JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230719/0031483101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255016</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żwirki i Wigury 4a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mikołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@mikolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mikolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-05d50c34-260e-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00314831</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00022178/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Działanie w chmurze zintegrowanego z systemem obiegu dokumentów sytemu Voicebot do komunikacji z podmiotami i interesantami Starostwa Powiatowego w Mikołowie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT–EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.mikolowski.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zp.mikolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu systemu do elektronicznej obsługi<br/>zamówień Powiatu Mikołowskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostępnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie<br/>e-ZP.<br/>3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne.<br/>4) Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu. Jest to równoznaczne<br/>z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu.<br/>5) Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Mikołowskiego.<br/>6) W Systemie E-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz<br/>filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja,<br/>zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/<br/>7) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:<br/>a. Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,<br/>b. Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,<br/>c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera<br/>synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/>8) Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu<br/>przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):<br/>a) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;<br/>b) zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;<br/>c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.<br/>9) Złożenie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności<br/>składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) możliwe jest pod<br/>warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:<br/>• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web<br/>Start (JavaWS) lub<br/>• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.<br/>15) Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania<br/>podpisu elektronicznego,<br/>a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty);<br/>b) podpis zaufany;<br/>c) podpis osobisty;<br/>16) Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty oraz wiadomości wynosi 150 MB;<br/>17. W zależności od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,<br/>XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający) Wykonawca dołącza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z<br/>wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczający).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Mikołowski z siedzibą : ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl <br/>b)	inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.4.2023, na: „Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT–EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia&#34;, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Pzp ( tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”; <br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz. U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych; <br/>5)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">: 7) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>− wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>10) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.<br/>16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.<br/>11) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MNZ.272.4.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> .1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w opar-ciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT–EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.<br/>1.2 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Starostwo Powiatowe w Mikołowie 43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a.<br/>1.3 W związku z rozwojem usług elektronicznych i e-usług obsługi obywateli, Starostwo Powiatowe w Mikołowie, chcąc wykorzystać posiadane zawansowane systemy telekomunikacyjne ma zamiar wdrożyć system inteligentnej obsługi petenta. Planowany system będzie posiadał możliwość dou-czania się jak i kierowania przychodzącym ruchem telekomunikacyjnym. Wprowadzi to również znaczące usprawnienie wyszukiwania informacji, rozwiązywania problemów, nawigacji oraz realiza-cji procesów na portalu internetowym. Planowany system będzie posiadał technologię inteligent-nej automatyzacji, oparte o algorytmy Sztucznej Inteligencji (AI). Projekt jest ukierunkowany na pomoc podmiotom jak i osobom fizycznym umożliwiający zwiększenie transakcji online. Jednocze-śnie ma pozwolić zmniejszać koszty obsługi klienta oraz poprawić bezpieczeństwo w elektronicznej głosowej komunikacji obywatela z urzędem. Realizacja przedmiotu zamówienia musi gwarantować realizację “pod klucz” w oparciu o zasoby Zamawiającego, a w szczególności System Obiegu doku-mentów FINN SQL 8 firmy LTC oraz istniejącą centralę cyfrową UNIFY OpenScape Business V8.<br/>1.4 Przedmiot zamówienia obejmuje :<br/>A.	