JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230707/0029549001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja kotłowni – wymiana źródeł ciepła w leśniczówkach na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 870530023</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Konstancjewo 3A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">golub-dobrzyn@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://golub-dobrzyn.torun.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka Leśna i pozostała działaność leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja kotłowni – wymiana źródeł ciepła w leśniczówkach na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2e216983-1b27-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00295490</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformyhttps://josephine.proebiz.com/pl/support oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy https://josephine.proebiz.com/pl/support.<br/>9.3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://josephine.proebiz.com/pl/support, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.<br/>9.4.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy https://josephine.proebiz.com/pl/support wynosi 500 MB<br/>9.5.	Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie https://josephine.proebiz.com/pl/support . Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 8.10 lub złożenia na platformie https://josephine.proebiz.com/pl/support</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń . Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryk Makowski, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 977</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.271.1.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Paliwodzizna – wymiana źródła ciepła<br/>-	demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,<br/>- demontaż zasobnika cwu,<br/>- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,<br/>- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,<br/>-	montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,<br/>- sprawdzenie układu kominowego,<br/>- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji<br/>- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),<br/>- powiększenie otworu wejściowego do kotłowni w celu montażu nowego kotła<br/>- montaż kotła zgazowującego drewno opałowe wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,<br/>- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,<br/>- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,<br/>- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w <br/>zakresie obsługi kotła,<br/>- roboty rozbiórkowe,<br/>- roboty ogólnobudowlane, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert<br/>	Cena – 80 pkt.<br/>	Sprawność kotła	- 5 pkt.<br/>	Gwarancja - 15 pkt.<br/>	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru :<br/> <br/><br/> C=Cn/Co x 80 pkt <br/>gdzie :<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”, <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych, <br/>Co - cena oferty ocenianej,<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto<br/>podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/> S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt <br/><br/>S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,<br/>Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła<br/>So – sprawność kotła z badanej oferty,<br/>Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90<br/>S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).<br/>Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła<br/>wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Kryterium	gwarancja	–	dotyczy	dodatkowej	gwarancji	na	kocioł (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:<br/>5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7<br/>Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.<br/>Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:<br/><br/><br/>Ilość dodatkowej gwarancji<br/>ponad wskazane minimum<br/>[lata]	Wartość punktowa<br/>1	5<br/>2	10<br/>3 i więcej	15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">sprawność kotła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Płonne – wymiana źródła ciepła<br/>	demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,<br/>- demontaż zasobnika cwu,<br/>- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,<br/>- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,<br/>-	przekucie lokalizacji odwodnienia posadzki,<br/>-	wymian okna wewnętrznego,<br/>-	montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,<br/>- sprawdzenie układu kominowego,<br/>- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji<br/>- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),<br/>-	wykonanie drzwi wewnętrznych w miejscu starych drzwi EI30 – wykucie otworu drzwiowego,<br/>- montaż kotła zgazowującego drewno opałowe wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,<br/>- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,<br/>- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,<br/>- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w <br/>zakresie obsługi kotła,<br/>- roboty rozbiórkowe,<br/>- roboty ogólnobudowlane, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert<br/>	Cena – 80 pkt.<br/>	Sprawność kotła	- 5 pkt.<br/>	Gwarancja - 15 pkt.<br/>	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru :<br/> <br/><br/> C=Cn/Co x 80 pkt <br/>gdzie :<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”, <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych, <br/>Co - cena oferty ocenianej,<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto<br/>podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/> S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt <br/><br/>S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,<br/>Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła<br/>So – sprawność kotła z badanej oferty,<br/>Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90<br/>S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).<br/>Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła<br/>wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Kryterium	gwarancja	–	dotyczy	dodatkowej	gwarancji	na	kocioł (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:<br/>5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7<br/>Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.<br/>Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:<br/><br/><br/>Ilość dodatkowej gwarancji<br/>ponad wskazane minimum<br/>[lata]	Wartość punktowa<br/>1	5<br/>2	10<br/>3 i więcej	15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">sprawność kotła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Radziki – wymiana źródła ciepła<br/>-	demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,<br/>- demontaż zasobnika cwu,<br/>- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,<br/>- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,<br/>-	montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,<br/>- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji<br/>-	wykonanie niezamykanego nawiewu Z-kształtowego do kotłowni,<br/>- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),<br/>- montaż kotła zgazowującego drewno opałowe wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,<br/>- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,<br/>- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,<br/>- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w <br/>zakresie obsługi kotła,<br/>- roboty rozbiórkowe,<br/>- roboty ogólnobudowlane, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert<br/>	Cena – 80 pkt.<br/>	Sprawność kotła	- 5 pkt.<br/>	Gwarancja - 15 pkt.<br/>	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru :<br/> <br/><br/> C=Cn/Co x 80 pkt <br/>gdzie :<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”, <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych, <br/>Co - cena oferty ocenianej,<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto<br/>podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/> S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt <br/><br/>S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,<br/>Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła<br/>So – sprawność kotła z badanej oferty,<br/>Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90<br/>S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).