,<br/>1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym,<br/>1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,<br/>1.5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>1.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, <br/>1.7. Posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, <br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>2.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Placówek Oświatowych <br/>w Ostrzeszowie, 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31,<br/>1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa jest Pan Janusz Pokora, iod@ostrzeszow.pl tel. 605 334 334,<br/>1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym,<br/>1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,<br/>1.5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>1.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, <br/>1.7. Posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, <br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>2.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOPO.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 1<br/>SP nr 1 w Ostrzeszowie, SP Rogaszyce – ok. 685 km/tyg.; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 10, 10a, 10b do swz)<br/>Szacunkowy kilometraż w okresie roku szkolnego 2023/2024 <br/>na trasie dowozu do szkół wynosić będzie <br/>ok. 26 000 km.<br/> Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie roku szkolnego i 2023/2024 na trasie dowozu na krytą pływalnię wynosić będzie ok. 1 500 km i obejmował będzie uczniów: <br/>•	SP nr 1 w Ostrzeszowie<br/>•	SP Rogaszyce<br/>•	SP nr 2 w Ostrzeszowie<br/>Łączny szacunkowy kilometraż ok. 27 500 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. <br/>2.	Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans poniższych składników dla każdej z części: <br/>1. Najniższa cena 60%<br/>2.	Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40%<br/>Suma	100%<br/><br/>	Najniższa cena - waga 60% <br/> Cn<br/>C = -------------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>C - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium najniższa cena <br/>Cn - cena brutto najniższa spośród badanych ofert <br/>Cb - cena brutto z badanej oferty <br/><br/>Maksymalna ilość punktów za cenę = 60,00 pkt<br/> <br/>	Czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40% <br/>Zamawiający wymaga, aby czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosił nie więcej niż 75 minut, licząc od czasu powzięcia informacji o wystąpieniu awarii. Pojazd zastępczy powinien posiadać parametry nie gorsze niż wymagane w swz.<br/>Zamawiający oceni zaproponowany przez przewoźnika czas podstawienia pojazdu zastępczego w następujący sposób:<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego 75 minut i więcej = 0 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 74-60 minut = 10 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 59-46 minut = 25 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego do 45 minut = 40 pkt.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego = 40,00 pkt.<br/>3.	Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, której przyznana zostanie największa całkowita ilość punktów łącznie w wyżej wymienionych kryteriach. <br/>4.	Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 2<br/> SP Szklarka Przygodzicka - ok. 336 km/tyg.; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 11 do swz)<br/> Szacunkowy kilometraż w okresie roku szkolnego 2023/2024 na trasie dowozu do szkoły wynosić będzie <br/>ok. 12 800 km.<br/> Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie roku szkolnego 2023/2024 na trasie dowozu na krytą pływalnię wynosić będzie ok. 700 km i obejmował będzie uczniów: <br/>•	SP Szklarka Przygodzicka<br/><br/>Łączny szacunkowy kilometraż ok. 13 500 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. <br/>2.	Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans poniższych składników dla każdej z części: <br/>1. Najniższa cena 60%<br/>2.	Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40%<br/>Suma	100%<br/><br/>	Najniższa cena - waga 60% <br/> Cn<br/>C = -------------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>C - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium najniższa cena <br/>Cn - cena brutto najniższa spośród badanych ofert <br/>Cb - cena brutto z badanej oferty <br/><br/>Maksymalna ilość punktów za cenę = 60,00 pkt<br/> <br/>	Czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40% <br/>Zamawiający wymaga, aby czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosił nie więcej niż 75 minut, licząc od czasu powzięcia informacji o wystąpieniu awarii. Pojazd zastępczy powinien posiadać parametry nie gorsze niż wymagane w swz.<br/>Zamawiający oceni zaproponowany przez przewoźnika czas podstawienia pojazdu zastępczego w następujący sposób:<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego 75 minut i więcej = 0 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 74-60 minut = 10 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 59-46 minut = 25 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego do 45 minut = 40 pkt.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego = 40,00 pkt.<br/>3.	Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, której przyznana zostanie największa całkowita ilość punktów łącznie w wyżej wymienionych kryteriach. <br/>4.	Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 3 <br/>ZSP Siedlików, SP Niedźwiedź – ok. 1 035 km/tyg.; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 12, 12a do swz)<br/> Szacunkowy kilometraż w okresie roku szkolnego 2023/2024 na trasie dowozu do szkół wynosić będzie <br/>ok. 39 400 km.<br/> Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie roku szkolnego 2023/2024 na trasie dowozu na krytą pływalnię wynosić będzie ok. 600 km i obejmował będzie uczniów: <br/>•	ZSP Siedlików<br/>•	SP Niedźwiedź<br/><br/>Łączny szacunkowy kilometraż ok. 40 000 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. <br/>2.	Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans poniższych składników dla każdej z części: <br/>1. Najniższa cena 60%<br/>2.	Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40%<br/>Suma	100%<br/><br/>	Najniższa cena - waga 60% <br/> Cn<br/>C = -------------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>C - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium najniższa cena <br/>Cn - cena brutto najniższa spośród badanych ofert <br/>Cb - cena brutto z badanej oferty <br/><br/>Maksymalna ilość punktów za cenę = 60,00 pkt<br/> <br/>	Czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40% <br/>Zamawiający wymaga, aby czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosił nie więcej niż 75 minut, licząc od czasu powzięcia informacji o wystąpieniu awarii. Pojazd zastępczy powinien posiadać parametry nie gorsze niż wymagane w swz.<br/>Zamawiający oceni zaproponowany przez przewoźnika czas podstawienia pojazdu zastępczego w następujący sposób:<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego 75 minut i więcej = 0 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 74-60 minut = 10 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 59-46 minut = 25 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego do 45 minut = 40 pkt.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego = 40,00 pkt.<br/>3.	Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, której przyznana zostanie największa całkowita ilość punktów łącznie w wyżej wymienionych kryteriach. <br/>4.	Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 4 <br/>ZSP Rojów – ok. 640 km/tyg.; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 13, 13a do swz)<br/> Szacunkowy kilometraż w okresie roku szkolnego 2023/2024 na trasie dowozu do szkoły wynosić będzie <br/>ok. 24 300 km.<br/> Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie każdego roku szkolnego 2023/2024 na trasie dowozu na krytą pływalnię wynosić będzie ok. 200 km i obejmował będzie uczniów: <br/>•	ZSP Rojów<br/><br/>Łączny szacunkowy kilometraż ok. 24 500 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. <br/>2.	Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans poniższych składników dla każdej z części: <br/>1. Najniższa cena 60%<br/>2.	Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40%<br/>Suma	100%<br/><br/>	Najniższa cena - waga 60% <br/> Cn<br/>C = -------------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>C - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium najniższa cena <br/>Cn - cena brutto najniższa spośród badanych ofert <br/>Cb - cena brutto z badanej oferty <br/><br/>Maksymalna ilość punktów za cenę = 60,00 pkt<br/> <br/>	Czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40% <br/>Zamawiający wymaga, aby czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosił nie więcej niż 75 minut, licząc od czasu powzięcia informacji o wystąpieniu awarii. Pojazd zastępczy powinien posiadać parametry nie gorsze niż wymagane w swz.<br/>Zamawiający oceni zaproponowany przez przewoźnika czas podstawienia pojazdu zastępczego w następujący sposób:<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego 75 minut i więcej = 0 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 74-60 minut = 10 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale 59-46 minut = 25 pkt;<br/>•	Czas podstawienia pojazdu zastępczego do 45 minut = 40 pkt.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego = 40,00 pkt.<br/>3.	Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, której przyznana zostanie największa całkowita ilość punktów łącznie w wyżej wymienionych kryteriach. <br/>4.	Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa i wymaga spełnienia następujących warunków udziału <br/>w postępowaniu:<br/>1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie tego warunku.<br/>2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:<br/>a) aktualną licencję/zezwolenie/koncesję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2021 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2022, poz. 2201 z późn. zm.);<br/>3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:<br/>a) opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Należy przedstawić dokument ubezpieczenia firmy/wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000 złotych (sto tysięcy złotych).<br/>4. W zakresie zdolności technicznej lub finansowej Wykonawca spełni warunek jeżeli:<br/>a) Wykaże się doświadczeniem - wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przewoźnik musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie polegające na transporcie osób w okresie min. 3 miesięcy lub dłuższym, usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <br/>b) Wykonawca wykaże, że dysponuje zasobem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. przedstawi wykaz taboru samochodowego, w którym należy wykazać min. 2 autokary oraz alternatywnie busy osobowe, na każdą trasę dowozu/zadanie, sprawne technicznie i dopuszczone do ruchu. Przedstawione autokary i busy osobowe do realizacji zadania nie mogą być starsze niż 20 lat, posiadają ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). <br/>Z wykazu musi wynikać jednoznacznie, że przedstawiony wykaz taboru samochodowego zapewni zgodnie z przepisami dowóz uczniów w sposób zoptymalizowany w zakresie ilości uczniów i kosztów. <br/>c)	Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, tj. przedstawi Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami; Wymagane jest wskazanie wszystkich kierowców wyznaczonych do wykonania zadania; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu poświadczenia, iż brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:<br/>a)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli odrębną ofertę (załącznik nr 7 do swz);<br/>b)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej <br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty :<br/>a)	aktualną licencję/zezwolenie/koncesję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie <br/>z ustawą z dnia 6 września 2021 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2022, poz. 2201 z późn. zm.);<br/>b)	opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca <br/>jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Należy przedstawić dokument ubezpieczenia firmy/wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000 złotych (sto tysięcy złotych);<br/>c)	wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane - (załącznik nr 4 do swz);<br/>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie polegające na transporcie osób w okresie min. 3 miesięcy lub dłuższym, usługi o wartości nie mniejszej <br/>niż 100 000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane <br/>lub są wykonywane należycie; <br/>d)	wykaz taboru samochodowego, którymi realizowane będzie zamówienie zawierający dane: marka pojazdu, <br/>rok produkcji, liczba miejsc siedzących oraz informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami;<br/>Należy wykazać min. 2 autokary oraz alternatywnie busy osobowe, na każdą trasę dowozu/zadanie. Przedstawione autokary i busy osobowe do realizacji zadania nie mogą być starsze niż 20 lat, posiadają ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Z wykazu musi wynikać jednoznacznie, że przedstawiony wykaz taboru samochodowego zapewni zgodnie z przepisami dowóz uczniów w sposób zooptymalizowany w zakresie ilości uczniów i kosztów. <br/>Wykaz taboru samochodowego, którymi realizowane będzie zamówienie wraz z informacją o podstawie <br/>do dysponowania tymi zasobami; (załącznik nr 5 do swz);<br/>f)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych <br/>za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, <br/>oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - (załącznik nr 6 do swz).