Analizę przedwdrożeniową, gwarantującą optymalne wykorzystanie zasobów technicz-nych; <br/>B.	Uruchomienie rozwiązania, wraz z niezbędną kastomizacją, parametryzacją; <br/>C.	Dostarczenie samej technologii i rozwiązań; <br/>D.	Integrację rozwiązań z posiadanymi systemami IT w tym z Systemem Obiegu Dokumentów FINN 8SQL <br/>E.	Szkolenie zespołu z obsługi (minimum 3 osoby ze strony Zamawiającego) z obsługi oraz wykonanie dokumentacji powdrożeniowej <br/>F.	Pełne wsparcie powdrożeniowe, wraz z analizami działania typu ROI, aktualizacjami i opty-malizacją i pełne wsparcie serwisowe w okresie do 31.12.2023roku. <br/>G.	Utrzymanie działania usługi w chmurze wraz z pełnym wsparciem powdrożeniowym, ser-wisowym wraz z analizami działania typu ROI, aktualizacjami i optymalizacją. oraz zapewnienie moż-liwości działania systemu co najmniej w roku 2024 tj od 1.01.2024r do 31.12 2024r u Zamawiającego na zasobach własnych Zamawiającego lub zasobach Wykonawcy w chmurze. Chmura musi zapew-niać zasady cyberbezpieczeństwa<br/><br/>1.5 Wymagania systemowe i serwisowe<br/>1. Okres wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 45 dni kalendarzowych licząc od daty podpi-sania umowy za wyjątkiem zakresu o którym mowa w punkcie 1.4 litera „ A” , który należy wykonać w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.<br/>2. Dostarczenie rozwiązania w technologii Cloud. <br/>3. Rozwiązanie musi być oparte o system typu Voicebot, który ma za zadanie udzielać ściśle okre-ślone informacje na tematy związane z procesem składania wniosku, zgodnym z rozrysowanym grafem przez Zamawiającego – załącznik nr 2 do SWZ (np. między innymi informacja o zakończonej sprawie oraz możliwość umówienia terminu do odbioru dokumentów) <br/>4. Oferowane rozwiązanie musi mieć możliwość min 5 jednoczesnych połączeń z systemem. <br/>5. Wykonawca musi dostarczyć 1 instancje z działającym scenariuszem realizującym proces bizne-sowy<br/>6. Integracja z IVR klienta, którym jest UNIFY OpenScape Business V8. <br/>7. Szkolenie z działania systemu (m.in. zarządzanie scenariuszami). <br/>8.Uruchomienie usługi wyskalowanej na potrzeby obsługi 10000 połączeń (min 10 000 minut) w miesiącu dla jednej instancji <br/>9.Analiza wymagań i projektowanie rozwiązania, wraz z dokumentacją<br/>10.Uruchomienie instancji i konta oprogramowania oferowanego rozwiązania oraz wytrenowanie modułu AI o frazy niezbędne do realizacji procesu biznesowego w danej instancji<br/>11.Uczenie i trenowanie sytemu (bot ‘a): przygotowanie bazy intencji akcji umożliwiającej realiza-cję procesu biznesowego w danej instancji<br/>12.Prace uruchomieniowe po stronie telekomunikacyjnej min 10 000 połączeń (10 000 minut) bilin-gowych dla 1 instancji<br/>13.System musi posiadać: <br/>•Wirtualny Asystent Głosowy obsługujący Infolinię także poza godzinami pracy konsultantów<br/>•Musi prowadzić do kompletnego rozwiązania problemu, bez udziału konsultanta.<br/>•Nierozpoznane frazy oraz brakiem możliwości udzielenia informacji związanej z nie zdefiniowa-nych poleceń muszą być przełączone na konsultanta po n-krotnej próbie powtórki.<br/>•Po integracji z danymi Zamawiającego może podawać przez telefon kluczowe informacje udo-stępnione przez Zamawiającego.<br/>•System powinien umożliwiać przyjęcie połączenia w kanale głosowym (infolinia, call center) i przekazanie połączenia zwrotnego do Infolinii.<br/>•Musi mieć funkcję kierowania Klienta, uzupełniania lub całkowicie zastępować IVR tonowy; Roz-poznawać temat rozmowy, prowadzić rozmowę w oparciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuować połączenia do odpowiedniej grupy Agentów<br/>•musi mieć funkcję kierowania Klienta Rozpoznawać temat rozmowy, prowadzić rozmowę w opar-ciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuować połączenia do odpowiedniej grupy Agentów<br/>•Powinien Analizować polecenia użytkownika, wypowiadane w jego własnym, naturalnym języku, rozpoznawać pytania otwarte i zamknięte w dialogu z klientem, analizuje treść i kontekst, genero-wać odpowiedź głosową.<br/>•Powinien Wykorzystywać własną, modułową technologię AI oraz wiodące globalne rozwiązania rozpoznawania mowy, a także syntezę mowy bądź nagranie lektorskie.<br/>•Powinien mieć technologie Machine Learning do analizy niezrozumiałych pytań klientów, sugeru-jąc kategorie odpowiedzi,<br/>•Możliwość raportowania wg indywidualnych potrzeb zdefiniowanych na etapie analizy przed-wdrożeniowej.<br/>•System powinien dostarczać funkcjonalność panelu operatora, umożlwiającą odbieranie połączeń przychodzących z realizowanego przez bota scenariusza <br/>•Panel operatora powinien umożliwiać obsługę połączeń z poziomu przeglądarki internetowej<br/>•Panel operatora powinien umożliwić obsługę różnych źródeł kontaktu, w tym kanału radiowego oraz kanału tekstowego.<br/>•Powinien umożliwiać w każdej chwili przejęcie rozmowy przez operatora-Konsultanta<br/><br/>14.Wykonawca zapewni pełny suport techniczny dla oferowanego rozwiązania.<br/>15. Inteligentny system dialogowy (bot głosowy) korzystającego z automatycznego rozpoznawania mowy (ASR), syntezy mowy (TTS) oraz sztucznej inteligencji (AI).<br/>16.Platformę umożliwiająca uruchamianie scenariuszy automatyzujących procesy w kanale telefo-nicznym (głosowym) w języku polskim.<br/>17.Nagrywanie i przechowywanie zapisów rozmów wychodzących i przychodzących.<br/>18.Możliwość odsłuchania nagrań w systemie.<br/>19.Możliwość eksportu nagrań z systemu i zapisania na nośnik zewnętrzny.<br/>20.Transkrypcja rozmów realizowanych przez system.<br/>21.Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami poprzez API.<br/>22.Dostęp do systemu poprzez panel użytkownika <br/>23.Możliwość przypisywania ról dla użytkowników.