JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230726/0032519801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na budowę dróg dla pieszych na terenie Gminy Żukowo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Żukowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675095</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gdańska 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żukowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 58 6858318</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 58 6858330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugzukowo@zukowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zukowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na budowę dróg dla pieszych na terenie Gminy Żukowo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-abf7c4ba-2a17-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00325198</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00062255/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na budowę dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów w Baninie, Chwaszczynie, Sulminie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/788618 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/788618</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziałach XIII - XIV SWZ.<br/>2. Zamawiający wymaga podpisania oferty, oświadczeń oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający, tj. Gmina Żukowo z siedzibą w Żukowie ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: <br/>•	administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu jest Burmistrz Gminy Żukowo z siedzibą w Żukowie ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo;<br/>•	w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych, kontakt: iod@zukowo.pl; <br/>•	dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.6.2023 pn. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na budowę dróg dla pieszych na terenie Gminy Żukowo; <br/>•	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, zwaną dalej ustawą PZP;<br/>•	odbiorcami danych osobowych będą podmioty realizujące zadania na podstawie przepisów prawa. Odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub umową w sprawie zamówienia publicznego mogą być podmioty z którymi Gmina Żukowo zawarła umowy na korzystanie z udostępnionych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych oraz prowadzenia postępowania o udzielenie. Dane osoby zakładającej konto na stronie platformazakupowa.pl będą przetwarzane przez operatora platformy, czyli firmę Open Nexus Sp. z o.o. Pozostałe informacje dotyczące gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania danych osobowych znajdują się na stronie <br/>https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci;<br/>•	dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres przechowywania dokumentacji postępowania lub umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>•	obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; <br/>•	osoby, których dane osobowe dotyczą, mają prawo do:<br/>− dostępu do danych osobowych; <br/>− sprostowania danych osobowych *; <br/>− żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych**; <br/>− wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora; organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).<br/><br/>Wyjaśnienia: <br/>*	skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobom, których dane osobowe dotyczą, nie przysługuje prawo do: <br/>− usunięcia danych osobowych; <br/>− przenoszenia danych osobowych, <br/>− sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.6.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na budowę dróg dla pieszych w Chwaszczynie.<br/>I. Zamówienie obejmuje zadania:<br/>Zadanie 1 – Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę drogi dla pieszych przy ul. Mickiewicza w Chwaszczynie, <br/>Zadanie 2 – Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę chodnika przy ul. Polnej w Chwaszczynie.<br/>Zadanie 1 – opis zamówienia:<br/>1.	Zakres: jednostronna droga dla pieszych o szerokości 2 mb i długości ok. 500 mb, nawierzchnia z kostki betonowej. Należy dowiązać do istniejącej drogi dla pieszych przy ul. Mickiewicza – od strony ul. Derdowskiego.<br/>2.	Lokalizacja – teren działki o nr ewid. 330/1 obręb Chwaszczyno(odcinek ul. Mickiewicza pomiędzy ul. Derdowskiego i działką o nr ewid. 416/10). Działka o nr ewid. 330/1 stanowi własność Gminy Żukowo.<br/>3.	Stan istniejący: pobocze - nawierzchnia gruntowa, jezdnia - nawierzchnia bitumiczna / płyty JOMB.<br/>4.	