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy do dostarczenia dokumentów (kserokopie/skany),<br/>potwierdzających, że:<br/>a) dowody rejestracyjne samochodów wskazanych w ofercie wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi<br/>(OC i NNW);<br/>b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w ofercie mające pełnić funkcje kierowcy<br/>podczas realizacji usługi; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy do dostarczenia dokumentów (kserokopie/skany),<br/>potwierdzających, że:<br/>a) dowody rejestracyjne samochodów wskazanych w ofercie wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi<br/>(OC i NNW);<br/>b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w ofercie mające pełnić funkcje kierowcy<br/>podczas realizacji usługi; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części zamówienia w wysokości: <br/>a) dla ZADANIA NR 1 w wysokości: 2.000 zł <br/>b) dla ZADANIA NR 2 w wysokości: 2.000 zł <br/>c) dla ZADANIA NR 3 w wysokości: 2.000 zł <br/>d) dla ZADANIA NR 4 w wysokości: 2.000 zł <br/>2.	W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 zadanie, wysokość wadium należy wnieść <br/>w łącznej wysokości przewidzianej dla poszczególnych zadań (części).<br/>3. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: <br/>- pieniądzu,<br/>- przelewem na rachunek bankowy 61109011730000000017006172 ( w tytule przelewu należy wpisać: wadium znak sprawy: ZOPO.3.2023), <br/>- gwarancjach bankowych, <br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. <br/>5.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). <br/>6.	Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty.<br/>7.	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>a)	upływu terminu związania ofertą, <br/>b)	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, <br/>c)	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin jego wniesienia. <br/>8.	Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: <br/>a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, <br/>b) którego oferta została odrzucona, <br/>c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, <br/>d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>9.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi w formie oświadczenia o zwolnieniu wadium. <br/>10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: <br/>a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, <br/>b)	Wykonawca, którego oferta została wybrana: <br/>- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ustawie;<br/>- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, <br/>c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.<br/>3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt a składa każdy w Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/>3.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>3.5. Sposób składania oświadczeń i dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegających <br/>się o udzielenie zamówienia: <br/>1) dokumenty o braku podstaw do wykluczenia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających <br/>się o udzielenie zamówienia składa osobno; <br/>2) dokumenty potwierdzające spełnienia postawionych przez Zamawiającego warunków, składają <br/>ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy odpowiadają za ich spełnienie; <br/>3) ofertę składa (podpisuje) pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających <br/>się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/>na zasadach ogólnych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3.	Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: <br/>a)	w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości; Zmiana ta może wynikać z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Dotyczy ona kierowców i opiekunów wyznaczonych w ofercie wykonawcy do świadczenia usług przewozowych; Wykonawca może dokonywać w trakcie wykonywaniu przedmiotu zamówienia zmiany wyznaczonych pierwotnie w ofercie Wykonawcy kierowców i opiekunów; Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem pełnych danych o kwalifikacjach kierowcy zgodnie z warunkami określonymi w swz; <br/>W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;<br/>b)	w zakresie potencjału technicznego potrzebnego do wykonania przedmiotu zamówienia; Zmiana ta może wynikać z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Dotyczy ona wyznaczonych w ofercie autokarów/busów Wykonawcy do świadczenia usług przewozowych; Wykonawca może dokonywać w trakcie wykonywaniu przedmiotu zamówienia zmiany wyznaczonych pierwotnie w ofercie Wykonawcy pojazdów; Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania pisemnie <br/>o tym fakcie zamawiającego z podaniem pełnych danych o taborze samochodowym zgodnie z warunkami określonymi w swz; <br/>W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;<br/>c)	zamawiający zastrzega sobie dokonywanie bieżących zmian w rozkładach jazdy ( zwiększenie lub zmniejszenie liczby przewidzianych kilometrów) na wskazanych trasach w zależności od potrzeb i planów zajęć edukacyjnych w zakresie ± 20% w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku takiej zmiany, nie przewiduje się zmiany stawki kilometrowej podanej <br/>w ofercie Wykonawcy. <br/>W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;<br/>d)	zamawiający zastrzega sobie dokonywanie bieżących zmian w zakresie liczby uczniów objętych dowozem w stosunku ± 20% do liczby wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku takiej zmiany, nie przewiduje się zmiany stawki kilometrowej podanej w ofercie przewoźnika. <br/>W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com