<br/>24. Definiowanie dostępnych funkcjonalności panelu użytkownika per rola<br/>25.Podwójną weryfikacja procesu logowania w celu zabezpieczenia przed nieautoryzowanym do-stępem do platformy przez osoby trzecie<br/>26.Raportowanie danych wszystkich wykonanych połączeń wraz ze szczegółami takimi jak data i godzina połączenia, numer odbiorcy, status, czy czas trwania rozmowy.<br/>27. Raportowanie skuteczności realizowanych scenariuszy.<br/>28.Możliwość eksportowania danych szczegółowych raportów z systemu.<br/>29.Logowanie dwuetapowe z wykorzystaniem hasła i urządzenia zewnętrznego<br/>30.System powinien realizować funkcjonalności z zakresu dziedziny NLP, a w szczególności:<br/>31.Rozpoznawanie intencji (ang. Intent Recognition)<br/>32.Ekstrakcja encji (ang. Named Entity Extraction)<br/>33.Realizacja funkcjonalności głównych realizowanych w scenariuszu powinna odbywać się z po-działem na konteksty. Konteksty powinny być zgrupowane w ramach systemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48512000-0 - Pakiety oprogramowania do interaktywnych odpowiedzi głosowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">64215000-6 - Usługi telefonii internetowej (IP)</p> <p class="mb-0">72223000-4 - Usługi w zakresie wymogów technologii informacji</p> <p class="mb-0">72513000-4 - Usługi automatyzacji pracy biurowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3. Przy wyborze oferty Zam. będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem :Kc - cena – waga 60 %Kt1 - czas usunięcia awarii krytycznej A1 - waga 20%Kt2 - czas usunięcia awarii standardowej A2 – waga 10%<br/>Kt3 - czas usunięcia awarii niekrytycznej A3 – waga 10%.Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma mak. ilość punktów przewidzianych w danym kryterium. Łącznie Wyk. może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Pozostałym wyk., spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zam. dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:Sposób oceny oferty w kryterium cena (Kc) .Do oceny w przypadku kryterium „cena” będzie brana pod uwagę cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia czyli obejmująca podatek VAT. Każdej z ofert przyznane zostaną punkty wyliczone wg wzoru:Kcn – liczba punktów przyznana ofercie n w kryterium Kc<br/>Kcn = (najniższa cena spośród wszystkich przedstawionych cen przez wyk., których oferty nie podlegały odrzuceniu / cena oferty badanej ) x 60.Sposób oceny oferty w kryterium „czas usunięcia awarii krytycznej A1 ” - (Kt1) Ocena i przyznanie punktów w tym kryterium nastąpi na podstawie informacji zawartych w form. ofertowym - zał nr 1 do SWZ. Zam. przyzna pkt w następujący sposób: - W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 10 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 12 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia, otrzyma 0 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji maksimum 8 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 10 godzin w dni robocze od momentu zgłosz., otrzyma 10 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 4 godziny zegarowe w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 6 godzin w dni robocze od momentu zgłosz., otrzyma 20 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium „czas usunięcia awarii standardowej A2 ” - (Kt2) 4.3.1. Ocena i przyznanie pkt w tym kryterium nastąpi na podstawie informacji zawartych w form. ofertowym - zał nr 1 do SWZ. Zam przyzna punkty w następujący sposób: - W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 20 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 20 godzin w dni robocze od momentu zgłosz., otrzyma 0 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 12 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 10 godzin w dni robocze od momentu zgłosz., otrzyma 5 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 6 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 6 godzin w dni robocze od momentu zgłosz, otrzyma 10 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium „czas usunięcia awarii niekrytycznej A3 ” - (Kt3) 4.4.1. Ocena i przyznanie pkt w tym kryterium nastąpi na podstawie informacji zawartych w form. ofertowym - zał. nr 1 do SWZ. Zam. przyzna pkt w następujący sposób: - W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 48 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 32 godziny w dni robocze od momentu zgłosz, otrzyma 0 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 24 godziny zegarowe w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 12 godzin w dni robocze od momentu zgłosz., otrzyma 5 pkt.- W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje czas usunięcia awarii polegający na czasie reakcji mak. 10 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwiązania mak. 8 godzin w dni robocze od momentu zgłosz, otrzyma 10 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcia awarii krytycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcia awarii standardowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcia awarii niekrytycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1.	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, <br/>2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone <br/>	1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; <br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; <br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; <br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej; <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>4.1 w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie dwa zamówienia ( na podstawie odrębnych umów/kontraktów) , z których każde z nich obejmowała swoim zakresem:<br/>-- dostawę i wdrożenie mechanizmu sztucznej inteligencji w postaci Voicebot’a do obsługi klienta wraz z wsparciem technicznym , o wartości każdego z wykonanych zamówień minimum 50 000 złotych brutto.