Uzbrojenie: sieć wodociągowa, sieć teletechniczna, sieć gazowa, linie energetyczne. Przebieg aktualnego uzbrojenia jest dostępny na stronie https://zukowo.e-mapa.net/ (w drzewie warstw należy zaznaczyć pole „Powiat kartuski”, a następnie „uzbrojenie terenu”).<br/>5.	Teren projektowanej inwestycji częściowo jest objęty obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego <br/>https://rastry.gison.pl/mpzp-public/zukowo/uchwaly/U_2019_204_XVII.pdf<br/>6.	W ramach zamówienia należy:<br/>1)	Uzyskać wymagane prawem uzgodnienia i opinie od gestorów sieci i urządzeń.<br/>2)	Uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego.<br/>3)	Wykonać badania geotechniczne podłoża gruntowego.<br/>4)	Wykonać inwentaryzację zieleni, w przypadku wycinki drzew / krzewów zaproponować nasadzenia zastępcze.<br/>5)	Zaprojektować wjazd do każdej działki (także niezabudowanej).<br/>6)	Zaprojektować budowę/przebudowę/remont istniejącego uzbrojenia - jeżeli będzie taka konieczność i zgodnie z wydanymi uzgodnieniami, opiniami gestorów sieci i urządzeń. <br/>7)	Zaprojektować odprowadzanie wód opadowych z projektowanej drogi dla pieszych.<br/>8)	Zaprojektować organizację ruchu na czas budowy i stałą organizację ruchu uwzględniając oznakowanie pionowe i poziome.<br/>9)	Zaprojektować udogodnienia dla osób niepełnosprawnych: spadki podłużne normatywne, wjazdy w drogi wewnętrzne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. <br/>10)	W przypadku zmiany strony ulicy, po której ma przebiegać droga dla pieszych, wyznaczyć i zaprojektować przejścia dla pieszych.<br/>11)	Uzyskać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej decyzję administracyjną umożliwiającą realizację robót budowlanych – pozwolenie na budowę. <br/>Zadanie 2 – opis zamówienia:<br/>1.	Zakres: jednostronna droga dla pieszych o szerokości 2 mb i długości ok. 420 mb, nawierzchnia z kostki betonowej. Należy dowiązać do istniejącej drogi dla pieszych przy ul. Polnej – z obu stron projektowanej drogi.<br/>2.	Lokalizacja – teren działek o nr ewid. 700, 119/5 obręb Chwaszczyno. Działki o nr ewid. 700, 119/5 stanowią własność Gminy Żukowo.<br/>3.	Stan istniejący: pobocze - nawierzchnia gruntowa, jezdnia - nawierzchnia bitumiczna.<br/>4.	Uzbrojenie: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć teletechniczna, sieć gazowa, linie energetyczne. Przebieg aktualnego uzbrojenia jest dostępny na stronie https://zukowo.e-mapa.net/ (w drzewie warstw należy zaznaczyć pole „Powiat kartuski”, a następnie „uzbrojenie terenu”).<br/>5.	Teren projektowanej inwestycji nie jest objęty obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.<br/>6.	W ramach zamówienia należy:<br/>1)	Uzyskać wymagane prawem uzgodnienia i opinie od gestorów sieci i urządzeń.<br/>2)	Uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego.<br/>3)	Wykonać badania geotechniczne podłoża gruntowego.<br/>4)	Wykonać inwentaryzację zieleni, w przypadku wycinki drzew / krzewów zaproponować nasadzenia zastępcze.<br/>5)	Zaprojektować wjazd do każdej działki (także niezabudowanej).<br/>6)	Zaprojektować budowę / przebudowę / remont istniejącego uzbrojenia - jeżeli będzie taka konieczność i zgodnie z wydanymi uzgodnieniami, opiniami gestorów sieci i urządzeń. <br/>7)	Zaprojektować odprowadzanie wód opadowych z projektowanej drogi dla pieszych. Jeżeli projektowana droga dla pieszych wzdłuż ul. Polnej zostanie zaprojektowana na rowie chłonnym, to należy zaprojektować sposób zagospodarowania wód opadowych z jezdni i drogi dla pieszych.<br/>8)	Zaprojektować kanał technologiczny. <br/>9)	Zaprojektować przebudowę istniejących przepustów.<br/>10)	Zaprojektować organizację ruchu na czas budowy i stałą organizację ruchu uwzględniając oznakowanie pionowe i poziome.<br/>11)	Zaprojektować udogodnienia dla osób niepełnosprawnych: spadki podłużne normatywne, wjazdy w drogi wewnętrzne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. <br/>12)	W przypadku zmiany strony ulicy, po której ma przebiegać droga dla pieszych, wyznaczyć i zaprojektować przejścia dla pieszych.<br/>13)	Uzyskać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej decyzję administracyjną umożliwiającą realizację robót budowlanych – pozwolenie na budowę.<br/>II. Zakres zamówienia:<br/>1) Projekt koncepcyjny.<br/>2) Uzyskanie warunków technicznych (do projektowania oraz przebudowy ewentualnych kolizji) od gestorów mediów objętych projektowaniem. <br/>3) Mapa do celów projektowych.<br/>4) Przeprowadzenie badań geologicznych gruntu wraz z opinią geotechniczną.<br/>5) Inwentaryzacja terenu dla celów projektowych.<br/>6) Projekt budowlany (wielobranżowy).<br/>7) Projekt wykonawczy do ww. projektu budowlanego.<br/>8) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>9) Kosztorysy inwestorskie z przedmiarami.