<br/>Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła<br/>wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Kryterium	gwarancja	–	dotyczy	dodatkowej	gwarancji	na	kocioł (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:<br/>5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7<br/>Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.<br/>Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:<br/><br/><br/>Ilość dodatkowej gwarancji<br/>ponad wskazane minimum<br/>[lata]	Wartość punktowa<br/>1	5<br/>2	10<br/>3 i więcej	15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">sprawność kotła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Gronowo – wymiana źródła ciepła<br/>-	demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,<br/>- demontaż zasobnika cwu,<br/>- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,<br/>- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,<br/>-	montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,<br/>- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji,<br/>- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),<br/>-	powiększenie otworu wejściowego do kotłowni w celu montażu nowego kotła,<br/>- montaż kotła zgazowującego drewno opałowe wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,<br/>- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,<br/>- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,<br/>- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w <br/>zakresie obsługi kotła,<br/>- roboty rozbiórkowe,<br/>- roboty ogólnobudowlane, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert<br/>	Cena – 80 pkt.<br/>	Sprawność kotła	- 5 pkt.<br/>	Gwarancja - 15 pkt.<br/>	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru :<br/> <br/><br/> C=Cn/Co x 80 pkt <br/>gdzie :<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”, <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych, <br/>Co - cena oferty ocenianej,<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto<br/>podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/> S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt <br/><br/>S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,<br/>Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła<br/>So – sprawność kotła z badanej oferty,<br/>Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90<br/>S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).<br/>Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła<br/>wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Kryterium	gwarancja	–	dotyczy	dodatkowej	gwarancji	na	kocioł (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:<br/>5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7<br/>Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.<br/>Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:<br/><br/><br/>Ilość dodatkowej gwarancji<br/>ponad wskazane minimum<br/>[lata]	Wartość punktowa<br/>1	5<br/>2	10<br/>3 i więcej	15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">sprawność kotła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 5 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Nielub – wymiana źródła ciepła<br/>-	demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,<br/>- demontaż zasobnika cwu,<br/>- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,<br/>- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,<br/>-	montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,<br/>- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji,<br/>- montaż nawiewu instalacji,<br/>- montaż drzwi do magazynu pelletu <br/>- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),<br/>- montaż kotła opalanego biomasą (pelletem) z automatycznym zasypem paliwa wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,<br/>- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,<br/>- montaż drzwi do kotłowni,<br/>- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,<br/>- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w <br/>zakresie obsługi kotła,<br/>- roboty rozbiórkowe,<br/>- roboty ogólnobudowlane, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert<br/>	Cena – 80 pkt.<br/>	Sprawność kotła	- 5 pkt.<br/>	Gwarancja - 15 pkt.<br/>	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru :<br/> <br/><br/> C=Cn/Co x 80 pkt <br/>gdzie :<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”, <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych, <br/>Co - cena oferty ocenianej,<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto<br/>podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/> S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt <br/><br/>S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,<br/>Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła<br/>So – sprawność kotła z badanej oferty,<br/>Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90<br/>S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).<br/>Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła<br/>wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Kryterium	gwarancja	–	dotyczy	dodatkowej	gwarancji	na	kocioł (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:<br/>5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7<br/>Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.<br/>Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:<br/><br/><br/>Ilość dodatkowej gwarancji<br/>ponad wskazane minimum<br/>[lata]	Wartość punktowa<br/>1	5<br/>2	10<br/>3 i więcej	15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">sprawność kotła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 6 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Szkółka Zespolona Przeszkoda – wymiana źródła ciepła<br/>-	demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,<br/>- demontaż zasobnika cwu,<br/>- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,<br/>-	montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,<br/>- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji,<br/>- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),<br/>- montaż kotła opalanego biomasą (pelletem) z automatycznym zasypem paliwa wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,<br/>- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,<br/>- montaż drzwi do kotłowni,<br/>- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,<br/>- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w <br/>zakresie obsługi kotła,<br/>- roboty rozbiórkowe,<br/>- roboty ogólnobudowlane, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert<br/>	Cena – 80 pkt.<br/>	Sprawność kotła	- 5 pkt.<br/>	Gwarancja - 15 pkt.<br/>	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru :<br/> <br/><br/> C=Cn/Co x 80 pkt <br/>gdzie :<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”, <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych, <br/>Co - cena oferty ocenianej,<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto<br/>podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/> S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt <br/><br/>S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,<br/>Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła<br/>So – sprawność kotła z badanej oferty,<br/>Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90<br/>S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).<br/>Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła<br/>wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Kryterium	gwarancja	–	dotyczy	dodatkowej	gwarancji	na	kocioł (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:<br/>5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7<br/>Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.<br/>Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:<br/><br/><br/>Ilość dodatkowej gwarancji<br/>ponad wskazane minimum<br/>[lata]	Wartość punktowa<br/>1	5<br/>2	10<br/>3 i więcej	15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">sprawność kotła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 7 Modernizacja kotłowni nadleśniczówki– wymiana źródła ciepła<br/>-	demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,<br/>- demontaż zasobnika cwu,<br/>- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,<br/>- obniżenie posadzki w pomieszczeniu oraz wykonanie studzienki w posadzce,<br/>-	przekucie wentylacji grawitacyjnej,<br/>-	wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,<br/>-	sprawdzenie układu kominowego,<br/>- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji,<br/>- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),<br/>- montaż kotła zgazowującego drewno opałowe wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,<br/>- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,<br/>- montaż drzwi do kotłowni,<br/>- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,<br/>- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w <br/>zakresie obsługi kotła,<br/>- roboty rozbiórkowe,<br/>- roboty ogólnobudowlane, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert<br/>	Cena – 80 pkt.