<br/><br/>Okres określony w warunku liczy się wstecz od dnia , w którym upływa termin składania ofert.<br/><br/>Uwaga! Pod pojęciem „Voicebota” Zamawiający rozumie: program komputerowy wykorzystujący interfejs głosowy do komunikowania się z użytkownikiem obejmującego aplikacje dla asystentów głosowych lub telefoniczne boty, obsługujące w sposób automatyczny połączenia przychodzące i wychodzące. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/><br/>1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Uwaga! <br/>1. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/>2. Jeżeli zakres dostawy przedstawiony w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane należycie jest szerszy od opisanego przez Zamawiającego należy, w wykazie dostaw, podać wartość dostaw, odpowiadających zakresowi wymaganemu, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu ,w zakresie doświadczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ .<br/>1.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ . <br/>1.3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie: <br/>a)	wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; <br/>b)	podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy <br/>1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: <br/>a)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, <br/>b)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1), <br/>c)	zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy; <br/>d)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>1.	pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: <br/>-	postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy, <br/>-	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>-	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa, <br/>2.	oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.3 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym); <br/>1.5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/>1.6.	Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>1.7.	Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp . <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2500 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćsetzłotych).<br/>2.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w rozdziale X SWZ. 3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).. 4.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Mikołowskim Banku Spółdzielczym w Mikołowie, na rachunek:<br/>nr 27 8436 0003 0000 0026 7850 0001<br/>Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 31.07.2023 r. do godz.10:00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza przelewem, tytuł przelewu musi pozwalać Zamawiającemu na identyfikację przedmiotowego postępowania w związku z powyższym w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania.6.W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) . Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). <br/>7.	W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest przesłać dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) za pośrednictwem systemu e-zp.mikolowski.pl, w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf) , w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości podać znak postępowania oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone. <br/>8.	Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniaćwymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W dokumencie wadialnym nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej.9.	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1)	upływu terminu związania ofertą; 2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 10.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)	którego oferta została odrzucona; 3)	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4)po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>11.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 10, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <br/>4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>4.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Dotyczy to także wspólników spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a. gdy zaistnieją okoliczności umożliwiające zastosowanie nowszych bardziej zawansowanych technologii, które w trakcie realizacji przedmiotu umowy nie były dostępne lub znajdowały się w fazie testów. b. gdy będzie konieczna dalsza realizacja przedmiotu umowy związana z trwałością realizowanego projektu Cyfrowy Powiat w ramach realizowanego projektu „REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT–EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, zgodnie z zakresem oraz formularzem Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020”.c. Gdy zostanie zmieniony termin trwałości projektu związany z dofinasowaniem i realizacją projektu,d. gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego;Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19e. gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;<br/>f. w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie <br/>zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, stan pandemii, epidemii zmiany związane ze stanami pandemii, epidemii, w tym ich przebiegiem. W przypadku wystąpienia <br/>okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie <br/>obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą <br/>podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na <br/>piśmie nowe terminy realizacji Umowy.