<br/>10) Materiały, uzgodnienia i opinie niezbędne do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę.<br/>11) Złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <p class="mb-0">71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje</p> <p class="mb-0">71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy</p> <p class="mb-0">45111250-5 - Badanie gruntu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.<br/>1) Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia wykonawcy uzyskania pozwolenia wodnoprawnego dla poszczególnych zadań.<br/>2) Wykonawca opracuje operat wodnoprawny, uzyska pozwolenie wodnoprawne i przekaże zamawiającemu oryginał decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym.<br/>3) Podstawą do realizacji założeń wynikających z uzyskania pozwolenia wodnoprawnego będzie pisemne oświadczenie zamawiającego złożone wykonawcy. <br/>4) W przypadku skorzystania z prawa opcji termin realizacji danego zadania nie ulegnie zmianie.<br/><br/>2. Uzyskanie decyzji ZRID zamiast decyzji o pozwoleniu na budowę<br/>1) Zamawiający przewiduje możliwość konieczności uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) zamiast decyzji o pozwoleniu na budowę.<br/>2) Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego poinformowania zamawiającego (na piśmie) o konieczności uzyskania decyzji ZRID dla danego zadania wraz z uzasadnieniem takiej konieczności.<br/>3) Oprócz zakresu podstawowego wykonawca będzie zobowiązany do:<br/>a) wykonania projektów podziałów nieruchomości w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>b) uzyskania materiałów, uzgodnień i opinii niezbędnych do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID);<br/>c) złożenia wniosku i uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) – w miejsce wniosku i uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;<br/>d) analizy skutków ekonomicznych planowanego przedsięwzięcia;<br/>e) wyniesienia granic na gruncie.<br/>4) Podstawą do realizacji założeń wynikających ze zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę na decyzję ZRID będzie pisemne oświadczenie zamawiającego złożone wykonawcy. <br/>5) W przypadku skorzystania z prawa opcji termin przedmiotu zamówienia zostanie wydłużony o 120 dni.<br/><br/>3. Pozostałe informacje dot. opcji zawarte są w Załączniku nr 1 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">300 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Opis zamówienia:<br/>1.	Zakres: droga dla pieszych o szerokości 2 mb i długości ok. 30 mb, nawierzchnia z kostki betonowej. <br/>2.	Lokalizacja - teren działek o nr ewid. 571/4, 571/5, 273/6 obręb Żukowo M. Działki o nr ewid. 571/4, 571/5 stanowią własność Gminy Żukowo, działka o nr ewid. 273/6 stanowi własność Skarbu Państwa (w zarządzie GDDKiA). <br/>3.	Stan istniejący: nawierzchnia gruntowa.<br/>4.	Uzbrojenie: sieć gazowa. Przebieg aktualnego uzbrojenia jest dostępny na stronie https://zukowo.e-mapa.net/ (w drzewie warstw należy zaznaczyć pole „Powiat kartuski”, a następnie „uzbrojenie terenu”).<br/>5.	Teren projektowanej inwestycji jest objęty obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego: https://administracja.gison.pl/mpzp-public/zukowo/uchwaly/U_2006_720_XLIII.pdf<br/>6.	W ramach zamówienia należy:<br/>1)	Uzyskać wymagane prawem uzgodnienia i opinie od gestorów sieci i urządzeń.<br/>2)	Uzyskać uzgodnienie z GDDKiA.<br/>3)	Wykonać badania geotechniczne podłoża gruntowego.<br/>4)	Wykonać inwentaryzację zieleni, w przypadku wycinki drzew / krzewów zaproponować nasadzenia zastępcze.<br/>5)	Zaprojektować budowę / przebudowę / remont istniejącego uzbrojenia - jeżeli będzie taka konieczność i zgodnie z wydanymi uzgodnieniami, opiniami gestorów sieci i urządzeń. <br/>6)	Należy zaprojektować udogodnienia dla niepełnosprawnych: spadki podłużne normatywne, obniżone krawężniki. <br/>7)	Uzyskać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej decyzję administracyjną umożliwiającą realizację robót budowlanych – pozwolenie na budowę.<br/>7. Ilość egzemplarzy i forma dokumentacji oraz zakres dokumentacji – tak jak dla zamówienia podstawowego.<br/>8. Okres rękojmi powinien być nie krótszy niż udzielony przez wykonawcę dla zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena,<br/>2) Doświadczenie projektanta branży drogowej.<br/>2. Opis szczegółowy kryteriów:<br/>Pod pojęciem &#34;Cena&#34; należy rozumieć całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zamówieniem.<br/>Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto zamówienia podaną na formularzu ofertowym (OFERTA). Maksymalna<br/>ilość punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium &#34;Cena&#34; wynosi 60,00 pkt.