<br/>	Sprawność kotła	- 5 pkt.<br/>	Gwarancja - 15 pkt.<br/>	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru :<br/> <br/><br/> C=Cn/Co x 80 pkt <br/>gdzie :<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”, <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych, <br/>Co - cena oferty ocenianej,<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto<br/>podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/> S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt <br/><br/>S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,<br/>Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła<br/>So – sprawność kotła z badanej oferty,<br/>Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90<br/>S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).<br/>Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła<br/>wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Kryterium	gwarancja	–	dotyczy	dodatkowej	gwarancji	na	kocioł (szczelność wymiennika ciepła).<br/>Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:<br/>5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7<br/>Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.<br/>Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:<br/><br/><br/>Ilość dodatkowej gwarancji<br/>ponad wskazane minimum<br/>[lata]	Wartość punktowa<br/>1	5<br/>2	10<br/>3 i więcej	15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">sprawność kotła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego <br/>warunku. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego <br/>warunku. <br/>3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej; <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 20.000,00 zł – na każdą część zamówienia. W celu uniknięcia wszelkich wątpliwości w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy wykazać ubezpieczenie w wysokości 20 000,00 zł. X (pomnożone) ilość części na które wykonawca składa ofertę.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej. <br/> <br/>a)	Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:<br/>- co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w co najmniej ograniczonym zakresie.<br/>Wykazanie jednej osoby w ww. zakresie będzie uznawane przez Zamawiającego za spełnienie warunku w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.<br/>* Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).<br/>b) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował:<br/> co najmniej 2 roboty budowlane (przez jedną robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) obejmujące swym zakresem wymianę lub montaż kotła grzewczego wraz z robotami instalacyjnymi o wartości łącznej nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto każda.<br/>Uwaga: Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.<br/>Wykazanie dwóch robót budowlanych w ww. zakresie będzie uznawane przez Zamawiającego za spełnienie warunku w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. oraz 6.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>b)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4) ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>c)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>d)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>e)	odpisu lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.2.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>a)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ),<br/><br/>b)	dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 8.2 lit. b), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/><br/>c)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 14 do SWZ),<br/><br/>d)	dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. c) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP. Na podstawie:<br/>1)	art. 108 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a)	udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2345 z późn. zm. - „KK”),<br/>b)	handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a KK,<br/>c)	o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054),<br/>d)	finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a KK, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 KK,<br/>e)	o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 KK, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,<br/>f)	powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2012 r. poz. 769 z późn. zm.),<br/>g)	przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 KK, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 KK, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d KK, lub przestępstwo skarbowe,<br/>h)	o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1745 z późn. zm.)<br/>- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;<br/>2)	art. 108 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP;<br/>3)	art. 108 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>4) art. 108 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/> dalszy opis innych wymagań znajduję się w pkt 6 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : <br/> Część zamówienia nr 1 – 1000,00 zł<br/>Część zamówienia nr 2 – 1100,00 zł<br/>Część zamówienia nr 3 – 900,00 zł<br/>Część zamówienia nr 4 – 1000,00<br/>Część zamówienia nr 5 – 1100,00 zł<br/>Część zamówienia nr 6 – 1000,00 zł<br/>Część zamówienia nr 7 – 1100,00 zł<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 8.10.	W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1)	w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2)	oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4)	dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowiązany będzie złożyć każdy<br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5)	dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a), c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, a dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 lit. b), d) składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla którego wykazania służy dany dokument;<br/>6)	wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>7)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>8)	Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>9)	Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 ustawy PZP, zgodnie, z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana Umowy<br/>1.	Wszelkie zmiany, uzupełnienia Umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron poprzez zawarcie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian Umowy w przypadku: <br/>(1)	w zakresie zmiany terminów realizacji świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, stosownie do przypadku: <br/>(a)	o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy, <br/>(b)	o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw,<br/>(c)	w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego,<br/>(d)	o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty zewnętrzne czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z zastrzeżeniem, że przyczyną opóźnienia nie są działania lub zaniechania Wykonawcy,<br/>(e)	o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich,<br/>(f)	o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów jeżeli wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy,<br/>(g)	o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany, <br/>- przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw. <br/>(2)	w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań organizacyjnych, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:<br/>(a)	wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, <br/>(b)	w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, <br/>(c)	w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt (1) powyżej.<br/>- z zastrzeżeniem, że inne rozwiązania będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w dokumentach zamówienia w stopniu nie mniejszym niż rozwiązania dotychczasowe.<br/>2.	Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-24 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com