<br/>g. w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do <br/>sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu przedmiotu umowy;<br/>h. w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres, <br/>numer rachunku bankowego, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne <br/>zapisy dotyczące wskazania Stron,<br/>i. wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji <br/>zamówienia,<br/>j. W przypadkach określonych w przepisie art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień <br/>publicznych.<br/>3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust.2 termin <br/>wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny <br/>do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. Okres ten winien <br/>uwzględniać w szczególności czas trwania przyczyn uniemożliwiających wykonanie <br/>zamówienia, aż do czasu ich faktycznego usunięcia.<br/>4. Na wniosek Wykonawcy i po spełnieniu warunków określonych w umowie dotyczących <br/>podwykonawstwa, Wykonawca może modyfikować w trakcie wykonywania przedmiotu <br/>umowy złożone w ofercie deklaracje odnośnie podwykonawstwa poprzez: <br/>1) wskazanie innych podwykonawców; <br/>2) rezygnację z podwykonawców.<br/>5. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku w formie pisemnej przez <br/>stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis <br/>wypływu zmiany na termin wykonania umowy<br/>6. W przypadku, gdy o zmianę w umowie wnioskuje Wykonawca, zgłasza on wniosek <br/>Zamawiającemu wraz z dokumentami potwierdzającymi konieczność ich wprowadzenia <br/>Wniosek powinien zostać złożony u Zamawiającego z chwilą zaistnienia okoliczności, <br/>jednak nie później niż w terminie do 10 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, <br/>lub mógł dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. <br/>Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19<br/>7. Strona, która otrzyma propozycję zawarcia aneksu winna ustosunkować się na piśmie, <br/>w terminie 14 dni od daty otrzymania, względnie przystąpić do negocjacji warunków <br/>aneksu albo podpisać aneks, jeżeli akceptuje jego treść <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez System E-ZP w terminie do dnia 31.07.2023 r. do godz. 10:00 . Oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert. O terminie złożenia oferty decyduje czas wygenerowania Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP) w Systemie E-ZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-31 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d sek. IV pkt 4.2.2.1.6.2	Czas reakcji serwisu1)Awaria Krytyczna (A1) Czas reakcji mak.10 godzin zegarowych w dniroboczCzasdostarczenie rozwiązania mak.12 godzin w dni robocze2)Awaria Standardowa (A2) Czasreakcjimak.20 godzin zegarowych w dni robocze Czasdostarczenie rozwiązania mak.20 godzin zegarowych w dni robocze3)Awaria Niekrytyczna (A3) Czas reakcjimak.48 godzinzegarowychwdni robocze Czas dostarczenierozwiązania mak. 32 godzin zegarowych w dni robocze.1.Na etapie realizacji bazując na swoim doświadczeniu, Wykonawca może zaproponować swojerozwiązania w oparciu o załączony w zał nr 2 do SWZ schemat algorytmu poszczególnych elementów .2.Wstępne założenia działania sytemu FINN SQL 8 leżące po stronie firmy LTC opisano w zał nr 2a do SWZ.3.Schemat jest schematem poglądowym działania BOT, Wykonawca wykona szczegółowe elementy programowania w systemu BOT tak aby przedstawiona aplikacja była w pełni funkcjonalna i optymalna w działaniu.4.Do Wyk. należy powiązanie działań BOT z aplikacją SOD FINN SQL firmy LTC sp z o.o.. Zamawiający udostępnia Opis interfejsów integracyjnych syst FINN 8 SQL (System Obiegu Dok - SOD) zał nr 2b do SWZ.5.Wszystkie koszty wynikłe ze współpracyWykonawcy z Firmą LTC sp z o.o. w tym wykonanie odpowiednich API Wykonawcy Przedmiotu Zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający oczekuje gotowego Przed. Zam. bez konieczności własnego udziału pomiędzy strona-mi.6.Wszystkie zmiany lub ulepszenia muszą być konsultowane z Zam. oraz przedstawiane i akceptowane na piśmie.7.Zamawiający oczekuje na ścisłą współpracę z Wykonawcą. Wszystkie prace związane z uzgodnieniami oraz prezentacjami gotowych wersji przedmiotu zamówienia muszą odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający wyklucza aby uzgodnienia, konsultacje czy prezentacje działania po-szczególnych algorytmów lub części tworzonego przedmiotu zamówienia odbywały się zdalnie za pomocą komunikatorów.8.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane realizacją usługi dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie z siedzibą wMikołowie.9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. 10. Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania aplikacyjnego producenta pozwalającego na bezawaryjnie działanie w aktualnych wersjach systemów komputerowych i telekomunikacyjnych posiadanych przez Zamawiającego.c.d Sek. VI pkt6.4.112.Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13.Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niżw pieniądzupoprzezzłożeniegwarantowi lub poręczycielowioświadczenia ozwolnieniu wadium. Zam. zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadkuwadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2 -4 ust. Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1)	wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ust. Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ust. Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ust. Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ust. Pzp,co powodowałobrakmożliwości wybraniaofertyzłożonejprzez wykonawcę jako najkorzystniejszej2)wykonawca, którego oferta została wybrana: a)	odmówiłpodpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego nawarunkach określonychw ofercie, b)nie wniósłwymaganegozabezpieczenianależytego wykonaniaumowy (o ile było wymagane; 3) zawarcieumowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com