<br/>W kryterium &#34;Doświadczenie projektanta branży drogowej&#34; będzie oceniane doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium &#34;Doświadczenie projektanta branży drogowej&#34; wynosi 40 pkt.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykazania przez wykonawcę więcej niż jednej osoby w celu uzyskania punktów w powyższym kryterium. Zamawiający nie przyzna punktów za daną dokumentację projektową, jeżeli wskazana osoba była sprawdzającym.<br/>3. Pozostałe informacje dot. sposobu oceny ofert zostały opisane w Rozdziale XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę drogi dla pieszych w Sulminie.<br/>I. Zamówienie obejmuje zadanie:<br/>Zadanie 1 – Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę drogi dla pieszych przy ul. Macierzy Szkolnej i ul. św. Floriana w Sulminie.<br/><br/>Zadanie 1 – opis zamówienia<br/>1.	Zakres: jednostronna droga dla pieszych o szerokości 2 mb i długości ok. 570 mb, nawierzchnia z kostki betonowej.<br/>2.	Lokalizacja - teren działek o nr ewid. 6/2, 62/7, 29, 1/2 obręb Sulmin. Działki o nr ewid. 6/2, 62/7, 29 stanowią własność Gminy Żukowo, natomiast działka o nr ewid. 1/2 stanowi własność Powiatu Kartuskiego (w zarządzie ZDP Kartuzy). <br/>3.	Stan istniejący: pobocze - nawierzchnia gruntowa, jezdnia - nawierzchnia bitumiczna.<br/>4.	Uzbrojenie: sieć wodociągowa, sieć teletechniczna, sieć gazowa, linie energetyczne. Przebieg aktualnego uzbrojenia jest dostępny na stronie https://zukowo.e-mapa.net/ (w drzewie warstw należy zaznaczyć pole „Powiat kartuski” a następnie „uzbrojenie terenu”).<br/>5.	Teren projektowanej inwestycji nie jest objęty obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.<br/>6.	W ramach zamówienia należy:<br/>1)	Uzyskać wymagane prawem uzgodnienia i opinie od gestorów sieci i urządzeń.<br/>2)	Uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego.<br/>3)	Wykonać badania geotechniczne podłoża gruntowego.<br/>4)	Wykonać inwentaryzację zieleni, w przypadku wycinki drzew / krzewów zaproponować nasadzenia zastępcze.<br/>5)	Zaprojektować wjazd do każdej działki (także niezabudowanej).<br/>6)	Zaprojektować budowę / przebudowę / remont istniejącego uzbrojenia - jeżeli będzie taka konieczność i zgodnie z wydanymi uzgodnieniami, opiniami gestorów sieci i urządzeń. <br/>7)	Zaprojektować odprowadzanie wód opadowych z projektowanej drogi dla pieszych i jezdni.<br/>8)	Zaprojektować kanał technologiczny. <br/>9)	Zaprojektować przebudowę istniejących przepustów.<br/>10)	Zaprojektować organizację ruchu na czas budowy i stałą organizację ruchu uwzględniając oznakowanie pionowe i poziome.<br/>11)	Zaprojektować udogodnienia dla osób niepełnosprawnych: spadki podłużne normatywne, wjazdy w drogi wewnętrzne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. <br/>12)	W przypadku zmiany strony ulicy, po której ma przebiegać droga dla pieszych, wyznaczyć i zaprojektować przejścia dla pieszych.<br/>13)	W sytuacji, gdy projektowana droga dla pieszych zawęzi istniejącą ulicę, należy zaprojektować poszerzenie ulicy. Poszerzenie pasa drogowego należy przewidzieć tylko w niezbędnym zakresie.<br/>14)	Uzyskać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej decyzję administracyjną umożliwiającą realizację robót budowlanych – pozwolenie na budowę.<br/>II. Zakres zamówienia:<br/>1) Projekt koncepcyjny.<br/>2) Uzyskanie warunków technicznych (do projektowania oraz przebudowy ewentualnych kolizji) od gestorów mediów objętych projektowaniem.<br/>3) Mapa do celów projektowych.<br/>4) Przeprowadzenie badań geologicznych gruntu wraz z opinią geotechniczną.<br/>5) Inwentaryzacja terenu dla celów projektowych.<br/>6) Projekt budowlany (wielobranżowy).<br/>7) Projekt wykonawczy do ww. projektu budowlanego.<br/>8) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>9) Kosztorysy inwestorskie z przedmiarami.<br/>10) Materiały, uzgodnienia i opinie niezbędne do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę.<br/>11) Złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <p class="mb-0">71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje</p> <p class="mb-0">71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy</p> <p class="mb-0">45111250-5 - Badanie gruntu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.<br/>1) Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia wykonawcy uzyskania pozwolenia wodnoprawnego dla zadania.<br/>2) Wykonawca opracuje operat wodnoprawny, uzyska pozwolenie wodnoprawne i przekaże zamawiającemu oryginał decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym.<br/>3) Podstawą do realizacji założeń wynikających z uzyskania pozwolenia wodnoprawnego będzie pisemne oświadczenie zamawiającego złożone wykonawcy. <br/>4) W przypadku skorzystania z prawa opcji termin realizacji zadania nie ulegnie zmianie.<br/><br/>2. Uzyskanie decyzji ZRID zamiast decyzji o pozwoleniu na budowę<br/>1) Zamawiający przewiduje możliwość konieczności uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) zamiast decyzji o pozwoleniu na budowę.<br/>2) Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego poinformowania zamawiającego (na piśmie) o konieczności uzyskania decyzji ZRID dla zadania wraz z uzasadnieniem takiej konieczności.<br/>3) Oprócz zakresu podstawowego wykonawca będzie zobowiązany do:<br/>a) wykonania projektów podziałów nieruchomości w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>b) uzyskania materiałów, uzgodnień i opinii niezbędnych do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID);<br/>c) złożenia wniosku i uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) – w miejsce wniosku i uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;<br/>d) analizy skutków ekonomicznych planowanego przedsięwzięcia;<br/>e) wyniesienia granic na gruncie.<br/>4) Podstawą do realizacji założeń wynikających ze zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę na decyzję ZRID będzie pisemne oświadczenie zamawiającego złożone wykonawcy. <br/>5) W przypadku skorzystania z prawa opcji termin przedmiotu zamówienia zostanie wydłużony o 120 dni.<br/><br/>3. Pozostałe informacje dot. opcji zawarte są w Załączniku nr 1 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">300 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena,<br/>2) Doświadczenie projektanta branży drogowej.<br/>2. Opis szczegółowy kryteriów:<br/>Pod pojęciem &#34;Cena&#34; należy rozumieć całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zamówieniem.<br/>Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto zamówienia podaną na formularzu ofertowym (OFERTA). Maksymalna<br/>ilość punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium &#34;Cena&#34; wynosi 60,00 pkt.<br/>W kryterium &#34;Doświadczenie projektanta branży drogowej&#34; będzie oceniane doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium &#34;Doświadczenie projektanta branży drogowej&#34; wynosi 40 pkt.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykazania przez wykonawcę więcej niż jednej osoby w celu uzyskania punktów w powyższym kryterium. Zamawiający nie przyzna punktów za daną dokumentację projektową, jeżeli wskazana osoba była sprawdzającym.<br/>3. Pozostałe informacje dot. sposobu oceny ofert zostały opisane w Rozdziale XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej.<br/>Wykonawca spełni warunki w tym zakresie, jeżeli wykaże, że:<br/>1)	dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych:<br/>projektant branży drogowej – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/> <br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia zamawiający nie wymaga, aby projektantem branży drogowej w przypadku każdej z części zamówienia była inna osoba. <br/><br/>Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy. Dopuszcza się ważne i odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>W zakresie uprawnień budowlanych zamawiający dopuszcza kwalifikacje zawodowe nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnych Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 334).<br/><br/>2)	posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch zamówień, z których każde polegało na wykonaniu dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy / projekt budowlano – wykonawczy) na budowę / przebudowę / remont drogi / układu dróg, w tym przynajmniej jedna z tych dokumentacji projektowych została zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę. <br/>W niniejszym postępowaniu:<br/>1)	Pod pojęciem „droga” należy rozumieć ulice, drogi, parkingi, place manewrowe, drogi dla pieszych i rowerów, drogi dla pieszych, skrzyżowania ulic/dróg, ronda.<br/>2)	Pojęcia „budowa”, „przebudowa”, „remont” należy rozumieć zgodnie z definicjami podanymi w art. 4 pkt 17, pkt 18 i pkt 19 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 645 z późn. zm.).<br/>3)	Pojęcie „modernizacja”, zgodnie ze stanowiskiem GINB, mieści się w zakresie pojęciowym remontu, przebudowy albo rozbudowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2)	Oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 11 do SWZ) o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. <br/>3)	Oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 12 do SWZ) dotyczące przesłanek wykluczenia na podstawie art. 7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Wykaz usług (Załącznik nr 6 do SWZ) potwierdzający spełnienie warunku w zakresie doświadczenia. W wykazie należy wskazać usługi zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy usługi zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.<br/>2)	Wykaz osób (Załącznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Na ofertę składają się:<br/>1) wypełniony formularz ofertowy (OFERTA) sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,<br/>zawierający w szczególności informacje dotyczące projektanta branży drogowej;<br/>2) dokumenty / informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (o ile dotyczy);<br/>3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>4) pełnomocnictwo (o ile dotyczy);<br/>5) zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby – Załącznik nr 8 do SWZ (o ile dotyczy);<br/>6) oświadczenie dot. realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia –<br/>Załącznik nr 9 do SWZ (o ile dotyczy);<br/>7) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu – Załącznik nr 10 do SWZ (o ile dotyczy);<br/>8) wadium (jeżeli jest wnoszone w formie niepieniężnej).<br/>2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie<br/>zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie<br/>jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym<br/>mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa<br/>w ust. 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio:<br/>1) oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,<br/>2) oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub<br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości <br/>Część 1 – 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),<br/>Część 2 – 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych 00/100).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 27 8345 1029 0202 9045 2000 0003 w Banku Spółdzielczym w Tczewie O/Żukowo. Przy wnoszeniu wadium należy powołać się na oznaczenie „Dokumentacje projektowo – kosztorysowe na budowę dróg dla pieszych na terenie Gminy Żukowo. Część …………………. (wpisać odpowiedni nr części zamówienia). ZP.271.6.2023”.<br/>5.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). <br/>6.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w ustawie PZP,<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),<br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Żukowo.<br/>7.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8. Pozostałe informacje dot. wadium zawarte są w Rozdziale XVI SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. <br/>2.	Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie:<br/>1)	postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, <br/>2)	wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, <br/>3)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. <br/>Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców. <br/>3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w Rozdziale IX SWZ,<br/>2)	warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VIII SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>4.	Oświadczenia – z wykorzystaniem formularzy Załącznik nr 4 do SWZ i Załącznik nr 5 do SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X SWZ, przy czym:<br/>1)	podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 4 pkt 1 – pkt 3 składa każdy z nich,<br/>2)	podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 4 pkt 4 – pkt 5 składa odpowiednio wykonawca / wykonawcy, który / którzy wykazują spełnienie warunku w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII SWZ.<br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. <br/>7.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>8.	Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składają wykonawcy w takim zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>9.	Spółki cywilne traktowane są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projekt umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/788618</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-08 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Termin realizacji zamówienia (bez opcji):<br/>Część 1 - do 300 dni licząc od daty zawarcia umowy, <br/>Część 2 - do 300 dni licząc od daty zawarcia umowy.<br/>2.	Maksymalny termin realizacji zamówienia każdej z części zamówienia w przypadku skorzystania z opcji wynosi do 420 dni licząc od daty zawarcia umowy.<br/>3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem<br/>na .pdf.<br/>4. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń .zip lub .7Z.<br/>5. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują .gif, .bmp, .numbers,<br/>.pages. Dokumenty złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com